...předvánoční...

úterý, prosince 19, 2023

Klidný večer vám všem!

Přípravy jsou jistě všude v plném proudu, ale nesmíme zapomenout na trochu klidu, posezení, popovídání a obdarování. To přece k adventu patří a mám to moc ráda.
Letos jsem darovala několik lehce nazdobených hyacintů. Ne všechny jsem stihla vyfotit, tak tady jeden květináč na ukázku.


Pokud budete chtít, tuhle drobnost v pohodě stihnete. Čokoládové stromky mohou sloužit jako malá pozornost.
Kvalitní čokoládu jsem dala do jednorázového zdobícího sáčku a rozehřála v mikrovlnce. Na pečící papír položíme špejle nebo dřívka na nanuky a tekutou čokoládou nakreslíme stromečky. A pak už je zdobíme - já jsem použila cukrové perličky a vločky z jednoho papíru.


Čokoládu necháme perfektně zatuhnout, pak zabalíme do celofánového sáčku a dáreček je na světě. Doporučuji sáček vyztužit pevným papírem, stromečky jsou přece jen křehké...


Na setkání s kamarádkami blogerkami jsem uháčkovala stříbrné hvězdy (zajímavá příze z Tedi - bavlna s lurexem)



Dárečky připravené k předání... Jako vždycky to byl příjemně prožitý čas s dobrým jídlem a pitím. 


A dostala jsem krásné dárky.  Od Ilonky Oranžerky mimo jiné úžasný vaječňák...


Ten celofán na fotkách dělá divy, ale Jitušky dárečky jsou vždycky vymazlené k dokonalosti...



A roztomilý "perníkový" domeček od Věrušky mi taky udělal velkou radost.


Přeji všem pevné nervy a hodně sil do následujících dní... Ne všechno vychází podle našich představ, hodně situací vyžaduje kreativitu a nadhled. Tak ať ho máme dost.

Vaše Helena
 

You Might Also Like

50 komentářů

  1. I já přeji poklidný vánoční finiš))))
    Dárky jsou moc pěkné.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Helo, krásné dárky, jak ty, co jsi dostala a tak i ty, které jsi darovala. Přeji klidný předvánoční čas, zdravím 🎄😊

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné jsou všechny dárečky a jistě moc potěšily Tebe i Tebou obdarované. Přeji Ti krásné adventní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, myslím, že jsme si to užily a všechny byly spokojené.
      Pa, H.

      Vymazat
  4. Helenko,všechny dárečky jsou krásné,jsi nápaditá a šikovná.Čokoládový stromek se mi moc líbí
    a možná bych ho zvládla i se svýma rukama.Zbyla mi čokoládová poleva.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji. Tak co, měla si taky čokoládové stromky?
      Pa, H.

      Vymazat
  5. Helenko, dnes jsme byla obdarována i já, přišel mi od tebe dárek, který mě velmi potěšil a vážím si ho, už vím, kam jej umístím. Ještě jednou velký dík. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, to jsem moc ráda, že pošta neselhala...
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  6. Helenko, ach - jako vždy to máš moc pěkné. Hyacinty chci také nazdobit, ale tady nejsou k sehnání. Stromečky jsi nazdobila nádherně a chválím ten nápad. Dečky obdivuji a to zabalení je dokonalé.
    Dárečky vždy potěší a ty nečekané dvojnásob. Moc ti děkuji za překvapení a vyhlížej pošťáka :o)
    Kreativní se snažím být, ale každý den mě něco překvapí. Bohužel často lidská hloupost. Tak ještě pár dní a bude klid. Doufám :o)
    Měj pěkné poslední adventní dny. Zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, u nás hyacinty měli, ale ne bílé. Ikea nezklamala... Moc děkuji za tvé slova chvály a i za dárek! Pevně věřím, že sis od hlouposti a stresu o Vánocích odpočinula.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  7. Vija
    Přeji též poklidné dny před … Dárky kouzelné co potěší obě strany. Helenko, měj se hezky. Ps: hvězdičku bych ráda zkusila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Jani! Kdyby si chtěla popis, stačí napsat!
      I ty se měj moc hezky, H.

      Vymazat
  8. Helenko, krásné dárky jsi rozdala i dostala. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se všechny snažíme udělat radost...
      Marti, posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  9. To vše jsou dárky od srdce, to je na první pohled vidět . Potěšila jsi a byla jsi potěšená.
    Měj se Helenko, hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné dárky jste si připravily a bude to těšení s každým pohledem na ně. Přeju klidné dny a zdraví Večernice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice, je to vždycky moc milá chvíle...
      Hezké dny přeji i tobě, H.

      Vymazat
  11. Helenko děkuji za krásné předvánoční "zastavení", za dárečky a přeji hezké a trochu klidnější dny do Štědrého dne !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, bylo to moc fajn, jsme ráda, že nám to vyšlo!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  12. Helenko, moc krásné dárečky 👍 Přeju poklidný konec adventu.

    OdpovědětVymazat
  13. Lezarts
    Přepychová nadílka! Přímo festival šikovných ruček!!!
    Hurá do úspěšného sprintu🤶🏻

    OdpovědětVymazat
  14. Heleno, krásné dárky (stromečky si budu pamatovat na příští rok) a když jsou ještě darované od srdce, tak udělají velkou radost.
    Klidné předvánoční dny.

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko krásné dárky jsi darovala i dostala. Přeju Ti hezké Vánoce s rodinou, prožité hlavně ve zdraví. Lenka

    OdpovědětVymazat
  16. teda, jsi moc šikovná, ty háčkované hvězdičky jsou nádherné! a čokostromky jsou super nápad

    OdpovědětVymazat
  17. Helenko, krásné dárky jsi dala i dostala. Tahle vaše blogerská setkání jsou krásná!
    Pevné nervy do vánočního finiše, Helenko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, letos jich nebylo moc, zasáhly pracovní povinnosti i nemoci. Jsem ráda, že to před Vánocemi vyšlo.
      Pa, H.

      Vymazat
  18. Jó, to si tak člověk maluje, jak stihne tohle a tamto a udělá ještě tůhleto... a pak přijde nemoc a je po plánech :-) Takže ano, klidu si užíváme víc než dost! Ať je to u vás podstatně dobrovolnější :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, taky jsem se bála - asi dva dny mi nebylo do skoku, ale nějak jsem to dala...
      Doufám, že už ti je dobře, Marie Veroniko!
      Zdravím, H.

      Vymazat
  19. Přeju krásné svátky a spoustu vánoční pohody! Fotky jako vždycky krásné a mám úplně chuť na poslední chvíli taky ještě něco vyrobit.
    E

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji. Vánoce byly opravdu moc hezké! Doufám, že sis je taky užila a oslavila svátek!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  20. Helenka, je super, že sa takto dievčatá stretávate...darčeky sú krásne..posielam pozdravy a prajem krásny predvianočný čas, Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, není to jednoduché, Zuzko! Termín ladíme celkem těžce, o to raději jsem, když to vyjde.
      Měj hezké povánoční dny, H.

      Vymazat
  21. Helenko, krasne darky, krasne vyrobky - ty jedle i nejedle:-). Tak at je dnesek pohodovy a vydareny. M.

    OdpovědětVymazat
  22. Všechny jste si balíčky teda moc krásně pohrály :) Takový dárek dostat, to musí být radost :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si milá, Míšo, ale máš pravdu, radost to byla.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  23. Ahoj Helenko,
    to jsou moc hezké dárky!
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat