...podzimní výměna...

sobota, října 06, 2012


Krásný večer, milé dámy!

To byl dnes den, že! Nádhera! Celý jsme ho strávili na zahradě, co vám budu povídat, teď sedím s nohama na stole...
Ale pojďme k výměně. 
Moje výrobky, které můžete vidět na prvních fotkách putovaly k Moničce - Mokopce   http://manupropria-mokopa.blogspot.cz/. Měla jsem trochu trému, je to dáma s vybraným vkusem, ale snad jsem se alespoň trochu trefila.


Vyšila jsem dýni na režnou látku a ušila malý polštářek.


Dárek doplnily dvě háčkované tykvičky.


A pak, za pár dní přišel balíček od Blaničky  http://tocomebavi.blog.cz/. Byla v něm tahle obr dýně, které to dneska tolik slušelo na stolečku na terase...
  

Jinak má své místo na polici v jídelně.


A tohle parádní zavazadlo a kytička. Taštička byla plná voňavým mýdel a perfektně se hodí k obkladům naší koupelny :o)
Blanka mi udělala velkou radost!


Poděkování patří i Věrušce  http://verkytvorenicko.blogspot.cz/ za perfektní organizaci! Zvládla to skvěle!

Všem vám přeji krásný večer  a pohodovou neděli!
Mějte se krásně!

Vaše Helena


You Might Also Like

50 komentářů

  1. Helenko, krásné věcičky z výměny. Tahle podzimní mi nějak utekla. Tak chodím nakukovat a tiše obdivuji vaše dílka.

    Krásnou neděli
    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji. To jsou prostě super akce :o) Tu další si nenech ujít!
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  2. Krásné dárečky! A jak jste se trefily s dýněmi... to je hezké ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, myslím, že dýně opravdu vedly :o)
      Děkuji za návštěvu a moc zdravím, H.

      Vymazat
  3. Zdravím Helenko,polštářek se Ti moc povedl myslím že určitě udělá radost.
    A háčkované dýně jsou luxusní ty vždy obdivuji a nikdy mě neomrzí!!!
    Přeji krásný večer.
    Petra
    P.S.Dorazil Ti můj email?
    Nějak mě to v poslední době zlobí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruško, moc ti děkuji! Je pravda, že se mi výšivka, nebo spíš ta předloha moc líbila. Moc se omlouvám - tvůj milý mail dorazil, moc mě potěšil a už se konečně dostanu k odpovědi :o)
      Hezký večer, H.

      Vymazat
  4. Ahoj Helenko
    No moc pěké dárečky jsi udělala, a taky pěkné dostala.Polštářek se opravdu povedl.Hezký zbytek víkendu.Já dnes i pod pergolkou obědvala a bylo to supr.Asi ale naposled.Martula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji za milá slova! Dneska tedy nic moc, viď, u nás přestalo teprve teď pršet...
      Pa, H.

      Vymazat
  5. Helenko, moc děkuji za poklonu. Dárečky jsou skvělé ... zítra už se můžeš těšit na pokračování galerie. Škoda, že to dnešní počasí nám už asi zítra nevydrží, také jsme byli celý den venku. Bylo to paráda.
    Hezký zbytek víkendu ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, to není poklona, ale fakt! Povedlo se!
      I přes změnu počasí přeju hezkou neděli, pa H.

      Vymazat
  6. Ahoj Heli!!!!
    Tak co jiného se dá uháčkovat do podzimní výměny,než dýně...pěkně jsme se shodly.
    Moc se mi líbí ten tvůj vyšívaný polštářek!!!!
    Jsem zvědavá,kdo se ujme organizování další výměny.
    Heli,měj se hezky...doufám,že se nám počasí nezhorší tak,jak předpovídají

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Blani, myslím, že letos bezkonkurenčně vedou :o) Moc děkuji za pochvalu!
      Počasí je bohužel, jaké je, co naděláme, je říjen...
      Příjemný večer, pa H.

      Vymazat
  7. Ahoj Helenko, tvůj i Blanky dárek je parádní! Když jsem si u Věrky o podzimní výmněně přečetla taky mě okamžitě napadla dýně je to takový symbol podzimu, hlavně pro nás zadradomilce :))
    Přeju ti krásný zbytek víkendu Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastičko, moc děkuji za milý komentář - dýně jsou nádherné, ať už ty rostlé nebo dělané...
      Pa, H.

      Vymazat
  8. Milá Helinko...koukám, že výměna se povedla moc hezky. Tvoje výšivka je opravdu luxusní !!!!! Helinko...přeji ti prima neděli, pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, ty si zlatá, moc ti děkuji! Mě ta předloha nadchla, vypadá jako krajková, že :o)
      Příjemný večer ti přeji, H.

      Vymazat
  9. Helenko,tedy ty jsi dostala ale darku,taska je moc pekna,jeste ny me zajimala ta mydelka.Dnes bylo opravdu krasne,deticky si pekne venku pochrupkavali,ale obcas foukal dost silny vitr,asi predzvest zitrejsiho prudkeho ochlazeni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Katko, vidíš, já nakonec vybrala fotku, na které ta mejdlíčka nejsou...jedno bylo srdíčkové a to druhé levandulové :o) No, dneska už venku asi tvoji mrňousci nespali...
      Měj se hezky, H.

      Vymazat
  10. Helenko dala si a dostala si krasne darky.Holky blogerky jsou sikovne.

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko, krásné dárky jsi vytvořila, polštářek je moc milý. Sama jsi dostala moc pěkné dárky. Jste holky šikovné. Včera bylo u nás krásně a dnes už je to podzimní, sychravé. měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, jééé, moc děkuji! Ty si nás tak hezky pochválila!
      Máš pravdu, navečer jsme zašli na hřbitov, už je opravdu podzim...
      Pa, H.

      Vymazat
  12. Helenko, tedy to je úroda :-) Dýněčky jsou krásné a běloučké jak snížek. A ten polštářek - krásný podzimní motiv jsi vybrala :-) Hezkou neděli, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji za návštěvu a milá slova!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  13. Helenko, krásné dárky dárky jsi vyrobila. Moc obdivuji vyšívání. A moc hezké dárky jsi dostala, určitě Ti udělaly radost. Hezkou neděli, i když u nás upršenou! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko, díky moc! Máš pravdu, Blanka mě moc potěšila!
      Příjemný večer, pa H.

      Vymazat
  14. Helenko, dostala jsi moc pěkné dárky. A ty tvoje jsou taky moc povedené. Asi se budu muset pustit do nějaký dýně ...
    měj pěkný zbytek víkendu Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, děkuji a moc se těším na tvoje dýňování!
      Pohodový večer, pa H.

      Vymazat
  15. Ahoj Heli!Darčeky sú veľmi pekné, ako vidím tekvičky túto sezónu letia.
    Peknú nedeľu prajem! Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to mám radost, že tě tady vidím, už jsi doma z cest? Chyběla si mi!
      Děkuji a moc zdravím, H.

      Vymazat
    2. Už som späť a som rada,že som opäť medzi vami!Chýbali ste mi tiež!

      Vymazat
  16. Heli nádhera! Obzvlášť bíé dýně, co Ti budu povídat;-). A myslím, že v Moniky stylu, kdo jiný by jí mohl potěšit než Ty svou zručností a empatií;-). Krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc děkuji! Fakt si mě potěšila.
      Měj příjemný večer, H.

      Vymazat
  17. Heli, výšivka je úžasná. Obdivujem všetko čo ja nezvládam, takže sa mi vankúšik o to viac páči. No a darované tekvičky, či už živé alebo háčkované, sú pekné a dekoratívne. Pa Helča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, moc ti děkuji, je to jen jednoduché vyšívání, to by si určitě zvládla!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  18. Ahoj Heli,
    Krásné věci jsi vytvořila!!! Ta výšivka je moc hezká!!
    Prima nedělní večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, moc děkuji za milá slova!
      I tobě přeju hezký večer, pa H.

      Vymazat
  19. S háčkovaných dýni jsem úplně u vytržení, vy snad, holky, uháčkujete i nohu ke stolu :-)) Krásná práce, Helenko. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to je nápad :o) Moc děkuji, ty si tak hodná!
      Krásný večer, H.

      Vymazat
  20. Helenko,
    krásně jste si povymněňovaly dýničky ;-)
    I já už jednu vloni a jednu letos ušmodrchala, ale více asi už nedám!
    Tak se těším na další výměnu a také na naše říjnové setkání!
    Krásné podzimní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, jojo, letos to je podle hesla dýní není nikdy dost :o)
      Taky se moc těším, pa H.

      Vymazat
  21. Jak už je zvykem u Tebe na blogu, jen samá krása!!!
    Trochu mám problémy teď, když máš ten nový design blogu, vkládat komentáře. To víš, stará a plachá bába z vesnice:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá babko ze vsi! Děkuji, jsi zlatá! Mě to dává někdy taky zabrat, synáček slíbil, že se na to koukne... neříkal kdy :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  22. Heli, jedním slovem KRÁSNÉ.
    Bohužel jsem výměnu musela oželet, ale příště se opět hlásím do řad šikulek a fajn holek.
    Helí, kde máš starý kabátek blogu ?? Že ty se držíš hesla "změna je život" :-D
    Ahojky. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, děkuji za pochvalu! Od tebe je tak cenná! Za nový vzhled může náš Adam, i já si pořád zvykám...
      Hezký den, H.

      Vymazat
  23. Helenko---úžasné dárečky jsi vytvořila a úžasné jsi i dostala jako dárek :o) Martina

    OdpovědětVymazat