...ohlédnutí...

čtvrtek, ledna 12, 2023

Příjemný večer vám všem!


Klid a ticho časného rána, pohled z kuchyňského okna na ještě spící město mě inspirovalo k nafocení pár vánočních detailů. Teď už je skoro vše, až na pár maličkostí, uklizeno a mám připravenou krabici s dekoracemi zimními. 


Tak si sem uložím pár vzpomínek na ty, vlastně už loňské Vánoce...


Vánoční deku mám několik let a mám ji moc ráda. Je teplá, příjemná, muchlací. Prostě vánoční...




Tak tyhle dvě koule mě trochu potrápily - vyzkoušela jsem tam kde co a pořád to nebylo ono. Nakonec jen jednoduše - trocha andělských vlasů. Pod nimi byla dekorace, kde jsem je taky použila a pak jsem byla konečně spokojená :o) Bez trochy třpytu by to nebylo ono...


Ještě předsíň. Vánoční hvězdě se tyto svátky u nás vůbec nelíbilo, za to hyacintů tam vykvetlo několik. Světýlka jsem zatím neuklidila a svíčky stále planou. I když po večerech pálím celoročně :o)


Ještě pár dárků od přátel. Kouzelný polštářek - že je od Jitky jste určitě poznali. Dárek doladěný do nejmenšího detailu jako vždy.

Ano, i takový dárek jsme dostali a moc nás dojal...

Sousedka mi nadělila hrneček plný vloček, jako by tušila, jaká zima bude...


Já i vánoční méďa máváme uplynulým Vánocům a doufáme, že se ve zdraví a pohodě dočkáme těch letošních. Je pravda, že tu mám ještě nějaké reportáže z povánoční Prahy, 


Mějte se moc hezky a ve volebních místnostech přeji nám všem šťastnou ruku.

Myslím, že na pořádek, řád, reprezentaci na úrovni, kultivovanost a kulturnost projevu a činů v mezích Ústavy chceme od prezidenta každý. Tak snad...

Vaše Helena

You Might Also Like

42 komentářů

  1. Moc hezké ohlédnutí Helenko. Hezké fotografie. Přeji Ti příjemné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko,měla jsi krásnou a vkusnou výzdobu.Až je mi to líto,že to skončí v krabicích.Tolik se těšíme na Vánoce,vše pečlivě připravujeme,uteče to rychle a potom ta krása je za dvě hodiny v krabicích.Aspoň u mě to tak je.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, do té likvidace se mi nikdy nechce, ale jak začnu, jde to ráz na ráz :o) Teď už tu vládne zimní výzdoba.
      I tobě přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  3. Helenko, za mne to máš moc pěkné.I barevnost a mávám tobě i Méďovi. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji. Už je vše jinak, vládne tu zima.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  4. Heleno, tvoje výzdoby jako obvykle nemá chybu.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts

    Také mě to čeká, strojním ráda, ale obrácený proces je mě vůbec nebaví.
    Bylo to u vás na Vánoce hezky vymazlené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, mám to stejně - nechce se mi do toho, ale když začnu, jen to lítá :o)
      Moc děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
    2. P.S.
      Omlouvám se za ty hrůzné překlepy… díky nevypnutému korektoru a mojí nepozornosti!

      Vymazat
    3. Renatko, nic se neděje, jistě se to stává i mně!
      Měj příjemný den. H.

      Vymazat
  6. Helo, opět výzdoba elegantní , jako vždy u Tebe. Těším se na další reportáž z Prahy. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji. Snažím se.
      Určitě bude co nejdřív.
      Pa, H.

      Vymazat
  7. Moc pěkně nadekorováno, ta malá anglická schránka nemá chybu a ten méďa je jistě taky muchlací. Mne ještě čeká vánoční krabice přetřídit, abych na začátku adventu vytáhla, co potřebuju a postupně mohla přidávat. Letos jsem nic moc nepřikupovala, tak doufám, že se to všechno do stávajících krabic vejde. Držme si palce, ať najdeme klid a řád, nejlépe v prvním kole. E

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Evi! Taky se snažím všechno co nejlépe uložit a a uspořádat... Ani já nic nenakupovala, pár roztomilostí jsem dostala.
      Modlím se, ať to vyjde i v druhém kole! Pa, H.

      Vymazat
  8. Máš nádherně nazdobený domov, Helenko. Užij si pohodový víkend!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké ohlédnutí za uplynulými Vánocemi. Taky jsem s vánoční hvězdou letos neměla štěstí.
    Hodně brzy opadala a bylo po kráse a i vypadala, že na nějaké vzpamatování se to nevypadá. Asi dostala facku při převážení.
    Hezké páteční odpoledne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky si myslím, že s hvězdami nezacházeli, jak měli...
      Děkuji za pochvalu a přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  10. Helo, vánoční hvězdu už nekupuji, protože v paneláku opravdu nevydrží. Krásné ohlédnutí už za loňskými svátky, moje oko se potěšilo nádhernou výzdobou. Hezký volební víkend, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko, ty to prostě umíš))) vše je doladěné do posledního detailu. Přeji hezký víkend. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Helenko, krásné, nás teprve čeká odstrojování stromečku a výzdoby tento týden. Letos mám zpoždění. A taky jdeme dnes volit, tak ať tam všichni máme někoho důstojného, který si úctu tohoto úřadu zaslouží. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, i já jsem byla trochu ve zpoždění, ale nevadí. Nejsme stroje!
      Doufám, že vyjde i to druhé kolo!
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  13. Helenko, výzdobu jste měli krásnou v každém detailu, ale hlavně přeji, abychom se zase všichni na ty příští Vánoce sešli ve zdraví!

    OdpovědětVymazat
  14. Helenko, letí to, Vánoce jsou už minulostí, hezky u vás bylo i o svátcích. Teď se tedy soustřeďme na naši budoucnost:-). Snad to vyjde. M.

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko, krásné fotoohlédnutí za vánoční atmosférou.
    Musím se přiznat, že máme letos ještě stromeček a ač jsem na dnešní den plánovala jeho odstrojení, nekonalo se. Je krásný, tedy dle mně a je mi líto ho zlikvidovat. Opět jsem to odložila, i když jsem porušila tradici likvidace dekorací po Třech králích. Většina výzdoby už odpočívá v krabicích, ale stromek ještě stojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, vždyť se nic neděje. Když byly děti malé, taky jsme stromeček měli delší dobu.
      Děkuji moc za milá slova a přeji příjemný den. H.

      Vymazat
  16. Helenko, moc pěkná vánoční výzdoba. Líbí se mně jak používáš červenou. někdy výrazně, jindy decentně. A máš pěknou sbírku Mynthe mé oblíbené keramiky. Škoda, že ty Vánoce vždycky tak rychle utečou a výzdoba jde do krabic.
    Měj pěkný nový týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jituško! A červená - ta prostě k našim Vánocům patří :o). Mynthe mám taky moc ráda, tyhle červené kousky jsou od manžela, udělal mi tenkrát velkou radost a těším se z nich stále.
      Měj příjemný den. H.

      Vymazat
  17. Ahoj Helenko, moc Tě zdravím. Máš to (měla jsi to ) všechno hezké. Určitě bych si u Tebe něco vybrala :o):o), asi deku a medvídka. Ať se Ti daří, měj se dobře. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Helenko,
    moc hezké ohlédnutí. Tvá výzdoba se mi líbí, je jednoduchá, ale efektní...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné. My jsme minulý víkend taky s mamkou schovaly ozdoby - něco málo ještě zůstalo a rozloučily se i se stromečkem.
    Měj hezkou neděli, Helenko. 🙂

    OdpovědětVymazat