...adventní háčkování...

pondělí, prosince 12, 2022


Příjemný pondělní večer vám všem!

Advent je mimo jiné i čas milých setkání. Několik jich mám za sebou, pár mě jich ještě čeká. Nechodím pochopitelně s prázdnou. 

Dárečky občas doplním k nějakým hand made kouskem. Třeba hvězdou.



Hvězdy jsou z nové příze Cotton. Červené chňapky jsou z recyklované příze - dostala jsem plnou tašku různých klubek. Je jedno, jaké trendy zrovna frčí, červená k Vánocům prostě patří.

K focení jsem použila kousky z krabice formiček po manželově babičce. Jsou překrásné. Poklad. Sama dělám pracny daleko menší, ale moc ráda se na tyhle "starožitnosti" čas od času podívám. Ráda se jich dotýkám...




A ještě jedna z dnešního odpoledne - Aaron sníh miluje a raduje se z něj jako malé dítě.


Mějte příjemné a pokud možno klidné dny.

Vaše Helena

You Might Also Like

47 komentářů

  1. Helenka,
    krásne hviezdy, vždy obdivujem Tvoju šikovnosť a precíznosť.
    A Aaron sa teší zo snehu rovnako ako náš Alex, keď bol mladší :-) U nás síce dnes snežilo, ale hneď sa aj topil...
    Prajem Ti krásne adventní dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, moc děkuji! Já zas obdivuji tvé výšivky!
      Máme už několik dní nasněženo, do Vánoc to bohužel asi nevydrží... Aaron si to fakt užívá!
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  2. Lezarts

    Téměř hvězdička blýskavá, určitě potěší👍
    Také mám plnou krabici formiček, jen pracny nepeču.
    Chtěla bych být Aronem ❄️❄️❄️

    OdpovědětVymazat
  3. Heleno, hvězdičky se ti moc povedly a barva chňapek je fakt ta správně vánoční. Formičky mají krásnou patinu... (jinak já peču taky pracny mnohem menší, ale tyhle jsou prostě krásné)
    Klidné předvánoční dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji za pochvalu. Ty formičky mám moc ráda, i když cukroví peču tak třetinové :o) Prostě se čas od času alespoň pokochám...
      Měj příjemné odpoledne, H.

      Vymazat
  4. Opět Helenko obdivuji tvůj um))) hvězdičky jsou krásné. A přesně tyhle formičky mám po svoji babičce.
    Krásný týden přeji. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Helenko, chňapky i hvězdičky se mi moc líbí. Starých formiček mám dvě krabice od bot a miluju je moc, na Vánoce je různě zahrnuju do výzdoby. Náš Kumík sníh taky miluje, házíme mu kuličky, on je chytá a lítá sem tam... Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, je to tak, i když v nich nepečeme, jsou nesmírně dekorativní.
      Pes a sníh, to je prostě radost a štěstí!
      Moc děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  6. Helenko, další krásné tvoření. A hladím na dálku Aaronka. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní tvoření. Hvězdičky jak vysoustruhované. Chňapky taktéž.Taky mám zítra předvánoční setkání s kamarádkami. Jen jsem letos k dárečku nepřidala nic, co moje ruka vytvořila. Chyběl mi nápad :-).
    Formičky jsou moc krásné. Doslova dekorativní.
    Molina si taky sníh užívá, většina hafanů to tak má.
    Hezké dny třetího adventního týdne, Helenko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkuji za milá slova. Já vše chystám za pochodu, ale jsem moc ráda, když to klapne a udělám radost. Posezení sis určitě skvěle užila já se taky vždycky těším!
      Moc tě zdravím a hladím Molinku! Pa, H.

      Vymazat
  8. Helenka, tie hviezčiky sú prekrásne...maj krásne predvianočné dni, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné háčkované dárečky,které hodně potěší.Také se o adventu scházím s děvčatama,ještě příští týden jdeme od práce posedět do restaurace.Dárečky si nedáváme,ale přineseme cukroví to už máme léta povolené v restauraci.Chodíme léta do stejné.
    Formiček mám plnou krabici po babičce,ale nenapadlo mě použít je jako dekoraci.Přitom je to zároveň i hezká vzpomínka.
    Pejsci sníh milují.Lituji,že jsem to nemohla už zažít s Bleky.Syn poslal ale video na mobil,jak na zahradě bláznila.
    Helenko,měj hezký adventní čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, krásná tradice! Moc ti přeji - užijte si to! My máme taky blogerské posezení...
      Pár formiček vyndej, nadělají v kuchyni parádu, třeba na míse s pomeranči...
      Ráda věřím, že se ti po Bleky stýská...
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  10. Helenko, hvězdičky jsou dokonalé a podobné chňapky mám snad už dvacet let, to je vděčný dárek. Obdivuji tě, že si v tom hektickém období konce roku ještě najdeš čas na ruční práce. Formičky po babičkách mám taky, nepeču v nich, ale používám je na dekoraci. Ráda.
    Měj pěkný třetí adventní týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, dokonalé nejsou, ale snad - jako malá radost...
      Snažím se háčkovat trochu v předstihu, ale v létě u bazénu mi vločky nejdou :o)
      Ve formičkách už sice nepečeme, ale radost nám dělají i tak, že.
      Přeji příjemný podvečer, H.

      Vymazat
  11. Helenko, já mám háčkované ozdoby na stromečku. Začala jsem s tím loni a už jsem háčkovala i pro mladé, protože jim přijdou originální a tak je po mně chtěli. Tak teď háčkuji ještě další. Dost se to u nás ujalo. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, doufám, že se pochlubíš! To je krásné! Taky mám na stromečku už několik let háčkované vločky...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat

  12. Vija

    Helenko, nalákala si mě na hvězdičky, máš je krásné, musím kouknout po nějakém návodu a zkusit. Vlastně i chňapku bych mohla uháčkovat ať se kuchyň červená. Děkuji za inspiraci a přeji hezké bílé dny vám všem. J

    OdpovědětVymazat
  13. Vločky nebo hvězdičky se ti povedly, jsou moc hezké a chňapky potěší vždycky ...

    OdpovědětVymazat
  14. Helenko, uz jsem psala na IG, sikula jsi, jsou moc vydarene, Aaronek fesak:-), i nase kocka vcera na terase ve snehu doslova skotacila:-). Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, díky moc!
      Ráda věřím, sníh prostě umí dělat radost :o)
      I ty měj hezké dny, H.

      Vymazat
  15. Helenko, takové povedené háčkované dárečky potěší a jsou i praktické, ozdobí stromek i kuchyni.
    Obdivuji tvoje různé výrobky už dávno. Barevně to máš dokonalé. Jiřina z N.
    Aaronkovi přeji veselé sněhování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji za tvá hladivá slova.
      Aaron si to opravdu užívá :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  16. Helo, podobné staré formičky mám doma, používám je na pracny, které budu péct zítra. Hvězdičky jsou parádní, jsi šikulka. Aaron si určitě užívá, naše Barča je náš třetí pes a všichni sníh milovali. Barča v něm dneska lítala jako cvok, přestože v pátek byla na operaci kýly. U nás se to fakt sešlo 🤨🤨

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, doufám, že se pracny vydařily!
      Tedy vidím, že žiješ rušné dny - i Barča... No, jak čtu, alespoň ona je OK!
      Přeji pokud možno klidné dny. H.

      Vymazat
  17. Půvabné a milé - právě jako taková setkání :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Helo, dáreček doplněný háčkovanou drobností určitě potěší. I já mám doma formičky po pratetě a používám k vánoční výzdobě. Zdravím do Pardubic. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám, Maruško!
      Já vím, ráda se vždycky kouknu, jak formičky použiješ.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  19. Kaleidoskop podle Hanky
    Moc pěkné hvězdy jsi uháčkovala, barvy výborně vybrány a ty chňapky určitě také dělají radost. Formičky, mnohé úplně stejné a zachovalé, mám také po mamince, vykrajovátka po babičce a jsou to historické kousky, ale je to kus domova. Vzpomínka jak jsem jako dítě pomáhala dělat čokoládu. Zkusím to také využít jako výzdobu.
    Přeji pohodová setkání. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji za milá slova - hezky si to napsala, je to opravdu kus domova. A tolik zapečených vzpomínek...
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  20. Dárečky jsou moc pěkné. 🙂
    Hezký večer, Helenko.

    OdpovědětVymazat
  21. Helenko, tvé dárečky na milé setkání mají opět stopu šikovné tvořilky, tebe. Každý, i malý kousek vyrobený rukama, je zároveň velký dárek od srdce. A to ty umíš skvěle :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji za milá slova. proti tvým darům jsou to jen drobnosti.
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  22. Jsou moc krásné, podobné ručně vyrobené dárky mě vždycky potěší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Helenko,
    moc se mi líbí ty hvězdičky, vypadají nádherně!
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Hvězdy i chňapky jsou moc krásné! Jsi opravdu šikulka :) Myslím, že loni jsem pekla pracny právě v těchto formičkách po babičce :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  25. Máte to moc pěkné. Já jsem k Vánocům dostala výměnné jehlice Knitpro, tak jsem taky hned zkoušela, co s nimi dovedu. Nakonec jsem si udělala takové podtácky pod kávu a čaj, prostě pod hrnky. A ještě se teda chystám na háčkované prostírání na chalupu. :) Tak uvidíme, co z toho vznikne. :)

    OdpovědětVymazat