...jaro u nás doma...

středa, března 27, 2024


Příjemný podvečer, vážení!

Než vás pozvu dál, mrkneme na jarní truhlíky. Mění se každým dnem - cibuloviny nekvétají, macešky se rozrůstají. Dělá mi to radost.







Tak prosím, račte... Místo jarního věnce mám letos vejce. Základ jsem vystříhla z víka kartonové krabice, omotala stočeným papírem.



Aeraria obsadila vajíčka v peří - jen nesmíme moc větrat, pak to trochu létá... :o)


Tenhle příborník ráda využívám na sezónní drobnosti. Vajíčka mají už teď své místo, ale drobnosti na dozdobení jarních dárečků a později sáčků pro koledníky tam mám a jsou přehledem po ruce.

Barvami doma moc nehýřím, už roky mám na jaře ráda tuhle šťavnatou zelenou.

 
V týdnu jsem udělala pár lineckých vajíček - tradice je tradice :o)

 
K dekorování ráda využívám čisté sklo. 


Moc ráda jsem na světlo opatrně vystavila tuhle křehkou krásu - Peti, Hani, jsou prostě úžasné. 


A poslední naprosto čerstvá fotka - myslela jsem, že jidáše péct nebudu, děti přijedou až v pátek, ale sousedovi kluci přijeli už dnes a tak...


Užijte si zbytek škaredé středy!

Vaše Helena

You Might Also Like

52 komentářů

  1. Helenko, vše dohromady i každé zvlášť dělá krásnou výzdobu a ti zelení ušáci jsou tak roztomilí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, mě se vždy líbí, jak máš výzdobu takovou decentní, elegantní, čistou. Moc krásné, pro mě je to uklidňující i radostné. To má to mám pel mel :-) Krásný velikonoční týden

    OdpovědětVymazat
  3. Helo, u tebe je výzdoba vždycky nádherná. Moc se mi líbí. Přeji hezké Velikonoce 🐣

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, máš to krásně nazdobené, jak v interiéru, tak i venku.👍👍👍
    Linecká vajíčka jsem upekla také. Na Vánoce jsem měla pečení od doktorů zakázané, tak jsem si to vynahradila teď na Velikonoce.
    Měj hezké předvelikonoční dny. 🥚🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Alenko! To ráda věřím, že už tě svrběly ruce :o) Hlavně opatrně!
      Zdravím, H.

      Vymazat
  5. Helenko, krásné, svěží, šťavnaté a elegantní. Moc pěkná podívaná.
    Přeji ti zelený čtvrtek v pohodě a pak už jen samé radosti. Pa Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, pochvaly od tebe si opravdu cením!
      Děkuji a přeji krásné sváteční pondělí, H.

      Vymazat
  6. Heleno, moc hezké to doma máte.
    Hezké Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko,máš to nádherné.Moc se mi líbí ta něžná zelená s bílou.
    Osázené truhlíky,výzdoba doma.všechno se mi moc líbí.
    Měj hezké velikonoční svátky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji. Bílo - zelené jaro mám už několik let a zatím mi to stále dělá radost.
      Přeji krásný den. H.

      Vymazat
  8. Tvoje výzdoba je vždy moc hezká, elegantní, vzdušná. Zajíčci a vajíčka v zeleném nemají chybu.
    Měj hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. No tedy - jak někdo může udělat z vyfouknutého vajíčka něco, co vypadá jako krajka, mi asi zůstane navždy záhadou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že to hlava nebere ani mně. Holky jsou nesmírně šikovné!
      Krásný den, Marie Veroniko. H.

      Vymazat
  10. Všechno to máš krásně nazdobené. Hezké velikonoční svátky, Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Vidím, že jsi připravená na oslavu Velikonoc. Ještě připravit sedínku na pružnou pomlázku a bude to dokonalé. Krásné Velikonoce přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice, všechno proběhlo tak je se patří :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  12. Lezarts
    Být Zajíček, tak si u Vás, pouze hnízdečko vyberu!!! To je 100% ubytování s penzí☀️
    Přeji Ti Helo a celé rodině, příjemné Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko máš to všechno hezké, nazdobené, nachystané ! Užij si pohodové velikonoční svátky, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Leni, nepochybuji o tom, že i ty si byla vzorně připravená!
      Měj se moc hezké dny. H.

      Vymazat
  14. Helenko máš to nádherné, vkusné, dokonalé. Jsi moc šikovná a máš můj veliký obdiv. Přeji Ti pohodové Velikonoce a snad se i sluníčko ukáže.Alespoň to předpověď počasí slibuje. U nás je zatím zataženo fouká vítr a vypadá to na déšť... Přeji Ti pohodové svátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, taková pochvala - až se červenám! Jsi moc hodná, děkuji!
      Počasí díky písku nebylo zase tak exkluzivní, ale venku se dalo být a bylo to moc fajn.
      Pa, H.

      Vymazat
  15. Jaro v plném proudu :) U vás jsou samé živé barvy :) Ty truhlíčky jsou kouzelný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, vítám tě tady a děkuji za milý komentář.
      Přeji pohodové jarní dny, H.

      Vymazat
  16. Helenko, máš moc krásnou výzdobu, truhlíčky jsou úžasné :) Krásné velikonoce přeji ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Helenka,
    u vás doma (A NIELEN TAM) je tak krásne a sviežo. Máš to nádherné, už tam chýba len štvornohý pomocník :-)
    Prajem Ti krásne a požehnané veľkonočné sviatky v kruhu rodiny!
    Pá, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, buď v klidu, pomocník pomáhal a pomáhá, co to jen jde...:o)
      Děkuji, svátky byly moc hezké, doufám, že i ty vaše. Pa, H.

      Vymazat
  18. Helenko, máš opravdu krásnou a velmi vkusnou jarní výzdobu. přeji ti krásné celé svátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Maruško! Svátky byly moc hezké!
      Posílám pozdrav, H.

      Vymazat
  19. Heli, odjela jsem do teplých krajin. A tak mávám, posílám pozdravy a hodně sluníčka a přeji krásné Velikonoce.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, přeji ti to a trochu závidím... Určitě sis to parádně užila!
      Měj se hezky i tady, bez moře! H.

      Vymazat
  20. Výzdoba se povedla, je krásná, tak já, Helenko, přeji klidné a v pohodě prožité velikonoční svátky. 🍀🥚

    OdpovědětVymazat
  21. Helenko, jsi na ty svatky bajecne nachystana, zelena v interieru je kranse svezi, barvy venku dokonale. Hezke svatecni pondeli. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji, tvé pochvaly si považuji!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  22. Vždycky obdivuju, jak mají lidé tak pěkně vyzdobené truhlíky venku na oknech. :) To jde totiž úplně mimo mě. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Catherine, děkuji za návštěvu i milá slova!
      Přeji příjemný den, H.

      Vymazat
  23. Úplně se mi tady za obrazovkou sbíhají sliny. Jinak na jaře mám právě nejradši to, jak to všechno kvete. To je pak radost pohledět.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat