...u nás...

čtvrtek, prosince 07, 2023


Příjemný večer, vážení!

Uložím si sem fotky z letošního prvního adventního víkendu. Sobota byla ve znamení oslav padesátin manželova bratrance - trochu s obavami, ale naprosto v pohodě a bezpečně jsme dorazili do Prahy a vrátili se domů. 


Ono totiž sněžilo i u nás... V Polabské nížině úkaz vzácný. Takhle to v pátek začalo a já myslela, že to je vše. Tak honem vyfotit...


Za pár hodin...


Příprava adventních svícnů se sněhem za okny byla radostná práce. Ani letos žádné velké změny a výstřelky - v jídelně tác z Nanu Nana, svíčky Ikea. Pak už jen pytlík dřevíček s lehkým leskem, dřevěné hvězdičky a pár zlatých kuliček.



Na ten do obýváku jsem si koupila svíčky v drogerii Rossmann - pro mě jako dělané :o) Já tyhle barvy nebarvy prostě miluju.


Pořád mohu hrdě prohlásit, že jsem letos žádné dekorace nekoupila a odolávám! Zatím :o) Jen jsem otevřela krabice... 



A ještě ze zahrady - višeň vypadala úchvatně.


Chlupaté štěstí. On sníh opravdu miluje, řádí v něm jak štěně, kousky ledu chroupe jako největší dobrůtky... Koulovat se s naším psem je fakt legrace :o)



Co si budeme povídat - můžeme si to kolem domů čančat jak chceme, ale až s čepicemi ze sněhu to je prostě dokonalé. Škoda, že už taje.



Moc vás zdravím a přeji adventní dny v klidu a pohodě.
Vaše Helena


You Might Also Like

48 komentářů

  1. Helo, nádherné dekorace, ty to prostě umíš. Jednoduché ale nádherné. I naše Barča si sníh užívá, mám dojem, že pejskové všeobecně sníh milují. Máme už třetího psa a nikdy to nebylo jinak 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Evičko!
      Máš pravdu, asi neznám psa, který by si sníh neužíval...
      Měj krásnou neděli, H.

      Vymazat
  2. Také odolávám a nic jsem si nekoupila ani svíčky, mám nakřečkováno z loňska. Sníh taje a padá ze střechy. Dnes jsem byla na chvoji a teprve budu něco tvořit. O víkendu jsem měla slabou šálu a chytila jsem průvan na krk, tak jsem nyní hodná a léčím to teplem. Líbí se mi hyacint. Pěkné dny přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice, musím říct, že vánočních dekorací mám tolik, že ani ve velkém domě všechny nepoužiji, ale... Hyacinty jsou z Ikea, rozdělila jsem je a trochu nazdobila, někdy k nim použiji i borůvčí, ale to teď nemám...
      Doufám, že už jsi OK! Pa, H.

      Vymazat
  3. Helenko, máš to jako vždy elegantní a nápadité, krásně jsi nám to nafotila. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, radost pohledět na tvou výzdobu. Máš skvělý vkus a dobré nápady. To pocukrování venku je přímo sváteční. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts
    Hezky jsi to Helo načančala! Tvůj elegantní podpis je i na vánoční výzdobě.

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko,máš to moc krásné s vkusem tobě vlastním.
    Pejskové si sníh užívají,syn nám natočil na mobil,jak Bleky vyváděla ve sněhu na zahradě.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Jituško!
      Ráda věřím, že si i Bleky užívala :o)
      Měj příjemnou neděli, H.

      Vymazat
  7. Helenko, výzdoba jak ze žurnálu. Přiznám, že byt moc nezdobím, bude stromek, ale dávám si záležet na "vánoční kytici", tak to nazývám, adventní věnec jsem nikdy neměla. Já si během zimy zapálím svíčku jen tak ve svícnu. Malé ozdobičky mám - na záclonách z cesty malé větvičky se zvonečkem, a já hrdě prohlašuji, že žádné dekorace nekupuji, dám vlastnoručně vyšívaný ubrus na stůl a toť "vrchol" mé výzdoby. 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji za pochvalu. Já prostě kolem sebe tohle potřebuji, i v kanceláři mám místo, kam sjedu očima pro trochu ladu a potěchy. Doufám, že ten ubrus nám ukážeš!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  8. Helenko, máš to jako obvykle vyladěné moc pěkně. A máš můj obdiv, že jsi nekupovala nic nového. Já se snažím taky, ale... :o)
    Terasa vypadá u nás taky tak a ani jsem ji nestihla nazdobit. Moc se mně líbí ty barvy nebarvy. Palec nahoru.
    Přeji ti krásný zbytek prvního adventního týdnu. Pa Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji za milá slova, pochvaly od tebe si moc vážím!
      Užij si v klidu a pohodě adventní neděli, H.

      Vymazat
  9. Ahoj Helenko,
    vypadá to fakt idylicky. Tvoje výzdoba se mi moc líbí. Já jsem toho doma ještě moc nestihla. Mám ale adventní svícen, nějaké větvičky ve váze a pár závěsů. Zatím jsem si žádné nové dekorace nekupovala.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji, i když mé dny mají k idylce daleko, tak snad jen ta výzdoba :o)
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  10. Helenka moja zlatá,
    u Teba je tak krásne a útulne, vytvorila si dokonalé adventné vence môjmu oku tak lahodiace :-)
    A tuším som tam zazrela aj moje vyšívané autíčko...
    Vidím, že sa máš aj s kým guľovať... Aaron sa ale nedá. Pohladkaj ho za mňa.
    Prajem Ti krásny advent, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, moc děkuji za milá slova slova. Bohužel, po sněhu už není ani památky...
      Tohle autíčko je od Jitky, tvé má místo jinde :o)
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  11. Helenko, Tvoje dekorace miluji. Krásné, vkusné, fantastické. Jsi opravdu moc šikovná. Sněhu napadlo dost, ale i u nás trochu odtál. Pejskové jsou trochu jako děti a ve sněhu dovádějí a radují se z něj. Posílám mu pohlazení. Přeji Ti krásné a pohodové dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc děkuji, ty si tak milá, až se červenám...
      Máš pravdu, pejskové jsou jako děti... My kdysi cucali rampouchy, Aaron rád křoupe led...
      Moc děkuji já i on! pa, H.

      Vymazat
  12. Prostě to umíš ! Výzdoba je elegantní, vkusná. Že tam u vás si sněhu až tolik většinou neužijete, vím od kamarádky, která na Pardubicku žije. Musela jsem se pousmát, když mi poslala fotku jejich zasněžené zahrady :-). Ona mi totiž fotky posílá málo. Musela se pochlubit. :-)
    Měj hezký den a i nadcházející víkend s druhou adventní nedělí !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji, taková chvála...
      A s tím sněhem u nás to tak je, co naděláme...
      Měj příjemný den. H.

      Vymazat
  13. Vija
    Krásně a vkusně, u tebe je hezky. A sníh vše doladí, je to s ním prostě zima. Já se neudržela a kupovala. Helenko, měj se hezky. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Jani!
      Já už se taky neudržela, i když část toho nákupu doladí dárky...
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  14. Krásný adventní čas tam u vás)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Heleno, máš to krásné. Tvoje volba barevnosti se mi moc líbí.
    Přeji krásnou druhou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  16. Helenko máš to všechno krásně naparáděné. Já to taky potřebuju , mít kolem sebe hezké prostředí, útulno, nemohla bych žít v holém domě. Krásnou adventní neděli přeju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. V tomhle si určitě rozumíme...
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  17. Helenko, máš úžasnou výzdobu. Obdivuji tvůj vkus a cit.
    Krásný adventní čas, Helenko!

    OdpovědětVymazat
  18. Věčná škoda, že už taje! Byla jsem nadšená, zastavovala jsem se na každém rohu a kochala se :-) Akorát před školou člověk musel dávat pozor, aby jednu nekoupil, a některé chodníky byly tak naledlé, že jsem párkrát málem letěla... ale stálo to za to. Nádhera :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že nás je víc, kteří litujeme, že to roztálo. Ve městech se schovalo spoustu nepořádku, který už zase kouká...
      Marie Veroniko, přeji pohodové dny, H.

      Vymazat
  19. Helenko, krásně dekoruješ. Moc hezké sněhové fotky, ale už to fakt taje. Měj hezký nový adventní týden.

    OdpovědětVymazat
  20. Helenka, pekná jednoduchá ale vkusná dekorácia...keby bolo na Vianoce trocha snehu...pre tú atmesféru...to by bolo super...ale ako píšeš, už sa to topí a obávam sa, že na sviatky bude aj teplejšie...ale nevadí, musíme sa tešiť z toho čo máme...pa, Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Zuzko! On sníh na Vánoce, to by byl takový malý vánoční zázrak...
      Pa, H.

      Vymazat
  21. Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu a pochvalu! Z té má radost i Aaron :o)
      Zdravím, H.

      Vymazat
  22. U nás také napadlo hodně sněhu. Bohužel už po něm nejsou prakticky žádné památky. Moc pěkná a decentní výzdoba. Já tu naši budu dělat až v pátek :) Včetně stromečku. Už se těším, až si k tomu udělám horkou čokoládu.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já jsem smířená, u nás je sníh opravdu vzácnost, hlavně ať není +17!!!
      Děkuji za pochvalu a přeji radostný advent. H.

      Vymazat