...zlaté dny...

úterý, listopadu 13, 2018


Příjemný večer, vážení!

Musím říct a na rovinu přiznat - aktuálnost mého blogu značně pokulhává! Je to skoro na den měsíc, co jsem si dopřáli prodloužený víkend. Dokonce s našimi dospělými dětmi. Měli jsme co slavit, ale o tom až někdy příště. Vybrat termín, který by vyhovoval všem nebylo snadné, ale nakonec to snad lépe dopadnou nemohlo. Ty úžasné zlaté dny jsme si užili v Mariánských Lázních a jejich okolí.


Bydleli jsme v hotelu Eagle nad městem, v lesích a dobře jsme udělali. Poskytoval neskutečný klid, velmi příjemné a pohodlné zázemí.
Pro majitele psů dodávám, že Aaronek byl taky a jeho ubytování nebyl problém.




Ještě dva výhledy z balkónu našeho pokoje...



Pochopitelně jsem zašli i do města. Nymfy od Olbrama Zoubka, které mi tak učarovaly při mé první návštěvě jsme nemohli minout. Jsou v parku u Lesního pramene.


Alespoň malá zastávka u lázeňského domu Svoboda a vzpomínka na pana Horníčka, který sem pravidelně jezdil.


Vřídlo ani Kolonádu jsem nemohli minout a



po výborné večeři ještě jeden zážitek po tmě - Zpívající fontána.



Druhý den se mi splnil dlouholetý sen. Návštěva městečka Loket.
Tušila jsem, že se mi tam bude líbil, ale realita předčila mé představy. Nádherné podzimní počasí a všechny ty historické souvislosti. Nechci vás unavovat, ale třeba malý Karel IV. tu byl "vězněn" svým otcem a je to taky místo, kde viděl naposledy svou maminku - Elišku Přemyslovnu.



Kostel sv. Václava má naprosto dokonalý strop.




Pokochejte se - městečko je romantických míst a zákoutí plné!





A i míst na vypití kávy a občerstvení. My jsme návštěvu Lokte ukončili ve stylové kavárně na náměstí.
Už teď vím, že se ráda kdykoli vrátím!


Viděli jsem toho ještě víc, ale to si nechám zase na příště!

Mějte se moc hezky!
Vaše Helena







You Might Also Like

40 komentářů

  1. Helenko, diky za fotky z Mariánek. To jsem se zase pokochala 😊 Jezdime tam pravidelně, alespon 1x za rok na pár dní. I s nějakou tou procedurou, masáží...
    Jsem ráda, že jste si to užili i s potomky. O to lepší to bylo, viď ;)
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, je tam moc krásně! S Aaronem to byla spíš terapie místem, vzduchem, rodinou :o)
      Bylo to moc fajn.
      Děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  2. Musím přiznat, ze v Mariánkách jsem nikdy nebyla. Moje mamka tam jezdívala do lázní. Moc ráda jsem si Tvoje fotky prohlédla. Prodloužený víkend jste měli moc krásný!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já tam byla poprvé asi před 3mi lety a hned jsem si je zamilovala.
      Bylo tam moc krásně!
      Pa, H.

      Vymazat
  3. Nikdy jsem v Mariánkách nebyla, ani v jiných lázních, ale fotky jsou krásné. Hotel v přírodě, to je skvělé, stejně jako že nemají problém s ubytováním pejsků :)
    Jak těžké je domluvit se na termínu, kdy by se mohla sejít celá rodina, znám. Ale výlet jste si udělali moc krásný.
    Měj se hezky, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, ideální místo pro romantický víkend! V hotelu nám bylo opravdu dobře.
      Sladit 4 lidi byla fuška, ale jsem moc ráda, že to vyšlo!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  4. To je nádhera! Úplně stejná místa jsme navštivili loňské léto a z Lokte jsem byla absolutně unešená. A ta kavárna, že? Úžasné místo.
    Děkuji za milé připomenutí kouzelných chvilek, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuji za potvrzení mých tvrzení :o)
      Loket je úžasné místo a v kavárně se sedělo moooc krásně...
      Rádo se stalo, já děkuji za milá slova!
      Pa, H.

      Vymazat
  5. Helenka,
    nádherné fotky i miesto, to ste si určite parádne užili. Len mi chýba Aaronova fotka :-)
    A kaviarna vyzerá výborne, štýlovo.
    Maj sa pekne, pozdravujem,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, děkuji! Ano, koukala jsem, že z tohohle výletu moc fotek Aarona není, byl stále v pohybu :o)
      I tobě přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  6. Helenko, děkuji moc za výlet, na západě, tak daleko od nás, tam jsem taky ještě nebyla.
    Muselo tam být skvěle, ta pohoda z fotek úplně vyskakuje.
    Tak ať se i další podzimní dny povedou. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, mohu jen doporučit. I my to máme celkem daleko, tak jen občas, ale je tam moc krásně!
      Pa, H.

      Vymazat
  7. Helenko, Mariánky jsou moc krásné. Byla jsem tam několikrát a jednou jsme tam byli s mužem na welness pobytu. Díky za reportáž. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mariánky jsou na zklidnění a odpočinek jako dělané!
      Marti, děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  8. Lazenska mesta mam rada, v Marinakach jsem jeste nebyla, zato v Lokti ano a musim souhlasit, je co fotit a obdivovat. Verim, ze to byl moc prima vikend. Pekne odpoledne, Helenko. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, děkuji, byly to opravdu skvělé dny!
      Příjemný večer přeji, H.

      Vymazat
  9. Helenko, nádhera! My to máme přes celou republiku, tak žádné časté návštěvy nehrozí....
    A Loket mi učaroval!
    Krásný večer, Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, doporučuji si udělat malou dovolenou na západě - vy jste turisté, užili by jste si!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  10. Helo, krásné foto. Určitě jste si spolu užívali pohodový výlet. Na Loket jsme se chystali letos v červnu. Pokazil to můj pobyt v nemocnici. Tak snad příští rok. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji! Netušila jsem, že sis v létě "užívala" v nemocnici... Stane se, hlavně, aby si byla OK!
      Loket na tebe počká, je moc krásný!
      Pa, H.

      Vymazat
  11. Helenko, koukám, co jste toho stihli za jeden víkend. Nádhera. V Mariánkách jsem nikdy nebyla, tak se kochám Tvými nádhernými fotkami. Ta fontána musel být zážitek.
    Těším se na pokračování a přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, to zdaleka není všechno :o) Mariánky mohu doporučit, je to malebné místo!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  12. My byli v Mariánkách před třemi lety a taky se nám tam líbilo. Tak, že máme v plánu si to letos zopáknout (zase na výročí svatby, i když nebude kulaté). Aspoň jsem se tvými fotkami navnadila. A třeba letos bude v provozu fontána...
    Na pořádnou prohlídku Lokte se chystám - sice jsme odtud jednou vycházeli na výlet, ale já si cestou natáhla sval tak, že jsem byla ráda, že jsem došla zpátky k autu a na hrad a courání po městě jsem neměla ani pomyšlení. Třeba to vyjde letos.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tak víš... Ať se vám pobyt vydaří!
      Podobně jako ty jsem se na jaře prokulhala Zelenou horou... Ale v plném zdraví je to lepší!
      I ty měj hezké dny, H.

      Vymazat
  13. Mne aktuálnost netrápí, naopak.
    Jednak si hotel zapisuji, protože na mne velice pozitivně zapůsobil, mám ráda osobní recenze spojené s krásným prostředím.
    Tvé fotky vyzařují klid, pohodu a navíc ve mně opět probouzejí český patrotismus.
    Děkuji, krásně se s tebou cestuje i relaxuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, to mě těší, opravdu moc! V hotelu jsem se cítili skvěle, byl tam neskutečný klid, v noci černočerná tma a ticho...
      Ještě jednou díky, hezký večer, H.

      Vymazat
  14. S tou aktuálností to chápu, ještě jsem nenašla čas, abych dala dohromady fotky z výletu v květnu :D Spíše jsem na ně na nějakou dobu zapomněla...ale váš výlet vypadá moc hezky, nikdy jsem v Mariánkách nebyla...ale třeba jednou, času dost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, vítám tě tady a děkuji za návštěvu!
      Mariánky a okolí jsou opravdu dobrým cílem na výlet, tak snad jednou...
      Přeji hezký večer, H.

      Vymazat
  15. Helenko, krásné fotografie..je vidět, že jste si vše krásně užili. V Mariánských lázních jsem byla jen jednou na víkend a moc se mi tam líbilo. Zámek Loket jsem ještě nenavštívila. Někdy mě štve, že máme tu chalupu na které je stále co dělat a často se nedostaneme nikam jinam..a já bych tak ráda cestovala. Jak už jsem několikrát psala, díky Tobě alespoň objevuji ty naše krásy..Měj se krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, děkuji! Já zase obdivuji vaši chalupu! Jsi moc hodná, děkuji za milá slova!
      A přeji hezký víkend, H.

      Vymazat
  16. V Mariánkách jsme ještě nebyli, ale už vím, kde budeme bydlet. V hotelu to vypadá luxusně. :-)
    A v Lokti jsme taky nebyli. Měli jsme to v plánu, když jsme byli ve Varech, ale bohužel jsme tenhle výlet už nestihli, takže jsem se u tebe moc ráda podívala na fotky. Vypadá to n kouzelné městečko. A ty kopce všude kolem... Ách!
    Krásné dny, Helenko, pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dý, to mě těší! Hotel je mimo centrum, ale zase ta příroda, ten klid... A kopců je tam všude opravdu dost :o)
      Měj se hezky, H.

      Vymazat
  17. Helenko to jsou místa, která mám ráda. Ráda jsem se tam s tebou znovu podívala.
    Měj se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  18. Helenko...to je ale krása ...v Mariánských Lázních jsem byla jen jednou jako dítě na léčení...ale ráda bych se tam ještě někdy podívala a tak děkuju za krásné fotečky...Měj se moc hezky.♥
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, město a okolí mě opravdu učarovalo. Ráda se vrátím...
      Děkuji a posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  19. Milá Helenko, měli jste s rodinou moc hezký víkend. Takové chvíle v paměti zůstanou jako živé.
    Přeji ať je jich mnoho :-)
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  20. Helenko, nevím zda je ještě v "Marjánkách" chaloupka s babičkou, vlkem a Karkulkou, když jsem byla malá naše cesta vedla tam a pak krmení veverek. To si pamatuji. Loket je krásný a snad i my navštívíme tuto krásu. Díky za krásné fotky.
    Měj hezkou neděli. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak na Karkulku jsme nenarazili, naštěstí ani na vlka :o)
      Výlet si udělejte, je to nádhera!
      Pa, H.

      Vymazat