...ristretto, macchiato nebo latte...

pátek, srpna 21, 2015


prostě na kávu jsem pomyslela, když jsem viděla v galanterii tyhle barvy příze Cotton.

Hezký večer všem!


A za čas vznikla malá kolekce prostírek.


Háčkování je jednoduché, popis najdete na mém Pinterestu. Háček č.2. Práci jsem nevypínala, jen lehce natužila škrobem ve spreji a přežehlila.


Bude to dárek pro kamarádku, snad zpříjemní stolování, nebo třeba jen posezení u té kávy...



Mimochodem, když jsme u kávy - pijete kávu? A jakou nejraději? Svěřte se mi. Jsme zvědavá! Až přijdete na návštěvu, abych věděla.... :o)


Všem přeji krásný letní víkend!

Moc vás zdravím!
Vaše Helena

You Might Also Like

80 komentářů

  1. Helenko, na prostírky jsi vybrala moc příjemné barvičky.....kamarádku určitě potěšíš.
    Já jsem si poslední dobou oblíbila malé silné presso ......prosím s cukrem a bez mléka :o))
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji za pochvalu a píšu si... abych věděla :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  2. Krásné a příjemné barvičky, Helenko. Já mám ráda latté :-)). Krásný víkend ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Haničko, latte u nás umíme :o)
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  3. Heli,ty jsou krásné!!!
    Prostírky se ti moc povedly a to,že jsou vyvedené
    i v mých oblíbených barvách je dělá pro mne ještě atraktivnějšími.
    Budu se muset mrknout na tvůj pinterest.
    No a ke kafíčku...já mu moc nedám,piju buďto čokoládu z Dolce Gusta
    a nejčastěji cereální Caro s mlékem.
    Heli,pěkný víkend !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, děkuji! Caro taky máme, žádný problém a čokoládu tu a tam vařím Adamovi, pravou, poctivou...
      Užij si víkend, H.

      Vymazat
  4. Ty jsi kouzelnice, Helenko! hezký večer! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá čarujeme nějak, Sváťo, ty v hrncích, já háčkem...
      Moc děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  5. Helenko,prostírky jsou opravdu parádní. Určitě moc kamarádu potěší.
    Barvičky jsi vybrala kouzelné- i mé oblíbené.
    Dobrou kávičkou nepohrdnu nikdy a pokud si mohu požádat tak latté prosííím.
    moc děkuji :-)
    Měj se moc hezky Helenko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, moc děkuji! Taky mám tyhle barvy ráda.
      A latte snad zvládnu, i když v některých kavárnách ho umí fakt krásné...
      Pa, H.

      Vymazat
  6. Helo, prostírky jsou moc pěkné. Příjemné barvičky jsi vybrala. Také mám jednu přenádhernou prostírku od Tebe. A moje kafíčko - turek s mlékem.
    Krásný víkend přeju do města na soutoku našich krásných řek. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji za milá slova. Poctivého turka taky umíme, žádný problém :o)
      Měj hezkou sobotu, H.

      Vymazat
  7. Milá Helenko, prostírky jedna báseň.. na nich musí chutnat snad každá káva..je léto
    a tak bych si dala ledovou kávu :o), kdyby se ochladilo, pak překapávanou si prosím :o))..krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Inko! Ledovou umíme a taky si jí užíváme a překapanou - jasně vidím ten americký vliv :o)
      Měj hezkou sobotu, H.

      Vymazat
  8. Kdo umí, ten umí!Prostírky jsou opravdu parádní!Kávu jsem měla moc ráda,ale můj žlučník poslední dobou dovolí jen horkou čokoládu .-)ale až se uklidní mysl,uklidní se i žlučník .-)Krásný večer Helenko,pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc děkuji za pochvalu! Já si pamatuji, že občas píšeš, že tě trápí žlučník, tak hlavně klid, oni to jsou často nervy...
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  9. Helenko, krásné prostírky, podobné jako ty moje od Tebe :-). Já v restauraci piji nejraději latte macchiatto, doma, pač vlastníme kávovar dolce gusto, tak caffe au lait, k snídani nescafe 2 v 1 a jinak když je kvalitní kavárna tak capucchino, prostě kávu s mlékem nicméně vždy bez cukru. Mám ráda tu hořkou chuť kávy a káva s cukrem pro mě není kávou. hezký víkend. dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, možná jsou i stejné barvy, nevím? Děkuji!
      Vidím, že máš kávu ráda, jsem na tom vlastně stejně, nikdy s cukrem a velikost a množství mléka se v průběhu dne mění, kvalitní a hodně silná káva zůstává...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  10. Helenko, ty prostě nikdy nezklameš, prostírky jsou nádherné a je to i krásný nápad takhle je pojmenovat :) A co se kávy týče, tak kdybych náhodou jela kolem a mohla se stavit :) :), tak já piju i rozpustnou, nebo překapávanou, a vždy dvě třetiny kávy a třetinu mléka prosím :) :) Krásné dny, Helenko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, moc ti děkuji!
      A kafíčko podle tvé chuti bychom jistě zvládli, rozpustnou tu mám pro moji mamku.
      Užij si sobotu, pa H.

      Vymazat
  11. Nádherná farebná trojkombinácia! To bude kávička chutiť! Pozdravujem, Marta.

    OdpovědětVymazat
  12. Helenko, prostírky vypadají úžasně, jak barevně, tak i vzorečkem. To bude mít obdarovaná radost!!! Piju kávu různou, ráno Caro, přes den rozpustnou, na návštěvě espreso, v kavárně Laté.
    Pohodový víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, moc děkuji za pochvalu! I já piji různé kávy...
      Přeji hezkou neděli, H.

      Vymazat
  13. Krásně vybrané barvičky.:-)
    Příští týden mám cestu do Smiřic. Že bych zašla?:-D
    Hezký víkend, Helenko.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emi, děkuji! Bohužel, ze Smiřic nejsem, jen tam jezdíme do kaple na dobrou hudbu :o)
      Přeji hezký den, H.

      Vymazat
  14. Helenko, prostírky jsou super. Tyhle barvy mám také ráda :-) Kávu mám také moc ráda. Nejraději laté, nebo tedˇ v létě ledovou. Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anny, moc děkuji za pochvalu. V latte je na mě moc mléka, ale ráda bych ti ho udělala :o)
      Ledovou si taky moc rádi dáváme a děláme...
      Pa, H.

      Vymazat
  15. Jedna hezčí než druhá. Eva
    P. S. Není zač:-)))

    OdpovědětVymazat
  16. Helenko moc pěkně jsi to uháčkovala,může to mít všestrané použítí,jsi moc velká šikulinka stále taky něco vymýšlíš a děláš.Moc Ti fandím ! Luďka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luděnko, já velice děkuji za milou návštěvu!
      Přeji ti hezké dny, H.

      Vymazat
  17. Helenka, Tvoje háčkovanie je bezkonkurenčné. Škoda použiť a nieto ešte náhodou pokvapkať od kávičky. Ja mám rada presso bez mlieka a bez cukru. Tak sa stavím. A Tebe akú pripravím? Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, ty si zlatá, moc děkuji! Tahle příze se docela dobře pere, tak se můžou klidně používat... Silné presso ti ráda připravím a já si ho dám s tebou, přidám kapku našlehaného mléka.
      Pa, H.

      Vymazat
  18. Helinko...nádherné barvičky i vzor.¨
    Já jsem obrovská milovnice kávy a nejraději mám espresso bez ničeho.
    Pa a dobrou noc, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc děkuji za pochvalu a doufám, že nám to společné presso jednou vyjde.
      Pa, H.

      Vymazat
  19. Helenko, ty barvy nesmírně ladí ... kafíčko bude chutnat tím víc ... potěší se oko i žaludek ...
    Kávičku mám ráda rozpustnou s mlékem, ale hořkou ... zrovna ji popíjím ... ono to k tomu PC tak trochu patří ...
    Užívej si krásné dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, moc děkuji za pochvalu. Rozpustnou ti bez problémů připravím, mám ji doma vždy pro moji mamku...
      Přeji hezký den, H.

      Vymazat
  20. Tak ty barvičky ladí oku, krásné opravdu moc..... bez kávy nežiju, piju "turka" bez cukru a mléka.
    Měj se krásně. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, moc děkuji! Kávu máme vždycky, tak proč ne turka :o)
      Měj hezké odpoledne, H.

      Vymazat
  21. Helenko, jsou krásné!!! Hned bych si dala další kávu, kdybych právě jednu nevypila :-D. Měj se krásně, Jana

    OdpovědětVymazat
  22. Milá Helenko, k Tobě na kávu - vždycky, doma piju rozpustnou s mlékem, ale když jsem na návštěvě dám si jakoukoli, jakou má hostitelka po ruce. Prostírky jsou moc hezké v barvičkách mě hodně blízké, moc Tě zdravím a přeji krásný zbyteček prázdnin, pa,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, to je tak milý komentář! moc děkuji a doufám, že ti tu kávu jednou uvařím!
      Pa, H.

      Vymazat
  23. Helenko, po delší době Tě zase zdravím :-) Dečky jsou nádherný v nádherných barvičkách!!!! Měj se krásně! Radka

    OdpovědětVymazat
  24. Moc se mi dečky líbí, jakmile budu mít víc času, pustím se do nich také. A také musím nakoupit nové zásoby přízí :o))
    A pro mne prosím kávu espresso s trochou cukru, ale pochutnám si i na dobré kávě rozpustné, avšak vždy bez mléka - to by pro mne nebyla káva.
    Tak někdy na viděnou Helenko.
    Měj se prima.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ty jsi jako moje mamka, ta by se taky kávou s mlékem otrávila :o)
      Moc děkuji za pochvalu a přeji hezký večer, H.

      Vymazat
  25. Krásne kafíčkové prestierania, určite potešia :o) A kafíčko? No ja najradšej "smeťovú", ostatné kávičky sú pre mňa len "kakavká" (ale to neznamená, že si na nich nezmlsnem). Krásny víkend, pa Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, moc děkuji! Musím se přiznat, že jsem si ověřila, jestli si myslím správnou kávu :o)
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  26. Helenko, krásný vzor i zvolené barvy. Měj se hezky!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  27. Helenko no to je krása :o) To musela být velká radost-a ty barvičky jsou úžasné :o)
    Dlouho jsem kávu nepila-jen Caro.Ale poslední dny si občas dám malého turka protože mě zlobívá nízký tlak...K vánocům jsem dostala Dolce Gusto a tak si dopřávám a podle nálady si občas nějakou kávičku v něm udělám.Ted u mě vede Latté :o)) Juj si mě navnadila a já si ji půjdu snad hned udělat :o)
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc děkuji za pochvalu! A jinak to mám stejné, jak slyším o kávě nebo jí cítím, musím ji mít :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  28. Helenka,
    mokka prestierania nemajú chybu, hneď bude kávička lepšie chutiť...
    My sme čajíkový(zelený), ale ja si dám aj čakankovú kávičku s Kubinkom, po klasickej neviem zaspať :-)
    Pekný podvečer, srdečne pozdravujeme.
    A+K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, moc ti děkuji za milou návštěvu! A neboj, zelený čaj domam taky máme :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  29. Helenko, krásné :o) moc, snad zkusím ...

    OdpovědětVymazat
  30. Helenko,
    opět háčkovaná krása v mých oblíbených tónech !
    A já mám to štěstí, že na kávu k tobě i s tebou jsem zvána a vždy jsou to moc příjemné chvilky :-)
    Kdypak, že se koná další ? ;-)

    OdpovědětVymazat
  31. Helenko, prostírky jsou krásné, nádherné barvičky! A ke kávě, schválně jsem si přečetla komentáře ostatních a líbí se mi ta rozmanitost :-). Já nejsem vybíravá ani náročná, v Dolce Gusto si nejraději dělám BuonGiorno nebo Espresso Intenso, ale klidně nepohrdnu ani rozpustnou nebo jakoukoli jinou :-). V létě mám ráda Frappé, kávu piji s mlékem, bez cukru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, moc děkuji za pochvalu! je to zajímavé čtení, viď.
      Přeji hezké dny a moc zdravím, H.

      Vymazat
  32. Helenko, prostírky jsou parádní a barvy opravdu evokují kafíčka...
    PS: Já mám kávu moooc ráda - kvalitní,silnou a bez cukru, prosím / někdy i s mlékem/... Ráda ochutnávám i v cizině, teď ve Skotsku jsem byla a káva ponejvíce amerického typu...
    Pa Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji za pochvalu!
      Požadavky na kávu máme hodně podobné, tu "americkou" nemám moc ráda. je to většinou víc vody než kafe :o)
      Vítám tě doma a těším se na reportáž! Pa, H.

      Vymazat
  33. Helenko, barvičky jsi vybrala krásné a udělala jsi z nich opravdu nádherné dečky. Na tvůj pinterest mrknu. A kávu?? No doma si dělám klasickou rozpustnou s hodně mlíkem a v restauraci si vždy dám latté. :-) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dneska jsem je předala a měla jsem radost z radosti!
      Děkuji za odpověď a posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  34. Ahoj Heli,
    já mám nejraději kafíčko z našeho kafíčkomatu. Tož nevím, asi budeš muset přijít na návštěvu k nám. :o)
    Fajnový den, J.

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Heli deine Deckchen sind wunderschön könnten direkt zu mir passen,zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
  36. Helenko, vždy u tebe najdu spouuustu inspirace. Teď jsem na tvých stránkách objevila krásné dečky v barvě kávy. Píšeš, že jsi použila přízi Cotton. Já jsem si jí vyhledala, ale je jich spousta druhů a ty tvoje barvy jsem tam neviděla. Můžeš mi prosím napsat něco podrobnějšího, např. výrobce, odstín? Nechci objednávat naslepo, přízí už mám tolik, že bych je mohla sama prodávat:))) Děkuji Jitka

    OdpovědětVymazat
  37. Jitko, velice děkuji za milý komentář. Taková slova mě vždycky potěší!
    Příze Cotton je od NGM. Internetový obchod pokud vím připravují, já ji kupuji v Galanterii www.galanterie.cz, čísla odstínů bohužel už nemám...
    Posílám pozdravy, H.

    OdpovědětVymazat