...jaro u nás...

středa, března 17, 2021

Příjemný den, milí přátelé!

Venku poletuje sníh, ale domů už jsem trochu jara vzala. Nijak to nepřeháním,  pár drobností jsem z krabice s nápisem JARO přece jen vytáhla.


Explozi barev u mě nenajdete. Na jaře mám moc ráda svěží zelenou s bílou nebo přírodní tóny.


Skleník v předsíni - letitý háčkovaný zajíc a poklady po manželově babičce.


Ve formičkách nepeču, ale moc ráda je mám na jaře chvilku na očích. Stejně jako soupravu na vajíčka. A láskou vzpomínám na tu moudrou a hodnou ženu.



Malá dekorace v obýváku na dlouhém tácu z Ikea. Slepička je darovaná a lepená. Loni se nám ji podařilo s Aaronem poslat k zemi... Jsem v tom fakt oba :o)


A tahle krása přišla před pár dny poštou -  myslím, že je všem jasné, kdo je autorem. Peti díky moc, je to nádhera!



Teď si uvědomuji, že hodně dekorací mám ve skle - na focení to tedy není úplně ideální, ale já mám čiré sklo moc ráda...



Moc vám děkuji za virtuální návštěvu u nás doma a přeji všem příjemné a zdravé dny.

Vaše Helena



 

You Might Also Like

78 komentářů

  1. Ahoj Helenko,
    to jsou krásně dekorace. Ta zelená dečka je nádherná, určitě ji ukážu mamce, jestli by mi něco podobného nevyrobila. Já mám doma zatím jen řezané květiny ve váze (tulipány) a pak mi tu už několik týdnů drží větvičky zlatého deště s něčím zeleným, co mi naši utrhli na chatě. Nějaké další dekorace bych chtěla vybalit ještě o víkendu, kdy bude více času. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkuji!
      Tulipány mám ještě ty od Adama, ale zítra je budu muset za něco vyměnit. Asi to budou větvičky z višně, zlatý déšť se mi barevně moc nehodí :o)
      Určitě všechno stihneš, jaro teprve začne...
      Pa, H.

      Vymazat
  2. Helenko, to jsou krásné barvy, nevtíravé a k tobě pasují. Celé to aranžmá je takové noblesní a jemné. Moc ráda jsem k vám nakoukla. Zelená k jaru patří.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji za krásnou pochvalu. Potěšila si mě!
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  3. Helenko, máš moc hezky jarně vyzdobený domov. Venku to opravdu jarně nevypadá. Včera se u nás přehnalo několik sněhových přeháněk, ale sníh nezůstal ležet. Je lépe doma v teple.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, je to tak, venku je fakt doma, poletuje sníh...
      Moc děkuji a i ty se měj hezky, H.

      Vymazat
  4. Zase krásně dekoruješ Helenko. V střídmosti a jednoduchosti je krása.
    Formičky- vzpomínka na moji babičku. Tak si říkám, kde je vlastně jejich konec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji. Fakt si Těch pár pokladů po babičkách moc vážím...
      Pa, H.

      Vymazat
  5. To jsem se pokochala, vše lahodilo mému oku Helenko. Já budu vytahovat dekorace v pátek, zatím na to vůbec nemám náladu a když se podívám z okna ven - ten padající sníh mi ji vůbec nelepší.
    Moc se mi líbí ta první, zelenkavá, dečka - nemáš na ní návod?
    Přeji hezké dny a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji! Snad tě ten sníh od jarního dekorování neodradil!
      Návod už doputoval, tak si užij háčkování :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  6. Taky už máme doma Velikonoce. Nic přeplácaného - světlé a decentní, tak to máme taky rádi.
    Vajíčka jsou moc krásná, tuto techniku jsem si taky zkusila.

    OdpovědětVymazat
  7. Užší to rýsuje, máš moc hezkou výzdobu Heli👍

    OdpovědětVymazat
  8. Tvoje dekorace jsou moc pěkné. Včera jsem také vyrobila pár velikonočních drobností. Velikonoce většinou trávíme na chatě, letos to bude zřejmě jinak. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou moc krásné dekorace, já už mám nachystaný velikonoční věneček na dveře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Eliss. Vidíš, na dveřích mám věnec starší, kdybych náhodou nový neudělala :o)
      Zdravím, H.

      Vymazat
  10. Helenko, moc se mi líbí dekorace ve skle. Je to jednoduché, vkusné. I dekorace na tácu vypadá elegantně. Máš krásně nazdobeno.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  11. Máš krásné dekorace , vkusně uspořádané. Moc se mi líbí formičky po babičce a ozdoby ve skle. Já ještě nezačala a musím si pospíšit . Hezké jarní dny 😊

    OdpovědětVymazat
  12. Helenko, krásné fotky, které dokládají, že jaro už je opravdu tady a klepe na dveře. 👍👍👍
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Helenko, moc krásné dekorace, pěkně přírodní, žádná divočina s moc barvami. Já už doma taky něco mám nadekorováno, ale to pravé nastane až před Velikonocemi. U nás se dnes celý den střídá sníh s kroupami a deštěm, ale bílo naštěstí už není. Krásné skoro jarní dny přeju;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, u nás bylo skoro celý den bílo!!! Trochu se bojím, že letos půjdeme z kozaček do sandálků...
      Moc děkuji a přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  14. Helenko, srdečně Tě zdravím. Máš moc krásné dekorace. Líbí se mi i ty Tvoje dečky. Já jsem dnes koukala, kde uloupím do vázy zlatý déšť. Měla jsem ho vysázený na zahradě, ale se zahradou jsem skončila a už tam nemůžu, tak že si musím někde poradit sama a nastříhat alespoň větvičky, abych měla něco zeleného do vázy. Rodina se tentokrát nesejde a tak budeme sami a pokud bude hezky, vyrazíme do přírody. Zatím to na jarní počasí nevypadá, ale příští týden už má být lépe. U nás zatím sněží a "přituhuje". Obloha se trochu vybrala tak nás asi do rána čeká mráz. Měj se moc pěkně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc děkuji za pochvalu. Myslím, že háčkuješ stejně dobře!
      Mít tě blíž, nastříhala bych ti u nás na zahradě, i když manžel keř na podzim hodně ořezal :o) Jaro je zatím v nedohlednu, u nás celý den sněžilo...
      I ty se opatruj! Pa, H.

      Vymazat
  15. Helenka,
    krásne je u vás doma, tak veselo a jarne... páčia sa mi ozdoby, aj kraslice od Peťky, ktoré som u nej už obdivovala :-)
    Už chýba len hlavný pomocník :-)))
    Pekné dni, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Adinko!
      Pomocník sice není na fotkách, ale asistoval u všeho, to už ani jinak nejde.
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  16. Helenko,máš to moc hezké,krásné dekorace a sladěné.Já se k tomu pořád chystám,že vytáhnu věci,co mám na velikonoce.Ještě doháčkovávám čepičky na vajíčka jako králíčci ze zbytků barevných přízí.
    Ještě to jaro by mohlo dorazit.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc se těším, až nám předvedeš své králíčky :o)
      Děkuji za pochvalu a přeji příjemné dny, H.

      Vymazat
  17. Normálně nejsem moc velký fanda malovaných vajíček, ale tahle jsou skutečně nádherná! A ta souprava na vajíčka jako by vypadla z nějakého šlechtického sídla z 19. století :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie Veroniko, byl to dárek, který mi udělala skutečně velkou radost.
      Ta souprava je patrně ze začátku 20. století, takže vlastně stoletá :o)
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  18. Heleno, krásné elegatní dekorace, které působí něžně a nevtíravě. A ty věci po babičce jsou krásné. Já se pořád ještě chystám, že konečně "odstrojím" větev kroucené vrby, na které máme světýlka, čímž prohlásím změnu za ukončenou, a místo ní nainstaluji něco jarnějšího. Zatím se to povedlo jen napůl - vedle vázičky s větví stojí váza s tulipány :D.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, moc děkuji!
      On je ještě čas, dnes celý den sněžilo, ale já už jsem měla chuť na změnu.
      Tulipány mám moc ráda, teď jsem je musela vyhodit, ale mám tu ještě hyacinty...
      Měj hezký víkend, H.

      Vymazat
  19. Helenko, u tebe už můžou začít Velikonoce. Máš moc krásně nazdobeno..já už tu krabici budu muset taky vynést na světlo..u mě je pořád ještě zima..měj se moc hezky..doufám, že už se cítíš lépe..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, děkuji. Beru to spíš jako jarní dekorace, Velikonoce jsou jen krátké...
      Děkuji za starost, jsem OK!
      Opatruj se, pa H.

      Vymazat
  20. Helenko, jaro u vás je moc hezké. Krásné zelinkavé zátiší. Máš to jako z časopisu ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji! Doufám, že jako z hezkého časopisu :o)
      Ale vážně, potěšila si mě!
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  21. Helenko krásně nazdobeno máš :) já mám zatím jenom perníčky a břízu ve váze a venku slepičky od Hliněnky. Nějak nemám tu pravou jarní náladu. Snad to dělá to mizerné počasí a ta blbá nálada kolem.
    Přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, děkuji za pochvalu. O tebe se nebojím, ty všechno doženeš a my se budeme kochat.
      Měj hezkou sobotu, H.

      Vymazat
  22. Co k tomu dodat! Máš to krásné, souzní to s mojí duší .
    Hezké dny, Heli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  23. Helo, máš opět tůze krásně nazdobeno. Jedním slovem - elegantně. U nás dnes ráno vše pod sněhem. Jaro, kde jsi ????????
    Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to je milé - moc děkuji. Snad i to jaro nakonec přijde...
      Pa, H.

      Vymazat
  24. Krásná velikonoční a jarní výzdoba. S těmi formičkami je to dobrý nápad. Vlastně bych mohla mít součástí dekorace i keramické formy, na beránka a zajíčka, které každý rok používám a mám je po mamince. Dříve jsem si je půjčovala a nyní už jsou po mamince památeční. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji. Ano, dají se použít i staré keramické formy. Taky mám jednou po manželově mamince, peču v ní, ale nemusí být schovaná, že...
      Považujeme si takových věcí, vzpomínáme...
      Přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  25. Helenko, to je tak příjemná podívaná. Krásné zelené doplňky i památeční kousky po babičce. Svoji krabici s nápisem Jaro mám taky a o víkendu ji vytahuji.
    Díky za inspiraci a přeji ti hezký večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuji! U tebe bude bude radost podívat se na tvé jarní dekorování. Těším se a zdravím, H.

      Vymazat
  26. Helenko, máš vyzdobené s citem. Já mám ráda barvičky a obzvlášť na jaře - rozkvetlé macešky a prvosenky, tak jsem si také jedny domů koupila, abych přivítala jaro :-) Na návštěvě u tebe se mi ale také moc líbilo. Takové decentní. Krásné dekorace i dečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Leni. Macešky mám kolem domu, i když jsou teď zapadané sněhem. Ale snaží se holky :o) Letos jsem šla do bílých a růžových, ve stejných barvách je i věnec na domovních dveřích.
      Měj příjemnou sobotu, H.

      Vymazat
  27. Helenko, krásné jarní dekorace máte doma 👍
    Přeju pohodový večer.

    OdpovědětVymazat
  28. Helenko, moc krásně dekoruješ. Ty kraslice od Péti jsou luxusní, viď? Měj klidný pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti. Petra mi udělala obrovskou radost.
      Měj hezkou neděli, H.

      Vymazat
  29. Vše bylo řečeno, vše bylo pochváleno a já se jen přidám.
    Krása, krása a bydlení jako ze žurnálu.
    Přiznám se, že mne to vůbec nebere, ale bude to i tím, že se brzo budu stěhovat :)
    Příjemný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, moc a moc děkuji, tvá slova mě těší.
      Trochu jsem se taky nutila, ale asi tu budou děti a mamka (doufám), tak se začínám těšit a těšilo mě i to zdobení.
      Pa, H.

      Vymazat
  30. Ja som rozmýšľala, kde tú jar máš, keď u nás ešte vždy zima ... Ale krásne si to vymyslela, urobiť si jar doma :) Krásny deň želám, Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, je to tak, stále máme na zahradě sníh a led.
      Moc děkuji a přeji hezkou neděli, H.

      Vymazat
  31. Vázy s čirého skla jednoduchých tvarů taky preferuju. Mám dvě hranaté z IKEA, a pak jednu co tu nechala dcera. Na velikonoční výzdobu nějak nemám náladu. Možná zas navěsím venku vajíčka na strom, ale pokud bude alespoň normální počasí. Budit se do zasněženého rána, a pak co chvíli chumelenice kdy na krok není vidět není počasí které by k takovým aktivitám svádělo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já čisté sklo miluji a mám značnou sbírku :o) ty hranaté z Ikea mám taky, dá se vykouzlit dekorace snadno a rychle :o)
      Je pravda, že jsem v přízemí umyla okna a začalo sněžit...
      Jaro určitě nakonec přijde.
      Pa, H.

      Vymazat
    2. Okna jsou velký problém, protože jen je umeju, za dva dny jsou zas plná prachu od projíždějících náklaďáků a vyschlého bláta. Už dva roky nám tu kur.í řeku a silnici, všude je spousta prachu. Děs běs. Půlka vesnice bude za hradbami z betonu.... takže okna budu mýt asi až se oteplí a budu mít něco do truhlíků na okna.

      Vymazat
    3. Vendy, ty si to snad přivolala :o) Za rohem opravují kanalizaci a náklaďáky jezdí naší ulicí se značkou "průjezd zakázán"!
      Truhlíky jsem trochu refreshovala - zimu přežily keříčky hebe, přidala jsem macešky a nějaká jarní cingrlátka :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  32. Helenko, hezké, jednoduché, ladící, prostě milo.
    Hezkou sobotu přeji. J.

    OdpovědětVymazat
  33. Helenko, dekorace v jemných barvách, to se líbí moc i mně. Nemusím tu velmi barevnou velikonoční divočinu. I když pro koledníky jsme vajíčka vždycky barvili klasicky. Loni nechodili, letos to taky neklapne. Tak snad příští rok.
    Helenko, měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, k letošní výzdobě si značnou měrou přispěla :o)
      Vajíček na koledu bude i letos jen pár - manžel, Adam a sousedovic kluci... je to realita, co naděláme.
      Děkuji a přeji hezkou neděli, H.

      Vymazat
  34. Helenko, krása, ta větvička nad skleněným válcem je dobrý nápad. Máš to pěkné a decentní. a ty staré formičky, aaach. Krásný zbytek víkendu. měj se. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, moc děkuji za milá slova. Těch formiček si opravdu považuju...
      Měj příjemné pondělí, H.

      Vymazat
  35. Nou Vás doma to už musí působit krásně jarním dojmem ♥ určitě se u Vás musí cítit každý příjmeně. Myslím, že se dekorace moc povedli :) super článek a inspirace a teda ty vajíčka?! Můžeš prosím přijet i ke mě a udělat mi takto krásný? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá J., vítám tě tady a děkuji za milá slova. Kraslice jsem dostala a mám z nich velikou radost.
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  36. Teeeda, podle me tedy nadekorovano krasne, jaro take podobne vabim. Ty barvy jsou dokonale, zelenou i bezovou mam moc rada. Hezke dny. Snad uz se brzy jara dockame. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji. Pochvaly od tebe si skutečně považuji.
      Měj příjemný den, H.

      Vymazat
  37. Máš to doma krásné! Moc se mi líbí ta háčkovaná zelená dečka. A krásně ti to všechno ladí. :o)
    Už mám také jarně vyzdobeno, a pomalu vyndavám z krabice velikonoční dekorace.

    OdpovědětVymazat
  38. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ®

    OdpovědětVymazat