...podzim u nás...

středa, listopadu 09, 2022

Příjemné odpoledne všem!

Dnes vás zvu k nám domů. Dům do podzimního převlékla už v září, jen fotit jsem nestíhala. Jako každý rok, i letos mi chvíli trvalo, že jsem se s podzimem smířila. Ale je tu a říjen se skutečně vydařil - ty krásné dny plné teplého světla a barevného listí jsme si užili, jak jen to šlo. Čas se ale nezastaví, už pomalu myslím na adventní výzdobu. Tak pojďte omrknout tu podzimní.


Každoroční dárek od kamarádů, i když - letos jsem měla i pár vlastních výpěstků!


Dekorování jsem nijak nepřeháněla, je to jen pár maličkostí. Pro atmosféru. Svíčky k podzimu prostě patří, svítíme si každý večer.




Tyhle krásné kovové listy jsem dostala od kamarádky. Mám z nich radost.


A ještě drobnosti na malém stolku. Letos jsem se udržela a nic nového nekoupila. 


Takhle to u nás chodí - někdo uklízí zahradu a někdo dává pozor, zda se činnosti provádí řádně :o)


Velkým překvapením a radostí byl balíček od Evičky . S taškou dělám parádu na nákupech, dýně trůní na stole v pergole spolu s vlastními výpěstky.


A tohle taky patří k mému podzimu. A opět pod dozorem :o)



Mějte se moc hezky!

Vaše Helena

 

You Might Also Like

48 komentářů

  1. Helo, podzimní výzdoba se mi líbí moc, jako většina tvých dekorací. Měj se moc hezky, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda tyto barvy a máš to, Helenko, velice elegantní! Dozor musí být! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, Jiřinko! Moc děkuji za pochvalu a přeji hezké pozdní odpoledne. H.

      Vymazat
  3. Helenko,výzdobu máš moc krásnou,sladěnou.Já mám háčkované listy a dýně dost barevné,ale mám svůj pokojík v bílošedé barvě,tak se to sem snad hodí.
    Jinak také už pořád svítím svíčkami.Mám to ráda.
    Dárečky jsou také moc krásné.A Aaronek je úžasný,jak dohlíží na práce na zahradě.To listí znám,pomáhám dceři ho na zahradě hrabat.Potom zeť vypustí z kotců psy a můžeme hrabat znova.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Jituško. Podzim je u nás doma ve znamení tlumených, přírodních tónů, tak tak vypadá i výzdoba.
      No, s listím mi Aaron taky "pomáhá", snažím se to brát s humorem...
      Měj se moc hezky, pa H.

      Vymazat
  4. Ahoj Helenko, já mám podzim moc ráda, tak si to užívám, všem tím lezu na nervy... Včera mě dorazily objednané vánoční polštáře, hned jsem je zkoušela povléknout a umístit je a - zapomněla svléknout. Tak teď máme na gauči Vánoce a na stole podzim s dýněma :o). Ale těším se už moc ! Pa Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já se snažím mít ráda všechna období, hledat ty hezké stránky.
      No já měla do víkendu takového kočkopsa kolem domu - kvetoucí muškáty a dýně, vřesy a tak...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  5. Lezarts

    Koukám listí venku i ve uvnitř máte dostatek, ale hlavně vše pod bedlivým dohledem😁
    Jak to nejdřív vypadalo, že babí léto nebude se až neuvěřitelně vydařilo!
    Tak si přejme, ať tu s máma ještě vydrží🍁🍁🍁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, listí máme dost, ale to ty, Renatko, myslím taky :o) A dozor musí být!
      Přeji pohodové podzimní dny, H.

      Vymazat
  6. Krásný podzim u vás Helenko máte....a nejlepší je ta vaše psí dekorace)))) ta nemá chybu. Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Heleno, máš to krásně nazdobené. U nás se dekoruje jen na jedné skříňce, jinak moc volných ploch k tomuto účelu v obýváku ani v kuchyni nemáme. Ale mám tu dvě místa, kde by se asi dekorace vyjímala líp než současné zakrámování. Ale to prvně budu muset najít těm čajům, co se tam povalují nějaké jiné místo ;-) (u nás jsou čaje prostě všude).
    A fotky s Aronkem jsou krásné
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Stáňo! Nic si z toho nedělej, u nás se často obytné prostory mění na kancelář, proto mám většinu dekorací na tácech, aby se daly bez úhony odsunout...
      Díky za Aarona, je to taková podzimní nebo spíš celoroční dekorace...
      Měj se, pa H.

      Vymazat
  8. Helenka,krásne to máš vyzdobené...prajem ti ešte krásne jesenné dni...:) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. Listy se mi moc líbí a každý rok si říkám, že na stůl uháčkuji dýňky, no tak zase se tak nestalo, ach jo :-). Helenko, hezkou výzdobu máš a užívej si každičký den v pohodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... teda ty kovové, ty spadané bych nechtěla hrabat :-)))))

      Vymazat
    2. Alenko, děkuji! Ty dýňky jsou celkem letité, letos jsem dělala jen pár jako dárek.
      I tobě přeji pohodové dny, H.

      Vymazat
    3. Jo, a to kovové listí je fakt nádherné, ale na hrabání úplně stačí to ze stromů :o) Ať žijou hrábě!!!
      Pa, H.

      Vymazat
  10. Líbí se mi Tvoje podzimní výzdoba. A i ten váš hlídač se k ní svým zabarvením hodí. Je to prostě fešák!
    Měj pěkné dny, Helenko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hani! Ano, náš fešák je v podzimních barvách, tak ná ladí a tu a tam se v listí i ztrácí...
      I tobě přeji pohodové dny, H.

      Vymazat
  11. Vija
    Helenko, dozor musí být, ty oči když se na vás dívají, je to láskyplné. Krásný podzim máš. Měj se hezky. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, myslím, že nás opravdu miluje, my jeho určitě!
      Děkuji a taky přeji příjemné dny, H.

      Vymazat
  12. Moc hezké! A ty háčkované dýně jsou ohromně roztomilé :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko máš to moc krásně naaranžované. Jsi moc šikovná. Aaronek si listí asi užíval že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Járo!
      Ano, Aaron suché listí od mala miluje...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  14. Helenko, moc pěkná výroba. I my máme doma takového roztomilého dozorce při všech našich činnostech. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti, a ráda věřím, že i vy jste pod dozorem...:o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  15. Helenko, máš to moc pěkné. Přírodní barvy, nepřeplácané, vkusně nakkombinované. No a ty vlastně vyrobené dýně? Nádhera, povedly se ti moc pěkně.
    Listí je taky naše zábava, ale to už k listopadu patří.
    Ale už se to blíží a taky už přemýšlím, jak letos budu adventně zdobit. Dost se těším na všechno, co advent přináší.
    Měj pohodový pátek a užij si víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji za takovou pochvalu.
      Háčkované dýně mám už delší dobu, vytáhnu je každý rok :o)
      Máš pravdu, advent už skoro klepe na dveře, snad bude v klidu...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  16. Helenka,
    u vás doma je tak krásne a útulne, k tomu príjemný spoločník, ktorý na všetko dozerá :-)
    Hladkám Aarona. A tekvičky sú nádherné.
    Maj sa krásne, užívaj si ešte jeseň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám podzim moc ráda - líbí se mi jeho barvy i celková atmosféra, ač možná někdy tolik tmy působí smutně, patří to k tomu a má to své kouzlo. 🙂 Miluju ty večery při svíčkách.
    Máte to doma hezké, Helenko.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Nikolko, každé období má své.
      Posílám pozdravy a přeji hodně příjemných večerů. H.

      Vymazat
  18. Ahoj Helenko,
    dozor je důležitý, já jsem taky nyní pod dohledem - Lízinka mi tu spí na polštáři, co mám za hlavou a jen nespokojeně pomlaskává, když se pohnu.
    Výzdobu máš moc pěknou, já jsem to letos nějak nestíhala...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Helenko, výzdoba se Ti povedla, je to vkusné a krásné. Já se přiznám, že žádné podzimní zdobení nedělám, možná kdybychom měli dům, v bytě si jen rozsvítím svíčku a na stole ovoce jako dekoraci. Stejně nejlepší je Aaron ☺ ☺, má to pod kontrolou a je spokojený.
    Mějte slunečné podzimní dny, jako zrovna je u nás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Haničko! Já mám malou dekoraci i v pracovně, asi to potřebuji...
      Jj, Aaron je v podzimních barvách, hezky nám s podzimem ladí :o)
      U nás tedy zrovna vládne inverze, ale i to k podzimu patří...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  20. Helo, to je elegantní výzdoba. Jako vždy !!!!! M.

    OdpovědětVymazat
  21. Hezky je u vás, Helenko, ty podzimní barvy nemají chybu. Pěkný večer. M.

    OdpovědětVymazat
  22. Ty tvořené dýně jsou opravdu povedené! Já si na podzimní výzdobu nijak nepotrpím, i když vy to doma máte vyzdobené moc krásně. Já to chodím obdivovat hlavně do přírody :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Míšo! Chodit ven je fajn, ale večer chci mít kousek podzimu i doma.
      Měj pohodové dny, H.

      Vymazat
  23. Helenko, jsi moc šikovná. Líbí se mi dekorace se svíčkami. Já svíčky používám až do adventních výzdob a to mi ještě manžel brblá. nemá svíčky rád. Tak alespoň ty čajové. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji. Manžel taky není zrovna svíčkový romantik, ale pokud je umístím bezpečně, toleruje je.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat