...vzhůru do vinic...

čtvrtek, června 15, 2023

Příjemný den, vážení!


Než se opravdu vypravíme do vinic, ukážu vám naši letošní základnu. Byla v Dolních Dunajovicích, apartmán Ema. Naprosto vyhovující. Dokonalá čistota, prakticky zařízené.
K dispozici tu byly výborné ovocné mošty a víno. Všechny sklípky byli otevřené buď jen o víkendu nebo do 17 hodin... Kdyby tu ty lahve nebyly, šli bychom si pro víno asi do jednoty...:o)




A jdeme do těch vinic. Sklípky jsou už na horizontu :o)


Z jedné strany Pálava, z druhé Dunajovické kopce. Prostě krása...

A kolem statku zpět. Holky se Aarona nebály, naopak - no prostě zvědavé kozy :o)

Ač už nemá dávno štěnicí věk, chodit v klidu a důstojně mu moc nejde. Po procházce vypadá takto :o) 

Další ráno - slunce vychází nad Pálavu...

Když panička pracuje - spím. Ale na terase se pracuje... prostě hezky.


Konečně ten stroj zaklapla...


Přestaň fotit a pojď...





Moc vás zdravím já a "happy dog"!

Vaše Helena

You Might Also Like

51 komentářů

  1. Lezarts

    Hezké, útulné a lákavé k pobytu mezi vinicemi !

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, úplně toho hafíka slyším:o). I když cesta byla pracovní, užili jste si ji nejspíš všichni tři nádherně. Vinohrady mě vždycky chytnou za srdce. Mamka tam roky pracovala a o prázdninách jsem tam chodila na brigádu. Je to těžká práce a víno je zasloužená odměna. Zdravím z Moravy, měj se hezky. Jitka, A jen tak mimochodem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, vyjádřit velmi pregnantně se umí i beze slov :o) Vždycky to taková pohoda není, ale na Jihu Moravy vždycky. Maminka měla nesmírně těžkou práci, víno opravdu není zadarmo...
      Moc děkuji za tvá slova a přeji krásnou sobotu, H.

      Vymazat
  3. Helenko nádhera ! Mezi vinicemi jsem nikdy nebyla a ve sklípku také ne, mám ještě co zkoumat.
    Měj se hezky, letně !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, musím říct, že ty vinice mě baví víc, než sklípek. Ty zvlněné řady, to je prostě nádhera!
      I ty měj hezké dny, H.

      Vymazat
  4. No jo, tam by se mi líbilo.... vínko to je moje

    OdpovědětVymazat
  5. Happy dog i panička ))) krásné fotky a líbí se mi to ubytování.
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Byla jsem v Dolních Dunajovicích několikrát a moc se mi líbilo, jednou dokonce sama na pár dnů. Cítila jsem se bezpečně, bydlela jsem v hotelu a pak mi jedna starší paní řekla, že klidně jste mohla bydlet u mne, místa mám dost. My jsme vás sledovali jak chodíte kolem vinic, po různých cestičkách, kolem sklípků..... Byla to tam vždycky paráda, takže věřím, že se vám tam Helenko líbilo. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, lidi tam jsou milí, komunikativní, i když naše hovory začnou většinou díky psovi :o)
      Procházky do vinic, na ty se opravdu těšíme. Většinou je slyšet jen vítr a ty rozhledy...
      Děkuji za návštěvu a přeji příjemný den. H.

      PS: nevím, jestli máš blog, vždycky se mi zobrazíš jen jako anonym. Když připíšeš link, ráda se k tobě podívám...

      Vymazat
    2. Helenko blog nemám. Mám několik vytypovaných zajímavých blogerek, které čtu. I když pokaždé nejsem na počítači, tak určitě nepřečtu všechny novinky, které vy blogerky napíšete na svůj blog. Ale to nevadí, i tak vás mám ráda. Všechny mi prostě zlepšíte den. Zdraví Iwka

      Vymazat
    3. Iwko, moc děkuji za odpověď. Tvá slova jsou jako pohlazení, děkuji, je to moc milé a vážím si toho.
      Přeji hezký den. H.

      Vymazat
  7. Helo, s tebou na Mikulovský jih kdykoli a Aaronek ( stejně jako Dášky pejsan ) jsou fešáci. Vinice a to kterékoli, jsou zajímavý prostor, kde to má zvláštního ducha.
    Moc jsem si váš pracovně odpočinkový pobyt užila. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, napsala si to přesně. Je to fakt krása!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  8. Helenko to je paráda...Aaronek je také v pohodě. Hezké dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  9. Heleno, apartmám vypadá hezky a vinice ještě lépe. A mně se nejvíc líbí úvodní fotka - má slabost pro křížky kolem cest (a na výletech fotím každý, co potkám)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Apartmán byl skvěle vybavený, opravdu nic tam nechybělo.
      Děkuji a přeji hezký den. H.

      Vymazat
  10. Helenko,to je malebná krajina.
    Měj hezký den a víkend

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko, nejvíc se mi líbí sněhové bílé kozy a vedle nich malé kačenky a v pozadí jsou asi husy, no to je nádherný záběr ze statku. Vinice jsou kouzelné a když v nich běhá Aaron to je štěstí na druhou. Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice, u toho statku jsme se fakt nasmáli - jako babiččin dvoreček, ale ve velkém...
      Aaron to miluje, je skutečně zosobněné štěstí...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  12. Helenko, tenhle kraj je nadherny, tve fotky to potvrzuji. Hezky vikend preju. Marcela

    OdpovědětVymazat
  13. Přidávám se do fanklubu koz s kachňaty :-) A "přestaň fotit a pojď" je něco, co mi lidi taky někdy říkají. Hlavně teda proto, že se při focení nestíhám rozhlížet a kochat na vlastní oči, takže když dofotím, ostatní ještě zdaleka nemají vyhráno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to fakt pecka, Marie Veroniko!
      S focením nám ledasco dýl trvá, no...
      Měj klidné pondělí, H.

      Vymazat
  14. Helenko, moc se mi tento příspěvek líbí i forma, jakou jsi to podala. Je vidět, že Aaron rychle zapadl do toho vinařského kraje a mám aspoň inspiraci, protože nám se už blíží dny, kdy my na jih Moravy vyjedeme, takže každá informace toho druhu mě zajímá.
    Přeji pěkný víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji. Aaron ten zapadne rychle, je zvyklý cestovat, není s ním problém.
      Dovolené se vám tam určitě vydaří!
      Pa, H.

      Vymazat
  15. To je taková nádhera. Úžasné místo, nádherné fotky. Aaronek je dokonalý model.
    Krásný víkend, Helenko!

    OdpovědětVymazat
  16. Moc krásný příspěvek a mně si hned vybavil náš výjezd na Moravu s loutkovým. Nebylo to jenom představení, ale i procházka kolem vinic a posezení ve sklípku.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  17. Helenko, krásné místo a ráda jsem zase viděla Aaronka. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, Aaron dobře ví, že má v tobě fanynku :o)
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  18. Helenko, ty rozsáhlé vinice na Pálavě jsou úžasné. Nádherný kraj, leč hodně dřiny. Nic není zadarmo a na vinicíh je hodně ruční práce. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné ubytování jste vybrali. Tuhle oblast miluji, děkuji za fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Knihomolko! Na výběru si dáváme záležet.
      Děkuji za milý komentář a zdravím, H.

      Vymazat
  20. Ahoj Helenko,
    musím se přiznat, že vinohrady ke mně zase tak moc nepromlouvají, ale fotky Aarona jsem si užila:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, my se tam procházíme moc rádi! Ty výhledy jsou úžasné, nachodíme tam spousty kilometrů...
      Děkuji za Aarona a zdravím, H.

      Vymazat
  21. To je ale pohodička :) Na víno mě neužije, ale procházky v novém prostředí mám ráda. Hlavně ty s výhledami!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, mě taky ne. Jedna sklenička úplně stačí...
      Chodí se tam nádherně.
      Měj se krásně, pa H.

      Vymazat
  22. Helo, na Moravě kolem vinic (a nejenom tam) je vždycky pohoda. Několikrát jsme tam byli na dovolené a vždycky se nám tam moc líbilo. Aaronek je evidentně spokojený všude, kde je mu nablízku jeho panička. Měj se moc hezky, zdravím 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, napsala si to naprosto přesně. Když nás má u sebe, je v klidu a je mu jedno, kde to je.
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  23. To musela byť úžasne pokojná dovolenka ... Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, byly to pracovní dny, ale odpoledne a večery jsme si užili.
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  24. Moc hezké fotky, ráda jsem se podívala.
    Myslím, že by si Aaron rozuměl s naším Argem. Ten už taky není štěně (příští měsíc mu bude sedm), ale jakmile je na procházce, hrozně táhne. Přestane, když se unaví.
    Hezky den, Helenko. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, to by asi byla mela :o) Jsou to prostě miláčci...
      Moc děkuji a zdravím, H.

      Vymazat