...jaro u nás...

pondělí, dubna 03, 2023

Příjemný podvečer vám všem!

Rychle jsem udělala pár fotek, tak vás zvu - nakoukněte. Velikonoční věnec na vchodových dveřích je jednoduchý, už několik let si jsou vlastně hodně podobné - břečťan, buxus,...


Dekorace, výzdoba není nijak komplikovaná. Babiččin skleník vám ukážu jindy, fotky nejsou nic moc...


Loňský objev - skleněný ptáček mi dělá radost pořád.


Dostala jsem recept na ty nej jidáše, tak jsem je v sobotu vyzkoušela. Těsto bylo OK, vše šlo hladce, fotky se taky povedly, ale recept vám psát nebudu. Ty moje, co peču už roky, jsou prostě lepší :o)



Nahlédnutí do zahrady. Navzdory počasí se jaro hlásí. Meruňka odkvetla, nezčernala, ale mnoho včel jsem tam neviděla... Hortenzie pučí, snad to dá... Modřenců mám všude plno, mám je ráda. Stejně jako hyacinty.



Radost mi dělá lomikámen. Kvete krásně, ale když se chci kochat, abych si vzala rukavice a kulicha :o)


A protože je dnes modré pondělí, tak alespoň maličko blankytný nádech...

 

Mějte příjemné dny velikonočního týdne.

Vaše Helena

You Might Also Like

62 komentářů

  1. Helo, moc veliká krása, potěšilo mne to u tebe. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko,jako vždy moc krásné a vkusné dekorace.Letos mi manžel věnec zakázal,loni jsem ho uvázala na kukátko na dveře a kus se ulomil.Tak to už zkoušet nebudu.Zahrádku máš krásně rozkvetlou u nás naštěstí stromy ještě nekvetou.Na Velikonoční pečení se moc těším
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji! S věnci to není jednoduché, mám je na silonu protaženém dovnitř, je přichycený k žaluziím. Tudíž musí být hodně lehký...
      Na zahradě mám nové tulipány, denně je chodím okukovat, stále čekám na to, až rozkvetou :o)
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  3. Helenko, věnec je krásný, moc se povedl. Stejně tak i další dekorace a kytičky venku. 👍👍👍
    U nás bylo ráno -2°C, fuj. O cibuloviny obavy nemám, ale o hortenzie ano, pupeny se jim už pěkně rozvinuly a já se bojím, že je zase spálí mráz.
    Měj hezké dny 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Alenko! Hortenzie dubnové mrazy odnesly první rok covidu, snad to letos bude jiné. Zatím to vypadá dobře!
      Užij si Velikonoce, pa H.

      Vymazat
  4. Helenka, krásne jarné dekorácie aj kvietky...posielam pozdrav, Z.

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko, krásné velikonoční přípravy))) Velikonoce mohou u vás začít. Jen s tím počasím je to nějak nahnuté.
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, už i to počasí si dá říct...
      Moc děkuji a přeji krásné Velikonoce. H.

      Vymazat
  6. Heleno, tvá poslední fotka mi připomněla, že jsem si taky chtěla koupit svíčky ve tvaru vajíček a zapomněla jsem. Jinak to máš moc hezké. Já zatím jen smotala trochu březových větví na kovový tác a doplnila to zelenými větvičkami s kraslicemi a zajíčky. Ještě bych chtěla doplnit nějaká vyfouknutá vajíčka nebo půlky skořápek, ale ty jsem si zapomněla schovat z víkendu a dneska mi do pečení ani vaření po návratu z práce už nechtělo...
    Měj se fajn a hezký začátek dubna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, ty svíčky - vajíčka byla zimní výprodej v Nanu Nana, málem jsem zapomněla, že je mám doma...
      Tvá dekorace se mi moc líbila.
      Užij si Velikonoce, H.

      Vymazat
  7. Helenko, moc krásné jaro u tebe doma i venku. Už aby bylo teplo. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásný blog a nádherné fotky! :) Mám takovou výzdobu přesně ráda, je hezká a jemná. :) To tvé pečení mě velmi zaujalo a asi budu muset zkusit také něco podobného!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Calistko, vítám tě tady a děkuji za milý komentář!
      Přeji krásné Velikonoce, H.

      Vymazat
  9. Máš doma moc hezkou výzdobu, líbí se mi, že je decentní a elegantní :) Já jsem dělala výzdobu o víkendu, ale nic přehnaného, chybí mi nálada na velikonoční slavení :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Lezarts

    Vše připraveno, už chybí jen koledníci:)!

    OdpovědětVymazat
  11. Výzdba u vás jako vždy moc hezká, souzním s ní :-). Ach to počasí! Je teď zima jako,, na lodi" říkavala moje mamka. Hortenzie mi ještě moc nenapučela, tak snad to přežije. Ani zlatý déšť se mi ještě neozlatil. A dělá dobře!
    Musíme věřit, že se počasí umoudří a přijdou dny, jak se na jaro sluší a patří :-).
    Měj se Helenko, moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Jako vždy Helenko, krásnou výzdobu máš, i jsi věnec uvázala a kvítka ze zahrady ukázala. Tak jen aby ta Příroda se již umoudřila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji!
      Dnes byl krásný den. Doufám, že sis ho užila!
      Pa, H.

      Vymazat
  13. Letos jsem vypustila jak věnec (místo něj mám na dveřích malé aranžmá) tak jakoukoli výzdobu doma. Tady to je napůl servisní dílna a napůl zvěřinec, takže dělat nějakou výzdobu ani nemá cenu. Tak mám na okně u kterého mám svůj stůl na parapetu novou čemeřici a v ložnici žlutý fialově žíhaný pryskyřník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, my máme taky často z obýváku pracovnu, ale nevzdávám to :o)
      Měj příjemný podvečer, H.

      Vymazat
  14. Helo, tvoje dekorace mám moc ráda, Jednoduché, ale nádherné. Zdravím, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko, máš to moc pěkné. Jemné detaily i barvy. Je to čisté a vkusné. Pokochala jsem se :o)
    Zahrada a kytičky teď každou noc bojují o přežití a snad už od těch mrazů a nepříjemného studeného větru bude pokoj. Těším se na další květinky ze zahrady, tak nezapomeň fotit.
    Mějte pohodový večer. Pa Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji! Dnes to konečně vypadalo jako jaro! Hurá!!!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  16. Helenko, krásné dekorace, ten ptáček je opravdu moc hezký. Jidáše vypadají taky moc dobře. A kytičky dělají na zahrádce radost, ale jak píšeš, i u nás je to na kulicha :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji! Ty jidáše sice vypadají, ale péct budu podle starého receptu...
      Dnes bylo konečně jaro!!!
      Pa, H.

      Vymazat
  17. V jednoduchosti je krása. Máš to jemně naaranžované. Počasí se má vylepšit až po Velikonocích, letos to bude přimrznuté. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  18. Helenko, máš to hezky nazdobené, doma i venku. Přeju hezké Velikonoce, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Velikonoční věnec s břečťanem jsem shodou okolností včera obdivovala u někoho na Instagramu a teď vidím, že i tvůj je krásný. Nějak mne nikdy nenapadlo ho na Velikonoce použít, asi to budu muset vyzkoušet ;-) Dekorace máš moc pěkné, vkusné, líbí se mi.
    Tak krásné velikonoční dny, jdeme do finále a já si ještě ani Jesus Christ Superstar nepustila ;-) asi dneska k pečení jidášků....
    Opatruj se, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já mám jarní věnec z břečťanu skoro každý rok. Je to zelené a vydrží celkem fit docela dlouho!
      JCHS musí být, my dali dokonce dvě verze :o)
      Měj příjemný podvečer. H.

      Vymazat
  20. Jo, letos na ty květiny a kvetoucí sady potřebujeme zimní kabát a kulicha. Jaro :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad bude líp! Dneska to je krása!!!
      Marie Veroniko, měj příjemné dny, H.

      Vymazat
  21. Výzdoba je hezká, protože je vkusná. Na jidáších se možná ukázalo, že recepty není vždy dobré dávat, pak se neosvědčí. My je necukrujeme, ale potíráme medem nebo "jen tak". ☺ Krásné zahradní květiny, mi kvetou aspoň modřence a narcisy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji!
      Já ty své jidáše taky necukruji, tady jsem pracovala podle receptu. Zůstanu u těch svých, medových...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  22. Vija
    Helenko, hezké, decentní, čisté linie a milé, líbí se mi tvé zdobení. Lomikámen zatím u nás nekvete. Jaro na tvé zahrádce je barevné. Měj hezké Velikonoce. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji! Lomikámen je moc krásný, mám z něj radost.
      Užij si jarní dny, H.

      Vymazat
  23. Helenko, krásně venku i uvnitř. Pohodové svátky přeju. M.

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Helenko,
    moc krásné fotky z krásné zahrady a povedené výzdoby. Tvůj styl se mi moc líbí!
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Tohle miluju! Kéž by i venku bylo o trochu tepleji, abychom si to mohli užívat naplno :) Moc se mi líbí věnec a skleněný ptáček. Můžu se zeptat, kde jsi ho sehnala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lindo, děkuji. Ptáčka jsem koupila tady https://gaiahome.cz/produkt/zapich-ptacek/.
      Zdravím, H.

      Vymazat
  26. Krásná výzdoba a přeji hezký zbytek Velikonoc.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  27. Věnec je jednoduchý, ale přesto velmi krásný :) My doma žádnou výzdobu nemáme, potrpíme si jen na tu vánoční :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  28. Krásný velikonoční čas jste měli))) Máš nádherné dekorace jako vždy. Měj Helenko hezké jarní dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  29. Jestli mám něco na Velikonocích opravdu ráda, je to výzdoba.

    OdpovědětVymazat