...3x3...

čtvrtek, února 20, 2020


Příjemné odpoledne všem!

I já jsem se zapojila do výzvy u Dáši . Byl to skvělý nápad! Děkuji jí za něj a vám všem za úžasné fotky, které jsem už viděla. Jen výběr témat mi dal celkem zabrat.
To první se nabídlo samo - hyacinty k tomuto období prostě patří. Mám jich plnou terasu, manžel nemá jejich vůni rád, a tak jsou s námi jen před rozkvětem. Ta svěžest, ta dokonalost mě fascinuje...





Téma druhé - architektura. Mám ji moc ráda, jezdím po celé Evropě, abych něco viděla. Téma jsem trochu zúžila - nabízí tři fotky díla geniálního architekta Jana Blažeje Santini - Aichela.
Poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře, fantastickou klenbu kostela Narození Panny Marie v klášteře Želiv a kostel Jména Panny Marie ve Křtinách





Třetí téma bylo naprosto jasné, i když fotky jsem na poslední chvíli vyměnila.
Aaron - láska, přítel, neskutečný muchla, člen rodiny...
Dnes ráno se vyhříval na terase - najednou jsem měla psy dva :o)
PS: má ospalky, ale kdybych ho šla upravovat na focení, kouzlo by zmizelo...




Tak, to bylo mé 3x3.

Moc vás zdravím!
Vaše Helena

You Might Also Like

57 komentářů

  1. Helenko, jedna trojka hezčí než druhá. Hyacinty mám taky v míse v obýváku. Santiniho miluju a psa tedy nemáme, ale náš kocour je taková osobnost, že by taky stál za fotoseriál.
    Měj pěkný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji za milá slova. Někdy kocourka nafoť, ať se taky pobavíme :o)
      Měj hezkou neděli, H.

      Vymazat
  2. Helenko, krásná témata jsi vybrala. Líbí se mi hyacinty, architektura, ale mazlíček prostě nemá chybu.
    Krásný podvečer.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko krásná témata. Se Santinim jsi mi udělala velkou radost, protože jeho architekturu mám moc ráda. A Aaronek je nádhernej. :-)
    Krásný zbytek týdne.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, úžasný výběr témat. Hyacinty mám ráda, a voní mi, na Zelenou horu se chci jednou podívat a se Santinim jsem se setkala poprvé v Mariánské Týnici. Nyní s Mírou koukáme na seriál Barokní srdce Evropy na dvojce a moc nás to baví. Takže za mně, skvělá volba i fotky. No a Aaronek je nádherný model, posílám mu pohlazení.
    Děkuji za účast ve výzvě, zvládla jsi ji na výbornou. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji! My zase ještě nebyli v té Týnici, doufám, že se brzo poštěstí...
      Barokní srdce Evropy taky sleduji, moc se mi líbí!
      Díky za tvůj skvělý nápad, moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  5. Helenko,témata jsi vybrala krásná.Detaily hyacintu jsou dokonalé,to že máš ráda architekturu jsem už poznala.Já se v ní naopak nevyznám,mohu jenom napsat,co se mi líbí a co ne a vybrala jsi moc krásné příspěvky.A Aaronek,stačí se jenom na něj podívat a představuje to všechno,co jsi o něm napsala,je to z něho cítit.Však mám také doma zvířátka.Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, s hyacinty to mám stejně, jakmile vykvetou, musím je stěhovat, ale nafotila jsi je pěkně.
    Ohledně Santiniho, to je moje dlouholetá oblíbená záležitost, jak už jsem kdysi psala, mám seznam jeho staveb a většinu už jsem jich navštívila a že jich je, nechápu, jak to stíhal!
    Mohu poskytnout! napiš si na zakova48@seznam.cz
    Ohledně psíka, chápu, že je to váš člen rodiny. Je evidentně pohledný a asi i hodný.
    Zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji za krásná slova, dobře vím, jak máš Santiniho ráda, ani mě nepřestane fascinovat...
      Děkuji za nabídku, ráda jí využiju!
      Aaron je skutečně moc hodný pes, velký mazel...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  7. Helo, jak jinak. Krásné foto jako vždy. Je moc zajímavé, nakouknou na ostatní blogy, jaké si ostatní vybírají téma. Posílám pozdrav do Pardubic. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Nááádhera!!:-)
    Přeji krásný večer.:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Zvolila jsi pěkná témata a vybrané fotky k nim jsou krásné. Každá má něco do sebe !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Směju se, jak jsme stejné. Já mnoho fotek vyhodila, protože prostě měly kočky ospalky :-)
    Hyacinty jsou dokonalost sama a mužům skutečně nevoní, byť znamenitě rodinné hnízdo provoní, až převoní.
    Tvůj výběr je skvostný, nápaditý a já tleskám. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, já ne :o) Kdybych z něj šla udělat fešáka, už by ta krása okamžiku byla fuč (a on taky :o))
      Moc děkuji za pochvalu a posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  11. Helenko, krásné a nejvíc se mi líbí poslední trojka s ospalkami :-) Měj pěkný pátek.

    OdpovědětVymazat
  12. Helenko nádherné fotečky...všechny ':o) Ale nejkrásnější jsou poslední ♥ ♥ ♥
    Měj se moc hezky a Aaronka moc zdravím a na dálku hladím :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc děkuji, je mi jasné že tobě se Aaron líbí :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  13. Heli-
    krásná témata a výběr i fotky!!
    proč ty hyacinty mužům nevoní, že??
    I když jak hodně nakvetou - je to vůně silná...
    Hladím Aronka a přeji krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, moc děkuji! S tou vůní nevím, ale je pravda, že občas mám třeba hned 3 v květu najednou a to by bylo moc i na mě :o)
      Pohlazení vyřízeno, moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  14. Moc krásné fotografie jsi přidala do výzvy. Hyacinty mám také ráda, ale právě kvůli té vůni je musím mít jen na zahradě, protože manžel by se ukýchal. Barokní stavby architekta Jana Blažeje Santini... to jsou bez debaty skvosty. zrovna jsme koukali na "Barokní srdce Evropy, kde kostel ve Křtinách byl i se svým úžasným interiérem. A Aaronek...no to je nádherný mazlík se vším všudy. Přeji Ti Helenko nádherný a pohodový víkend. Jara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc a moc děkuji za tvá milá slova. Ty mě vždycky potěšíš!
      Přeji příjemný den, H.

      Vymazat
  15. Aaron je fešák veliký. Pekný večer Helenka.

    OdpovědětVymazat
  16. Helenko krásný výběr, ale pro mne nejhezčí Aaronek - moc ho hladím. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, děkuji, to je od tebe moc milé!
      Pohlazení vyřízeno :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  17. Helenko, Aaronka bych si tipla a nedivím se:), je to krasavec. Vypadá to, tě vyloženě pózoval. I ostatní fotky jsou moc pěkné. Divila bych se, kdyby tam nebyl nějaký výlet. Měj hezký den. M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, on už sem prostě patří, že :o)
      Děkuji za pochvalu, výlety jsou hned tři - Santini nechal stopu napříč naší zemí....
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  18. Helenko milá.. jedním slovem nádhera. Šikulka, Santini a vůně hyacintů 😊 je určitě úžasná. Jen u nás kýchám z nich já. 😊 Parádní výběr. Posílám mnoho pozdravů a krásný víkend přejeme. Z💙

    OdpovědětVymazat
  19. Helenko, vybrala jsi hezká témata a krásné fotky. Hyacinty obdivuji jen na fotografiích, jako alergikovi mi hodně voňavé kytičky vadí. Santiniho stavby také obdivuji. Aaron hezky pózoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, moc děkuji za milá slova!
      Těším se na tvůj první příspěvek na blogu, abych ti mohla návštěvu oplatit!
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  20. Krásné fotky, krásné místo, krásný ňuňánek. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Báječný výběr témat a krásné fotky. Hyacinty miluji, krásně voní a vnáší do příbytku jaro.
    Stejně tak Santiniho a jeho stavby. A plyšáček se stínohrou nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc tě tady vítám a děkuji za milá slova.
      Měj příjemný den, H.

      Vymazat
  22. Odpovědi
    1. Janko, já se nedivím, myslím, že nejsi sama!
      Moc děkuji a přeji krásné dny, H.

      Vymazat
  23. Aaronek je takový fešák a frajer. A moc dobře to ví, ten se teda umí podívat. :D O Zelené hoře jsem také uvažovala, cestou do Žďáru jsem ji chtěla vyfotit, ale nakonec jsem nenašla pěkný záběr a nebyl čas jet blíže. A hyacitny zbožňuju. Moc krásné fotky i témata. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bev, moc tě tady vítám a děkuji za milá slova. Ano, máme doma manekýna :o) Podívá se a dostane každého :o)
      Na Žďár to chce čas - je tam moc krásně! Ono to určitě příště vyjde.
      Přeji pohodové dny, H.

      Vymazat
  24. I já mám rád Santiniho stavby a tak mě toto téma zaujalo nejvíc,ale v těsném závěsu je ten psí krasavec! Na kytičky mě moc neužije,ale to neznamená,že bych je neviděl rád. Krásně zpracovaná výzva !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milé hodnocení mého pojetí výzvy a přeji příjemný den, Patriku. H.

      Vymazat
  25. Máš pravdu Helenko, nápad to byl od Dáši skvělý. Tolik zajímavých témat. Ti čtyřnozí kamarádi, ale mají něco víc.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat