...konečně DOX...

neděle, února 16, 2020


Příjemné nedělní odpoledne!

Minulou sobotu se mi splnil sen. Navštívit DOX centrum současného umění jsem si přála vlastně už několik let, do Prahy jezdím celkem často, ale prostě to nějak nevycházelo.
Teď byla motivace k návštěvě hodně silná - moc jsem chtěla vidět výstavu prací Petra Síse O létání a jiných snech.


Nakonec je prodloužená do 24. února a tak musím napsat - vřele doporučuji. Zažijete kouzlo, sen...



A když už jsme tam konečně byli, prošmejdili jsme ten barák pořádně, včetně vzducholodě :o) Tam jsme tedy musela sebrat trochu odvahy...





Skvělým průvodcem nám byl nás Adam, chodí sem i do vedlejší budovy Archip často pracovně.
Určitě jsme tady nebyli naposledy.


Přeji hezký zbytek neděle a klidný pracovní týden.

Vaše Helena













You Might Also Like

43 komentářů

  1. Helenko, určitě zajímavá výstava.
    Je fajn plnit si sny ;)
    Krásný zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, je moc krásná! Jsem ráda, že jste jí stihla.
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  2. Helo, parádní výstava. Díky za reportáž, alespoň jsem trochu nakoukla. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý článek i výstava. Jen mě se do Prahy nechce. Odrazují mě davy lidí ...Proto děkuji za tuto krásnou reportáž a přiblížení výstavy. děkuji a přeji krásný zbytek neděle a příjemný vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já to chápu, je to rušné město. Vyjeli jsme celkem brzo, v DOXu jsme byli chvilku po otevření a bylo tam jen pár lidí...
      Děkuji za milá slova a posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  4. Helenko, díky za info, vůbec jsem netušila, že existuje DOX. snad se tam taky někdy vypravím. Měj krásný týden. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, je to velmi zajímavý prostor - architektonicky, prezentovanými umělci i způsobem prezentace.
      Byla jsem nadšená!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  5. Helenko, zajímavé místo, díky za priblížení. Měj se moc hezky i v dalším týdnu.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, jo Helenko, také jsem tuhle výstavu chtěla vidět!
    Původně jsme minule jeli do Prahy na ní, ale musela jsme uznat, že Šíma a Lego má prostě přednost ;-)
    Tak snad třeba někdy příště !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, naprosto chápu, Lego byl i u nás nepřekovanatelný magnet :o) Je pravda, že výstava by ti udělala dobře na duši... krásné to bylo!
      Měj se pokud možno moc hezky, H.

      Vymazat
  7. Helenko, díky za krásnou reportáž. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  8. Helenka,
    krásny výlet, zaujímavá výstava...
    Prajem Ti pekný týždeň, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavá výstava, Helenko.:-)
    Přeji ti úspěšný pracovní týden.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emi, byla to trefa do černého... pohlazení po duši.
      Přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  10. Vůbec nevím,co je DOX a tak děkuji za seznámení.Krásná,zajímavá výstava.
    Helenko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, je to budova - galerie, kde se vystavuje současné umění, je tam kavárna, pořádají se přednášky. Moc příjemné, inspirativní místo. Myslím, že třeba tvým vnučkám by se tam líbilo a tobě taky.
      Pa, H.

      Vymazat
  11. Helenko, do DOXu na Síse jsem moc chtěla, ale vůbec mě to nevychází. Snad se bude ještě někdy opakovat. Prostor je to úžasný, hlavně ta vzducholoď ... z té bych taky byla nervózní.
    Pěkný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, já to mám blíž, a stejně to bylo jen tak tak... Stálo to za to! Nádherný prostor, nádherná výstava. Jsem moc ráda, že v Praze máme něco, co mi připomíná Tate galerii v Londýně....
      Ve vzducholodi se pořádají i přednášky, to bych asi nešla :o) Chvilka mi stačila :o)
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  12. Helenko moc děkuji za nádhernou procházku úžasnou výstavou. Pro mne neznámou,ale snad někdy příště 😊.
    Posílám mnoho pozdravů a krásné dny ti přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, je to úžasné místo, líbilo by se ti tam!
      Moc tě zdravím, brzo se uzdrav! Pa, H.

      Vymazat
  13. Helenko, moc krásná výstava a pohled do těla vzducholodě je super.
    Měj hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc jsem si ten den užila. Určitě to nebyla poslední návštěva...
      Měj příjemný den, H.

      Vymazat
  14. Další krásný kulturní zážitek. I tohle místo mám na seznamu, ale do 24.2. už to nedám, takže moc děkuji, Helenko. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, když nestihneš tuhle výstavu, budou další. Za návštěvu stojí, klidně i s dětmi, zrovna tam probíhala výtvarná dílna, co jsem mrkla, moc hezky připravená, děti byly nadšené!
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  15. Musím se přiznat, že v DOXu jsem ještě nebyla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, jen klid, je tam a jednou... Mě to taky trvalo!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  16. Heli,
    sny se mají plnit
    a tak jsem ráda, že jsem "vzlétla" s Tebou!!!
    Vaflování je moc pěkné
    a košíčků není nikdy dost!!
    Měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, bylo to velké pohlazení po duši. Stále jsem přemýšlela o tom, jak něco tak kouzelného, snového, jemného muže vytvářet chlap...
      Děkuji za pochvalu a přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  17. To je opravdu zajímavá výstava. Děkuji za malé zprostředkování.

    OdpovědětVymazat
  18. Úžasná výstava, vůbec jsem netušila. Má chyba, že.
    Je krásné letět, je krásné snít.
    A já děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, opravdu úžasná! Ještě máš šanci! Snilo se tam opravdu moc krásně!
      Měj příjemný večer, H.

      Vymazat
  19. Helenko děkuju za náhlédnutí na zajímavou výstavu.Měj se moc hezky...♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  20. Helenko, Petra Síse máme moc rádi, všechny jeho knihy prošly naším domovem. Výstavu mám od podzimu zapsanou v diáři, ale jak to tak bývá, nedošlo na ní. Odkládala jsem to na poslední chvíli a při poslední příležitosti jsme nemocní. Tak leda, že by ještě jednou prodloužili? :-) To se asi nestane, tak Ti alespoň děkuji za zprostředkování krásného zážitku. Měj se moc hezky! Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, i my to měli jen tak tak, už jsem se bála, že to nedáme... Opravdu stála za vidění.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  21. Bylo to jako filmový trik, když mi doktor Edede vrátil mého manžela do 24 hodin, vyzkoušel jsem mnoho zpusobu, jak dostat mého muže zpet, ale vždy se setkávám se špatnými lidmi, dokud jsem nemyslel doktora Ededeho radu každému, kdo má stejný problém kontaktujte ho na Ededetemple@gmail.com nebo Whatsapp +233235887825 Slibuji, že vás nikdy neodradíme.

    OdpovědětVymazat