...dárky...

pondělí, února 27, 2023


Příjemné odpoledne vám všem!

Dárek - trochu magické, tajemné slovo! Kdo by je neměl rád. Moc ráda dárky dávám. Snažím se nedávat dárek pro dárek. Myslím na obdarovaného, chci aby mu to udělalo opravdu radost.

O něco takového jsem se pokusila při háčkování tohoto šálu. Byl pro jednu dámu k narozeninám. Podle reakce jsem překvapila a potěšila. Takže obrovská spokojenost.



A teď o dárku, který jsem dostala. Respektive - Terka koupila pod stromeček pro nás všechny vstupenky do Divadla Komedie na muzikál Lazarus.

Jestli maličko tápete, kde je, tahle fotka vám napoví - Praha, Jungmannova ulice, bývalé Divadlo Vlasty Buriana.

Musím říct, že opravdu nejsem příznivcem muzikálů. Tenhle je jiný. Nejlépe je představení popsáno na stánkách divadla, dovolím si citovat: Poslední dílo Davida Bowieho, komorní muzikál o samotě, naději a potřebě návratu plné nesmrtelných hitů této mimořádné hudební osobnosti.

David Bowie napsal muzikál společně s dramatikem Endou Walshem. Zní tam mnoho starších písní a také písně z posledního alba Blackstar. To bylo vydáno 8. ledna 2016 a za dva dny David Bowie zemřel.

Je to víc jak týden, co jsem to viděla a musím říct, že mám dojmů stále plnou hlavu. Hlavní role se alternují, měla jsem štěstí. Bylo takové, jaké jsem si moc přála. V hlavní roli úžasný Ondřej Ruml a naprosto nadpozemská Erika Stárková. Ta za svou roli dostala Thalii.

Pokud máte rádi tvorbu Davida Bowieho vřele doporučuji. A ještě bych dodala, že je nesmírně příjemné občas zažít něco hezkého s dospělými dětmi. Užili jsme si to fakt všichni.



Přeji vám příjemné dny!

Vaše Helena

PS: poslední dvě fotky jsem si vypůjčila ze stránek divadla


You Might Also Like

51 komentářů

  1. Helo, dáreček je moc hezký a barvičku jsi zvolila skvělou, dá se hodně kombinovat a to je fajn.
    Je prima, že se představení líbilo všem, o to větší a intenzivnější je to zážitek. Měj se fajn, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, děkuji!
      Lazarus bylo opravdu představení, na které jen tak nezapomenu...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
    2. Evičko, moc děkuji!
      Divadlo bylo opravdu skvělé!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  2. Zlaté české ručičky - ten šál se ti opravdu moc povedl! Já byla na muzikále naposledy tak před 10 lety. Dřív jsme párkrát zašli s mamkou a bylo to moc fajn :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuji! Tohle je výrazně jiný muzikál, ale byli jsme nadšení!
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  3. Ty stříbrné nitky v šálu působí opravdu krásně. A do muzikálů taky nejsem velký fanda, ale od té doby, co jsem viděla Hamiltona, vždycky musím dodat, že Hamilton se do toho rozhodně nedá počítat, protože je naprosto skvělý :-) Takže naprosto chápu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to efektní a přitom celkem decentní příze, ráda z ní háčkuji.
      A Hamilton - chápu, viděla jsem film...
      Marie Veroniko, měj příjemné dny, H.

      Vymazat
  4. Helenko, tak když už je to venku, musím přiznat barvu, že ten šál, s láskou háčkovaný, byl pro mne a mých 75 odžitých let se podepsalo na mém těle - tudíž má záda ohřívá tvá skvělá práce. Také musím napsat, že jsi zaválela - neb jsi tajně a profesionálně získala od jedné dobré duše adresu, takže když mi od tebe přišel neavizovaný balíček, překvapení bylo o to větší. Kde by mne napadlo, že mi někdo chystá takovou radost a překvapení?
    Moc a moc a znova děkuji. Jsi prostě neuvěřitelná žena. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, jak už jsme si psali - jsem moc ráda, že jsem info o tvých narozeninách zaznamenala, že jsem to stihla a že vyšla i ta konspirace - občas to prostě klapne :o)
      Jsem úplně obyčejná a mám velikou radost!
      Pa, H.

      Vymazat
  5. taky se mi líbí stříbrné nitky...dárek určitě udělal radost,Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když pro dámu, tak trocha elegenace, že :o)
      Moc děkuji, Světlanko! H.

      Vymazat
  6. Helenko, šátek je nádherný a muzikál vypadá dobře. Díky za další kulturní tip.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, Evi! Lazaruse opravdu doporučuji!
      Moc děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  7. Helenko, ten háčkovaný šátek je moc krásný a barva výborně zvolena. Ráda jsem si přečetla o muzikálu, je to výborný dárek pro někoho, kdo má možnost často jezdit do Prahy. Aspoň takhle získám přehled.
    Děkuji a přeji pěkný závěr února. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hani.
      Muzikál byl skutečně zážitek, moc jsme si to užili.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  8. Heleno, šátek je moc hezký. A souhlasím, že občas si vyjít s dospělým dítětem je fajn (zítra mne bere syn na večeři samotnou a těším se).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Stáňo!
      Večeři jste si určitě užili, máš pravdu, je to fajn.
      Hezký den i tobě, H.

      Vymazat
  9. Helenko,šál je moc krásný.Asi stejný vějířkový vzor jsem háčkovala i já na šátku pro sestru.
    Určitě dárek moc potěšil.A dárek,který jsi dostala je také úžasný.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji. Vzorů jsem vyzkoušela několik, tenhle mi stále na šál přijde nejzhezčí.
      Měj příjemný den. H.

      Vymazat
  10. Helenko, nádherný šál. Krásný dárek a i dárek, který jsi dostala ty, je zajímavý a hlavně, že tě potěšil. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko, dárek, který jsi věnovala a já už vím komu, je moc krásný. A hlavně to opravdu není dárek jen pro dárek. Moc to oceňuji.
    Dárek od dcery zase udělal radost Tobě. A o tom to je.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji za tvá milá slova.
      Souhlasím, malé radosti jsou důležité!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  12. Helenko, krásný šátek.
    Je skvělé, když dárky potěší, ať už jde o věcný dar nebo zážitek.
    Krásné dny ☀️

    OdpovědětVymazat
  13. Helenka,
    opäť vyšla nádhera spod Tvojich rúk, šatka je nádherná!!!
    Verím, že ste si divadlo užili a je vidieť, že Terka vie, čo vás poteší...
    Maj sa krásne, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Adinko!
      Ano, Terce se povedl parádní dárek.
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  14. Helenko, tak jsem si přečetla i pro koho - a mám radost taky :-) Krásná práce, potěšilo a zahřeje. Tyhle dárky jsou úžasné, když se strefí do přání druhého. A stejně asi byl dárek od Terky. To je moc dobře, že se vám líbilo a společná akce se vydařila. Společné zážitky jsou pořád tím nejlepším, i když děti jsou už velké .-) Krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc a moc děkuji! Měla jsem prostě potřebu poslat maličkost, překvapení...
      A děti, jsou dospělé, přesto dodržujeme tradici společných výletů, kultury - je to super.
      I tobě přeji krásné dny, H.

      Vymazat
  15. Helenko šál je perfektní a hlavně s láskou tvořený a o to větší radost udělal.

    OdpovědětVymazat
  16. Lezarts

    Bowie, byl pro mě, když jsem ho v 90 letech slyšela poprvé, neobvyklým objevem. Mám jeho muziku ráda.Věřím, že pro vás muzikál byl vydařený rodinný zážitek!
    Není divu, že smál měl úspěch, je opravdu nádherný!!!
    Přeji hezké dny, plné jen dalších příjemných zážitků!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Renatko, Bowie byl skutečně jedinečný, vždycky krok před ostatními. I ten Lazarus a následně jeho smrt - jak symbolické...
      Moc děkuji za pochvalu a přeji hezký den. H.

      Vymazat
  17. Helenko, šátek se ti opravdu moc povedl a Jiřince udělal radost. Věřím, že i tobě. Ten kdo obdarovává touží udělat radost a to se ti rozhodně podařilo.👍👍👍
    Muzikál Lazarus jsme stihli vidět koncem roku 2019, ještě před vypuknutím covidu. Dodnes vzpomínám, protože to bylo úžasné.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji a radost z toho mám velikou, povedlo se, jupí!!!
      Děkuji za potvrzení, my to před covidem nestihli, načekali jsme se, ale zážitek obrovský!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  18. Ta šála vypadá moc pěkně, je od tebe hezké, že chceš takto dělat lidem radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simix, moc tě tu vítám a děkuji za pochvalu.
      Přeji hezký den. H.

      Vymazat
  19. Darček je krásnz a to predstavenie naozaj vyzerá zaujímavo! Krásne dni, Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji za milou návštěvu a přeji hezký zbytek neděle, H.

      Vymazat
  20. Helenko, koukám, že se můj komentář zase nějak vytratil. Zlobí mě to stále, nevím proč.
    Šál je zajímavý, zvláštní je ta příze. Muzikál neznám, nějak mne tento žánr neláká, ale DB by mohl být zajímavý. Díky za tip.
    Měj pěkný nastávající víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, to mě moc mrzí, ale nebyl ani ne spamu (tam komentáře pravidelně lovím).
      Příze má lurexové nitky, pracuji z ní ráda.
      A Lazarus - skoro se zdráhám to představení nazývat muzikálem, to slovo evokuje úplně jiné kousky...
      Moc tě zdravím a děkuji, že si přišla i podruhé! H.

      Vymazat
  21. Opět tvé krásné háčkování Helenko.
    Na muzikály již mnoho let vůbec nejezdíme. Avšak společný dárek je nádherný nápad, mám také moc ráda naše rodinné sešlosti. Jen jich není tolik jak bych si přála, kluci mají již své rodiny a času méně, abychom vše skloubili.
    Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Alenko! My na muzikály nikdy ani nejezdili. Tohle je naprosto jedinečné představení, vymyká se z obecné představy o muzikálech. Moc jsem si to užili. A máš pravdu, takové chvíle jsou vzácné...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  22. Helenko, nevsedni zazitek na muzikalu, ja je taky nemusim, ale tohle zni moc dobre. Darek pochopitelne velmi vydareny, urcite potesil. Pekny vikend. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, pokud máš DB ráda, líbilo by se ti.
      Moc děkuji a moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  23. Ahoj Helenko,
    děkuji za dobrý tip na dárek, říkám si, že bych to mohla pořídit našim k dubnovým oslavám. Lístky na kulturu rozdávám ráda:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, tohle s čistým svědomím doporučuji. Velký zážitek!
      Užij si odpoledne, H.

      Vymazat
  24. Helenko, šátek se mě moc líbí, šedou mám ráda a ten třpyt mu dodal luxusní vzhled ! A může s ním Jiřinka hned do divadla. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji! Taky mi ten lurex přijde elegantní, tak snad...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  25. Oba dárky určitě potěšily. Já dárky dávám ráda a nepotřebuju mít ani příležitost. 🙂

    OdpovědětVymazat