...a je tady...

neděle, října 15, 2023


Vypadalo to, že letos vynechá, ale je tu. Máme opravdu podzim.

Hezký večer, vážení!

Nebyla jsem naivka, doma a kolem domu jsem se na něj trochu připravila. Bylo to příjemné, podzimní truhlíky jsem osazovala v tílku. Vsadila jsem na jednoduchost i umírněnou barevnost.


Tady jsou už v akci (ten domeček jsem už narovnala :o))


Ze semínek loni koupených okrasných dýní Baby Boo mi vyrostlo toto :o) Baby tedy rozhodně nejsou.
Posadila jsem je na hnízdečka z dřevité vaty.




Při procházkách s Aaronem málokdy odolám - v kaštanech je něco... hrozně ráda je beru do ruky.



V jídelně žádné novinky, opět jen velmi jednoduché připomenutí podzimu, zemité barvy.



Fotit sklo a navíc se světýlky mi opravdu moc nejde, představu si snad uděláte.



V obýváku trocha listí (Nanu Nana)


a tác, který každý večer svítí...



Tohle je asi nejbarevnější kousek v našem obýváku - podzim na jehlicích.


A nakonec jedna živá dekorace :o)

 

Mějte příjemné dny.
Vaše Helena

You Might Also Like

50 komentářů

  1. Helenko máš to krásně propracované. Jsi moc šikovná. Přeji Ti krásné podzimní dny. U nás už asi bude sněžit. Venku jsou jen 4°C...Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc děkuji! I u nás už je ochlazení znát...
      Měj příjemný podvečer, H.

      Vymazat
  2. Tedy Helenko,to je nádhera,už tu chvíli sem a nemohu se nabažit.Prohlížím si to pořád znova.Krásné,vkusné.
    Kaštany mají v sobě léčivou sílu,od té doby,co mi je přinesly vnučky s tím,aby mě chránily je sbírám a mám všude.A jak vidím světýlka už jdu hledat ty svoje.Začínají dlouhé večery.Aaronek je úžasná tečka,je to prostě model.Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, ty si tak milá, moc děkuji! S ubývajícím světlem světýlkuji :o). No a Aaron, však víš, prostě láska chlupatá...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  3. Krásné podzimní dekorace včetně té živé)))
    A moc se mi líbí ta vlna.
    Já byla na yoga víkendu v Jizerkách a dnešní ráno bylo na škrábání skla u aut.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji! Vlna je portugalská, Rosários 4. Mám ještě dvě jiné, myslím, že to byl dobrý kup.
      To škrabání je opravdu nepříjemná ranní činnost!
      Měj hezký podvečer, H.

      Vymazat
  4. Helenko, moc krásné, vkusné, to si já před náš dům nemůžu dát nic. Leda na balkon. Aaronek vypadá, jak před barevnou tapetou a je si vědom své důležitosti. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Jiřinko! Dobře si pamatuji, kdy jsem zdobila před domem a ještě jsme neměli plot. Manžel mi říkal "pak ale nebreč", naštěstí se nic neztratilo!
      Ten přísavník je už dnes ještě červenější, ale sedět se tam už nedá, leda v kulichu :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  5. Kaštany také sbírám a mám je v bundě v kapse a neustále je žmoulám v ruce a je to uklidňující. Aaron je profík, vždy má pěkný pohled. To můj kocour je vždycky naštvaný na fotce, nerad se fotí. Podzimní deko je pěkné a dýně ti pěkně narostly. Pěkný podzim přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme s kaštany stejně. V kožené bundě jsem našla i jeden z loňska :o)
      Aaron s focením nemá problém, ale musím být rychlá :o)
      Moc děkuji a přeji hezký večer, Večernice! H.

      Vymazat
  6. Helenko máš to všechno hezky sladěné, i pejska máš v podzimních barvách... Co to pleteš ? Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji za milá slova. A co pletu, no, pakliže to nepopletu, tak vám to ukážu...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  7. Krásné dekorace. Já parapety nijak nezlobím, v 6 patře by mohl hrozit i úraz a na chatě to nemá cenu. Tak jedině něco málo na stůl. Světýlka už se budou prosazovat čím dál víc. Ty skleněné svetýlkové dekorace máš náhodou nafocené perfektně. Měj hezký t,den Helenko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji a naprosto chápu. To by mohl být pěkný malér!
      Jsi moc milá, díky! Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  8. Heleno, máš to krásné, sladěné. Baby Boo dýně pobavily :) A ta vlna je moc hezká.
    U nás dekorace končí u jednoho tácu, který se stěhuje ze skříňky na konferenční stolek. A teď mám ještě jednu vázičku v kuchyni. Možná ještě něco přidám, až se mi povede uklidit horní plocha skříněk v kuchyni pod oknem, kde tak nějak vzniklo neplánované odkladiště :( a zatím se zdá nezničitelné - jak odtud něco sklidím, tak hned něco přibude (a bohužel si ho tvořím sama, ani to nemá na koho svést :D)
    Hezký den
    Stáňa (http://veverkoviny.blogspot.com)
    P.S. Zkouším ošálit komentáře z jiného prohlížeče (ale přihlásit se mi nejde ani přes něj)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, díky! No dýně - víš, jak to je o tom sedlákovi a bramborách :o)
      Já to zdobení taky nepřeháním, ale něco málo mít musím. Odkladiště - bordeliště taky umíme vytvořit, těžko se ruší!
      Moc tě zdravím a přeji příjemný den. H.

      Vymazat
  9. Helenka, krásne dekorácie...farebne je to zľadené aj podľa môjho gusta...takže palec hore :)krásne jesenné dni ti prajem, Z.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásně jsem si užila Tvoje fotky. Moc hezké to máš !!! Vkusné, příjemné. Hmm... nějak se mi víc líbí ty Tvoje malé žaludy nežli moje veliké :-))). Pleteníčko je podzimně zabarvené a psí krasavec jako vždy nezklamal. Je to prostě manekýn.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkuji! Tyhle malé žaludy jsme dělala už před lety, letos jsem udělala velká, musím je nafotit...
      Moc tě zdravíme - já i manekýn! Pa, H.

      Vymazat
  11. U nás je už rovnou zima. Podzim se letos projevuje jen spadaným listím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já stále věřím v pár zářivých podzimních dní!
      Ivo, měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  12. Krásná podzimní dekorace, i když je tedy pravda, že když jsem dneska ráno šla s malým k doktorovi a venku byly 3 stupně, měla jsem dojem, že jsme z léta skočili rovnou do zimy. :)
    Máma z Kolína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, vítám tě tady a děkuji!
      Snad se ještě dočkáme hezkých podzimních dní!
      Zdravím, H.

      Vymazat
  13. Helo, tvoje dekorace se mi vždycky moc líbí včetně té živé, to je prostě rozený model. Ještě k těm "malým" dýním. Kdysi jsme si pořídili trpasličího pudla s papírama a ten také trpasličí rozhodně nebyl 😁 Zdravím, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, moc děkuji, potěšila si mě. Náš model teď netrpělivě očekává snídani :o)
      No a jak čtu, o tom růstu něco víš :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  14. Pro mě za mě si klidně může zůstat kde byl. nemusím ani podzim ani zimu. Tedy pokud nejsou krásně slunečné ;-)moc hezká výzdoba. Já truhlíky ještě nemám, do včera jsem je měla plné kvetoucích muškátů. Nebýt teď toho vyhrožování mrazem, byly by tam zatím stále. Takže musím něco vymyslet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, roky jsem s tím bojovala - muškáty byly nejhezčí a všude už nabízely vřesy - tak mám na ulici truhlíky dvoje. Ty muškátové jsem měla venku do minulého víkendu, teď už jsou uklizené...
      Měj pohodové dny, Helena

      Vymazat
  15. Helenko, moc hezká výzdoba. Líbí se mi to, ale přiznám, že už pár let truhlíky nezdobím. V rodinném domě je to asi jiné, já jsem nasbírala pár kaštanů, bukvic a dala do misky. Každý večer si zapálím svíčku a malé vysušené dýně mám od loňska. Mám pod balkonem na záhonku pár květin, tak se o ně postarám.
    Přeji ať má vaše výzdoba úspěch, stejně nej je ta květina chlupatá. 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, každému, jak to vyhovuje. Já mám "malý obývák" i v kanceláři. Snažím se mít kolem sebe hezky. Ta chlupatá kytka mi to někdy trochu kazí :o)
      Děkuji a moc tě zdravím. H.

      Vymazat
  16. Helenko u tebe je krásně podzimně, mám tohle období ráda, snad si ještě užijeme krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné! A naprosto souhlasím, že v kaštanech je něco neodolatelného. Taky nějaký občas seberu a pak ho žmoulám a hladím je v tom cosi zvláštně uklidňujícího. Kdo potřebuje fidget spinner, když je podzim a na zemi se válejí kaštany! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie Veroniko, děkuji za trefnou glosu a přeji hezké dny.
      Kaštanům zdar. H.

      Vymazat
  18. Teda, ty sis dala s tou výzdobou záležet, je tak nádherná! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, vítám tě tady a děkuji, mám kolem sebe ráda hezky...
      Přeji příjemné dny, H.

      Vymazat
  19. Helenko, máš to půvabné. Domečky jsou kouzelné a dýně luxusní. S kaštany to mám stejně. Na podzim jich mám plné kapsy :o)
    Já se na podzimní deko doma teprve chystám. Zazimovávám honem zahradu a ještě zpracovávám poslední zeleninu. V práci masakr. Takový pěkný říjen to mohl být :o)
    Měj se pěkně a ať se ti povede pletení. Pa Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji. Pochvaly od tebe si považuji! Domečky jsou letní úlovek v Nanu Nana, měla jsem z nich radost. Zahradu děláme po chvilkách, všechno je nějak moc zelené...
      A jako účetní ti opravdu věřím, že máš "hlavu v pejru". Ach jo.
      Moc a moc ti přeji hezké podzimní dny, H.

      Vymazat
  20. Přiznám se, že mě podzim zaskočil. Já se zuby nehty držela krásného počasí a tvářila se, že určitě vydrží do Vánoc....
    Obdivuji tvou výzdobu. Máš úžasný talent vše nádherně nazdobit, skvělý vkus. Tohle mi vůbec nejde. Když se o něco doma snažím, vypadá to, jako že jsem někde zapomněla položenou tu dýni, tu svíčku, prostě jako před úklidem.
    Krásné podzimní dny, Helenko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, taky stále tvrdím, že na plískanice úplně stačí listopad :o)
      Moc děkuji za tvá slova, určitě to není tak hrozné, jak píšeš!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  21. Vija
    Helenko, milo je u vás, jezká podzimní výzdoba, mám ráda domečky. Poslední fotka je top, posílám podrbání a zdravím. J

    OdpovědětVymazat
  22. Naozaj prekrásna jesenná výzdoba, podarila sa ti ♥♥♥ Marta

    OdpovědětVymazat
  23. U nás se už podzim taky ukázal. Krásné dekorace :) Já si na ty podzimní moc nepotrpím, ale taky jsem něco málo vytáhla :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Helenko,
    všechny dekorace se moc povedly, ale Aaronek je samozřejmě nejhezčí:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat