...na vlně něhy...

středa, května 22, 2024

Příjemný večer, vážení!


Před pár dny jsem měla velmi milou návštěvu. Dcera mé kamarádky, kterou považuji za svou neteř, porodila kouzelnou holčičku. Jmenuje se Madlen je prostě úžasná.


Konečně jsem mohla předat dárek. V zimě, když jsem se dozvěděla, že to bude holčička, první myšlenka byla na růžovou. Nakonec jsem ale zvolila barvu roku 2024 Peach Fuzz. Byla to radostná práce s miminkovským akrylem, svetřík je pletený, ostatní kousky háčkované.




A takhle jsem dárek předávala...

 

Byla to radost, miminko jsem si nechovala hodně dlouho...

Všechny vás zdravím a přeji hezký večer.

Vaše Helena


You Might Also Like

49 komentářů

  1. Helo, je vidět, že jsi si s dárkem vyhrála a dělala jsi ho z lásky. Nádherná práce, kouzelně zabalená. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, nádherná práce, krásně zabaleno a ten medvěd, ten je boží. Super dárek, miminko bude mít heboučké objetí vzdálené tety Hely. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, to je nádherné, dokonalé a barva podle poslední módy)))))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když zatím miminko, je to přece jen ženská :o)
      Evi, děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Nevím zda bych chtěla být miminko, nebo maminka? Z takového dárku, bych byla nadšená!
    Helo krásně vyrobené i zabalené- značka s láskou❣️

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko,ty jsi úžasná,na nikoho nezapomeneš s dárkem.Souprava pro Madlenku je nádherná.
    Tuhle barvu jsem měla na miminkách nejraději.Je opravdu něžná,ale i sladká.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji za milá slova. Madlenka je kouzelná...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  6. Helenko, to je nádherná souprava a zvolila jsi krásnou barvu a vše nádherně a s láskou vypracovala. Jsi moc šikovná a jistě Tvůj dárek opravdu potěšil. Máš můj obdiv. Přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Járo! Moc děkuji, jsi tak milá! byla to radostná práce.
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  7. Moc krásné to máš. Takové dárky se vždycky tvoří hezky. Madlenka bude jako princeznička.
    Hezký den, Helenko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Helenka,
    súpravička je nádherná, ako aj meno divčatka.
    Maj sa krásne,
    A.

    OdpovědětVymazat
  9. To je nádhera. Taková vybavička pro miminko, které nemám, by se mi taky líbila. Moje prateta umělá krásně plést - vždycky jsem jí říkala, jestli mi jednou taky něco hezkého uplete... Bohužel už není mezi námi. Vždycky jsem ji obdivovala - byla úžasná po všech stránkách a měla šikovné ruce taky na všechno. 🙂 Obdivuji i tebe, Helenko, něco tak hezkého jsem dlouho neviděla. Úplně vidím, jak to maličké sluší.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, taky vzpomínám na jednu paní - její svetříky byly neskutečně vypracované, byla to nádhera...
      Moc děkuji za vzpomínky i milá slova.
      Měj se hezky, H.

      Vymazat
  10. Helenko, jsi velika sikula. Barva je nadherna, stejne tak provedeni, darek urcite potesil:-). M.

    OdpovědětVymazat
  11. Helo, tak to je opravdu nádherný dárek, přímo s láskou dělaný. Barvička soupravy se mi líbí moc, Madlenka bude jako malé princátko 😀

    OdpovědětVymazat
  12. Helenko, vystajlovala jsi Madlén jedna radost. Je to skutečně něžné a křehké. Tvou práci nepřestanu obdivovat.
    Měj se hezky a přeji krásný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, jsi nesmírně milá. Žádná věda to není... Madlén stajlovat nepotřebuje, je dokonalá :o)
      Měj klidné pondělí, H.

      Vymazat
  13. Nádherný dárek od srdce <3 Madlen je kouzelné jméno :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  14. Helenko, tolik něžnosti v jedné krabici. Nádhera. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  15. To je roztomiloučké! Myslím, že je dobře, že jsi nešla do té růžové, to by bylo daleko obyčejnější. Takhle to má jiskru a na něžnosti to neztratilo vůbec nic :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherný dáre, Helenko. Barvu jsi zvolila moc dobře, je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  17. Pro miminka tvořím moc ráda a Tvoje souprava je parádní a něžná. Helenko zdravím, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, už dlouho jsem nic takového nedělala a užila jsem si to!
      Moc děkuji a přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  18. To je kouzelné ! V mém okolí za poslední rok přibyla dvě miminka a další bude asi příští týden :D nějak se s miminky roztrhl pytel, ale přiznám se, že já vůbec tak manuálně zručná nejsem a na miminka ještě taky úplně myšlenky nemám. Určitě se v setíku bude malá parádnice vyjímat.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Helenko,
    je to moc hezké, určitě jsi udělala velikou radost:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat