...Rhodos 2023 - kapitola sedmá...

neděle, října 29, 2023

Příjemný večer vám všem!

Ještě si na chvilku zaletíme na Rhodos.


Bydleli jsme tady . Hotelu není co vytknout - velký a pohodlný pokoj, všude perfektně čisto, usměvavý a ochotný personál, jídlo... prostě pohoda.


Tohle kino jsem si nenechala ujít ani jediné ráno našeho pobytu. Východ slunce je fantastická podívaná, s kávou na terase prostě sen...



Občas jsme se šli podívat i blíž...


Nejdřív přes takové hotelové náměstí s bazénkem, který měl vodotrysk a večer i svítil a měnil barvy,



pak malou botanickou


kolem bazénů



až sem. Tohle se prostě nikdy neomrzí...



Tenhle hotel bych nepomlouvala, ani kdyby bylo proč. Na dovolené mám vlastně pravidelně narozeniny, ale tady byli první, kdo s daty taky pracoval. Přání od šéfa restaurace a personálu, lahev sektu k večeři a dortík :o) Ten zpěv půlky jídelny "happy birthday" bych si klidně odpustila, nemusím být nutně středem pozornosti, ale bylo to milé.


Ještě nabízím pohled na idylickou, romantikou zátoku, prý nejkrásnější na ostrově Rhodos - pláž Anthony Quinna. Původem Mexičan hrál Řeka Zorbu a pak na tomto místě natáčel film Děla z Navarone (1961). Pláž si oblíbil, tehdejší vláda mu ji darovala, další mu jí zase sebrala :o) Jeho jméno tu ale zůstalo.




Z místní taverny je krásný výhled na celou zátoku.


Užijte si zbytek neděle a mějte úspěšný týden.

Vaše Helena

 

You Might Also Like

46 komentářů

  1. Helenko, pěkné fotky. Jednou jsem zažila podobně narozeniny v Paříži a taky mi zpívala celá restaurace. Bylo to překvapení. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti! jak je vidět, máš s oslavným zpěvem své zkušenosti :o)
      I ty měj pohodové dny, H.

      Vymazat
  2. Narozeninový zpěv už jsem též zažila )))
    Jinak mávám z dalšího cestování a díky za řeckou fotoreportáž. Měli jste krásnou dovolenou.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko,je to nádhera.Ráda jsem se s tebou zasnila.Takové narozeniny jsem nezažila mám je v prosinci.Ale také jsem nikdy nebyla v Řecku.Jsem teď zásobena fotkama od neteře,která je s rodinou v Egyptě a ukecávám sestru,zda bychom se někam dále také neodvážily.Je to tak lákavé,ale chybí nám už odvaha.
    Měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, tak to asi narozky u moře fakt nezažiješ :o) Určitě se někam vypravte, s prověřenou cestovkou snad odvahu nepotřebujete a užijete si.
      Pa, H.

      Vymazat
  4. och Helenka, veru....more a piesok neomrzí nikdy ani mňa :) a sladkosť so sektom k narodeninám je podľa mna super paradna vec :) ja by som síce bola od hlavy po päty červená, ale vo vnútri by som skákala 2m :D:D je to veľmi milé gesto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, máš pravdu, moře se neomrzí.
      Já ty narozky trochu tušila, viděla jsem, že skoro každou večeři se tam někomu přálo. Byli moc milí!
      Měj hezký podvečer, H.

      Vymazat
  5. Dnešní Tvůj příspěvek je takový hladivý. Krásný pohled na východ slunce, pohledná zátoka, milá narozeninová pozornost ze strany ,,hotelu"...... vše zachycené Tvými fotkami. Prostě paráda !
    Měj hezký den a užívej stále ještě pěkné dny podzimu.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, tak to jsem moc ráda. Pohlazení není nikdy dost...
      Měj se moc pěkně. H.

      Vymazat
  6. 'Lezarts
    Krásné místo se vším všudy!!! Ta rána a východy slunce, díky za ně! Já “sova”, bych s tím měla trochu problém, ale zato západy slunce bych hravě zvládala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Renatko! Já moc nespím, stíhám východy i západy :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  7. Helenko, nádherné fotografie a krásné zážitky. Je to od hotelu opravdu pozorné, že si nejen všiml, ale i připravil překvapení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, měli jsme se moc hezky.
      Popravdě, měli jsme all inclusive - spousta dezertů i vína byla k dispozici, šlo jen o to, že chtěli být pozorní... To se cení, že.
      Měj pohodové dny, H.

      Vymazat
  8. Helo, pozornost ze strany hotelu k tvým narozeninám, to se často nestává. Je vidět, že tady si své hosty opravdu hýčkají. Měj se hezky, pá 😊😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, musím říct, že tam byl personál skutečně nesmírně milý. Od recepce po poslední uklízečku...
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  9. Ten východ slunce musel být dechberoucí! A co se hotelu týče, tak tam skutečně vědí, jak si zákazníka předcházet :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko, není nad to, když ubytování splní očekávání. Tady navíc ještě příjemně překvapilo. Hotel vypadá dobře, díky za tip. Těch není nikdy dost.
    Zátoku A.Q. jsme minuli, měli jsme namířeno na pláž Tsambika, není daleko a byli jsme z ní unešeni.
    V listopadu by se hodilo cestování v čase a na pár dnů se vrátit, že? Já bych neodolala :o)
    Měj se hezky a přeji klidný nový týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, dobře víš, jak je to s těmi tipy - změní se management, personál...
      My zase nebyli na Tsambice, podle fotek je nádherná...
      Cestování v čase byl brala, počasí stále celkem ujde, ale ta tma...
      Moc tě zdravím a přeji hezké listopadové dny, H.

      Vymazat
  11. Heleno, krásný hotel i okolí. S daty hotely moc nepracují - já měla narozeniny na dovče několikrát, ale nepřáli mi nikdy. Manželovi jednou - potěšilo to.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, výběru hotelu se dost věnujeme, málo kdy nás něco nepříjemně překvapí, spíš to jsou příjemná překvápka :o)
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  12. Helenko krásnou dovolenou jste prožili. Historie, moře, sluníčko, co víc si přát. Z veřejného přání k narozeninám bych byla taky nesvá, taky nemám moc ráda být středem pozornosti.
    Měj se hezky, podzimně.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, bylo nám tam moc fajn, jako vždycky v Řecku :o)
      Taky jsem nebyla z toho přání nadšená, ale Oni jsou tak srdeční, že to bylo vlastně milé.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  13. Helenko, ještě jednou. Já jsem si uvědomila, že jsem ti ani nepopřála :(
    Takže... buď hodně zdravá, spokojená a blízcí ať ti dělají jen radost.
    Pa Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Jituško, moc děkuji, narozky, to už je opravdu minulost... Ale moc děkuji, ty umíš potěšit!
      Pa, H.

      Vymazat
  14. Jůů, ty narozeniny... to muselo být bezva, no co by ne, já si uvědomuji, že se na dovolené chovám trochu jinak, takže proč nebýt středem pozornosti. Přijmi i ode mne přání hlavně dobrého zdraví, ať Ti to ještě dlouho cestuje. ☺ Místo je to krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuji za milá slova i přání. Jižní národy jsou emotivní a srdeční lidé, bylo to vlastně moc milé.
      Přeji hezký večer, H.

      Vymazat
  15. Helo, je to opravdu dech beroucí a ty fotky, prostě kouzelné.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  16. Překrásné fotografie. Máš moc pěkné vzpomínky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc děkuji! Ano, ty hezké vzpomínky si sem moc ráda odkládám...
      Přeji příjemný večer, H.

      Vymazat
  17. Helenko vypadá to všechno moc krásně ! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuju za výlet do sluníčkového teplého Řecka. Krásné fotky, jako vždycky! Hned bych jela.... tak krásné podzimní dny a ať ti ten řecký pocit slunce ještě dlouho vydrží ve vzpomínkách. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já děkuji za tvá slova. Sama bych se klidně vrátila!
      Přeji hezké podzimní dny, pa H.

      Vymazat
  19. Měli jste moc krásný hotel! :-) Na Rhodosu jsem byla jednou a bohužel na to nemám krásné vzpomínky, protože se mi vloupali na pokoj zloději (nejspíš nějací migranti, nebyli místní), když jsem spala a ukradli mi tašku s veškerými doklady (pár hodin před odletem). Trauma mám z toho do dneška, ale rozhodně bych se na Rhodos vrátila znova, protože se mi tam líbilo, už jen do jiného hotelu (spíš do resortu, ty jsou bezpečnější).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to je naprosto černá můra a příšerná zkušenost! Kde a kdy to bylo? To je fakt děs!
      Musíš tam letět ještě jednou, aby si měla i hezké vzpomínky!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  20. Helenko, fotky jsou naprosta dokonalost!!! Opravdu! Krasny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Helenko,
    ta zátoka Anthony Quinna vypadá skvěle. Hotel se mi moc líbí a ten jejich přístup opravdu potěší.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je nádherná, malá, lehátko tam není úplně zadarmo, ale fakt krása...
      Hotel byl v pohodě, všichni moc milí!
      Zdravím, H.

      Vymazat