...srpnový Tábor...

neděle, září 09, 2018


Krásné odpoledne, vážení!

Srpnové cesty nás zavedly i do města Tábor. Nebyla jsem tam od dětství. Zažila jsem překvapení. Moc milé, nemohla jsem se vynadívat. Historické centrum je prostě kouzelné!



Je jedno, jestli se díváte při toulání ulička dolů na příjemné kavárny, milé obchůdky, upravená zákoutí,




nebo nahoru na překrásné renesanční štíty měšťanských domů či věže.





Jako vždy, někteří z nás museli vidět i vše, co je za zídkami...


Večerní procházka končila ve vinárně. Dny byly horké, venku se sedělo tak příjemně...


Pohledem na věž staré radnice se s Táborem loučím. Snad ještě někdy. Přijedu moc ráda.
A nakonec s ptám - navštívili jste v poslední době nějaké místo, které vás mile překvapilo? Podělte se, budu ráda!


Přeji vám příjemný zbytek neděle ať už ji trávíte jakkoli.

Vaše Helena

You Might Also Like

32 komentářů

  1. Helenko, krása, díky za výlet. Tam jsem ještě nebyla.
    A místo? Chystám se k Brněnské přehradě, takže za nějaký den tě zvu zase ke mně do ticha :o).
    Krásné dny plné sluníčka přeji i tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, Tábor stojí za návštěvu.
      Děkuji za pozvání, u Brněnské přehrady jsem nikdy nebyla.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  2. Helenko, díky za reportáž. Byla jsem tam už strašně dávno. Měj hezký zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
  3. Helo, pěkný výlet jste měli. Minulý týden jsem se podívala prvně do kaple Cyrila a Metoděje na Radhošti. Bylo to úžasné.I celé Beskydy se mi moc líbí. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji za milá slova i hezkou pozvánku, Beskydy moc neznám!
      Přeji hezký večer, H.

      Vymazat
  4. Do Tábora jsem jezdila jako holka - měla jsem tam tetu a kousek odtud v Sezimově Ústí dědu. Teď už tam jezdíme jen na Dušičky na hrob - do Klokot, takže Tábor samotný míjíme. Asi bych se tam měla někdy zastavit a projít... On nejspíš od sedmdesátých let minulého století prokoukl ;-)
    Jako tip nabízím městečko Úterý a Stříbro (může juknout ke mně na blog - obě města tam mám v rubrice výlety, Stříbro myslím víckrát). A o prázdninách mne zaujal Pelhřimov, kterým normálně jen projíždíme cestou na chalupu a nejlíp z něj znám místní Billu. Při shánění nějakých železářských potřeb jsme zabrousili i do centra a překvapilo mne, jak je hezky upravené. Takže mám v plánu někdy odložit hrábě a vařečku a z chalupy i udělat výlet i tam.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, my byli před časem v Benešově vile v S. Ústí a Tábor jsem nějak minuli, teď jsme to napravili.
      Stříbro a Úterý si pamatuji z tvého blogu, jen to mám trochu z ruky, snad to někdy vyjde. S Pelhřimovem jsem na tom stejně, zatím jsem jen projížděla.
      Přeji příjemný večer, H.

      Vymazat
  5. .... taky na Tábor už jen vzpomínám, krásně je tam ;)
    Krásný večer, Helenko.

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, mě překvapil právě ten Tábor, i jsem o tom psala na mém blogu. Byla jsem z něj naprosto unešená a vím, že má první návštěva nezůstane zároveň i poslední. Moc ráda ho navstivim znovu.
    Děkuju ti za krásné fotky a přeji prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, je to moc hezké město, taky se ráda vrátím!
      Rozhodně jsme neviděli všechno.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  7. Helenka,
    krásne miesta ste navšítili a Aaron je skvelý spoločník :-)
    My sme teraz doma, v sobotu Alexíkovi zistili akútnu leukémiu krvi a je na tom veľmi zle, nepapá, nechodí, nikto si netrúfa odhadnúť, ako dlho tu ešte s nami bude...
    Pá, maj sa pekne,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Adinko!
      Nechce se mi věřit, co čtu. To je mi moc líto! Opravdu moc!
      Držte se, moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  8. V Táboře jsem nikdy nebyla. Mám ho trochu z ruky. Ale když vidím fotky, které se na tady objevují, tak jsem unešená a myslím, že si ho z kamarádkami zvolíme jako část našeho poznávacího zájezdu příští rok.
    Měj se hezky, Helenko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, myslím, že nebudete litovat, byla jsem nadšená!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  9. Helenko, v Táboře je krásně, já tam jezdím pracovně a takto nádherně se rozjímám málokdy. Ale je to škoda, Tvé fotky jsou moc povedené.
    Přeji krásný týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, takových míst mám hodně. prostě někdy (většinou) není čas se moc rozhlížet, procházet... Ale když to vyjde jako v Táboře, je to paráda.
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  10. Heli!
    Moc ráda jsem se s tebou prošla. Tábor byl dlouhá léta mým okresním městem a
    pracovala jsem tam...Je pořád krásnější a to je dobře...
    Měj se moc hezky a dodatečně- všechno nejlepší k narozeninám!!!! Pusu Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, máte u vás na jihu moc krásná města!
      A děkuji za přání, máš skvělou paměť! Potěšilo mě to, díky moc!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  11. V Táboře jsme se letos stavili na krátkou procházku a bylo tam opravdu krásně. Jak píšeš, úžasné fasády domů a moc dobrá čokoláda od Budíků. :-)
    Měj se fajn, pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za potvrzení, Dý! Jen tu čokoládu jsem neochutnala, bylo takové horko, že jsem na sladké chuť opravdu neměla.
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  12. Milá Helenko moooc děkuji za nádhernou procházku.Tak nádherné městečko a já si nepamatuji,že bych ho někdy navštívila.O to víc si vychutnávám každičkou fotku.
    Posíláme mnoho pozdravů a přání... A ty víš viď 😉
    Z+R🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, ta odpověď mi tebe trvala...
      Jste prostě zlatí! Díky moc, H.

      Vymazat
  13. Čtu další chválu na město Tábor, výlet náš se neuskutečnil, kamarádka zrazovala, že před rokem se jí tam nelíbilo. Nakonec nám to časově ani nevyšlo, ale píši si, vyrazit a kouknoit se, projít se....
    Helo, měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, i to se může stát! Co člověk, to požadavek... Nám to vyšlo parádně!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  14. Jéé, Helenko Tábor mám moc ráda. Je na co se dívat a má svoji atmosféru. Moc ráda jsem se s tebou znovu podívala. Měj se moc hezky a krásné babí léto. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, pod tvá slova se mohu jen podepsat!
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  15. Helenko, to je nadhera a ja myslim, ze jsem tam snad jeste nikdy nebyla. Musime to nekdy napravit. Hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, Tábor mohu jen a jen doporučit.
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  16. Milujem prechádzky historickými mestečkami. Hoci aj takto virtuálne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, já taky! Je to úžasný relax.
      Měj hezký den, H.

      Vymazat