...zastavení čtvrté - pohoda u moře...

neděle, července 24, 2022

Příjemný nedělní večer, vážení!

Dnes bych vám ráda ukázala, kde jsem na Korfu bydleli. Hotel Mayor La Grotta Verde tvoří přirozený konec vesnice Agios Gordios. Dál už je jen skála.
Tohle je první pohled za našeho balkonu, zhruba ve dvě hodiny v noci, když jsme se dostali na pokoj.


To samé místo ráno. Výhled je skutečně mnohahvězdičkový :o) nemohla jsem se nabažit. Hotel vsazen do celkem prudkého srázu, na pláž se schází celkem z prudkého kopce. Ten je tedy pak nutno taky vyjít nahoru :o) Já říkám naštěstí! Hotelový šéfkuchař totiž své práci rozumí a já moc ráda ochutnávám :o) Kuchyně byla ovlivněna nedalekou Itálií, prostě spousta dobrot. A komu to je jedno nebo nemůže, toho hotelový personál vyveze golfovým vozítkem.





Kdo se nechtěl štrachat k moři, což tedy považuji za hřích, mohl využít dva hotelové bazény.


Miluji časné ráno u moře. Ten vzduch prosycený solí, slunce teprve vstává, všude je ticho, které narušuje jen šplouchání vln. Ach, to je taková nádhera...



A pak pozdní odpoledne, kdy slunce pomaličku klesá k horizontu a moře se z fantastických odstínů modré mění v tekuté zlato...



A tady fotka z jedné teras - fakt to bylo vysoko :o)


A tohle taky patří k dovolené - sklenka na terase a naprosto okouzlující nebeské divadlo...



Musím říct, že máme na co vzpomínat.

Všem přeji pohodový večer a krásné letní dny.

Vaše Helena




 

You Might Also Like

48 komentářů

  1. Dovol, Helenko, abych si zaáchala - vydržím na to hledět celý večer. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, klidně. Já jsem ácha a nemohla jsem se vynadívat.
      Měj příjemný den. H.

      Vymazat
  2. Helenko, vybrali jste krásnou destinaci i hotel. Ten vypadá báječně. Byli jste od ck?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dost se výběru věnujeme... Ano, bylo to s CK, ale asi s nimi končíme - to co zařídí oni umíme taky. Služby CK byly nulové, spíš nadělali zmatky.Asi se o tom ještě rozepíšu...
      Měj pohodový den. H.

      Vymazat
  3. Helenko, tedy je to nádhera! Mě čeká pohoda u moře až v září a určitě nebudu mít takové výhledy, ale už teď se přímo neskutečně těším do Mostaru a Dubrovníku :)
    Přeji krásné letní dny Vlasta kudy-kam
    ps Sžívám se s novým počítačem a nejde mi do komentářů vložit adresa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, byla a moc ti tu naplánovanou dovolenou přeji. Dubrovník a Mosta jsou opravdu nádherná místa!
      Měj hezké letní dny, H.

      Vymazat
  4. Helenko, moc krásné a - člověk by si měl dopřát dovolenou, která ho osvěží a nabudí do dalších týdnů... Ty dvě hodiny v noci, to je akorát pro mne a pak ta nepřeplněná pláž.
    Přeji pohodový nový týden. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, užili jsem si to! Fotka je skutečně chvilku po převzetí pokoje - musela jsem zkontrolovat, jestli tam to moře je, že :o)
      Hotel byl asi skoro plný, ale dost místa všude, nikde hluk a žádný pres.
      Měj hezký den. H.

      Vymazat
  5. Ahoj Helenko,
    je to fakt výška, ale ty výhledy:-) Hotel vypadá moc pěkně a líbí se mi, že personál klidně vyveze hosty vozítkem. My jsme měli na Kosu hotel taky hned u pláže (můj požadavek, mamka je stejně jen u bazénu) a byla jsem s ním moc spokojená.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty vozíčky byla asi nutnost - klientela byla většinou postarší, asi by jim ty výšlapy daly zabrat. Angličané a Francouzi, mnozí tam jezdí pravidelně...
      Měj pohodový den. H.

      Vymazat
  6. Helenko, to jsou překrásné fotografie. Ten noční výhled z balkónu a pohledy na moře s měnícím se světlem...ty bych mohla mít zarámované jako obraz. Fotky jsou opravdu výstavní a je dobře, že jste si dovolenou užili v tak nádherném místě. Děkuji za možnost podívat se k moři prostřednictvím Tvých úžasných fotografií. Opravdu se kochám. Přeji ti krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to se tak krásně čte! Moc děkuji! Myslím, že to není moje zásluha, tam se to fotilo tak nějak samo...
      Přeji příjemný den. H.

      Vymazat
  7. Helenko, ta skála na dohled, pláž pozdě odpoledne, moře... to nám bude chybět, že?
    Pěkně jste si to užili. Měj hezký nový týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, jako správného vnitrozemce mě moře, jeho vůně, ten rámus, který vydává, to jak se mění, nepřestane nikdy fascinovat. Byla to prostě krása...
      I ty měj pohodové dny, H.

      Vymazat
  8. Helenko,to jsou úchvatné fotografie,ta poslední naprosto výstavní.
    Úžasná dovolená.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Jituško! Ano, po vynikající večeři se sklenkou na terase a ten film, co tam sluníčko každý večer dávalo - to prostě nemá chybu...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  9. Helo, tak to je opravdu nádherný výhled. Pro mne až moc vysoký výhled. U jedné fotky z terasy mě začaly brnět nohy, a to je známka, že už jsem opravdu vysoko. Mívám to občas u televize, někdy stačí fakt jenom fotka. Vybrali jste parádní místo a super hotel, to věřím, že budete vzpomínt. Měj se hezky 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to docela chápu. Pohledy dolů mi nevadí, snad jen někdy v autě, když je pod námi nějaká rokle...
      Přeji příjemné dny, H.






      Vymazat
  10. Lezarts

    Příspěvek opravdu luxusní…a ty vydařené fotografie, jsi profík!!! Fotka “ tekuté zlato” opravdu umělecký kus👍
    Hotel, …tak si představují ráj😁 Docela by se mohlo z pokojové terasy letět na pláž padákem😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Renatko, tak to fakt nebyl problém....
      Ten let na pláž by byl rozhodně rychlý :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  11. Helenko, moc hezké fotografie a podívaná ! Já dnes odlet, se synem... Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Heleno, to je fakt krása. Velmi dobře vybrané místo.

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko, nádherné záběry, zrak přechází, uměla bych si tam představit pobývat:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, byl to skutečně relax. V pohodě byli i ti, kteří od hotelu paty nevytáhli :o)
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  14. Helo, to byla skvělá dovolená. Zasloužíš si dobře si odpočinout. M.

    OdpovědětVymazat
  15. To je krása. 🙂
    Měj hezký den, Helenko.

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Helenko, vždycky si tu "sjedu" víc článků a pěkně si u tebe s kávičkou pohoduju. Tvá dovolená se mi moc líbí, aby taky ne, viď? Jsem zvědavá, jestli se rozepíšeš na téma "S CK nebo bez CK" ;-) a už teď se těším na další tvoje krásný články. Měj to nejhezčí léto pod sluncem. Tvá Vivi ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivi, číst tvůj komentář, to je jako dárek! Moc děkuji za milá slova. Ještě určitě jeden řecký příspěvek bude, tam to asi vše shrnu.
      Užij si krásný večer, H.

      Vymazat
    2. Tvůj blog je jako dárek! ♥♥♥ Měj se krásně a těším se na další řecké dobrodružství. Papa

      Vymazat
    3. Dárek dávám moc ráda :o)
      Ze srdce děkuji, Vivi!
      Pa, H.

      Vymazat
  17. Fuuuu, luxus, proste dovolenka ako sa patrí !!! Poydravujem , Marta

    OdpovědětVymazat
  18. Waw, tak to bylo dokonale! Úžasný výhled jste měli, nádhera. Když jsme byli loni b Chorvatsku, také se nám poštěstilo a měli jsme krásný výhled.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuji. Dovolenou a místo si pečlivě vybíráme, překvapení jsme nebyli, ale moc jsme si to užili :o)
      Měj pohodové dny, H.

      Vymazat
  19. Helenko, úplně Tě chápu s tou vůní moře. Hotel vypadal luxusně. My se vrátili z dovolené nedaleko Rijeky a Opatije a taky nádhera. Krásný zbytek léta Ti přeji. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, Opatije - to je naprosto úchvatné místo! Doufám, že budou fotky!!!
      I tobě přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  20. Krása! A fitness zdarma na dovolené není k zahození :-) Obzvlášť když je to dovolená strávená především na pláži, tak to pak opravdu přijde vhod!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Marie Veroniko, ale měla jsem pocit, že při stoupání do toho kopce jde některým staříčkům trochu o život... Dobře to dopadlo, pokud vím :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat