...podložky z provázku...

sobota, července 28, 2012


Krásný večer všem!

Opět trocha háčkování z provázku. Jednoduché podložky doplnily můj dárek pro přítelkyni. Myslím, že se k letnímu stolování budou hodit.


Provázek je koupený v Kauflandu, háček č.3


Vzhledem k síle provázku nejdou vytvářet nijak složité vzory, vystačila jsem si s řetízkovými oky a dlouhými sloupky.


Kraj podložek ozdobily obloučky (5 dlouhých sloupků háčkovaných z jednoho místa)


Síla materiálu dobře ochrání stůl při servírování horkých jídel.


Věřím, že máte krásný večer a všechny ty hromy, blesky a spousta vody u vás nenapáchaly žádnou škodu. Mějte krásnou neděli, mějte se moc hezky!

Vaše Helena

You Might Also Like

86 komentářů

  1. Helenko, jsou krásné. Určitě udělají radost. Krásný zbytek víkendu. Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se mi libi,pritelkyne urcite bude spokojena.

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko ty se opět moc poveldy-láska na první pohled,určitě učarují i kamarádce!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaelko, díky moc - dostala jsem mail, už mají své místo :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  4. Milá Helenko,nádhera!!! jako všechny Tvoje výtvory :-) Já se učím nový čtvereček, tak to bude dílo!!!
    Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, vždyť ty s háčkem úspěšně čaruješ! Těším se, co vykouzlíš! Moc děkuji za pochvalu a zdravím! H.

      Vymazat
  5. Podložky jsou fakt božíííí!!!!Helenko moc zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Helenko,
    krásné háčkování, moc pěkná barvička, jaké štěstí má kamarádka, že má tak šikovnou kamarádku.:-)
    IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, ty si zlatá, díky! Mě ta barva - nebarva taky nadchla.
      Měj se hezky, H.

      Vymazat
  7. Ahoj Helenko,
    podložky jsou moc krásné :-). Alča

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Helenko, podložky jsou nádherné a ten provázek není špatný nápad, alespoň jsou takové "bytelnější". A o počasí mi ani nemluv, včera se tu prohnala průtrž i s kroupami ... voda se valila po silnici a ta spíš připomínala malou říčku. Jednu chvíli jsme měli problém i s vodou na dvoře a vypadalo to, že nám zaplaví garáž, a tak jsem ani nestíhala fotit, což mě v konečné fázi docela mrzelo, protože tolik vody jsem v okolí našeho domu ještě neviděla. Přeji krásnou neděli. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, tohle není moje první provázkové háčkování, výsledek je vlastně vždycky dobrý, jen prsty jsou odřené...Tenhle provázek je jemný, žádné odřeniny, takže super.
      Ta voda mě mrzí, jsem ráda, že jste OK, my to před lety zažili, v suterému 50 cm, na to se nedá zapomenout...
      Pa, H.

      Vymazat
  9. Moc tě zdravím Helenko....provázek jako háčkovací příze je opravdu super nápad...moc ráda mám přírodní materiály a tvé podložky vypadají krásně...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, ten provázek objevila moje kamarádka, líbila se jí ta barva. A není sama.
      Moc děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  10. Helenka komu by sa Tvoja práca nepáčila. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
  11. Helenka podlozky su nadherne u Vas clovek aspon vidi, ze hackovat sa da naozaj z cohokolvek :) Prajem krasnu nedelu M...

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Helenko
    No háčkování z provázků je moc hezké a dárek jistě udělá radost.Počasí si s náma letos pohrává,ale jde to.Buřina byla a slejváček byl vydatný.Škodu u nás nenapáchal.Hezký zbytek víkendu Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťulko, moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že je u vás všechno OK. Tady na střídačku leje celý den, ale naštěstí bez následků!
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  13. Helenko, další krásné dílko. Koukám z čeho všeho lze háčkovat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, děkuji! Jojo, jak to vypadá alespoň trochu jako tkanička, jdu do toho :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  14. Helenko jsou prostě dokonale krásné :o) a k tomu moc hezky nafocené.Kamarádka musela být nadšená.Měj se krásně a přeju krásný zbytek nedělního dne.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko, krásné podložky! Jen ty prsty z provázku trochu odřené, viď? Ale výsledek je perfektní!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, díky! Představ si, že z tohohle ne, je krásně jemný!
      Měj se hezky, H.

      Vymazat
  16. Ahoj Helenka mas supr decky a furt u tebe neco hezkyho vidim ,prosim posilam mnj cas hahaha chci taky hackovat .Pa hezky den Karin

    OdpovědětVymazat
  17. Helenko, já už k tobě snad ani nebudu chodit, protože se pak musím jen trapně opakovat - opět je to nádhera a podložky jsou moc povedené. Mě by třeba ani nikdy nenapadlo háčkovat z provázku a přitom je to taková krása a ve velmi příjemné barvě. Takže tleskám a stydím se za svou lenoru, kdy se pořád chystám na milion plánů, co vše vytvořit/vyrobit a skutek stále utek:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťulko, nééé, to by mě moc mrzelo! Moc ti děkuji za milý komentář a nemáš se za co stydět, dobře si pamatuji, jak dají malé děti zabrat, celý den se nezastavíš a večer máš pocit, že si nic neudělala...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  18. Hrome, to jsi dobře vyblýskla,
    ty podložky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, moc děkuji! Mě se ta fotky za našich starých prknech taky moc líbí :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  19. Ahoj Heli!!!!
    Ty podložky jsou moc pěkné a tvůj dárek pro kamarádku jistě hezky doplní!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blaničko, děkuji za pochvalu, pokud můžu soudit, byla spokojená!
      Pohodový večer, H.

      Vymazat
  20. Milá Heleno,
    je to - jako ostatně vždy - nádherné. Určitě se kamarádce budou moc líbit.
    Ahoj,
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Helenka, podľa Teba sú jednoduché, ale nádherné. Kamarátka sa určite poteší. Ja som mala opäť zavárací víkend.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko, děj si odpočinkový večer, máš za sebou pěknou fušku!
      Děkuji za pochvalu a moc zdravím, H.

      Vymazat
  22. Krásný večer,Helenko,
    provázkové podložky jsou nádherné.Kamarádka bude mít určitě radost.:-)
    Krásný týden.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  23. Podlhšej dobe sa dostávam k prezeraniu blogov a samozrejme na tvojom krásne foto z dovolenky a super nové šikovnícke práce.

    OdpovědětVymazat
  24. Helenko,vždyť právě ta jednoduchost a hrubost je super a k venkovnímu stolování patří....ale po pravdě si myslím,když se na ten provázek podívám,hm ...to musela být pěkná dřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, mluvíš mi z duše! Děkuji a dřina to nebyla, tenhle je překvapivě jemný (tedy na provázek :o))
      Pa, H.

      Vymazat
  25. Ahoj Helenko ,tvoje zručnost a šikovnost je obdivuhodná,a také pracovitost ,mě po jedné růžičce bolí ruce a mám na týden dost ...pa Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dájo, moc ti děkuji za milá slova, se mnou je to trochu jinak, háčkování je relax a trochu za odměnu :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  26. no teda ... super... hned letím do "kaufu" na nákup a hurá do nějakého tvoření. Podložky jsou naprosto úžasné.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, moc děkuji! Mě jich tam kamarádka nakoupila hromadu, no, hromádku .o)
      S chutí do toho, těším se na výsledek!
      Pa, H.

      Vymazat
  27. Heli, zamilovala jsem se,nádhera!!! Kdybych je tak měla kam dát:) Krásný den!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  28. Helenko, na začátku obyčejný provázek a na konci takový skvost. Paráda ...

    OdpovědětVymazat
  29. Helenko,
    já už opravdu nevím, co ti mám psát abych se stále neopakovala ?!
    Moc krásně háčkuješ z příze či provázku všechno je krásné a hodné obdivu :-)
    Už se moc těším na osobní setkání !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuji za krásnou a mé duši milou pochvalu. Ani nevíš, jak moc mě to těší!
      A taky se moc těším, pa H.

      Vymazat
  30. Milá Helenko, moc Tě zdravím a na dálku objímám. Jsi pilná včelka, takových inspirací, jen se kochám a smekám před Tvou šikovností a nápadem.Přeji Tobě a Tvé rodině nádherné léto a zase se ráda zastavím :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle je moc vzácná návštěva! Martinko, děkuji za krásný komentář, tak moc si mě potěšila!
      I já přeji celé rodině krásné dny, pa H.

      Vymazat
  31. Helenko, opět parádní háčkování ... a z obyčejného natur provázku! To je i můj šálek coffee ... a Tvoje mořské hvězdice mne teda dostaly a nedají mi spát...
    Měj krásné léto! Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, moc děkuji za krásný komentář! Ty mě vždycky tak hezky pochválíš, jsem moc ráda, že se ti líbí!
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  32. Ahoj Helenka, tie sa ti vydarilli a kebyže to nevidím na vlastné oči, tak ani neverím že sa dá háčkovať aj zo špagátika. Úchvatné, si šikula. Posielam pozdravy. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, moc děkuji! Tenhle špagátek je i milosrdný k prstům, nedře :o)
      Měj se hezky, H.

      Vymazat
  33. Ahoj Helenko, to je krása, kde na ty nápady chodíš? Dárkem určtitě potěšíš.
    Měj se krásně,
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  34. Helčo, to je krásný nápad... vykutala jsem při vyklízení staré prádelny na chalupě dvě klubíčka starých režných provázků a uvažuju o něčem podobném... nejsou tak krásné jako ten Tvůj, ale myslím, že např. na podložky pod horké hrnce budo u dobré. Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, už se moc těším na tvé podložky! ty určitě vykouzlíš něco parádního!
      Děkuji, pa H.

      Vymazat
  35. Helenka, krááása. Viem si ich aj predstaviť ako malé koberčeky.
    Páááá
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky! To já taky, ale to by bylo klubíček...
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  36. Helenko moc zdravim, koukam, ze nezahalis ;) Podlozky jsou nadherne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, díky moc. Vždyť víš, je to spíš relax než práce!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  37. Přeji hezké ránko,nádhera!!!!Teď se nesměj co napíšu-z prdu kulička.Ty jsi prostě kouzelnice,ale místo hůlky ,v ruce háček máš:-)
    Žaneta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žanetko, moc hezky si to napsala a máš pravdu, někdy se prostě zadaří :o)
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  38. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη της υγείας και της ενέργειας στην Ελλάδα! Ελένη

      Vymazat
  39. Helenko,podložky jsou nádherné!
    Krásná práce,moc se mi líbí!!!
    Krásný večer.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  40. Dobrý den Heleno, podložky jsou nádherné. Moc se mi líbí. Chtěla jsem se zeptat na materiál? V obchodě jsem dnes koukala, ale nevím jaký koupit. Děkuji moc za odpověd. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, děkuji za pochvalu, odpověď máš na blogu.
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  41. Helenko, podložky jsou úžasné, musím se na ten provázek zajít podívat do Kauflandu, moc se mi to líbí. Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu, Simonko! Snad ho tam ještě mají!
      Hezký den, H.

      Vymazat