...volání jara...

pondělí, března 21, 2022


Příjemný večer, vážení!

Jak je vidět, jaro přišlo i bez mého volání. Uplynulé dva týdny běžely trochu jinak, než jsem si si představovala, ale to je život. A tak vás zvu alespoň kolem našeho domu. Můžete omrknout, jak jsem na tom s jarem :o)
Letos jsem osázela starý bílý porcelán po manželově mamce. Každý kousek má nějakou vadu, ale když já mám ty hrnce tak ráda...



Truhlíky - keříčky hebe mám v nich už kolikátý rok, už je budu muset přesadit do velkých květináčů. Doplnila jsem je maceškami a slepičkami.


Na všechno dohlíží kohout.


Pod pergolou jsem sice ještě neseděli, ale na stůl vidím z kuchyňského okna, tak jsem tam taky nastěhovala jaro.


Sněženky teď kvetou skoro všude. Já se raduji z malého keříčku, u nás nějak nejdou.


Za to čemeřicím se celkem daří a dělají mi radost.



A taky máme chlupaté krokusy :o) Prostě musí být u všeho! Jsme rádi. Asi před 10ti dny šel na plánovaný zákrok, zvládl to skvěle, má úžasnou paní doktorku. Vše se hojilo jak mělo, jenže po pár dnes začaly zlobit anální žlázky. Následoval další zákrok, ATB... pro pejska je prý máloco tak bolestivého, jako právě tohle. Máme skvělého, trpělivého psa, který nám věří. Už je všechno v pořádku a doufám, že máme na dlouho vybráno.



Velké poděkování patří Jarce za organizaci výzvy, zároveň se i omlouvám, příspěvek je po termínu.

Všem vám přeji krásné jarní dny!
Vaše Helena

You Might Also Like

58 komentářů

  1. Milá Helenka,
    máš to doma (v záhradke) nádherné. Krásne kvietky, vždy obdivujem modrice a tieto biele obzvlášť, sú nádherné. A pomocník musí byť. Verím, že už je všetko OK a škrabkám Aarona, je to bojovník.
    Pozdravujem,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, moc děkuji!
      Aaron je zdravý, silný pes, vše se naštěstí hojí velmi rychle. Už je OK.
      Pa, H.

      Vymazat
  2. Helenko, krásně jsi pojala výzvu a chápu, že jsi měla zcela jiné starosti. Stejně tě do odkazů přidám, protože jsi krásně zavolala jaro a asi Tě "ten nahoře"vyslyšel a dopřává nám sluníčko. Aaronkovi přeji ať je v pořádku a brzy se vše zahojí. Užijte si všichni krásné jarní slunečné dny ve zdraví. 🍀🍀🍀☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, paní veterinářka má hospodářský dvůr - jsou tam teď jehňata, káčata, ale na focení jsem tam neměla ani pomyšlení...
      Moc děkuji a přeji hezký den. H.

      Vymazat
  3. Helenko, porcelán je krásný a s kytičkami mu to sluší. Čemeřice je nádherná, já ji stále nemám a musím se po ní konečně poohlédnout. .O) A Aaronek je bojovník, ...ty žlázky jsou pech. My s Terri chodíme skoro každý měsíc až dva na čištění. Trpí na ně od malička.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, ještě jsem to trochu rozšířila - našla jsem jednu praklou bílou mísu - už v ní jsou macešky :o)
      Já vím, že Terri s žlazkami taky bojuje, my měli roky klid...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  4. Helo, to je mi psíka líto, že si musel tímto projít. Krásně jsi naaranžovala porcelán osázený barevnými kvítky. Zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, jsi hodná, už je OK, je vidět, že z toho má sám radost :o)
      Moc děkuji a přeji hezký den. H.

      Vymazat
  5. Helenko, přeju Aaronovi ať je brzy v pořádku. Náš Kumík má taky všelijaké trable, už není nejmladší. A to jsem vždycky moc smutná, když Jani volá, že Kumík stůně. Kytičky máš všechny moc hezké, taky mám osazené všechno možné. Měj se dobře. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, Aaron je už OK. Však to sama znáš, je to stejné, jako když stůně někdo z rodiny...
      Moc děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  6. Moc se mi libi osazeny bily porcelan.
    Aaronka je mi lito.Žlazky trapily hodne našeho pejska pudlika.Přeji Aaronkovi ať je zdravy.
    Helenko hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jituško!
      Aaron už je OK, doufám, že si vybral na hodně dlouho...
      Pa, H.

      Vymazat
  7. Myslím, že drobná nedokonalost je krásnou třešničkou na dortu. Perfektní zátiší bez chybičky jsou sice krásná, ale poněkud neosobní. Takhle je to i s příběhem a o to půvabnější :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné kytičky, které dělají parádní náladu a atmosféru!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Heleno, máte to krásně jarně naladěno. A Aaronovi přeju, ať už se obejde bez doktorů a je mu fajn. Tobqě pak hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, díky moc. Včera byla poslední kontrola, pochvala, tak snad máme na dlouho vybráno...
      Hezký večer přeji, H.

      Vymazat
  10. Jarní nálada je u vás u domu. V bílém porcelánu se kvítka krásně výjímají.
    Sněženky u nás kvetou jedna radost, čemeřice nic moc. Takže to máme obráceně :-).
    Aaronovi přeji ať je už jen všechno dobré.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji, bílá je prostě bílá :o)
      Aaron už je OK - sláva!
      I ty se měj moc hezky, H.

      Vymazat
  11. Krásne voláš tú jar, a ja mám pocit, že sa aj darí, presne na čas prichádza :) Krásne dni, Marta

    OdpovědětVymazat
  12. Neboj, mravenci se postarají o to, aby jsi těch sněženek měla víc.... mě pro změnu začaly čemeřice nějak odcházet. Hlavně všechny ty krásné, pastelové plnokvěté. Z těch už snad nemám ani jednu. Takže mám jen bílé a snad teď vylézá i ta tmavá. Byla pod vrstvou listí z magnólie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, uvidíme... čemeřice mám zatím OK, ale ty máš jistě vzácné druhy.
      Vendy, měj pohodové dny. H.

      Vymazat
  13. Helenko, krásně ti to kvete, ať ti dělají kytičky radost!
    Pěkné jarní dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  14. Helo, osázený porcelán barevnými květy je parádní, také sázím, kde se dá. V pátek se letos prvně chystám na chatu, tak jen doufám, že počasí ještě chvíli vydrží. Snad už bude Aron v pořádku, nemoc se nevyhýbá ani našim mazlíčkům. Měj se hezky 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji a doufám, že sis chatu a zahradničení parádně užila.
      Aaron je už naštěstí OK, děkuji!
      Měj pohodový večer, H.

      Vymazat
  15. Hezké volání jara. Ať je Aaronkovi brzy lépe. 🙂
    Měj se krásně, Helenko.

    OdpovědětVymazat
  16. Helenko, krásně nazdobené truhlíky a moc se mi líbí ta růžová čemeřice. Já ještě truhlíky zdobit nemusím, stejně bych na ně neviděla. A moje okna nyní zevnitř kelímky s celerem, rajčaty a hlávkovým salátem. :-D
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji! Plné parapety budoucích sazenic - to je vzpomínka na mého tátu. Já se pokouším je o rajčata a kdo ví, jak to dopadne...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  17. Helenko, krásně vítáš jaro. Já jsem teda pozadu. Dobře, že už to má brouček všechno za sebou. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji a hlásím - brouček už je naprosto v pořádku.
      I ty měj hezké dny, H.

      Vymazat
  18. Helo, máš krásně nazdobeno doma i na zahradě. Přeji hezké dny. M.

    OdpovědětVymazat
  19. Už od dětství miluji “volání jara”. Pro mě symbol volnosti a znovuzrození… a letošní první jarní den, byl za můj život ten nejmagičtější, opravdu přinesl “ znovuzrození” a jmenuje se Teo❤️
    Osázené nádobí vypadá moc hezky a” Mazlíček” to správně kolauduje😁.
    Jaru viva!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, ta tvá radost je nad všechny kytky světa! Ať má Teo krásný život a dělá vám radost.
      Moc děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  20. Helenko, krásně ti to na zahradě kvete:-) No a co dodat, je to zvláštní,ale už týden máme doma stejného maroda po operaci:-( naše fenečka Beasty už delší dobu pokulhávala a zjistilo se, že má utržený vaz a musela na operaci,tak je mi smutno, že za mnou v noci nechodí chrnět do postele, ale musí být dole v obyváku. Už je to lepší a snad se ji to zhojí a bude moct zase běhat, tak jako ten váš miláček:-* měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuji a doufám, že i vaše Beasty už je OK! Jsou to broučci a když jim něco chybí...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  21. Krásné a vkusné záběry, hlavně jsou květiny osázeny se vkusem. Pejskovi přeji, aby už ty potíže minuly a na jaře běhal spokojeně.
    Přeji pěkný jarní den plný sluníčka. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuji za kytky i psa. Už je naprosto v pořádku!
      I ty měj hezké dny, H.

      Vymazat
  22. Ahoj Helenko,
    máš to doma krásné:-) Já mám akorát tulipány a narcisky ve váze...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hani, snažím se, aby bylo doma hezky...
      Měj se moc dobře, pa H.

      Vymazat
  23. Krásné fotky i květiny. Připomněla jsi mi, že si musím taky dojít pro nějaké barevné kvítí. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Helenka aj mne si svojou výzdobou vyčarila nádhernú jarnú náladu :) Pozdravujem, Marta ♥

    OdpovědětVymazat
  25. To jsou krásné fotky, moc se mi líbí ten kohout. :) Snad nám to pěkné počasí vydrží a už to bude jen jarní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Eliss. Obávám se, že teď nastává pár studených dní...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  26. Ten porcelán je ale dokonalý! Jsou z nich teď aspoň krásné květináče :) krásné ti to roste na zahrádce.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já mám pro čistě bílé střepy velkou slabost...
      Děkuji a moc zdravím, H.

      Vymazat