...děkuji...

úterý, února 06, 2024

Vážené a milé,

přináším přehled vás, které jste se nechaly vyzvat a zúčastnily se. Velké díky, milé dámy! U svého příspěvku jsme si uvědomila, že to nějaký čas zabere... Ale zavzpomínaly jsme si na hezké chvíle, že.

Tady je seznam zúčastněných:

Hanka    http://ciculka.cz/vyzva-12-mesicu-12-radosti/

Jiřinka   https://trvalkadahlia.blogspot.com/2024/01/shrnuty-rok.html

Renatka   https://lezarts-renata.blogspot.com/2024/01/vyzva-od-sincerehelenablogspotcom.html

Jituška   https://mimochodem1.blogspot.com/2024/01/vsechny-me-radosti.html

Večernice   https://sectelavecernice.blogspot.com/2024/01/12-nej.html

Marta   http://vyzobanaslunecnice.blogspot.com/2024/01/dvanact-radosti.html

Jituška   https://jitkastankova.blogspot.com/2024/01/helenky-vyzva.html

Jára   https://fotojaradu.blogspot.com/2024/01/helenky-vyzva-12-nej.html

Eva  http://threads-of-mylife.blogspot.com/2024/01/2023-rekapitulace.html

Stáňa   https://veverkoviny.blogspot.com/2024/01/vyzva-12-nej.html

Ali   https://pohledyztebena.blogspot.com/2024/01/mych-12.html

Šárka    https://mujzivotveslovech.blogspot.com/2024/01/ohlednuti-za-rokem-2023.html

Hanička    https://bavi-mne-to.blogspot.com/2024/01/dvanactkrat.html

Jitka   http://judith-for-joy.blogspot.com/2024/01/12-mesicu-12-radosti.html

Rija   http://rijinblog.blogspot.com/2024/01/rok-2023-12-radosti.html

Holky, díky! Tak kytka i to srdíčko je pro vás!

A navrch přidám ještě recept na jednu dobrotu. Nic proti pomazánkám ze sýrů, tvarohu a podobně, ale dnes přidám něco, co možná některé přinutí trochu vystoupit z rodinných standardů, někdo možná ani nenajde odvahu. U nás celkem rádi experimentujeme, takže když jsem uviděla na IG profilu Neplecha na plechu recept na Mrkvový dip, bylo třeba ho vyzkoušet. Maličko jsem si recept upravila a tak si pojďte udělat

Mrkvovou pomazánku

Mrkve budeme péct. 4 pěkné mrkve nakrájíme na kolečka, 1 cibuli na měsíčky, přidáme 2 stroužky česneku a promícháme se solí, římským kmínem, paprikou a čerstvě mletým pepřem. Pokapeme olivovým olejem.


Na pečícím papíru pečeme do změknutí na 190 stupňů. Bude to asi 30 minut. Česnek nekrájejte, mě se pálil a pár kousků jsem musela vyhodit.


Než se zelenina upeče, uvaříme červenou čočku. To trvá pár minut. Nakonec přijde na řadu mixér - dáme do něj upečenou zeleninu, scezenou čočku, olivový olej, citronovou šťávu a rozmixujeme dohladka. Dochutíme solí a pepřem, kdo se nebojí, přidá i chilli vločky. Je to vlastně takový hummus, podáváme s pečivem. 


Loučím se přeji příjemný večer!

Vaše Helena

PS: snažila jsem se nikoho neopomenout, ale pokud se tak stalo, hned mi napište, napravím to!


You Might Also Like

46 komentářů

  1. Helenko, mrkve není nikdy dost - tohle vypadá zajímavě. A jinak jsem tvoji výzvu uvítala a ke všem blogerkám se podívala, jaký že to měly rok 2023. Pac a husu ( trochu pozor na linii ) Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, pomazánka měla úspěch a jak vidím, výzva taky.
      Mám z toho radost.
      Pa, H.

      Vymazat
  2. Helenko, děkuji za výzvu. Vždy je to takové "oživení" té naší blogové partičky dobrých přátel. Přeji Ti krásné dny a pro letošní rok mnoho krásných a nezapomenutelných zážitků, aby příští rok zase mohlo přijít to hezké shrnutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, rádo se stalo. Takovou účast jsem opravdu nečekala.
      Moc děkuji za krásné přání a posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  3. To je vděčnosti a radosti :-) A pomazánka vypadá skvěle. Mám tyhle veganské experimenty moc ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomazánka chutná i těm, kteří mají nejraději uzené :o)
      Posílám pozdravy, Marie Veroniko! H.

      Vymazat
  4. Helenko, díky tobě jsem se ohlédla za uplynulým rokem a přiznám se, že mě to bavilo. Takže ještě jednou díky. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ani nevíš, jak moc mě to těší!
      Díky moc. Užij si večer, H.

      Vymazat
  5. Helenka, parádna akcia...je dobré si pripomenúť tie krásne chvíle...človek má hneď veselší deň. pa Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem to chtěla, Zuzko a jsem ráda, že to vyšlo!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  6. Helenko,účast byla velká.Ráda se podívám na další blogy,které zatím neznám.
    S pomazánkou z mrkve jsi mi udělala radost.Dělám si skoro denně ze syrové s pomazánkovým máslem a jsem ráda,že mám jinou variantu.Děkuji a přeji Ti hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, byla a to už vidím, že jsem pár zúčastněných přehlédla...
      To jsem ráda, dej vědět, jak ti chutnala.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  7. Mám takové výzvy ráda a jak vidím, tak účast byla víc než dobrá. Pomazánku zkusím.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, byla až nečekaná! Mám radost.
      Pomazánka ti snad bude chutnat.
      Měj příjemný večer, H.

      Vymazat
  8. Helenko ahoj na mě jsi zapomněla, já se taky zúčastnila... Zdravím z postele, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, pardon, tebe jsem skutečně zapomněla - a byl to tak krásný příspěvek. Napravím a omlouvám se!
      Přeji rychlé uzdravení! H.

      Vymazat
  9. Lezarts
    Díky za výzvu… pro mě teda opravdu byla:-).
    Odměna od Tebe, je však báječný nápad a podle mého gusta, už se na ni chystám!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O to víc si vážím tvé účasti, Renatko!
      Budu ráda, když dáš vědět, jestli sis pochutnala.
      Pa, H.

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Vendy, vypadla a to doslova. Na tebe jsem nezapomněla, ale blogger mi ten den dělal psí kusy, některé účastnice tam byly najednou dvakrát a pod...
      Omlouvám se a napravím to. H.

      Vymazat
  11. Heleno, výzva byla prima, takže ještě jednou díky za ni a teď i díky za rekapitulaci.
    Pomazánku si ukládám do paměti, možná ji jednou zkusím - ve formě pomazánky jsem schopná sníst i to, co normálně nemusím (což je čočka a v podstatě i pečená mrkev).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji tobě, jsem ráda, že ses zúčastnila.
      A jéje, ty a čočka :o) Ale takhle by to třeba šlo...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  12. Teeeda, Helenko, zajimavy recept, pro me lakavy! A i ja jsem premyslela o ucasti, no ale jak jsem tusila, nakonec to nevyslo, ale ucast tedy velmi hojna, je videt, ze tema zaujalo. Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, vyzkoušej, chutnalo nám.
      Bitva s časem je někdy hrozná, nejde stihnout všechno...
      Měj hezké a klidné dny, H.

      Vymazat
  13. Helenko, podobně jako Lenka píše, i na mě jsi zapomněla, uveřejnila jsem to 4. února. Zdravím a podívám se na uvedené blogy. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, omlouvám se, i tebe jsem tam měla a někam si zmizela... Napravím to v příštím příspěvku!
      Přeji hezký večer, H.

      Vymazat
  14. Helenko, ještě jednou díky za pěkný nápad. Potěšilo mne, kolika z nás udělal leden takovou radost.
    Měj se moc hezky a měj plno radostí po celý rok. Pa Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem velmi mile překvapená, kolik vás ten nápad zaujal. Je to opravdu radost.
      Moc děkuji a nápodobně, Jituško, H.

      Vymazat
  15. Helenko, slíbila jsem také šťastné chvilky loňského roku, ale nesplnila, nepodělila se. Ta Mrkvová pomazánka vypadá dobře. Zkusím z příští úrody. Máme mrkev rádi, na sýrovou už nemáme zuby v dostatečné kondici. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, nevadí a jestli máš chuť, klidně příspěvek připrav. Rády se podíváme!
      Pomazánka je opravdu dobrá, snad uspěje i u vás!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  16. Helenko, slíbila jsem také šťastné chvilky loňského roku, ale nesplnila, nepodělila se. Ta Mrkvová pomazánka vypadá dobře. Zkusím z příští úrody. Máme mrkev rádi, na sýrovou už nemáme zuby v dostatečné kondici. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A opět jedna z kulišáren bloggeru - zdvojený komentář. Nevadí...

      Vymazat
  17. Tolik krásných vzpomínek. Jak už jsem psala, my moc často nefotíme, ale měli bychom. 🙂
    Pomazánku určitě doma vyzkoušíme.
    Hezký večer, Helenko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu ráda, Nikolko! Výzva se opravdu vydařila...
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  18. Takových krásných článků! Můžeš být na sebe opravdu pyšná, že se zapojilo tolik děvčat :) A člověk si na chvíli vzpomenul na všechny ty krásné chvíle z loňského roku. Podobnou pomazánku z mrkve jsem už dělala a moc mi chutnala. Už ani nevím, proč ji nedělám častěji.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to nesmírně milé překvapení, Míšo! Holky jsou skvělé!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  19. Pokochala jsem se u vás všech)))Moc pěknou výzvu jsi vymyslela. Radostných a krásných záběrů není nikdy dost. Měj se Heli moc hezky. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Evi! Máš naprosto pravdu, to špatné nás nesmí převálcovat...
      I tobě přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  20. Chcela som a nestihla som, hádam nabudúce 😊❤️ Krásne dni Helenka 🌷

    OdpovědětVymazat
  21. Pomazánka vypadá skvěle. A moc ráda se pokochám fotkami z výzvy na ostatních blozích ❤️

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Helenko,
    díky za tipy!
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat