...korálky...

úterý, července 24, 2012


Krásné letní odpoledne, milé dámy!

Díky úžasné Marušce  http://marvael.blogspot.cz/, která na svém blogu vložila perfektní postup na  háčkované korálky, si vám dovoluji ukázat svoji prvotinu. Nejsou vůbec dokonalé, ale už vím jak na ně, tak se snad budu zlepšovat.


Háčkovala jsem háčkem č.0 z Perlovky, korálky jsou ze starých zásob. A protože to šlo snadno, hned jsem umotala i náramek.




S kleštěmi si moc nerozumím, s háčkem mi to jde líp. První zapínání mi pomohla přidělat Terka, trochu drátuje a nějaké ty náušničky už taky vykouzlila.


Společnost soupravě dělá skleněná dozička, nedávný bazarový úlovek.


Je moc krásná, těžko říct, k čemu původně sloužila, ve víčku má otvůrek, asi na lžičku.



To je pro dnešek všechno, jdu omrknout zahradu (s motyčkou :o))
Moc vás všechny zdravím, užijte si krásné letní odpoledne!

Vaše Helena


You Might Also Like

66 komentářů

  1. Ale že sa ti podaril úžasne!:) Helenka, biela krása!
    G.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc tě zdravím Helenko..teda korálky se ti moc povedly...jsou nádherné...ale asi je to dost titěrná práce,viď?
    Úplně mám chuť je vyzkoušet...i když poslední dobou nevím co dřív,protože doma stále něco rekonstrujeme.
    Měj se prímově Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, díky. Jde to dobře, vlastně až překvapivě, nejhorší je asi to navlékání :o)
      Přeju hodně sil a těším se, že nám nafotíš výsledek.
      Pa, H.

      Vymazat
  3. Helenko,
    ty jsi prostě šikovná ženská !
    Ani chvilku nezahálíš !
    Já mám sice dovču, ale s tím tvořením i motyčkou jsem stále velmi pozadu ;-)
    Pěkný konečně letní podvečer :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, buď v klidu, ty jsem, začala ještě před dovolenou...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  4. Helenko, myslim ze se povedly moc, vubec neni videt, ze jsou tve prvni. Uz jsem je u Marii taky obdivovala, myslim ze je budu muset taky udelat. A jeste chvalim receptiky z minuleho prispevku, rada je vyzkousim. Mej prijemny vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, díky moc za všechny pochvaly a milou návštěvu. Korálky si udělej, není to žádná věda.
      Hezký den,H.

      Vymazat
  5. Heli,jsou super! Take nekdy bojuji,ale o to vetsi radost mam na zaver,kdyz se celkem povede. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji! Od odbornice na bižu to moc těší!
      Měj se hezky, H.

      Vymazat
  6. Helenko, moc se ti to povedlo. A ta bílá je taková elegantní.

    OdpovědětVymazat
  7. To je hezké!! Určitě Ti budou slušet. Tina

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Helenko,korálky jsou úžasné,takové něžné.Je příjemné poznat něco nového a milého.
    Hezký den zdravím Lm

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Helenka, tak na prvy pokus to je superske...moc sa ti to podarilo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko náhodou jsou moc krásné a jemné,také se na ně chystám :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Helenka to jemná nádhera. Určite Ti bude svedčať. Je krásny, Andrea

    OdpovědětVymazat
  12. Helenko, jsi šikulka. Tobě se daří snad všechno na co sáhneš. Maruščiny korálky mě také zaujaly - a jeden náhrdelníček od ní mám již objednaný. Do samotvorby jsem se zatím neodvážila. Krásné sluníčkové dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, ty si zlatá, kdyby to tak bylo...Až ho uvidíš, určitě se do výroby pustíš sama.
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  13. Krásné korálky, myslím že se ti moc povedly. Taky už jsem podobný háčkovala.
    Měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, díky moc! Ty umíš tak krásnou bižu, tohle je pro tebe hračka.
      Pa, H.

      Vymazat
  14. Helenka sú prekrásne, a určite Ti veľmi pristanú na hnedej pokožke po dovolenke. Dózička bola výborná kúpa.

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko, jsou jako kapky rosy v pavučince, opravdu krása :)

    OdpovědětVymazat
  16. Korálky jsou krásné, jemné a něžné. Moc se mi líbí i cukřenka. Ty máš úžasný cit na bazárkové úlovky.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, děkuji! A ty bazary, znáš to, stokrát nic a pak, poklad :o)
      Měj se hezky, H.

      Vymazat
  17. Helenko, jedním slovem krása!Jsi všestranná šikulka ,která na co sáhne,promění v nádheru!!!Korálky jsou jemňoučké a vkusné,Daja.

    OdpovědětVymazat
  18. Helenko-- juj moc nádherná něžná korálková krása.Korálky mám doma také tak bych také mohla někdy vyzkoušet.Dozička je nádherná :o)Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji! Ty korálků naháčkuješ kilometry :o)
      Měj se hezky, H.

      Vymazat
  19. Ahoj moje milá Helinko...korálky se ti moc povedly. Jsou parádní a určitě jsou na tobě moc krásné. Nevím, jestli bych na tohle měla trpělivost ☺ Dózička je moc krásná, kdo ví k čemu sloužila? Pa pa Helí ♥, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji za pochvalu. Zkus to, jde to rychleji, než by sis myslela.
      Měj se moc hezky, pa H.

      Vymazat
  20. Hurá, konečně něco pro mě ne tak zcela neznámého. Háčkované korálky mám na nějakém dvd, které bylo přílohou ke knížce o háčkování. Pravda je, že to mám TEORETICKY zmáknuté už rok, ale nějak na to zatím nedošlo :-)
    Jinak, ta dóza se asi dávala spolu se slánkou a pepřenkou na jídelní stůl a byla v ní nejspíš hořčice. Pěkný den. Ditta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dittu, no vidíš, tak jdi do nich, s videm to bude hračka.
      Děkuji za info o dózičce a moc zdravím, H.

      Vymazat
  21. Tedy Helenko ještě jsem ti ani nestihla okomentovat minulou dobrotu a už je tu další příspěvek.A jaký!
    Korálky jsou nádherné,měla jsem možnost je okouknout v červené variantě u Ilonky a musím říct,že na krku vypadají úžasně.Ale pustit se do nich?To chce opravdu odvahu a šikovné ručičky.Jak je vidět,máš vrchovatě obojí.
    Moc tě zdravím,Alena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji! Tolik chvály! Takové, jako ty červené Ilonky určitě nejsou, ale snad to ještě doladím, :o)
      Měj se moc hezky, pa H.

      Vymazat
  22. Helenko, jsou nádherné. Budeš v nich opravdová dáma. Jen tak dál. Hezký den Ti přeji. R

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, děkuji! tedy s tou dámou nevím, nevím :o)
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
    2. Helenko, jedním slovem nádhera.:-)Jsou něžné, krásné, připadají mi jako svatební. Dokonalé dílko, jako ostatně vše co vytvoříš.

      Vymazat
    3. Jituško, moc děkuji! Přeháníš, ale jsi moc milá!
      Pohodový večer, H.

      Vymazat
  23. Helčo, to je prostě nádhera! Už jsem to háčkování s korálky taky koukala, ale ještě jsem k němu nesebrala dost času a odvahy :-) ty jsi mě přímo nakopla, určitě to brzy taky vyzkouším! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, moc děkuji! Budeš koukat, jak jednoduché to je, dneska jsem nakoupila další barvičky :o)
      Měj se hezky, H.

      Vymazat
  24. Helenko, korálky se Ti moc povedly jsou krásné, jsi moc šikovná. Taky jsem je zkoušela, ale zdaleka je nemám tak pěkné.
    Měj se moc hezky,
    Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko, děkuji ti, jsi zlatá! já bych zase nikdy neušila to, co ty!
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  25. Milá Heleno,
    je to moc hezké a něžné, jako pro nevěstu :-)
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Helenka, prekvapuješ stále niečim novým. Nádherná práca. Nežné romantické a vyzerajú ľahučké, ako vánok.
    Krásny večer.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko, tohle je okoukaný nápad, ale moc děkuji. A lehounké opravdu jsou...
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  27. Ahoj Hely, korálky se náramně povedly, pro tak zkušenou háčkařku to byla jistě hračka. Jsem ráda, že jsem mohla inspirovat a poslat tak radost z tvoření dál. Zapoměla jsem upozornit...POZOR VYSOCE NÁVIKOVÉ. Když uháčkuješ první, zjistíš, že potřebuješ ještě minimálně několik jiných, tak aby se hodily ke každému kousku v šatníku :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, tak po tvém komentáři se tady tetelím blahem! Moc děkuji za pochvalu a hlásím, že už jsem nakoupila asi kilo korálků, nitky se u mě najdou a pokračuji...
      Moc děkuji, že si mě to naučila a přeji hezký večer, H.

      Vymazat
  28. Moc zdravím milá Helenko,
    korálky jsou nádherné!
    Moc se Ti povedly!!!
    Krásný večer.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Heli!!
    Krásně korálkuješ,
    k letním šatům-ach!!!
    Něžný, krásný doplněk!!
    Přeji pohodový víkend ☼
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc děkuji! Je to tak, šaty jsou bílo modré :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  30. Helenko, to jsou moc krásné, jemné a něžné letní korálky, moc se ti povedly! A dózička je taky moc pěkná, bazarové úlovky jsou nej...:-)

    OdpovědětVymazat
  31. Helenko jsi kouzelnice!!!!Korálky jsou bílá nádhera!Hezkou neděli přeji:-)

    OdpovědětVymazat