...plážová...

čtvrtek, července 17, 2014


Hezký večer milé dámy!

Tak je na čase, abych vám ukázala, že jsem se na plážích jen nepovalovala :o) To by mě asi ani nebavilo. Není mnoho míst, kam bych si nevzala háček a klubko :o)


V časopise Dekoratives Hakeln jsem si vybrala dečku a šla jsem na věc :o)


Popis v časopise je perfektní, horší to bylo z přízí - koupila jsem Annette, protože se mi Sněhurka zdála nějak méně a méně kvalitní... No, už to neudělám a pokorně se ke Sněhurce vrátím... Mám pocit, že jsem dečku háčkovala hned dvakrát - stále jsem se vracela a opravovala trčící nitky z příze, která se rozplétala.


Ale nevzdala jsem se a tady je. Musím se ještě pochlubit, že mi při háčkování dělal společnost pan Mirek Táborský. Tedy ne osobně, ale i tak to byl zážitek. Poslouchala jsem Inferno Dana Browna, které dokonale přečetl. Doporučuji!


Těch knih jsem si poslechla víc, musím říct, že to je pro mě perfektní spojení - ruce zaměstnané a do uší kniha, kterou mi někdo čte. A je jedno, jestli háčkuji a nebo žehlím :o)


Přeji vám všem příjemný večer, ať už děláte cokoli.

Moc vás zdravím!
Vaše Helena

You Might Also Like

56 komentářů

  1. A je to tady!!!!! Ta je úžasná!!!! Helenko, ty mě neustále překvapuješ :-)

    Měj se krásně, pěkné léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Danuško! Červenám se tady! Jsi zlatá!
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  2. Už bych se divila, že si ležíš na pláži jen tak s nožkama do vějíře:-)
    Přinejmenším jsem si myslela, že pomáháš spravovat rybářské sítě:-))) A ty si zatím zase umotáš něžnou dečku, jako"pavučinku"!
    Hezký voňavý večer:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No trefila si to, ale oni mě ti chlapi k těm sítím nepustili, asi mi nevěřili :o)
      Moc děkuji a posílám pozdravy Renatko, H.

      Vymazat
  3. Helenko, je moooc krásná!!!! To museli koukat, co Ti pod rukama vzniká :)
    Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, moc děkuji! Máš pravdu, pár lidí - dam se občas mrklo, jak to přibývá :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  4. Ahoj Helinko...
    no páni, tak toto bych já na pláži nedala. Je to perfektní dílko.
    Inferno jsem si minule chtěla půjčit v knihovně, ale nebyla jsem úspěšná, tak třeba to udělám jako ty a poslechnu si ji.
    Heli, pa pa a krásný víkend, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala Martinko, nákresy v německých časopisech jsou perfektní, každý řádek jinou barvou, je to hračka.
      A nebudeš litovat, pan Táborský čte skvěle.
      Pa, H.

      Vymazat
  5. Obdivuji:)...tohle bych nikdy nedokázala. Moc pěkné. Krásný víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to tak těžké Evičko.
      Moc děkuji a taky přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  6. Helenko, dečka je nádherná a máš pravdu háček je skvělá alternativa k tomu povalování na pláži. Přiznám se, že to taky není můj šálek kávy a bez jehlic nebo háčku bych to nevydržela. Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jituško! Ano,ano, někdy až obdivuji ty, co tam dovedou týden ležet - téměř bez hnutí, knihy...:o)
      Pa, H.

      Vymazat
  7. Helenko, je to nádhera. Taky nevydržím ležet jen tak a na dovolenou beru knihy a ruční práce :-) Měj se krásně. Hana

    OdpovědětVymazat
  8. Helenko, tak ta je skvělá. Nádhera, ale u tebe to s háčkem ani jinak nejde. A na knihu si mi dala tip. Mám ji rozečtenou už pěkně dlouho a nějak mě to nechytlo. Pan Táborský by byl pěkný bonus. Měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Věru! Asi si moc nemůžeš dovolit s kluky zacpat uši sluchátky, ale kdyby náhodou - není to vůbec špatné :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  9. Ahoj Helenko, moc hezká dečka:-). Osobně mám dobrou zkušenost s přízí Kordonet nebo Perlovka - a v té mají barviček:-) Také jsem si na dovolenou vždycky přibalila nějaké klubíčko a háček nebo jehlice. ahoj a hezké léto. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zuzko! Z Kordonetu i Perlovky taky občas háčkuji, v posledních době volím trochu silnější přízi, i když háček je stále nejtenčí - přijde mi, že vzor víc vynikne.
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  10. Helenka, dečka je uzasna...a ano Inferno bolo super, tiez mi to hralo do uska :) len ked som to vypla, nikdy som nevedela kde to skoncilo :)) a pri pocuvani detektivok som sa obcas stratila : ))) ale inak je to super, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, moc děkuji! Máš pravdu, někdy je složité najít ten konec, funkce "naposledy hrané" je často používaná :o)
      Hezký podvečer, H.

      Vymazat
  11. Helenko, nádhera. Inferno jsem přečetla, ale sama, ale Tvůj nápad je dobrý, hlavně teď když jsem stále nevyspalá, a oči unavené, je to moc dobrý nápad. měj se krásně. dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, ještě jednou gratuluji a věřím, že se zase brzo v klidu vyspíš!
      Ani já bych, po celém dni nevydržela tak dlouho číst, jak vydržím poslouchat...
      Pa, H.

      Vymazat
  12. Je dokonalá ako všetko od Teba. Jednu háčkovanú dečku s tulipánikmi od Teba mám doma a keď ju beriem do rúk vždy si na Teba spomeniem. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu i milá slova. Vážím si toho Andrejko!
      Pa, H.

      Vymazat
  13. Ahoj Helenko
    No tak ta je moc hezká.Očko jako očko.Ta musela jít špatně vypínat ne?Teď jsem si vzpomněla,že mám velký rest v podobě dodělávky tulipánové dečky.Ale snad se mě podaří co nejdříve si k ní sednout a dokončit jí.Měj se moc hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Martičko, ty by si ji neměla jinou :o) Vypínání nebylo tak strašné, dělala jsem to venku na polystyrenovou desku, mám na ní nakreslených pár kruhů, tak to jde.
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  14. Ahoj Heli-
    Tvoje dečka plážová je krásná!!!! Ach!!
    A měla jsi u háčkování pěknou "společnost" :))
    Krásný letní víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jaru! Moc děkuji za pochvalu, to víš, v takové společnosti to šlo samo, a navíc - zvedneš oči a vidíš moře...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  15. Ahojky Helenko,
    dečka je nádherná! Klidně by jsi mohla nafotit časopis o háčkování! :-) Moc se Ti povedla! Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Heli, vedela som, že nám ukážeš dáku háčkovanú dovolenkovú parádu. Dečka je krásna. Nápad s počúvaním knihy sa mi pozdáva, vždy mám dilemu či čítať alebo niečo vyrábať. Len si zvyknúť na "štuple" v ušiach...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, moc děkuji! Je to jak píšeš - dilema je pryč - čtu i tvořím :o)
      Ale máš pravdu, že ty sluchátka - nic moc...
      Pa, H.

      Vymazat
  17. Helenko dečka je úžasná, moc se ti povedla. Já sebou také všude nosím klubko a háček :-)
    Knihu Inferno jsem před pár měsíci přečetla jedním dechem, také ji mohu doporučit. Dan Brown je spisovatel, který nezklame, četla jsem všechny jeho knihy. Není špatné, když ti někdo knihu přečte, dá se u toho pěkně tvořit, ale já nejraději čtu zachumlaná pod peřinou. Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milá slova Aničko! taky jsem hodně četla, ale s věkem oči trochu stávkují... Inferno jsem si moc užila, znovu jsem chodila po Florencii...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  18. Ahoj Helenko, dečka je krásná, to bych nikdy nesvedla a určitě bych se zamotala i v tom návodu.
    Měj se krásně Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, moc děkuji a nemyslím si to. Jsi velmi šikovná a ty návody jsou skvělé.
      Pa, H.

      Vymazat
  19. Moc Tě zdravím, Heli, ani já nedokážu ležet na pláži a nemít u sebe háček s klubíčky :o)).Tvá dečka je ale skvost, nádherná jemná a precizní práce.
    Děkuji za tip na knížku, asi se po ní poohlédnu.
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, moc ti děkuji za milou návštěvu a pochvalu - udělala si mi radost. A Inferno stojí za přečtení - poslechnutí .o)
      Pa, H.

      Vymazat
  20. Helenko dečka je parádní. Ale to vypínání moc nezávidím. :-) A audioknihu jsem ještě nezkoušela a ten nápad zaměstnat ruce a přitom poslouchat je super. Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, moc děkuji! To vypínání nebylo tak hrozné, docela to šlo. Audioknihy jsou super, třeba u žehlení posloucháš detektivku a je ti líto, že v koši už nic není :o)
      Pa,H.

      Vymazat
  21. HELI EINE SUPER DECKE SO FILIGRAN TOLLE ARBEIT LIEBE GRÜSSE AN DICH KARIN

    OdpovědětVymazat
  22. Krásná dovolenková dečka !!! ..... taky tajně přibaluji háček a aspoň malý klubíčko :-)))

    OdpovědětVymazat
  23. Helenka, to sa dalo cakat, ze ani na dovolenke si nedas pokoj a vytvoris nieco krasne.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emily, moc děkuji a velmi ráda tě tady vidím!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  24. Je nádherná, také jsem u moře vždycky něco musel "šmudlat" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivanko, je mi jasné, že taky nevydržíš jen tak zahálet...
      Pa, H.

      Vymazat
  25. Helo, už na ni koukám podruhé, je fakt krásná, jemňoučká a vůbec mi nevadí, že jsi ji dělala před lety :o)).ZaZa

    OdpovědětVymazat
  26. Moc děkuji, ZaZo! Teď mi došlo, že takovou klasickou dečku jsem už hodně dlouho neháčkovala!
    Posílám pozdravy, H.

    OdpovědětVymazat