...háčkované jaro...

sobota, března 12, 2022

Příjemný večer, vážení!

Přicházející jaro vyvolává potřebu jemných, pastelových barev. Objevila jsem přízi Ally Cotton. Nadchla mě jak krásnými, jemnými, jakoby zapudrovanými barvami, tak svou kvalitou. Je to kombinace bavlny s akrylem. Dokonalé pro jarní háčkování.

Nakonec jsem se rozhodla pro jednoduché prostírky ozdobené lemem z nopků. Z příze se háčkuje moc krásně, hotový výrobek je jemný a mohu-li soudit, velmi snadno se udržuje.


Barvy jsou vybírané naprosto cíleně. Po hodně dlouhé době se konalo blogerské setkání. Účast byla stoprocentní, moc ráda jsem holky viděla. A jako vždycky, nechodíme s prázdnou...



Doufám, že jste si užili krásnou, sluncem zalitou sobotu. Já umyla okna v přízemí, ze sklepa vynesla krabici s nápisem "JARO". Na sluníčku bylo krásně, ve stínu za celý den nerozmrzla voda v konvi...
Stejně jako nálada - právě poslouchám zprávy...

Navzdory všemu přeji příjemný večer a pohodovou neděli.

Vaše Helena

 

You Might Also Like

54 komentářů

  1. Helenko, velmi decetní barvy a skvělé jarní prostírky. A jak tě znám, ještě k tomu napečeš, až se všichni budou olizovat až za ušima. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, to je jasné. Pekla jsem včera i dnes, ale dost jsem toho rozdala :o)
      Moc děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  2. Heleno, zajímavý vzorek s těmi bambulkami...
    Já dneska konečně vytřídila kus šatníku - csoudila jsem, že kalhoty, kde mi do zapnutí chybí 5 čísel, v něm fakt místo zabírat nemusí. O něčem svědčí i to, že jsem pod nimi našla vánoční balení oplatek Mila, které jsem kouupila manželovi k Mikuláši před dvěma lety - soudě podle data spotřeby :D. Něco, co jsem dva roky nevzala do ruky, asi opravdu nepotřebuju ;-)
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, k té revizi skříní ti gratuluji a trochu závidím. Už jsem na tom sice taky zapracovala, ale ještě by to chtělo...
      Děkuji a přeji hezký večer, H.

      Vymazat
  3. Helenko,prostirani se mi moc libi a jeste je v přijemnych jemnych barvach.Mam toho prostirani hodně,ale take jsem začala hačkovat dalši.Libi se mi ty pecičky na okraji.
    Hezky večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji! Nopky se mi líbí, tak jsem je zkusila takto použít.
      Těším se na tvé prostírky.
      Pa, H.

      Vymazat
  4. Helenko, prostírání je vděčný dárek, také je ráda háčkuju a naděluju. Co na to říkaly kamarádky ? Určitě musely mít radost ! Já teď háčkuju pro vnučky k Velikonocům. Přeju hezkou neděli. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, nestěžovaly si :o) Tak doufám, že jsem je potěšila.
      Těším se, až nám ukážeš, co si vykouzlila.
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  5. Moc hezká prostírání. také teď háčkuji z podobné příze. Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já jsem moc spokojená.
      Doufám, že nám ukážeš co tvoříš :o)
      Děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  6. Helenko, moc pěkná práce a nádherné barvy. Měj klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Prostírání radost pohledět. Dárek, který určitě potěšil. Krásné nevtíravé barvy. Název příze jsem si zapsala, zaujala mne.
    Neděli v pohodě a klidu, Heli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Haničko! Příze je hezká, ráda s ní pracuji.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  8. Tak to je nádhera...ty krásné pastelové barvičky. Už se taky těším na jarní teplé dny. Hezkou neděli přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Na tohle už jsem rezignovala. Na stole je buď rozebraná kopírka nebo hromada náhradních dílů. Navíc kočky by to neustále shazovaly na zem, takže ani by nebylo upotřebení. Kde byl blogerský sraz, jestli se můžu optat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, u nás je stůl v jídelně hlavně na jídlo :o)
      Scházíme se v Pardubicích už spoustu let, jsme čtyři a známe se díky blogům.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
    2. Tak to jsem si myslela taky.... Akorát můj muž je jiného názoru. Aha, no vidíš, to se máte. Já byla dvakrát na Moravě, jenže blogerka co jsem tam s ní jezdila už skončila, a já sama se tam nemám jak dostat a mužského by trefilo kdyby mě měl někam takhle odvézt. Takže už se nikam na blogerské setkání nedostanu....

      Vymazat
    3. To je hlavně názor mého muže a syna :o) Na dekorace mi tam moc prostoru nezbude :o)
      Ani my to nemáme vždycky jednoduché, občas musíme zapojit i muže. Naštěstí nám to přejí a vždycky se nějak domluvíme...
      Pa, H.

      Vymazat
  10. Helenka,
    opäť nádhera, krásne prestierania, nádherné farby, u mňa vedie jednoznačne ružová :-) Verím, že darčeky potešili. Páči sa mi to ukonťenie popies :-)
    Pekný víkend, snáď už ho budeš mať oddychový.
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, bylo to moc fajn, dlouho jsme se neviděly.
      Mě se ty nopky taky líbí.
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  11. To bude stolování s něhou jarních květin. Zase jsi udělala radost i nám čtenářkám!
    Krásné dny, na vzdory všemu☀️

    OdpovědětVymazat
  12. Helo, moc pěkné prostírání, ty barvičky jsou opravdu parádní. Přeji klidné dny 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, děkuji! Klubíčka na mě mrkala v galanterii už ode dveří :o)
      I tobě přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  13. Helenko, moc pěkně přivoláváš jaro. Ještě ty dobré zprávy aby následovaly, ach jo.
    Musíme věřit, že bude líp. Zatím to vypadá, že je hůř a hůř.
    Měj klidný nový týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, máš pravdu. Jaro přichází, dobré zprávy bohužel ne.
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  14. Helenko, krásné háčkování a ty barvičky. Hned se v duši rozjasní, když se tyto prostírky ocitnou na stole obdarovaných kamarádek. Je to takové sladké háčkování a to je v dnešní době potřeba.
    Měj se moc hezky Iva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, napsala si to moc hezky - sladké háčkování. Ano, jsou to takové makronkové barvičky. Snad potěší...
      Moc zdravím a děkuji, H.

      Vymazat
  15. Ahoj Helenko,
    prostírání je krásné, líbí se mi ty tlumené barvy. U mě samozřejmě vede zelená verze, to je barva, které nikdy neodolám. Jsem moc ráda, že jaro je konečně tu. Jen kdyby ta situace byla lepší. Hodně mile mě překvapují podporující reakce lidí, které znám, ale pak o to víc zabolí, když se k tomu někdo staví zády a já vlastně vůbec nechápu proč.
    Pohodovou neděli,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem byla z barev taky nadšená. Líbí se mi i kvalita příze.
      Z mého okolí špatnou zkušenost nemám, ale občas vyslechnu něco, z čeho mě až zamrazí...
      Měj hezký podvečer, H.

      Vymazat
  16. Helenko, prostírání jsou nádherné a v tolika barvičkách. To se muselo holkám líbit. :o)
    Přeji fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná práce a ty barvy jsou jarní a mě se nejvíc líbí ta růžová.

    OdpovědětVymazat
  18. Velmi uklidňující barvy! Nadchla mě ta zelená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, Marie Veroniko, pohled na zelenou je příjemný.
      Přeji příjemné dny, H.

      Vymazat
  19. Helo, to je krásná práce. Líbí se mi jemné barvy na prostírání. Kamarádky budou určitě nadšené. M.

    OdpovědětVymazat
  20. Moc hezké, i barvy. 🙂 I u nás doma už je jarní dekorace taky a člověk má hned lepší náladu, když se k tomu ukáže sluníčko.
    Hezký den, Helenko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, děkuji! Trocha jemných barev doma určitě nezaškodí :o) Naopak.
      Měj hezký den. H.

      Vymazat
  21. Pěkné barvy. Už aby to jaro bylo, i když je pravda, že náznaky jsou ;)
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Ilonko! Snad už konečně - předpověď na následující dny je doslova luxusní...
      Měj hezký den. H.

      Vymazat
  22. Helenko jedna barva hezčí než druhá, já ti děkuji za prostírky v růžovém tónu.
    Měj pokud možno hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  23. Heli, ty opravdu nezahálíš. Moc krásná práce. Já se dnes konečně vydala ke studánce na jarní úklid a hlavně vystříhat ostružiny, které se tam rozrostly. Byla jsem jak princ, co osvobozuje šípkovou Růženku:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, to je za odměnu, u toho odpočívám!
      Na zahradu se dostanu snad dnes odpoledne, taky budu muset ledasco osvobodit :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  24. Helenko máš to krásné, já nikdy na háčkování a pletení nebyla ale moc se mi líbí tento styl který začíná být moderní. Přeji krásné jarní dny a zábavné tvoření

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janino, moc děkuji! Chtěla jsem, aby to bylo použitelné...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  25. Waw, moc krásná výzdoba! Pastelové barvy naprosto miluju :) Přiznám se, že ale jarní výzdobu nijak neřeším :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat