...další chňapky...

středa, listopadu 24, 2010

Hezký večer všem,

konečně jsem zkompletovala další dvojici chňapek. V tomto předvánočním období se snažím připravit si pár malých pozorností, dárečků - musíme si přece dělat radost!


Háčkované jsou dlouhými sloupky, látkové srdíčko je ze starého polštářku, nevím, jestli to je na fotce vidět, ale jsou na něm malinká srdíčka...
.

A ještě jedno srdíčko, háčkované a dřevěný knoflíček a hotovo.


Moc vás zdravím.
Helena

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Heli, jednoduché a přitom tak krásné. A co to udělá radosti. Děkuji ti za tip.

    Krásný večer Sabrina

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, opět moc milé s nápadem a lahodící oku i srdíčku.
    Díky za milé nápady a pohodičku na Tvém blogu, chodím k Tobě relaxovat!
    Krásné dny V. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Sabrinko, děkuji za návštěvu i pochvalu!

    Vlaďko, ty si zlatá! On ten nápad není tak docela můj, ale znáš to, něco vidíš, nadchneš se a vytvoříš přece jen něco svého :o)

    Mějte moc krásný večer, zdravím H.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Heli,
    chňapky jsou tak hezké...
    Barva a to provedení s látkovým srdíčkem...
    krásně to ladí očku!!!
    Udělají ohromnou radost-o tom jsem přesvědčená! :o)))
    Hezký večer - tedy trošičku pozdní :o)))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Helenko.Také tě moc zdravím.Máš pravdu,je bohatství umět se radovat z maličkostí,i ty stačí,aby se den zdál hned hezčí.Člověk má radost z pěkného výrobku a tou radostí vzniká pozitivní energie a proto to všechno má velkou cenu a zaslouží si to velikánskou pochvalu.
    Chňapinky jsou kouzelné jak jinak.Taky nevyhodíš pěknou látku?Já taky.Pak se látka z polštářku může dostat na chňapky a krásně je zdobit.Helenko měj se krásně a dobrou noc.Lena

    OdpovědětVymazat
  6. Heli, chňapky jsou kouzelné. Líbí se mi ta srdíčková látka, je dobře, že si ji zrecyklovala :o) Milý dárek, určitě udělá ohromnou radost.
    Krásný den

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Helco,moc hezke! Neni nad rucne delane darecky, ty jsou opravdu specialni :)) Mej se krasne,Monika

    OdpovědětVymazat
  8. Helenko, moc krásná práce. Takové dárečky mají hlubší hodnotu a určitě potěší.
    Krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Helenka, veľmi peknučké:) Krásne farbičky, s citom skombinované:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  10. Helenka, uzasne...krasne, jemne zladene...proste ako ty :) Zlatko, pls posli mi na moju mailovu adresu tvoju domacu adresu...chcela by som sa zahrat na "jeziska" a nejakou malickostou podakovat za tvoje mile slova na mojom blogu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko, opět povedení pomocníčci.
    měj hezký den Věrka

    OdpovědětVymazat
  12. Helenko,krásné dárečky a hlavně když jsou od srdce a z vlastní tvorby tak o to více potěší.Jsi neskutečně šikovná.
    Moc ráda se sem na tvúj blog vracím.

    Krásný den.Marťa

    OdpovědětVymazat
  13. Heluška, ako vždy úžastné... Milý darček, ktorý poteší.
    Pekný a pohodový večer praje,
    Aďa

    OdpovědětVymazat
  14. Jaru, ty si zlatá! Děkuji za pochvalu! Je pravda, že jsem hrabala a hrabala, až jsem vyhrabala tenhle hadřík a bylo to ono :o)

    Leni, děkuji za moc milá slova. Přesně si mě odhadla, jsem asi kramářka, ale nevyhodím ani hadřík ani nitku, ona jejich chvíle většinou přijde :o)

    Jani, děkuji! Z takové recyklace mám vždycky radost, ty srdíčka mají dvě barvy a ta jedna je úplně stejná, jako příze, ze které jsem háčkovala.

    Mějte moc hezky večer, zdravím H.

    OdpovědětVymazat
  15. Moni, děkuji mockrát! Jsi milá!

    Ivo, moc ráda tě tady vidím a děkuji za milá slova!

    Gabinko, jsi milá a zlatá!

    Krásný večer vám všem. H

    OdpovědětVymazat
  16. Zuzanko, první šok z tvého kometáře jsem zažila už včera, je den pryč, ale žasnout jsem nepřestala. Moc děkuji, tvého hezkého gesta si moc vážím!

    Věruško, děkuji!

    Martinko, ty umíš napsat tak milý komentář! Jsem moc ráda, že jsem tě alespoň takhle poznala!

    Moc vás zdravím, moc děkuji. H

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Heli!!!
    Chňapečky jsou krásné ,určitě udělají radost.Srdíčkování jim moc sluší.
    Přeju krásný první adventní víkend.
    Blanka

    OdpovědětVymazat
  18. Aďko, ty si zlatá! Děkuji za moc za všechny tvé krásné komentáře!

    Blani,moc děkuji, snad potěší. V tomhle období trávíme v kuchyni dost času, tak něco pro radost...

    Mějte moc krásnou sobotu, u nás je nasněžíno, takže idilka!
    Zdravím H.

    OdpovědětVymazat
  19. Helenko, vím, že píšu stále to samé, že je to opět krásné, ale co se dá jiného napsat - opět krásné výtvory :-). Pěknou adventní neděli.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  20. Šárko, moc děkuji za pochvalu i návštěvu! Chválení se neomrzí, naopak :o)
    Moc zdravím H.

    OdpovědětVymazat