...v nature stylu...

neděle, září 04, 2011

Krásný nedělní večer všem!

Podobný futrálek na svíčky jsem před pár dny viděla na jednom zahraničním blogu. Moc se mi líbil. Byl z krémového mohéru, ozdobený kytičkou. Svíčkové období brzo začne, jejich svit mám moc ráda a tu a tam je dávám i jako dárek. A protože mám svíčky nejraději čisté, bez přízdob, takový futrálek mi přišel jako super nápad.


Jenže pak jsem v pátek koupila provázek a napadlo mě, zkusit háčkovat z něj. No a taky vidíte, jak to dopadlo.


Dno je uháčkované kolečko, v tomto případě dvě řady dlouhých sloupků. Pak už postupujete po řadách nahoru bez přidávání do požadované výšky. V případě provázkového háčkování  jsem jako ozdobu použila jen dvě řady dírek. Nahoře je rozpareček :o) a poutko.


A teď knoflík! Abych dodržela nature styl, myslela jsem na dřevěný, jenže ten jsem v požadované velikosti doma neměla. A tak vznikl z korkové zátky od vína (ukrojila jsem cca 2 mm vysoký plátek) a přišila režnou nití.


Mám trochu odřený ukazováček, ale provázkové háčkování se mi moc líbí, už mám i pár nápadů, na co ho použít.


Všem vám přeju příjemný večer a zítra pohodové pondělí!
Mějte se krásně!
Helena

You Might Also Like

33 komentářů

  1. Ahoj Helenko, supr nápad !!!Krásný a nápaditý dárek ,korky mám moc ráda mám z nich věneček ,atd...Dík za inspirací Daja.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Heli!!!
    Tak Ti foukám na odřený ukazováček!!
    Ale stálo to za to, je to moc hezké z toho provázku..
    A přiznám se, na svíčkové období se docela těším a vytvářím zásoby!!
    Měj krásný večer a celý nový týden!! :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Heli, z provázku háčkuju moc ráda-dobře to vypadá a hlavně to rychle přibývá:-) Moc se ti to povedlo...krásný večer.J.

    OdpovědětVymazat
  4. Dájo, já děkuji za pochvalu a milou návštěvu!

    Jaru, jsi zlatá, ono to není zase tak hrozné :o) Taky to mám ráda, ale to dnešní léto bych ještě pár dní brala!

    Ahoj Jani, děkuji a pravdu díš - dílko je vidět za malou chvilku :o)

    Příjemný večer vám přeju, H.

    OdpovědětVymazat
  5. Jú! Ten se mi moc líbí! Konopný provázek?
    S tím knoflíkem, to je přesně ta situace, ve které vznikají skvělé nápady! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Heli,je to prima nápad.A jak píšeš,blíží se nám období,kdy svíčky budeme hodně používat.
    Na tvoje další provázkové nápady jsem moc zvědavá.
    Přeju ti prima týden!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, krásný futrálek a super korkový knoflík. Musím říct, že ten nápad s provázkem je perfetní, určitě je to i lepší než ten mohér - tedy alespoň podle mě. pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Heli, musím napsat, že je to prima nápad a vypadá to velmi, velmi hezky...přírodní materiál jsi ke svíčkám vybrala moc dobře a jako třešnička nakonec (mne očaroval) knoflíček ze zátky :o) jsi šikulka šikovná...opravdu velmi originální.
    Svíčkové období mám celý rok, ale dávám za pravdu, že brzy budou mooooc aktuální.
    Už teď se těším na další tvé provázkové tvoření :o)
    Měj se krásně, pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Helenko...tak to je opravdu super nápad...háčkování z provázku...a vypadá to nádherné.A knoflíček ze zátky k tomu dokonale ladí.Také mám moc ráda svíčky a v tomto futrálku...krásný dáreček.
    Krásné dny Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky Helenko,

    krásný kousek. In nature moc zajímavé a mám ráda takovéto věci. Přírodní a využití něčeho neobvyklého. Jsi šikovná.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko,
    to vypadá nádherně, perfektní nápad!
    Přeju hezké dny! M

    OdpovědětVymazat
  12. Nielen nature, ale aj netradične, ozaj dobrý nápad.
    J.

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko, opět skvělý nápad, provázek a korková zátka jako knoflík, prostě šikulka, hezké dny.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  14. Helenko i já se přidávám -pěkný nápad a krásná realizace. Jsi šikulka. Přeji ti hezké sluníčkové dny. IVA

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Helenko, provázkový futrálek svíčkám opravdu moc sluší. Korkový knoflík je super nápad. Krásný den, Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Leni, děkuji! Na obalu bylo lýkový, ale vypadá spíš jako konopný. A máš pravdu, nejdřív jsem byla chvilku naštvaná, chtěla jsem to dokončit, a pak...přišel nápad :o)

    Blani, děkuji! Další výrobky, uvidíme...při háčkování z provázku trochu odpadává "binec", je to spíš na háčkování pod pergolou než u televize...třeba bude ještě hezky.

    Jitu, moc děkuji! On ten mohérový byl krásný, už mám skoro hotový ještě jeden, bavlněný. Je zajínavé, jak jedna věc z různých materiálů různě vypadá.

    Příjemné odpoledne! H.

    OdpovědětVymazat
  17. Soničko, moooc děkuji! Jsi zlatá, úplně se červenám!
    Taky svíčkuji celý rok, manžel mi říká, že stejně jednou lehneme popelem... :o)

    Janičko, moc děkuji za krásnou pochvalu. Dneska večer ho daruji, tak uvidíme :o)

    Evi, na tebe jsem zrovna myslela - co ty na to! Děkuji, jsme ráda, že se ti líbí!

    Mějte se moc hezky! H.

    OdpovědětVymazat
  18. Marianko, děkuji!

    Janičko, i tobě na Slovensko posílám poděkování!

    Marcelko, děkuji! Vždyť víš - z nouze cnost :o)

    Mějte pohodové odpoledne, H.

    OdpovědětVymazat
  19. Ivuško, děkuji ti moc!

    Janinko, díky! jsme ráda, že se ti líbí!

    Moc vás zdravím, H.

    OdpovědětVymazat
  20. Helenko,
    ty se svými nápady nikdy nezklameš. Myslím, že takový futrálek teď bude připsán v dopisu Ježíškovi u nejedné hospodyňky - já si o něj Jéžiškovi určitě napíšu ;-).
    Krása!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Heleno, to je velmi vydařený nápad a moc pěkně realizovaný. Hezký týden. Ditta

    OdpovědětVymazat
  22. Helenko, moc krásné ... je neuvěřitelné z čeho všeho dokážeš vytvořit takovou krásu.
    Díky za inspiraci a měj krásný zbytek večera Věrka

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Helenka, prirodzeneé a jednoduché je vždy všetko najkrajšie.
    Krásny začiatok týždňa a školákom veľa trpezlivosti.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj,Helenko,to provázkové háčkování je moc hezké a špuntový knoflík je super nápad.přeji moc dobrých a tvůrčích chvil a nápadů ahoj liba

    OdpovědětVymazat
  25. HELENKA nadherna praca :) velmi zaujimava kombinacia :)

    OdpovědětVymazat
  26. Helenko, super nápad :)taky se už těším na svíčkové období, zimu sice nemám ráda, ale ty dlouhé večery při svíčkách mají taky něco do sebe :)

    OdpovědětVymazat
  27. Vivi, ty si úžasná a ještě máš tak skromná přání :o)

    Dittu, děkuji!

    Amelko, děkuji! Mě taky ne, okoukala jsem to :o)

    Mějte pohodový večer! H.

    OdpovědětVymazat
  28. Věruško, děkuji moc. Už jsem kdysi z provázků háčkovala, tak jsem to trochu oprášila...

    Emilko, moc děkuji za sebe i děti. Adam už chodí a zatím rád :o) a Terezka má mna VŠ ještě volno.

    Libuško, děkuji za moc pochvalu i krásné přání! Chybí mi hlavně čas :o)

    Příjemný večer! H.

    OdpovědětVymazat
  29. Zuzanko, děkuji!

    Vlastičko, díky i tobě. Mám to stejně jako ty, jsem letní člověk, ale to nemůže být pořád, tak si ten zbytek musíme zpříjemnit :o)

    Mějte se krásně! H.

    OdpovědětVymazat
  30. Helenko, moc dobry napad!
    Uz dlouho ti chci napsat, ze jsem na dovolene vyzkousela tvoji chorvatskou polevku a byla mnamozni, hlavne manzelovi moc chutnala. Dekuji za recept!!! Urcite zustane na nasem jidelnicku :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Helenko, úúúúúúúžasnýýýýýýý nápad!!!! Právě se snažím sešmodrchat (háčkovat :o))) z režného provázku kulaté prostírání, ale je to docela fuška, zvolila jsem silnější provázek a jde mi to ztuha :o))) ale tvůj nápad s pouzdérkem na svíčky je opravdu báječnýýýýýýýýýýýýýýýý....měj se krásně Radka

    OdpovědětVymazat
  32. Kami, konečně jsem se dostala k tomu, abych poděkovala za milou návštěvu. Jsem moc ráda, když čtu, že recept někdo vyzkoušel a navíc si ještě pochutnal!

    Radu, i tobě děkuji za roztomilou návštěvu. Prostírání mě taky napadlo, pod pergolu by bylo parádní. Ale to až na další sezónu...

    Mějte se moc hezky, pa H.

    OdpovědětVymazat