...bílá a žlutá...

pátek, dubna 05, 2013

Hezký páteční večer, milé dámy!

Mám chuť začít o počasí, ale ne...Hořekování a nadávání není k ničemu, je třeba bojovat. Každý, jak umí! Některé z nás vybrakovali zahradnictví, viď Martinko, já jsem kytičky háčkovala.


Velmi jednoduchý vzorek jsem si vypůjčila z kosodélníkové dečky v jednom letitém časopisu. Ale já tyhle tvary moc nemusím, a tak jsem je skládala dokulata...


Byla to trochu výzva. Půl hodinky háčkujete a hodinu sešíváte a zakončujete. To dělám nerada, jenže tyhle spojované věcičky se mi moc líbí :o)


A protože překážky se mají překovávat a háčkování bylo fakt hned, přidala jsem ještě na jednu.


Žlutou. Přesně vím, pro koho bude. U nás ji zatím hlídá tenhle ušák na vejci. (Má totiž stejně žluté puntíky).

Natužená je, je potřeba ji ještě trochu přežehlit, ale spěchala jsem fotit, aby z toho něco bylo. Přece jen, byl trochu kalný den...
Ještě trocha technických údajů:
Bílá je z dvojité Sněhurky
Žlutá z Nely, obě 100% bavlna, háček č.2,


Tak, všem vám přeji příjemný večer a pohodový víkend.

Moc Vás zdravím!

Vaše Helena

You Might Also Like

62 komentářů

  1. Helenko, obě dečky jsou moc povedené a ta žlutá alespoň připomíná to sluníčko, které nám všem tak schází .... ááááááchjo. A v mém případě je tento nedostatek ještě umocněn tou šílenou změnou času. Takže dost hořekování a budu se těšit pohledem na to Tvé tvořeníčko. Přeji krásný víkendík. pa Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji za milá slova. Bohužel, ani víkend nám žádnou změnu (počasí myslím) nepřinesl...
      Pa, H.

      Vymazat
  2. Helenko máš pravdu počasí nezměnímě!!!Krásně jsi tvořila!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Helenko
    Je to moc hezké.Je pravda,že to kompletování vždy dá více práce než samotné háčkování.Dodělala jsem přehoz a také jsem se dala do dečky.Zakoupila jsem si časopis a moc mě v něm jedna zaujala,tak jsem sedla a začala tvořit.Jak jinak,musím vše vyzkoušet.Přeji hezký víkend a snad již lepší počasí. Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, v porovnání s tým přehozem jsou tyhle dečky fakt brnkačka :o)
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  4. Ahoj Helinko...
    chci ti popřát krásný víkend, i když počasí nebude opět nic moc.
    Možná, že příští týden to bude lepší.
    No a že jsi krásně naháčkovala...je úplně jasné!
    Pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc děkuji a i tobě přehi pohodové nedělní odpoledne!
      Pa, H.

      Vymazat
  5. Ahoj Helenko, dečky jsou moc hezké:-) jsi šikulka a možná bys ušetřila čas, pokud bys motivky rovnou sháčkovala, ale stejně pak hodně času zabere zapošití konců příze. Výsledek však stojí za tu námahu. Ahoj a hezký víkend. Zuzana a snad se ti povede přilákat sluníčko:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, díky za ty i pochvalu. Uvažovala jsem o tom, přišlo mi, že zrovna u těchto motivků bych čas neušetřila.
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  6. Ahoj Helka,
    obe dečky sú krásne, verím, že to zošívanie je menšia zábava ako to háčkovanie :-)
    Ďakujem za mailík, ozvem sa, keď budem mať chviľu.
    Pa, pa, pekný víkend!
    Aďa

    OdpovědětVymazat
  7. Heli, krásné a ta žlutá to jaro už vážně musí přivolat. Je moc pěkná.
    měj se krásně a užij si víkend
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, tak zatím tedy nic...pořád je hnusně.
      Děkuji za pochvalu a zdravím! H.

      Vymazat
  8. Helenko,kytkování není nikdy dost....pěkná dílka.
    Hezký víkend Ti přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Helenko,když dám do pokoje žluté kytky,jakobych rozsvítila žárovku ,vše se rozzáří!Tvoje žlutá kytičková dečka je na tom také tak!Ti zajíčci u ní jsou velice šik!Jednu bys měla uháčkovat také pro sebe!!!! Bojuj!!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji, milá Dájo, za krásný komentář! Bojuji, nevzdávám to :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  10. Helenka, decky su krasne a ja som sa tiez chystala na nieco podobne len presne je u mna ten problem, ze sa mi to potom nechce spajat a zosivat :) Pekny dnik...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nellie, děkuji a jsem ráda, že v tom nejsem sama, je to prostě výzva :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  11. Ahoj Heli, krásná dečička, udělá určitě spoustu parády. Bílá vypadá svátečně a žlutá zase optimisticky jarně nebo letně.
    Pohodovou sobotu a velký pozdrav od nás z domku,
    J.=)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Helenko, svatá pravda - zlobením se na počasí stejně nic nezměníme a Ty jsi se k tomu parádně postavila a navíc kytky jako kytky, ze zahradnictví nebo háčkované :o)) obojí jsou krásné a pro radost a to je nejlepší boj proti té dlouhé zimě.
    Přeji Ti krásný a poklidný víkend, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc děkuji za milou návštěvu. To víš, já byla i v tom zahradnictví... už bych nejraději kupovala fuchsie, ale to si ještě počkám...
      Měj hezké odpoledne, pa H.

      Vymazat
  13. Moc krásné kvítky, Helenko! Jestli tyhle nepřivolají jaru, tak už vážně nevím :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
  14. Helenko, přesně tak, aspoň si pak budem toho jara a léta více vážit .... dečky se ti moc povedly a snad ti přinesou domů i trochu jara .... přeju ti krásný a pohodový víkend .... Marki

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko, taky přeji krásný víkend a snad těmi kytičkami přivoláš jaro:) pa a zítra prý bude chvíli svítit sluníčko:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, snad svítí alespoň u vás, tady tedy nic, ráno sněžilo...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  16. Jsou moc krásné!!! Moc se ti povedly :) No, máš pravdu, každý překonáváme po svém. Já vyžírám sladkosti :( Za chvíli budu jako koule, jestli ta zima už někam nezapadne! :)
    Krásný víkend, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, děkuji moc, Máš pravdu, taky jím, jako bych si měla schovávat na zimu...A o tebe se nebojím, ty to za dětmi vyběháš :o)
      Pohodové odpoledne, pa H.

      Vymazat
  17. Heli krásne si dečky vyskladala, aj v pekných farbičkách. Pekný zbytok víkendu, Hela

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Helenka, taká šikulka. Za pol hoďky uhačkovanú dečku, tak to klobúk dole, veľmi krásne.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Emilko, tohle bylo opravdu hodně jednoduché háčkování, ale moc děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  19. Milá Helenko,
    moc pěkně jsi háčkovala! Obzvlášť ta žlutá "kuřátková" se mi moc líbí. Hezká jarní barvička. Počasí už nemá cenu ani zmiňovat. Já už nevěřím ani předpovědi...
    I mé děti to odležely :o(
    Měj pěkný večer
    papa
    L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, moc tě zdravím a hlavně všem přeji jaro a zdravíčko!
      Děkuji za pochvalu, žlutá je pro kamarádku, má ji moc ráda.
      Pa, H.

      Vymazat
  20. aHOJ Heli!!!
    Je to moc pěkné,jemné,krajkované háčkování.
    No a tvůj způsob přivolávání jara se mi moc líbí.
    Tak doufám,že to zabere a jaro přijde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, zatím nic...Moc ti děkuji za pochvalu a od kamen tě taky zdravím, pa H.

      Vymazat
  21. Milá Helenko,
    máš to opět nádherné!!!
    Škoda že neumím háčkovat,ale možná se to naučím než to Jaro přijde:)
    Měj se krásně.Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruško, já ti moc děkuji za milá slova a pamatuj, moje nabídka není časově omezená :o)
      Měj hezké dny, pa H.

      Vymazat
  22. Helenka veľmi krásne háčkovanie, pre mňa je háčik druhá droga :-)
    Peknú nedeľu prajem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, moc tě tady vítám a děkuji za milá slova.
      Musím se mrknout k tobě :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  23. Máš můj obdiv už jenom proto, že se vyznáš v těch návodech na háčkování :-)
    Jinak, máš to moc pěkné, ostatně jako vždycky. Měj se hezky. Ditta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dittu, moc děkuji, ale žádná věda to není, vysvětlila bych ti to raz dva!
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  24. Helenko, krása.
    Obzvlášť ta žlutá, zřejmě už se mi stýská po sluníčku a navíc jak ladí se žlutými puntíky. :-)
    Krásnou neděli! iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, moc děkuji za milá slova! Zdá se, že i to sluníčko přivolala, konečně :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  25. Helenko, moc krásné a veselé dečky, pěkně to doma rozzáří, když jsou venku sněhánky....
    Hezký večer, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, u nás poslední sníh zmizel v neděli ráno, ale když kouknu na datum...hrůza!
      Děkuji a moc zdravím, H.

      Vymazat
  26. Helenko nádherne dečky, zo všetkých prác mam najradšej háčik ale v návodoch sa nevyznám
    akosi mi to nejde rozlúštiť. Teba obdivujem aj v tom že dokážeš háčkovať podľa napísaného návodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, někdy to je trochu rébus, ale nakonec se většinou zadaří :o)
      Děkuji za milá slova, pa H.

      Vymazat
  27. Mila helenka decky so supr a moc prace mas nadherne barvi vidim jak hackujes koukam mam rada vece takove ale nemam nerve (ausdauer ) na takove prace .Posilam tebe hezky tyden pa karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Karin, moc děkuji za milý komentář i mail, mám ráda tvé návštěvy!
      Měj hezký večer, pa H.

      Vymazat
  28. Helenko krásně jsi naháčkovala dečky jsou překrásné obě dvě :o) I já radši háčkuju než pak zapošívám nitky....A myslím že jaro už je tu--dnes je opravdu překrásně a my jsme tu už beze sněhu tak snad už brzy se začnu vrtat rukama v hlíně už se nato moc těším :o) Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc ti děkuji za milou návštěvu a posílám pozdravy, teď jsem mrkla na berušku Justýnku, je prostě rozkošná!
      Pa, H.

      Vymazat
  29. Helenko krásné dečky)))Proč já neumím háčkovat(((Dělala jsem pořádek a našla zapomenuté dečky po babičce jsou moc krásné ale pokrčené a křehké tak nevím co s nima zda je vyprat a naškrobit nebo nějak jinak)))Nevíš jak na to?papapa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko, moc děkuji! Ty dečky, nevím, v jakém jsou stavu, ale určitě snesou šetrné vyprání a naškrobení. Pak buď vypnout, nebo přes ručník žehlit a popotahovat do požadovaného tvaru. Nezapomeň je vyfotit, ať se pokocháme!
      Pa, H.

      Vymazat
  30. Heli,krásne hačkovanie a so žltou farbou si privolala jar, už sa konečne otepľuje.
    Jana

    OdpovědětVymazat