...jsou báječní...

neděle, července 04, 2021


... Terka, že jí to vůbec napadlo, můj skvělý manžel, který se toho nápadu hned chytl a všechny mé námitky a argumenty proti smetl rázně ze stolu, Adam, který přeorganizoval svůj program a dokonce i moje mamka, které na vzdory vší té organizaci musela být jedno odpoledne povolána, aby vyvenčila Aaronka.

Příjemný večer, vážení!

A tak jsme letěly. Cílem byl sluncem zalitý Rhodos. Skvělá dámská jízda. Dcera a já. 


Bydlely jsme tady a hotelu se skutečně nedá nic vytknout - je přímo u moře, vkusné pohodlné pokoje, krásně upravené venkovní prostory i pláž.






Slunce zapadá do moře... Co k tomu dodat.


Nikdy mě asi nepřestane fascinovat bujnost a nádhera přímořské vegetace. Hotelová zahrada byla skutečně nádherná. Olivovníky, stromy fíkusů ve velikosti našich letitých lip, bouganvillie do výšky druhého patra, živé ploty z rozmarýnu, levandule, oleandry.




Krom klasické jídelny jsou v hotelu i restaurace. Pochopitelně jsem je vyzkoušely a byl to skutečně velmi příjemný gastronomický zážitek. Tak alespoň malá ukázka z italské - předkrm, hovězí na grilu a dekonstruovaný dezert.




Úžasně se jedlo i v řeckém bistru - bruschetta po řecku, grilovaný sýr haloumi. 



A tohle je dezert z restaurace asijské - sorbet z manga a malin.


Vypadá to, že jsme jen jedly :o) Podnikly jsme i nějaké výlety, o nich zase příště.

Užijte si volné dny, užijte si léto!

Vaše Helena

You Might Also Like

54 komentářů

  1. Helenko, při čtení tvého příspěvku jsem zjistila, že mám hlad. Krásné místo a jistě sis to užila. Jdu si udělat něco k jídlu a tobě přeji pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to opravdu byla skvělá jízda ! To víš, že zrovna u Tebe bych uvěřila, že jste jenom jedly :-).
    Takže těším se na další příspěvek.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla, Haničko :o)
      Krom skvělého zázemí jsme si udělaly i parádní výlety, budu vás informovat...
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  3. Helenko,jsou úžasní.Je to taková krása,jen to vidím.Mně by stačila Istrie autem,ale manžel zatím odmítá.A ty dobroty.Také ještě nejsem po snídani,až půl hodiny po léku a chutě už mám velké.To mě vždy bavilo,když jsme byli v zahraničí ochutnávat jejich speciality.
    Těším se na další fotografie.
    Měj hezký sváteční den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, opravdu jsou.
      Istrii miluji, v Rovinji jsem nechala kousek srdce...
      V Řecku se skutečně skvěle jí - jednoduchá kuchyně, kvalitní suroviny, voňavé bylinky...
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  4. Helenko, máš prima rodinu. Užily jste si krásnou dovolenou a určitě jste podnikly i nějaký výlet. Těším se na pokračování.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou báječní, jsem ráda, že to tak klaplo.
      Výlety byly krásné, určitě o reportáž nepřijdete.
      Růženko, měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  5. Tak tohle musím, Helenko, jen pochválit. Rhodos - hned mě napadá Rhodský kolos, kdysi považovaný za div světa, místo z řeckých bájí a pověstí. Člověk má cestovat, pokud může a vy jste toho využily. Už se těším na ty výlety. ☺
    Příjemný sváteční den. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, pochopitelně i u místa, kde kolos měl být, jsme byly. Vědci sice dokázali, že prostě nemohl neexistovat, ale ta báje, tak je prostě úžasná. Moc ráda stojí v přístavu a představuji si to...
      Byl to hrozný fofr, ale klaplo to a jsem moc ráda.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  6. Dámská jízda je prima nápad a hotel i jídlo vypadají skvostně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, nebyl můj a byl skutečně skvělý!
      Nádherný týden.
      Pa, H.

      Vymazat
  7. Helenko, závidím, že máš tak pozornou dceru, která ač dospělá, ráda vyrazí s mamkou na dovolenou. Klobouk dolů. Už se těším na příspěvek k výletům. Měj se krásně. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, my se normálně moc nevidíme, i z tohohle důvodu to bylo moc fajn.
      Užily jsme si to.
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  8. Helenko, tak to byla skvělá dovolená. V Řecku jsme také několikrát byli, ale Rhodos neznám. Docela bych také ráda vyrazila, ale nějak se pořád bojím. Skvělé fotky, těším se na další. Měj se krásně a moc zdravím 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, byla. Rhodos určitě stojí za vidění, byla jsem tam před 5ti roky, stejně bylo co objevovat...
      A strach mít nemusíš, už loni jsme viděli, že pokud se týká hygieny a bezpečnosti pro turisty, dělají v Řecku snad všechno, co je jen možné.
      I ty se měj moc hezky, H.

      Vymazat
  9. Přiznám se, že mi Řecko zase tolik neučarovalo, ale zase je pravda, že nejsem na válecí dovolené u moře ten správný typ. Tedy: věřím, že jste si to tam s dcerou užily mnohem víc, než bych si to tam užila já :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie Veroniko, pro mě je Řecko (respektive ostrovy, na pevnině jsem nebyla) souhrnem několika atributů, které dávají dokonalý celek. Slunce, úžasné moře, skvělé jídlo, fascinující krajina, historie, antické a byzantské památky, kláštery v horách a neskutečný klid. A lidé - proti nám chudí, ale moc milí!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  10. Krásný nápad Helenko. Těším se, až se situace dostane opět do poklidných časů, a s mužem snad příští rok poletíme si prohřát kosti k moři. Zatím odmítám se stresovat na letištích. Fotka s prázdnými lehátky však působí až smutně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, bylo to tak narychlo a tak nečekané, o to asi krásnější.
      Fotky z pláže jsou většinou časné ranní, i když je pravda, že žádné davy v hotelu nebyly.
      Jen se obávám, že "poklidné časy" jen tak nenastanou, s některými procedurami se prostě musíme smířit, stejně jako to bylo po útocích na letadla a teď už se nad tím nikdo nepozastavuje. Pokud se člověk připraví, pročte si, co má mít za doklady, žádné stresy se nekonají. Já jsem na to měla hodně málo času, ale taky se to zvládlo.
      Měj příjemný den, H.

      Vymazat
  11. Helenko, krásnou dovolenou jste měly. Řecko je už dlouho můj sen a ještě asi chvíli bude, nemá nám kdo hlídat Terri. Takže tiše závidím a těším se na další putování. Beru inspiraci a věřím, že se tam jednou také podívám.
    Přeji hezké sváteční dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, i já jsem o Řecku roky snila, manželovi se tam nechtělo a teď říká, že vlastně ani neví proč.
      S pejsky to je složité, zatím nám hlídá Adam, létáme v září a jemu škola začíná většinou až v říjnu, ale jak to bude dál, nikdo neví...
      Moc ti přeju, aby ti to vyšlo, byla by si nadšená!
      Pa, H.

      Vymazat
  12. Samá krása ... som veľmi rada, že ste si to užili a teším sa na tie výlety :) Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, bylo to jako krásný sen...
      O výletech vás budu určitě informovat :o)
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  13. Helenka,
    krásne miesto, krásne fotky... Grécko je krásne, my pôjdeme až budúci rok.
    Pekné leto,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, byla to nádhera, ani chvilku nelituji, že jsme letěly.
      I tobě přeji hezké léto! H.

      Vymazat
  14. Helenko, Řecko jsem zatím nenavštívila, ale díky mé dceři a třeba blogerkám, jako jsi ty, jsem tam byla vícekrát. A líbí se mi. Taky jsem si ho oblíbila díky knížkám, třeba Báje a pověsti...
    Už se těším na pokračování ...Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, i já ho milovala dřív, než jsem ho poznala. Vlastně díky lásce k antice, k bájím jsme se spolu s mužem začali bavit a pak i chodit...
      Je to úchvatná země, kolébka evropské civilizace...
      Pa, H.

      Vymazat
  15. Helo, máš krásné foto. Určitě sis pěkný výlet s dcerou zasloužila.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, manžel to taky říkal, že si to zasloužím :o)
      Moc děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  16. Helenko ahoj. Jen vzdychám, ach Řecko...Mám Řecko moc ráda, byla jsem tam vícekrát, naposledy na Krétě, na Rhodosu jsem nebyla. Věřím, že jste si to báječně s dcerou užily...Já jsem byla v posledních letech několikrát na dovče s nejmladším synem (22 let) a super, také s tím přišel vždycky on. Divili se i jeho vrstevníci, že jede s mámou...Cestuje si i sám, ale asi mě chtěl vždycky vyvézt...Jely jste s cestovkou nebo po vlastní ose ? Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, my poslední 4 roky taky létáme na Krétu, je to úžasný ostrov, stále máme co objevovat. Na Rhodu jsme byly podruhé, na jiném místě, moc jsme si to užily. Se synem jsem sama na dovolené nebyla, s ním chodíme hodně na výstavy a koncerty, máme to oba rádi. Jako gymnazista chodil pravidelně do divadla s mou mamkou, to mu skoro i slza ukápla, když jsem viděla, jak babičku vede, pomáhá do kabátu, dává pozor, aby opatrně sešla schody...
      A zpět k dovolené - ubytování Terka zamluvila přes Booking, tento hotel cestovky v té době ani nenabízely a letenky jsme kupovali taky samy.
      Měj příjemný den, H.

      Vymazat
  17. Jsou skvělí. A vy jste si to určitě užily. 🙂
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  18. Helenko, vice nez slibny zacatek:-), ale vim uz z IG, ze se mame na co tesit. Je hezke, jak se vse povedlo a vy jste si bajecne uzily zacatek leta. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, bylo to jako zhmotněný sen - fakt jsem si to moc užila.
      Přeji krásné dny i tobě, H.

      Vymazat
  19. Helenko, krásné fotky. My byli na Rhodosu prvně s dětmi u moře, když jim byly 3 roky a já tam byla požádána o ruku, takže krásné vzpomínky, ikdyž k svatbě ještě nedošlo:-D Určitě jste si to s dcerou parádně užily a odpočaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy Hani, to máš skutečně hezké vzpomínky, to je romantiky... Úplně to vidím, do moře zapadá slunce, muž před tebou klečí s kouzelnou krabičkou v ruce a láskou v očích...
      I bez krabičky jsme si to s Terkou fakt užily :o)
      Pa, H.

      Vymazat
    2. :-D no romantika to byla...no prstýnek nosím do teď a je pěkně zmohlý časem za ty roky:-) tak třeba se doba otočí k lepšímu a přibude ten správný.. třeba v Africe, dnes mi volala švagrová, že koupili novou farmu vhodnou pro naši svatbu, tak kdo ví:-) no kdyžtak bude pěkná reportáž na blogu;-)

      Vymazat
    3. No, Hani, reportáž ze svatby v Africe, to by tedy byla pecka! jestli o tom sníš, tak ti to moc přeju!
      Pa, H.

      Vymazat
  20. Ahoj Helenko,
    krásné ohlédnutí za dovolenou. Já jsem na tom byla letos podobně, ale to už víš. Dneska v noci jsme přiletěli z Rhodu. Byla jsem tam s mamkou, tetou a sestřenkou, takže taková rodinná dámská jízda. Byly jsme tam jen pár dnů, takže jsme nakonec užívaly skvělý hotel a všechny bazény (a taky moře). Nádherně jsem si tam odpočinula, i jsem byla úplně minimálně na internetu, prostě klídek a pohoda. Mojí jedinou starostí bylo to, co si dám k jídlu. A Helenko, díky moc za ten email, fakt jsi mě uklidnila a vše nakonec proběhlo bez problémů:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, ani nevíš, jak ráda tvůj komentář čtu! Těším se na tvůj příspěvek, moc ti ten relax přeju!
      Ráda jsem tě podpořila, někdy to prostě potřebujeme...
      Pa, H.

      Vymazat
  21. Helenko, krása. Moře jednou za rok by mělo být nárokové od zdravotní pojišťovny. Budu se těšit na příspěvek z výletů.
    Krásný víkend přeji. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, to si tedy trefila hřebíček na hlavičku!
      Děkuji a moc zdravím, H.

      Vymazat
  22. Helenko,
    nádherné překvapení Ti rodina, dcera, přichystala !
    I já se kochala tvými fotkami z Rhodosu :-)
    Hotel vypadá luxusně :-)
    Je super, že jste si to společně užily!
    Užívej i Ty letní všední dny doma a snad se nám podaří se zase sejít na popovídat !
    Určitě jsi načerpala mnoho energie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, byl to skutečně krásný týden se vším všudy. Měly jsme se skutečně báječně! Hotel poskytoval skutečně vše, na co si vzpomeneš.
      Moc se těším na popovídání, přeji hezký víkend, H.

      Vymazat
  23. To jste si s dcerou užily krásnou dovolenou... Krásné fotky! ♥

    OdpovědětVymazat
  24. Helenko, krásné překvapení, kouzelná dovolená, nádherné moře a dny s dcerou... Moře je sen a dobíječ baterek. Měj hezké letní dny. J.

    OdpovědětVymazat
  25. Můj bože! To je nádhera! Dělám si poznámku, jestli září jeste dovolí cestovat. Moc to to přeju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky doufám, že se cestování zase nezmrazí!
      Měj se moc hezky, držím palce, ať to vyjde! H.

      Vymazat