...na telefon...

čtvrtek, září 05, 2024

Příjemné odpoledne vám všem!

Loni na dovolené v Řecku mě u některých turistek zaujaly taštičky, které nosily jako crossbody, ale byly maličké, prostě jen na telefon, kapesník a kartu od pokoje. 
Dlouho jsem nemohla najít tu pravou. Až v zimě jsem si ji koupila. Krásnou - koženou, zlatou, italskou :o)


A napadlo mě, že nemusí být jen z kůže. Na Pinterestu je nápadů spoustu. Stačí si jen vybrat a vzít do ruky háček.

Háčkovala jsem z příze Ally Cotton (49% bavlna, 51% akryl). To složení se na takový výrobek skvěle hodí. Taštička není tak tuhá a přitom se nevytahuje. Ten krajkový čtvereček je taky kapsička.



Původně jsem myslela, že šňůrky koupím, ale nakonec jsem žádné vhodné nesehnala (myslím hlavně barevně) a tak jsem našla návod a trávila několik večerů háčkováním tkanic :o)





Jednu už jsem darovala kamarádce k narozeninám. Přidala jsem náramek z říčních perel a avanturínu. Nepřekvapí vás, že miluje zelenou :o) Radost veliká na obou stranách :o)
 

Dělat radost je fakt radost.

Mějte se krásně!

Vaše Helena




You Might Also Like

48 komentářů

  1. Heli, jsi šikulka, taštičky jsou moc hezké a jako dáreček úplně parádní 🌸

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, moc pěkná práce a krásné výrobky. Umíš potěšit. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná práce. Já už kvůli pohodlí používám na mobil, peněženku a doklady a klice ledvinku a to mi vyhovuje. Je to lepší, než to nosit na zádech v batohu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, mám to stejně, tyhle důležité drobnosti v batohu nenosím. Ledvinku používá manžel, já mám nejraději crossbody taštičky.
      Moc děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  4. Heleno, šikovné taštičky. Určitě udělají radost.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko moc hezké tvoření. Také mám malou taštičku na telefon a brýle, když výletujeme, abych tyto věci nemusela v něčem větším hledat. Měj hezké poslední horké letní dny !

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné taštičky,podobné jsem háčkovala.Je to velmi praktické,když jdu se psem na procházku,tak se mi tam vejde přesně mobil,klíče od bytu a pytlíky na psí extrementy.
    Helenko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, přesně. Někdy potřebuji velkou tašku a někdy tohle úplně stačí...
      Děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  7. Šikovná a pěkná taštička a dárek jsi vybrala elegantní. Pěkný víkend přeje a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  8. Helenka skvelé! Ja som sa tiez pokúšala háčkovať takúto tašku na telefon, ale keďže som amatér :) tak mi to tak trocha nevyšlo...uško na rameno som po 2 min. mala až po kolená ako sa to natiahlo :D ale našťastie mám šikovnú švaginu a tá mi uháčkovala novú, tiež moc krásnu ..pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to já taky, Zuzko :o) Ty to zase umíš s papírem. A jak!
      Děkuji a posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  9. Tak dnes jsi mne hodně Helenko, svým háčkováním potěšila. Velká inspirace pro mne. Už vím jaký dárek dostane vnučka Hanka ke svým říjnovým narozeninám. Jasně, že ho doplním něčím podobným jakým jsi kamarádku obdarovala Ty.
    Zdravím a měj hezké dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Haničko, to mě opravdu moc těší! Tady se prostě inspirujeme a je to skvělé! Nezapomeň taštičku vyfotit, než ji předáš (mě se to občas stane :o)!
      Přeji hezký večer, H.

      Vymazat
  10. Taky jsem po taštičkách koukala a teď jsem jednu zkusila ušít ze šňůry, i popruh jsem ušila, jen mi ho chybí přichytit, pravděpodobně to budu kompletovat až u moře.... Ty háčkované jsou moc pěkné a kapsička je dobrý nápad...a ten náramek.... áááách... navlékala jsi?
    Hezké dny, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, doufám, že se pochlubíš. Zní to hezky. Užij si moře!
      Děkuji za pochvalu, náramek jsem koupila...
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  11. Helenko, to se ti povedl praktický kousek a na léto i fajn dárek. Náramek je nááádherný. I ta zlatá tašička musí být fajn na dovolenou. Já tento model asi nevyužiji, mám toho u sebe vždycky moc :o), ale práce je to krásná.
    Přeji ti pohodový víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji za milá slova. Z náramku jsem měla velkou radost a obdarovaná taky. Ráda dávám dárky, které opravdu sednou. Tu svou zlatou jsem prověřila a super :o)
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  12. Helo, taštičky jsou praktické a barevně přímo nádherné, jako dárek bezva nápad, pá 😊👍

    OdpovědětVymazat
  13. Heli,to je krásný a praktický nápad,jen to umět..😊Jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  14. Helenko, je to moc hezké a provedení se mi líbí. 👍

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Helenko,
    to je krásný dárek. Zelené kameny mám tay nejraději.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Hani. Když náramek přišel, říkala jsem si, že by se líbil i tobě :o)
      Hezký večer, H.

      Vymazat
  16. To jsou krásné, praktické taštičky! Skvělý nápad, Helenko!
    Krásnou neděli přeji!

    OdpovědětVymazat
  17. Šikovná taštička))) Jóóó kdo umí.....))))
    Papa a hezké dny přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  18. Vija
    Helenko, ty umíš potěšit. Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  19. Helenko, taštičky jsou skvělý nápad. Ty sňůrky mne zaujaly hned. Musela jsem si fotku trochu zvětšit a stejně jsem nepřišla na to, jak je to dělané, jestli také háčkované nebo drhané. Měj se hezky šikulko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji. Šňůrky jsou háčkované, našla jsem video jak na to, ale stejně mi to chvilku trvalo. O drhání jsem taky uvažovala.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  20. Helenko, moc pěkné taštičky, originální nápad na dárek. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  21. Opravdu se ti povedly. Vypadají moc povedeně. Ani bych nepoznala, že jsi je dělala sama :) Skvělý (nejen) letní kousek!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  22. Lezarts
    Praktický a hezky zhotovený dárek, a jako vždy vyrobený s vkusem a láskou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, moc děkuji za milá slova. Hezky se to čte.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  23. Stačí vybrat a vzít háček... já bych to takhle nebagatelizovala :-) Kdybych si já vybrala a vzala do ruky háček, skončilo by to obrázkem na internetu, háčkem v ruce a velmi zmateným pohledem, který by těkal z jednoho na druhé :-D Tedy: krásná práce a za mě v každém případě klobouk dolů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá a vtipná!
      Moc děkuji a přeji příjemné dny, Marie Veroniko. H.

      Vymazat