...prozářené dny...

středa, listopadu 02, 2022

Příjemný podvečer vám všem!

Jak jsem slíbila, zvu vás k prvnímu příspěvku o našem cestování po jižních Čechách. Dovoluji si zařadit ho do podzimní výzvy u Jarušky . Už když ji vyhlásila, doufala jsem, že budu mít možnost nafotit a pokochat se podzimními barvami, projít se zlatým listím, které mi bude šustit pod nohama, nadechnout se čistého, trochu ostrého vzduchu a vnímat všechnu tu nádheru v měkkém světle. 



To vše a mnohem víc se mi v těch čtyřech dnech splnilo. Krásnější podzimní dny bych si asi nevymyslela. A kde se to touláme romantickým krajinářským parkem?

Jasně. už víte všichni. Těžko hledat něco víc romantického než novogotický skvost - zámek Hluboká nad Vltavou.

Říjen byl pracovně hodně náročný, jeho poslední dny byly skutečně za odměnu.


To už jdeme Dolní zahradou k litinové verandě z roku 1868. Je prostě překrásná...



Fotek mám opravdu hodně, zámek jsem obešla mockrát. Čekají vás fotky z časného rána i nočně nasvíceného zámku.





Loučím se s vámi pohledem na záplavu zlatých lístků letitého stromu ginkgo biloba.


 Mějte se moc hezky!

Vaše Helena

You Might Also Like

56 komentářů

  1. Hluboká je opravdu nádherná, před dvěma roky jsme tam byli v létě na jednodenním výletě. Helo, fotky jsou krásné a já se těším na nasvícený zámek. Měj se moc fajn, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je. Byl to návrat po pár letech, na podzim má to místo zase trochu jinou atmosféru...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  2. Nádherné fotky. Podzimní atmosféru si Helenko zachytila moc hezky. Hluboká nemá chybu a nikdy nezklame. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tam se to fotilo samo... Byla to fakt nádhera!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  3. Helenko, líbí se mi záběry, kterými jsi vystihla známý zámek, na kterém jsem už hezkých pár let nebyla. Jistě tam bylo dost lidí a přesto na záběrech nejsou, to je plus. Takový výlet je za odměnu. Děkuji za nahlédnutí a přeji příjemný začátek listopadu. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji. Bydleli jsme v bezprostřední blízkosti, tak to šlo lépe než když tam je člověk na odpoledne.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  4. Helenko,nádherné fotografie.Zámek je krásný sám od sebe,ale v tom zlatavém listí je úžasný.
    Umíte si život užívat a tak to má být.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné snímky notoricky známého zámku a zase má jinou atmosféru, díky podzimu. Helo, to se ti moc povedlo a načasování návštěvy také.Klídek oproti létu, kdy tam bývá tolik lidí. Díky, žes nás tam vzala. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, ubytování jsme kupovali 7.7.! Pak už jsem se jen modlila, aby bylo hezky. Vyšlo to!!!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  6. Helenko, moc jsi mě potěšila svými nádhernými fotografiemi z Hluboké. Tam jsem byla několikrát, ale vždy v létě, ale i podzim je tam úžasný a já moc děkuji za tento nádherný příspěvek a účast ve výzvě. Vážím si toho moc. Děkuji za krásnou podívanou a odkaz na článek přidám na druhý blog. https://duchjara1.blogspot.com-odkazy.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, ty mě moc těšíš svými slovy. Moc děkuji, i já si toho velmi vážím.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  7. Heleno, je skvělé, že vám takhle pěkně vyšlo počasí. Fotky jsou moc pěkné, zvlášť ta litinová veranda - to je jak krajkové. Na Hluboké jsem byla před mnoha lety, tak už jsem úplně zapomněla, že tam taková krása je.
    Měj se krásně a já se budu těšit na další fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, řeknu na rovinu - modlila jsem se. Ubytování jsme zařizovali v červenci...
      Ta veranda, to je moje láska, určitě ještě fotky budou.
      Měj příjemný víkend, H.

      Vymazat
  8. Helenko, kochám se po ránu tvými krásnými fotkami. Díky. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  9. Helenko, hezké fotografie do Jaruščiny výzvy. Hluboká je tak krásná ! Taky bych se tam jela zase podívat, už jsem tam nebyla aspoň pět let. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. Tam se to fotilo samo!
      I my tam byli před myslím 6ti roky, už byl čas to zopakovat.
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  10. Helo, opět krásná reportáž pro potěchu oka i srdíčka. M.

    OdpovědětVymazat
  11. Hluboká v podzimním hávu je fakt nádherná. Já tam byla začátkem léta před nějakým tím rokem.
    Taky to bylo krásné, ale ten podzim zámku sluší hodně !
    Krásné fotky, Helenko !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, měli jsme velké štěstí na počasí, byly to úchvatné dny.
      Moc děkuji a posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  12. Ano, Hluboká je jeden z našich klenotů, vždy je radost se podívat. Ty podzimní barvy jí moc sluší.
    Hezké dny Helenko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sluší, Alenko! Zářila v tom zlatém listí jako perla.
      Přeji krásné dny, H.

      Vymazat
  13. Fotky jsou krásné, podzimní, prosvětlené.... takhle Hlubokou neznám.... a stihla jsi výstavu T. Pištěka? e

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, byl to zážitek a výstava taky. Budu vás informovat :o) Jsem moc ráda, že jsme to stihli.
      Měj se krásně. H.

      Vymazat
  14. Moc hezky pojata výzva. 🙂
    Přeji krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko, na Hluboké je vždy krásně ... Parádní fotky. Nemáme to daleko, tak se tam občas podíváme, ale opravdu jen občas. :o)
    Přeji krásné podzimní dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, my to máme daleko a moc jsem si to u vás na jihu užili. Krásný kraj!
      Přeji příjemný večer, H.

      Vymazat
  16. Helenko, podzim přímo zářící. Nádherná atmosféra. Hlubokou jsem taky moc ráda fotila.
    Přeji ti pohodový víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, bylo tam nádherně, užili jsme si ty nej podzimní dny. Fotek mám nepočítaně, tam to člověku nedá...
      I tobě přeji krásný víkend, H.

      Vymazat
  17. Nádherné fotky! Vřelé díky za zprostředkování :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné podzimní fotky, z mého kraje, který dobře znám a mockrát jsem na zámku Hluboká byla , také na loveckém zámečku a v Zoo. Je to moc hezké místo ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, moc vás tady vítám a děkuji za návštěvu. Žijete v krásném kraji, moc jsme si to u vás užili. Bude víc příspěvků. V ZOO jsme byli už před pár roky, teď s námi byl pes a ten tam nemůže...
      Přeji hezkou neděli, H.

      Vymazat
  19. Omlouvám se , že komentík k fotkám je anonymní , přehlédla jsem to. Děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Vija
    Helenko, ráda jsem se podívala, fotky krásné slunečné zlepšily upršené dny. Měj hezkou sobotu. J

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Helenko,
    já jsem ta největší ostuda, já nikdy na Hluboké nebyla a to jsem studovala v Budějovicích a jezdila tam MHD...Musím to napravit, mám to na svém seznamu hodně vysoko.:-D Ta terasa je nádherná, to chci vidět.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, určitě si udělej výlet. Je to krásné místo, bylo nám tam moc hezky.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  22. Hluboká je prostě krasavice, my tam byli v létě, ale sluší jí to i v podzimním hávu, krása. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, Marcelko! Po tvých reportech jsem se ještě víc těšila :o)
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  23. Helenko, děkuji za fotky z podzimní Hluboké. Já ji znám jen z léta. I ten podzim zámku moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, byly to moc krásné dny na nádherném místě.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat