...loučím se s létem...

sobota, října 02, 2021

Příjemný večer všem.

Putování po Krétě na chvilku opustíme (i když to tak podle fotky nevypadá). Dnes to bude první příspěvek k výzvě Járy - loučení s létem. Říkám na rovinu a ne poprvé - léto miluji, loučím se s ním vždycky nerada.
Léto, sluníčko, moře... ach! Jenže s přibývajícím věkem se učím mít ráda každé roční období a najít na všem počasí něco hezkého (někdy to jde tedy těžko)!
Já se rozloučím tak, že se ohlédnu za létem 2020.

Jdeme na to.
Nečekané, neplánované, úžasně odpočinkové - týden na ostrově Rhodos s Terkou. Nádhera!


Letní háčkování bylo letos ve znamení ryb - běhoun pro kamarádku.


Opravdové léto s jahodovo-rebarborovým koláčem. Fotka hotového prostě není :o)


13. srpen - několikrát odložený akustický koncert Janka Ledeckého - naprosto dokonalá oslava výročí naší svatby. Večer, na který se nezapomíná...


Jedlová v Orlických horách - už tradiční výlet za Adamem, který tam jezdí jako vedoucí na tábor. Máme to tam moc rádi. Ten vzduch, ty výhledy a Kostel sv. Matouše...




Další tradice - letní grilování s přáteli. Takhle krásnou kytku jsem dostala...


A Kréta, sluncem prozářená Chania. Tam vás ještě vezmu.


Ke konci léta patří i burčák - ve vinárně Hruška nám prostě chutná.

Zahradnice jsem spíš na baterky, o to víc potěší, když slaný koláč je s vlastní cuketou, bylinkami a rajčaty. Jitušce děkuji za inspiraci - lopatička z olivového dřeva je super suvenýr z Kréty.

Fakt nejsem sama, kdo u nás miluje teplo a sluníčko. To ranní se musí využít :o)

A v poslední letní den jsem si vyzvedla výhru. Obr výhru od Hanky . Mám z ní radost, znám jen zázračný kelímek, s chutí budu zkoušet a objevovat.


Tak to bylo mé letošní léto.
Snad bude v pohodě i podzim. To přeji sobě i vám.

Vaše Helena







 

You Might Also Like

49 komentářů

  1. To je nálož, milá Helčo, samé pěkné fotečky a zážitky. Tak to má vypadat. Šťastné dny i ty příští přeji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotografie a hezký článek. Na Janka Ledeckého moc ráda vzpomínám, kdy u nás na náměstí měl vánoční koncert při rozsvěcování vánočního stromu. Bylo plno sněhu a mráz, ale on ten koncert odehrál v rukavicích s ustřiženými špičkami a musela mu být pěkná zima i když měli na pódiu puštěné "sahary" . Přesto hrál a zpíval jedinečně. Trochu jsem tedy odbočila od loučení s létem, které jsi popsala moc pěkně. Měj krásný sobotní večer a příjemnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě musím doplnit, že výzvu jsi splnila na výbornou a udělala mi a jistě i mnoha dalším čtenářům velikou radost. Přeji ti krásnou neděli a těším se, za týden s na fotografie "Květy podzimu".

      Vymazat
    2. Járo, moc děkuji za milou vzpomínku. Pan Ledecký je opravdu profík v tom nej slova smyslu - na vánočním koncertě jsme byli před pár lety v divadle, byli jsme nadšení. Tento byl venku, na nádvoří zámku v Kostelci nad Orlicí, skvěle jsem se bavili a pod dojmem toho jsem si koupili lístky znovu na vánoční... :o)
      Moc děkuji za pochvalu, budu se snažit!
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  3. Helenko, krásně prožité a na zážitky nabité léto. Také mám léto tak nějak nejradši, i když se snažím na každém období najít něco příjemného. Na podzimu mne baví ty barvičky a brzké večery, kdy mohu pálit svíčky. Koukám, jak si Aaronek vychutnává teplé slunečné místečko. Je to všude stejné. :o)
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dášo! Možná díky těm zážitkům právě léto tak strašně utíká...
      Na ty schody svítí jen chvilku ráno, ale on si tam rád lehne a já ho přeskakuju :o)
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  4. Helenko,mně se tvoje pojetí loučení s létem moc líbí.Dala jsi si s ním práci a je to znát.
    A fotografie máš nádherné,voní prostě létem.
    Díky za úžasnou podívanou a slovní doprovod.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško,tvá slova mě těší, až se červenám. Ono to je takové "co se nevešlo", jsem ráda, že to dobře vyznělo.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  5. Helenko, výzvu jsi pojala zajímavě. Krásné loučení s létem. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. S výzvou jsi se vypořádala bezvadně. Tvoje fotky jako dokumenty letošního léta jsou vypovídající a moc hezké.
    Pěknou neděli, Heli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji. Ano, je to takový památníček :o)
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  7. Helenko, krásné ohlédnutí za létem, které bylo plné zážitků. Hezky jsi se s ním rozloučila.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, ano, po nepříjemné zimě a nijaké jaru bylo léto opravdu hezké.
      Měj příjemný večer, H.

      Vymazat
  8. Moc hezké loučení s létem.
    Hezký den. 🙂

    OdpovědětVymazat
  9. Letošní babí léto je pořád ještě moc pěkné. Tvoje fotky loučení s létem se mi moc líbí. Zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji! Dnes bylo opravdu nádherně. Kdyby to vydrželo...
      Pa, H.

      Vymazat
  10. Helenko, krásné fotky na dané téma. 👍👍👍 Fotka Aarona na schodech je boží. 🐶
    Měj hezké podzimní dny. 🍂🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Alenko! Aaron si nachází naprosto neuvěřitelná místa, na těch schodech ho přeskakuju :o)
      I ty měj hezké dny, H.

      Vymazat
  11. krásné léto jsi měla..tak přeji i krásný podzim,a že je...Sv.

    OdpovědětVymazat
  12. Helenko, měla jsi krásné a pestré léto)))

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné léto jsi měla. Ať je podzim stejně povedený, abys na něm bez potíží našla ty prima stránky.
    Hezký nastávající týden

    OdpovědětVymazat
  14. Helenko, krásně jsi léto shrnula do fotek a vyprávění k nim. Ani bych netušila, že je to nějaká výzva, ale super nápad takhle shrnout vzpomínky na léto;-) taky mám nejraději léto, ale zároveň mám ráda každé roční období a jsem ráda, že žiju v mírném podnebném pásu a střídá se nám to tu:-) věčné léto by mě nebavilo. Třeba udělám taky letní shrnutí. Děkuji za krásné fotky a přeju krásný nadcházející týden;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuji. Mám obavu, že to Jarka tahle nemyslela, ale prošlo mi to :o)
      Máš pravdu, věčné léto by se omrzelo.
      Určitě se budu na tvůj souhrn moc těšit.
      Pa, H.

      Vymazat
  15. Helenko, formou fotek jsi ukázala, jak nejen příjemně, ale hodnotně jsi strávila léto. Návštěva krásných míst promísená s momenty, které trvají třeba chvilku (Aaron, kytka...), ale celkově nás obohacují.
    Přeji úspěšný nový týden. ☺

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to bylo skutečně léto plné zážitků :-) Snad nám podzim moc nezatne tipec. Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  17. Léto jsi neměla rozhodně nudné😊. Samá nádhera a dobroty!!! A musím dodat, že jsem vyzkoušela podle tvého receptu slaný cop = mana!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, moc děkuji za milá slova a mám radost. U nás se cop taky hned sní :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  18. Super fotky, pejsánek je nejlepšííííííííííííííííí ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Krásně prožitek léto a moc pěkné fotky. Přeji i krásný podzim. Když se začíná ujímat vlády, je nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, doufám, že my všichni budeme mít pohodový podzim.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  20. Helenko, moc pěkné shrnutí parádního léta. Od každého něco a tak to má být.
    Přeji ti podobně krásný podzim. Jitka

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Helenko,
    to shrnutí je úžasné, moc se mi líbilo. Aronek je fakt sladký, to je zlatíčko:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hani, potěšila si mě!
      Aaronek je opravdu moje/naše láska...
      Pa, H.

      Vymazat
  22. Helo, krásně se loučíš s létem. Foto opět nádherné. Zdravím. Marie

    OdpovědětVymazat
  23. Mala si nádherné leto ♥ Už sa teším na ďalšie reportáže z Kréty ;) Krásny večer, Marta

    OdpovědětVymazat
  24. Helenko, to bylo leto se vsim vsudy! Od kazdeho kousek. Krasa. At je takovy i podzim:-). M.

    OdpovědětVymazat