....polštářkování...

úterý, května 11, 2010


Moje milé, tak jsem trochu šila. Není to žádný výtvor alá Tilda (toho bych asi určitě schopná nebyla), ale obyčejné polštářky. Vy, duše tvořivé to jistě znáte - to, že chci ušít polštářky z fleecu, vím už dlouho, ale nedávno v noci přišel nápad. Abych mohla usnout, musela jsem se jít podívat, jestli látky ladí, jak jsem si vysnila...A tady máte výsledek (šila jsem až ráno...)
Pěkné odpoledne všem.




You Might Also Like

16 komentářů

  1. Heli, jsou parádní...a to noční vstávání mě občas taky nemine:-)...taky jsem teď srdíčkovala, ale trochu jinak - pro sestřina miminka do kolíbky...hezký den Helča

    OdpovědětVymazat
  2. Helčo, :-) ty jsou naprosto dokonalé, nádherné. Jste šikulka. Moc zdravím. Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Helčo, polštářky vypadají moc hezky.
    Příjemné odpoledne.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají příjemně, jen se do nich zanořit... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko, děkuji za chválu. Pochopila jsem správně, máte v rodině dvojčátka? To moc gratuluju, to je nádhera, už jsem si tak dlouho nepochovala miminko...Nemusím připomínat, aby jste vaše srdíčka vyfotila, že...Těším se.

    Jéé, zdravím na Slovensko! Je moc milé číst slovenštinu, děkuji, Gabi!

    Ivetko, děkuji, je to moc milé!

    Ivo, jsi hodná, na návštěvu chodíš pravidelně, moc toho vážím.

    Veve, máš pravdu, ten feec k tomu přímo vybízí!Děkuji!

    Všem moc děkuji a přeji příjemný májový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, polštářky jsou moc pěkné.Jste šikulka Marťa

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné polštářky a moc pěkná kombinace.Pěkný večer.Karin

    OdpovědětVymazat
  8. Marťo, Karin, děkuji za pochvalu a za návštěvu.
    Pěkný večer i vám, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Helco,polstarky jsou moc hezke,a budou asi take moc prijemne kdyz jsou z fleecu.
    (nevadi,kdyz si budeme tykat?)Preji pekny den,Monika

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, děkuji za pochvalu, tykání příjímám moc ráda.
    Přeju krásný den, nebo ráno, nebo co to tam teď máte. Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Heli, zatím ještě dvojčátka nemáme, ale každým dnem je čekáme...pak se určitě pochlubím, moc se na ně těším, doufám jen, že to všichni tři zvládnou bez zdravotních problémů...hezký den Helča

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky Helenko, moc Tě zdravím a véééélmi chválím Tvé nové polštářky. Krásně jsi to vymyslela, vypadají opravdu super - to se to bude lenošit :o) A srdíček není nikdy dost :o)
    (Jak se jinak máte, doufám že jste zdravoučký. U nás je vše OK, tento týden bylo celkem pěkné počasí, tak jsem PC nezvládala :o) dneska ovšem prší a prší :o(
    Mějte krásný víkend, Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Martinko, taky tě moc zdravím a díky, díky za chválu.
    Děkuji za optání - zdraví jsme, jen trochu upracovaní, dokud bylo hezky, tak se i spousta práce nějak líp snáší...
    I vám všem přeju krásný víkend, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Krásne vankúše!!! Ja sa na ne chystám už roky,mojím snom ich je mať plno v obývačke i v spálni,len to stále odkladám.Však tieto krásne tvorby mi pridali k chuti a pustím sa k činu.... :o))

    OdpovědětVymazat
  15. Duby, moc děkuji za pochvalu a vítám vás u mě na blogu. Už se těším, až svoje polštářky nafotíte.
    Jsem moc ráda, že jste se stavila.
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat