...dorůžova...

neděle, května 29, 2022

Příjemný večer všem!

Kulaté narozeniny kamarádky. Dárek jsem pojala žensky, romanticky. Snad se to povedlo. 


S touhle asistencí to jde samo :o)

Háčkovala jsem z turecké akrylové příze Dora. Mám s ní dobrou zkušenost. Háček č.4. Vějířový vzor na silnějším materiálu hezky vynikne, šál je měkký, hřejivý.

Doufala jsem, že hotový šál bude možné nafotit s růžovými pivoňkami. Dnes už by byly rozkvetlejší...






Mějte se moc krásně a užijte si nový týden - už bude červen!

Moc vás zdravím!

Vaše Helena
 

You Might Also Like

42 komentářů

  1. U tebe je vždy vše růžové))))
    Kamarádka musela být potěšena, je to opravdu nádherná práce. A když máš takového pomocníka, není co řešit)))) Měj se hezky Heli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ty si mě tedy pobavila... To by byla asi nuda. Pomocník pomáhá skoro se vším :o)
      Děkuji a přeji hezký večer, H.

      Vymazat
  2. Helenka,
    nádherná šála v ružovej a pomocník na nezaplatenie :-)
    Škrabkám Aarona.
    Maj sa krásne,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Heleno, určitě se líbil. Hezký nadcházející týden

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný dárek, krásná práce ! Ach kdyby už Molina od syna byla taková klidná. Jí dát jen do blízkosti něco takového, tak ve chvíli je z toho roztrhaný chumel. Minulý týden jí manžel koupil dvě hračky pro velkého psa. Zlikvidovala je během hoďky. Jsme se museli smát. Akorát odolává takový ten uzel. :-) Ten už má docela dlouho. :-)
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ona se Moli tak uklidní, ještě má nárok. A buď v klidu, my máme pěkného draka, naštěstí se taky rád mazlí :o) Hračku u nás taky hoří...
      Děkuji za pochvalu a posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  5. Lezarts

    Růžový obláček, jsi vykouzlila👍

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, něžné, romantické. Kamaráda určitě bude mít velkou radost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a myslím, že měla :o)
      Marie Veroniko, měj hezký červnový večer, H.

      Vymazat
  7. Helenko, moje milá, potěšil! Právě dnes, mi dělá společnost v práci Děkuji♥

    OdpovědětVymazat
  8. Helo, při přečtení nadpisu jsem si říkala, že ses vyspala krásně dorůžova. Ale ty jsi zatím vytvořila nádherný růžový šál, který, jak čtu, potěšil. Jsi šikulka 😊👍

    OdpovědětVymazat
  9. Helenko šál je opravdu nádherný a líbí se mi i ta barva. Jsi moc šikovná a dárek určitě potěší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, děkuji! na barvou jsem hodně váhala, ale zdá se, že jsem se trefila...
      Hezký večer, H.

      Vymazat
  10. Tuhle barvu mám ráda,úplně cítím,jak je šál měkký a příjemný.
    Nádherná práce,kamarádka bude mít velkou radost.
    Helenko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko, růžovou miluju. Předpokládám, že ten roztomilý asistent k šátku asi není... Já bych ho hned pomuchlala. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ne, šál byl dodán bez asistenta :o)
      A on by se nechal, to si právě přišel pro pomuchlání :o) Je to mazel.
      Pa, H.

      Vymazat
  12. Helenko, romantický a něžný. Určitě udělal radost.
    Měj pěkný týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Helo, nádherná práce. Jako vždy u Tebe. Kamarádka bude mít radost. M.

    OdpovědětVymazat
  14. Helo, krásný šál. Věřím, že kamarádce udělá stejnou radost, jako kdysi mně. Má moc hezký vzor i barvu. Koukám, že asistent je trošku unavený ... :o)
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, tvá slova mě potěšila dvojitě.
      Asistent má mnoho tváři, je to pěkná heerečka :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  15. Helenko, obdarovaná kamarádka musí být spokojená. Ta barva je nádherná, stejně tak provedení i chlupatý pomocník:-). Pěkný týden. M

    OdpovědětVymazat
  16. Helenko, moc se Ti to povedlo! Zvolila jsi pěkný vzor i ta barva je nejen líbivá, ale bude se hodit k oblečení. Zdá se, že i měkká šála na omak. Aaron by určitě chtěl podobnou, vidím mu to na očích, říká si - já zase nic. ☺ ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, materiál je opravdu hodně příjemný, na to jsem dávala pozor. Měj by zahalit holá ramena při letních večerech, tak to nemůže být z kopřiv, jak by řekla má babička :o)
      A neboj, Aaron u nás nikdy zkrátka nepřijde :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  17. Šál je krásný a kamarádce se určitě líbil. Aaron je roztomilý - hned bych si ho pohladila. S chlupatými asistenty je vše, co děláme mnohem zábavnější. ❤
    Hezký den, Helenko. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, děkuji a Aaron by byl za tvou pozornost vděčný, pohlazení nikdy neodmítne :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  18. Ahoj Helenko,
    šál vypadá parádně, myslím si, že kamarádka musela být nadšená!
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Helenko, krásný dárek k narozeninám jsi vytvořila. Věřím, že jsi udělala velkou radost. Přeji ti hezký večer. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, moc děkuji za milá slova a přeji hezké červnové dny, H.

      Vymazat
  20. Milý darček, romantický ! Krásne dni, Marta

    OdpovědětVymazat