...vaflové chňapky...

čtvrtek, ledna 23, 2020


Příjemný podvečer, vážení!

Nevím, jaký večer bude ten dnešní, ale včerejší byl nesmírně příjemný. První povánoční posezení s přítelkyněmi - blogerkami.
Milé, lidské - prostě jako vždy. Rozebereme vše, co nám životy přináší, nebo lépe řečeno vše, co stihneme :o)
Jo, a chodí se tam s dárkem - to už všichni víte.

Tentokrát jsem pro holky uháčkovala chňapky. Použila jsem přízi ve směsi vlna/bavlna a vzor, který je hodně plastický, tudíž i on by měl ruku chránit před spálením.


Vaflový vzor jsem chtěla vyzkoušet dávno. Znáte to, všechno má svůj čas. Je velmi jednoduchý - vlastně kombinace dlouhých a reliéfních sloupků.



Jako poutko jsem použila koženou šňůrku.


Holky dostaly k chňapkám ještě malé lžičky na koření z olivového dřeva, které jsem přivezla z Kréty.



Ani já jsem domů nepřišla s prázdnou.


Od Jitušky jsme dostaly krásný zimní relaxační balíček,


Ilonka přinesla každé z nás čaj se jménem a tulipány


a od Věrušky půvabnou keramickou růži.


Shrnuto a podtrženo - hezký večer.

Budu přát sobě i vám všem, aby ty příjemně prožité večery převažovaly.
Mějte se moc krásně!

Vaše Helena


You Might Also Like

44 komentářů

  1. Milá Helenka,
    darčeky si pripravila krásne, určite potešili blogerpriateľky. Aj ich darčeky sú fajn, hlavne tá keramická ruža :-)
    Maj sa krásne a ešte raz ďakujem za vločky, sú super.
    Pekný večer, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, moc děkuji, jsou to vždycky milé chvíle!
      Jsem ráda, že tě obálka potěšila a ještě jednou se omlouvám!
      Přeji hezký víkend, H.

      Vymazat
  2. Helenko to jsou tak úžasné chňapky.. vzor jsem použila už mnohokrát,ale na chňapkách ta úžasně vynikne. Asi nutně potřebuji nové chňapky 😊
    Věřím,že jste si setkání užily.. dárečky jste úchvatné. Měj se moc krásně.Z💙

    OdpovědětVymazat
  3. Heleno, krásné dárky a určitě i příjemné setkání.

    OdpovědětVymazat
  4. Taková setkání jsou k nezaplacení. Obdarovaly jste se krásně. Ty Tvoje chňapky mne nalákaly. Vzor vypadá moc pěkně.
    Hezké dny, Helenko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, vždycky se moc těším a hrozně rychle to uteče...
      Děkuji a přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  5. Helenko, setkávání jsou nejvíc. A chňapky jsou kouzelné a krásné jsou i dárečky, které si dostala. Měj pěkný pátek.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné a milé setkávání máte. Je to hezké,když si navzájem děláte radost malými dárkami. Chňapky jsou perfektní.
    Hezký víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné dárečky jsi dostala. A tvoje chňapky určitě také potěšily, krásné jsou barvy i vzor.
    Přeji krásné páteční odpoledne a užij si víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, díky za tvá pochvalná slova.
      Posílám pozdravy na Šumavu! H.

      Vymazat
  8. Krásné chňapky jsi uháčkovala i také jsi hezké dárečky dostala. Já teď mám trochu jiné starosti, a ve volných chvílích hlavně pletu... Přeji Ti krásné dny i když to lednové počasí je spíše jako na podzim. Měj se moc hezky.
    Jara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc děkuji a doufám, že tvé pletení taky uvidíme!
      Starosti ať jsou brzo pryč!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  9. Bylo to pohodové blogerské setkání a bonus krásné dárečky. Přeji pěkný víkend. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko,máš fajn nápady,ty chňapky jsou krásné i dárečky,co jsi dostala.Taková setkání jsou moc milá.Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, na chňapky jsem myslela už dlouho, teď prostě přišel jejich čas.
      Moc děkuji a přeji hezkou neděli, H.

      Vymazat
  11. Krásné a praktické dárečky jsi vytvořila.:-)
    Jen houšť takových setkání. Milé setkání vždycky potěší dušičku. A v dnešní chaotické a uspěchané době je potřeba se zatavit, vydechnout. A když je to v kruhu milých a příjemných lidiček, je to bonus navíc.:-)
    Helenko, přeji pěkný víkend.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Emi!
      Napsala si to přesně, k tomu není co dodat.
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  12. Moc mne zaujal název, čekala jsem laskominu :-)
    Ale i když to nevoní, nezalévá se javorovým sirupem, dárek je to kouzelný a baví mne ta barevná kombinace.
    Shledání s lidmi stejného naturelu, se srdcem, bývají vždy příjemná a měla by mít tradici, alespoň já to tak mám a jsem za to vděčná. Z minulých článků vím, že ani vaše blogová parta se nenechá zahanbit, tak jen tak dál, kočky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty jedna, na co hned nemyslíš - ty laskominy jsme si daly před rozdáváním dárečků :o) Přece nebudeme sedět jen tak, že :o)
      Jsem za holky ráda, opravdu jsem!
      Simi, měj hezkou neděli, H.

      Vymazat
  13. Helenko, verim, ze tohle jsou bezva schuzky a setkani. Jen mit vice casu ucastnich se jich casteji, ze? Ale i tak, krasa. Vaflovy vzor miluju obecne a ty pekne detaily! Je hezke si delat radost a vy to umite bajecne:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, je ti jasné, že sladit program 4 aktivních ženských není jen tak... jsme vděčné, když najdeme termín a všechny můžeme!
      Vaflový vzor mám taky moc ráda, konečně jsem nějaký i vytvořila...
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  14. Helenko, to musí být moc fajn setkání. Chňapky jsou parádní, ty se určitě líbily a dárky od blogerek jsou také hezké. Taková milá překvápka, já mám vždy problém, vymyslet nějaký dárek a vám se to všem skvěle daří.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, je to vždycky milé, i když neprobíráme jen hezké věci - život je prostě takový!
      Vymyslet dárek - právě tomu jsem se smály, že si (třeba já) přestávám pamatovat, co jsem které kdy dala...
      Měj hezkou neděli, H.

      Vymazat
  15. Chňapky sú super! Farby aj vzor. To museli byť pekné spoločné chvíle ... Pekný večer, Marta

    OdpovědětVymazat
  16. Heli, máte krásnou holčičí tradici:-)
    Háčkování-pro tebe jednoduché, pro mě nepochopitelné:-))))))
    Hezké dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  17. Helenko, krásné dárečky jste si s holkami daly. Máte moc pěknou tradici.
    Moc zdravím Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, jsem za ty chvíle moc ráda!
      Holky jsou skvělé!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  18. Helenko, chňapky jsou krásné. Tenhle vzorek se chystám vyzkoušet, a tohle je opravdu skvěly nápad, chňapky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drago, moc děkuji za milá slova, dobře z IG vím, jaké skvosty háčkuješ. Tohle bude pro tebe jen taková bleskovka - oddychovka.
      Vítám tě tady a moc zdravím, H.

      Vymazat
  19. Je to prekrasne Helenko že v dnešnej uponahľanej dobe si na seba najdete čas a robíte si takto radosť. Nech vám to ešte dlho vydrží, prajem krásne dni 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mery, moc si toho vážím a věř, není to jednoduché sladit program 4 ženských...
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  20. Heli,páči sa mi to prírodné doladenie, čo si tomu vykúzlila- kožené šnúročky a drevené lyžičky v perfektnom odtieni. Máš cit pre detail:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi, moc a moc děkuji! Tvá slova mě moc těší!
      Přeji hezké únorové dny, H.

      Vymazat