...zase srdíčko!?...

úterý, října 25, 2011

Příjemný večer milé dámy!

Ano, teď si možná říkáte, kolik srdíček jste u mě už viděli, ale tohle je speciální.
Protože se v poslední době mnohé z vás rozháčkovaly a některé jste mě prosily o návod, tramtaradá....je tady!
Jen doufám, že bude snad srozumitelný!


Takže, háček do ruky, klubko na klín a jedeme...
Uháčkujeme 3 řetízková oka a do toho prvního ještě 3 dlouhé sloupky, vznikne malý trojúhelníček, špička srdíčka.


Pokračujeme po řadách nahoru, vždy s prvním a posledním sloupkem jeden přidáme (nedo dva, pokud chcete mít srdíčko baculatější)


Vznikne nám trojúhelníček, takový praporek, velikost je jen a jen na vás!


Teď vytvarujeme srdíčko - uháčkujeme další řadu (už bez přidávání) a jen do poloviny předchozí řady. Práci otočíme a háčkujeme ještě jednu řadu s tím, že první dva a poslední dva dlouhé sloupky sháčkujeme v jeden.


 A poslední "složitý" úkon - zbylé dlouhé slouky asi na 2x sháčkujeme.



Stejně uháčkujeme ještě druhý kopeček. Znám ještě několik (asi 2) jiné způsoby, ale to až někdy příště.
Když si stejně uháčkujete ještě jedno, stačí je pak jednoduše sháčkovat krátkými sloupky, naplnit dutým vláknem a hotovo.


Dozdobení je už na vás. Můžete kombinovat barvy, aplikovat kytičky, korálky, výšivky, srdíčko může mít i poutko, nebo obloučkové kraje.


Tak, a teď se modlím, aby alespoň jedné z vás byl ten můj neobratný pokus o návod něco platný.
Mějte se moc krásně , háčkování zdar a srdíčkům zvlášť.
Vaše Helena

You Might Also Like

37 komentářů

  1. Helenka srdiecok nie je nikdy dost...a to tvoje je obzvlast krasne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko...děkuji za super návod....určitě vyzkouším.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Helčo,
    srdíčko je nádherné!!!
    Škodajen že neumím háčkovat:)
    ... tak třeba někdy...se to naučím.
    Přeji krásný a pohodový prodloužený víkend.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, také děkuji za návod. Určitě vyzkouším. Krásný večer přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Helenko, díky za práci s návodem. Někoho cokoli naučit... háčkování, šití, počítač ... mi vždycky přijde několikanásobně složitější, než když tvořím něco sama.
    Hezký večer
    Jana
    PS: moc hezká barva příze

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, další krásný skvost. Jsi šikulka. Zrovna včera jsem zápaila s háčkem, řetízková oka svedu, ale v těch sloupcích se ztrácím.
    Díky za milé komentáře u mě na blogu.
    Pěkný večer. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, dekuji za navod. Davam si ho do seznamu veci, ktere chci udelat :-) Me si take inspirovala po letech vzit do ruky znovu hacek!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Helenko, dlouho jsem u tebe nebyla a hemží se to tu samými skvosty. Srdíčko i sladká mňamka se ti povedla. Přeji hezký večer. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj
    popis je bezva a srozumitelný,srdíčko je hezké.S tím rozháčkováním máš pravdu.Poslala jsi mě do komentáře bezva stránky na háčkování.Děkuji za ně.

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko ty seš opravdu zlatá ženština,možná,že i já začátečník samouk to vyzkouším,ale co z toho vyjde.....jejejej.Mám svůj první výtvor,ale nevím jestli ho mám vůbec na blog dát,abych nebyla pro srandu :-)díky za inspiraci,jen vždycky mlsně koukám na blogy kde mají srdíčka :-)měj se pěkně.Věra.

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Helenko, konečně se mi podaří Ti zaslat komentář,už takovou dobu chodím na Tvůj blog, a odivuji Tvoji práci, ale komentář jsem neuměla odeslat, až v neděli mne to vnučka naučila.Jsem tomu moc ráda protože zrovna Tobě chci napsat jak moc se mi u Tebe líbí, a jak je to dobré,že píšeš i návod.Moc to vítám.K háčkování mě nasměrovala Jaruška svým nádherným blogem.Už mi to trochu jde.Měj se moc krásně,a mrkni se také na můj blog. Pá. Luďka

    OdpovědětVymazat
  12. To je ta nejúžasnější věc, jakou jsem dnes četla!!! Chtěla bych háčkovat, ale bojím se, že to nezvlánu, ale podle tohoto návodu to zvládnu levou zadní...doufám...jednou to opravdu zkusím..děkuju!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Helenka, návod je super, ale ja viem urobiť iba retiazku. Zdá sa mi to veľmi ťažké. Srdiečko je nádherné a ešte krásna červená farba s bielou perličkou na ružičke, no prekrásne.
    Krásny celý týždeň.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Heli, srdíčko musím pochválit ještě jednou :o)je miloučké a v krásné barvě. Jedno od Tebe vlastním, ale bílé ....vždyť víš :o)Před časem přiletělo v poštovní obálce s krásným psaním :o)Všechny dárečky od Tebe mám pečlivě schované...a s myšlenkou na Tebe se na tu krásnou práci vždy ráda podívám. Teď už jen mohu popřát dobrou noc a hezký zítřejší den...
    Moc pozdravů, Soňa

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko, zase taková krása, já posílám zdar i takovým srdíčkům jako jsi ty.
    Krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  16. Helenko,
    moc děkuji za dopodrobna popsaný návod na má oblíbená ♥ , který je přesně pro mně :-)
    Hned večer vyzkouším !
    Momentálně se pokouším o mycí houbičku viz. Redneval, Dení a včera jsem se do toho opřela s takovou vervou, že jsem zlomila háček ;-)
    No chápeš to ? Háček č. 2 s umělou rukojetí .
    Tak snad nikomu dnes nezlomím ♥ ;-)
    Jo a roládu jsem včera zkusila, sice pro začátek maličko jinou s náplní jablečnou a čokoládovou polevou , ale světe div se rolování paráda :-)
    Přijeď , ještě je ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Helenko, srdíčko je krásné a moc Ti děkuji za super srozumitelný návod. Večer se do něj určitě pustím :)
    Pa a přeji pohodový den, Pavlína

    OdpovědětVymazat
  18. Helenko, ju to je prima navod. Urcite jej podle tveho navodu vyzkousim. Moc se mi libi i ta barvicka. Mej krasne dny, Katerina

    OdpovědětVymazat
  19. Helenko jsi báječná ,dík za školičku o srdíčku těším se jak to vyskouším a jak to dopadne,ahoj Daja

    OdpovědětVymazat
  20. Ahojky Heli!!!!
    Za návod taky děkuju,určitě to vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  21. Helenka,
    ďalšie krásne srdiečko spod tvojich rúk...
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný návod Helenko .Hned ho vyzkouším.Pa Eva

    OdpovědětVymazat
  23. Helenko popis je bajecny, srdicko si podle nej jiste kazdy uhackuje, diky, zdravi Monika.

    OdpovědětVymazat
  24. Helenko, nádherné srdíčko...možná se začnu učit háčkovat...
    Přeji hezký večer...Magda

    OdpovědětVymazat
  25. Helenko, srdíčko je parádní, určitě ho podle tvého návodu vyzkouším, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  26. Moc,moc díky za návod.Hlasím pokrok od nás z hor,již druhý den háčkuji:-)Zatím jen malé květinky,ale háčkuji:-)Jdu si hned návod přepsat,háček do ruky a klubíčko do klína a jeduuuuuu.
    Krásný večer přeje Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  27. Helenko, srdíčko je krásné, to já si určitě podle tebe také nějaké udělám. :o) Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  28. Ahojda Heli,
    tak srdíčko bych neušmodrchala ani podle návodu! A co myslíš, na to ocenění jsem taky zapomněla, teď bohužel moc nemám na blogování čas. Ale doufám, že se polepším!
    Měj se báječně a hezky tvoř, zase se těšíme na další háčkované radosti;-)

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Heli!!! Velikánské díky za návod! Jak jsem si ho pročetla, vypadá to, že bych ho mohla i zvládnout:) Jsi zlatá! Pozdrav posílá Radka

    OdpovědětVymazat
  30. Helenko ahoj!! Přeji krásný večer a musím jen chválit. Doufám, že se máte dobře a těch krásný věcí, co jsi opět vytvořila...:)

    OdpovědětVymazat
  31. Helenko,
    hlásím, že srdíčko dle tvého návodu uháčkováno, podarováno :-)
    Celkem se povedlo , u jednoho nezůstanu ;-)
    DÍKY !

    OdpovědětVymazat
  32. Konečně jsem se dostala k tomu, aby vám poděkovala! Tolik krásných komentářů! Pokusím se každé napsat alespoň slovíčko :o)

    Zuzanko, moc děkuji!

    Janičko, budu ráda, když se povede!

    Peti, děkuji za milá slova! Stačí jen trocha trpělivosti a chuť!

    Věruško, budu ráda!

    Janičko, děkuji a souhlasím, učit cokoliv není jednoduché, dalo mi to docela zabrat :o)
    Příze je dvojitá Sněhurka, taky se mi moc líbila, krásně skořicová, podzimní...

    Danuško, jééé, děkuji! je to jen taková maličkost na pár minut!

    Mějte se moc hezky, H.

    OdpovědětVymazat
  33. Kami, děkuji! Ať ti háčkování přinese hodně radosti!

    Leničko, moc děkuji! Od tebe je to velmi cenná pochvala!

    Marťulko, mám radost, že tomu je rozumět. Vymyslert tu správnou metodiku a ještě na dálku, to není jednoduché...

    Věruško Bíbo, ty si zlatá! Pro legraci určitě nebudeš, nikdo učený z nebe nespadl a když si na to sama! Jen vytrvej, těším se na tvoje srdíčko!

    Milá Luďko, tak tě tady oficiálně moc vítám a děkuji tvé vnučce! A děkuji tobě za krásná slova, moc si jich vážím!

    Marcelko, moc děkuji! jsi zlatá a moc se těším na tvoje srdíčko!

    Mějte hezký den! H.

    OdpovědětVymazat
  34. Emilko, děkuji mockrát za krásná slova! Umíš zase jiné věci, a jak!

    Soni, má tak ráda tvoje komentáře! Jsi báječná, děkuji! Taky si moc vážím dárečků od tebe!

    Ivo, moc děkuji!

    Ilonko, moc děkuji za oba komentáře! mám velkou radost, že bylo návodu rozumět! A pozor na zranění! jednou se mi taky povedlo zlomit háček :o)

    Pavlínko, já děkuji a budu ráda, když ti pomůže!

    Katko, ty přece srdíčka umíš! Děkuji! Příze je Sněhurka, taky se i ta barva líbila!

    Moc vás všechny zdravím! H.

    OdpovědětVymazat
  35. Dájo, děkuji! Ať se daří!

    Blani, super! Budu ráda!

    Adrianko, děkuji!

    Evičko, těším se na to tvoje!

    Moni, ty si mě potěšila! Doufám, že ano!

    Magdi, klidně začni, pokud máš chuť, nic na tom není!

    Mějte se krásné! H.

    OdpovědětVymazat
  36. Marcelinko, to mi uděláš radost!

    Žanetko, než jsem se dostala k odpovědi, máš kytí hotovo a parádně! Jen tak dál!

    Jani, to je super, těším se!

    Šári, moc děkuji za milý komentář! Zase umíš jiné věci! Ten čas, nedostává se ho, že...co naděláme.

    Radu, snad to je srozumitelné! Hodně radosti při srdíčkování!

    Peti, moc děkuji za pozdrav! Dobře se máme, jen trochu rychle...

    Pohodový den všem! H.

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Heli, děkuju moc za návod. Konečně se mi podařilo uháčkovat srdíčko. Budu moc ráda za každý návodík i pro nás začátečnice.
    Ještě jednou díky a pěkný den,
    J.=)

    OdpovědětVymazat