...jarní les...

úterý, května 10, 2022

Hezké ráno vám všem!

A najednou máme jaro všude. Zvu vás do jarního lesa. Utíkáme si tam odpočinout od ruchu města, nadýchat se vzduchu, projít se, urovnat myšlenky... Co vám budu povídat...




Tentokrát jsme zvolili trochu jinou trasu. Chtěla jsem se podívat na písník Marokánka. Těžba je tu ukončena, probíhá rekultivace.



Cesta lesem byla nesmírně příjemná, 


za chvilku jsem byli u rybníka. Jenže tam vyskočila žába a Aaron se hrozně lekl :o)

Pití z potůčku se mu zdálo bezpečnější a klidnější :o)





Mějte hezké jarní dny. Myslím, že nám teď žádný takový výšlap nehrozí, malujeme celý dům... Takový binec tady dlouho nebyl :o)

Moc vás zdravím!

Vaše Helena




 

You Might Also Like

43 komentářů

  1. Helenko, taky mám ráda procházky do lesa, je to velmi uklidňující a nabíjející. Fotky od Marokánky jsou paradní. A má moc pěkný název.
    Malování celého domu nás čeká o prázdninách, už teď se děsím. Tak pevné nervy a ať je brzy hotovo. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, taky se mi ten název líbí. Jsem městský člověk, ale občas utéct do lesa je nutnost.
      Máme skoro hotovo, ještě dodělat tisíc maličkosti a je to :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  2. Helenka,
    nádherné miesto a viem si predstaviť ten kľud a pokoj.... Verím, že ste si dobili baterky :-)
    Maj sa krásne, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts

    Máte hezké možnosti výšlapů. Jenom prosím příště neděste, toho Vašeho hlídače…,žádný žáby! Asi nechce líbat nějakou šerednou ropuchu, která by se přeměnila v psí princeznu… 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, musíme sednout do auta, ale stojí to za to.
      O polibku fakt nebyla řeč, vyskočila, jakoby ho spíš kousla :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  4. Argo si to teď venku taky užívá. Je rád za každou procházku i zahradu. 🙂 Já už konečně taky chodím na zahradu, což mi vždycky chybí celou zimu.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, věřím, že si tohle počasí užíváme všichni.
      Měj příjemný večer, H.

      Vymazat
  5. Helo, budeš to mít doma krásné a čisté, miluju práce v bytě nebo v domě, ale chlapi z toho mívají osypky. V tomhle počasí to dobře schne.
    Do čistého se pak budeš z výletů ráda vracet.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, byly to zajímavé dny, ale mám hotovo. Manžel byl v pohodě, hodně pomáhal, dnes už byl tedy v práci, ale pomohl hodně. Jsme unavení, ale spokojení, že to je.
      Pa, H.

      Vymazat
  6. Malování, jej, to je pořádná noční můra. Tak ať je to co nejdřív hotové a výsledek ať stojí za to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie Veroniko, pro mě taky, ale jsem moc ráda, že je hotovo.
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  7. Helo, procházku závidím, malování fakt ne. Vybrali jste ale dobrou dobu, počasí je na takové práce skvělé. Binec je teď, ale potom .... Hodně sil a práci zdar 👍😜

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, máme hotovo a jsem rádi!
      Moc děkuji a přeji hezký večer, H.

      Vymazat
  8. Vija
    Helenko, krásná procházka. U nás byla v neděli. Malovat celý dům je pěkně velká výzva, ať se vše povede, bude krásně všude. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, v lese bylo krásně a teď je hezky i u nás doma :o)
      Jsem ráda, že jsme to dali...
      Pa, H.

      Vymazat
  9. Helo, vzpomínám na mé služební cesty do písníku Marokánka. Ale to už je tak dávno. Doufám ,že rekultivace bude úspěšná. Držím palce, ať malování jde dobře. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, tak to znáš Marokánku důvěrně. Taky doufám, že se rekultivace zdaří.
      Moc děkuji, jsi hodná. je hotovo, jen nějaké drobnosti...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  10. Helenko, zdravím. Les mám tedy radši než malování... I nás to letos čeká. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to já taky, ale už to bylo fakt potřeba.
      I tobě přeji hodně sil. Pa, H.

      Vymazat
  11. Moc hezké fotky, Helenko, co se týče žab, lekla bych se možná jako Aaron, ale každý máme něco ☺. Malovat celý dům je pořádný záběr, ale ten výsledek pak stojí za tu námahu. Přeji, aby vše probíhalo hlavně v klidu a podle vašich představ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji. Žábu dám, ale cokoli podobné myši - lezu na strom :o)
      Malování proběhlo v pohodě, unavená jsem, ale hlavně spokojená.
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  12. Helenko, moc krásná procházka. Pohlaď prosím Aaronka, jehož fotka vždy u mě vyvolá úsměv. Měj pohodový den a malování plánujeme taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, pohlazení od tebe Aarona vždycky potěší!
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  13. Mám les za humny, takže si tam občas odskočím jen tak třeba na chvíli. Ano,ano - jaro je už všude.
    Taky jsme dříve malovali celý dům, ale teď už po částech. V dohledné době mi to však nehrozí .
    Tak ať se daří !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to opravdu nepokrytě závidím. My když chceme skutečně les a klid, musíme poodjet...
      Malování proběhlo bez problémů.
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Opravu moc. Teď zahrada, ta skutečně volá!
      Světlanko, měj krásné dny, H.

      Vymazat
  15. Helenko, to jsou moc krásné fotografie a naprosto Tě chápu. také raději chodím do přírody než do města. Zrovna dnes mi to manžel předhodil, že bych nejraději chodila po kopcích a v lesích a do měst, že se mi moc nechce. Má pravdu. Nestojím o davy lidí, o kravál, ale mám ráda klid v přírodě a dodává mi energii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já jsem městský člověk, ale les potřebuji. Město prostě vyčerpává...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  16. Krásná procházka v lese.Vždy lituji toho,že máme les dost daleko.Nejraději bych ho měla za panelákem,abych mohla libovolně vyběhnout s Bleky.
    Přeji ať Vám práce v domě jdou.Mám ráda byt po malování,kdy všechno tak hezky voní.Nám už se to také blíží.
    Aaronek je dokonalý.
    Helenko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já bych do lesa i došla, ale je plný lidí, pejsků... Užijeme si to, když tam je klid, takže jedeme dál...
      Malování je za námi, všechno proběhlo na jedničku a teď si užívám čistotu a tu vůni.
      Děkuji za sebe i Aarona. Pa, H.

      Vymazat
  17. Heli, krásná vycházka:-) a ten písník je jako u moře. No i to dnešní počasí. Ramena mám spálené z té práce venku....au😅jinak dnes teda ne jaro, ale Chorvatsko. Nevím jak u vás, ale u nás po západu slunce teplý letní vzduch jak u moře. Nechápu nic, počasí se zas zbláznilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak opět mi tu zlobí mobil, jsem to já Hanka valašska hospodyňka :-D

      Vymazat
    2. Hani, oni se lidé jezdí k tomu písníku opalovat, takže si to fakt trefila. Máme teď právě hezké léto, uvidíme, co bude v létě. Počasí jsem si moc neužila, ale alespoň nemuseli malíři hořekovat, že jim to neschne :o)
      Měj hezký víkend, H.

      Vymazat
  18. V lese je vždycky pěkně, u vás to tedy platí dvojnásob. Písek moc pěkný. Malování nezávidím, ale ten pocit poté! Ten bude! Tak co možná nejklidnější víkend. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, ano, teď si užívám ten pocit, že je hotovo. Tedy jsou jisté rezervy, ale to nejhorší máme za sebou.
      Děkuji a i tobě přeji hezký víkend, H.

      Vymazat
  19. To je opravdu pkné místečko, tam se musí dobíjet energie jedna báseň ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Nádhera pro oko i pro duši)))) Doufám, že jste malování zdárně zvládli. Přeji krásný týden Helenko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, Evi!
      Je vymalováno, jsem moc ráda, že to je. už jen ladím detaily :o)
      Pa, H.

      Vymazat
    2. Ahoj Helenko,
      procházka se určitě povedla. Aaronek je neuvěřitelný model, fakt nádherný pejsek. Doufám, že jste malování zvládli bez problémů, to je vždy už neuvěřitelně náročné!
      Měj se krásně,
      Hanka z ciculka.cz

      Vymazat
    3. Povedla, Hani. Aaron ti děkujeme za pochvalu, model, to on je :o)
      Malování máme šťastně za sebou, už jen ladím detaily...
      Měj hezký den, H.

      Vymazat