...procházka...

úterý, září 10, 2024

Příjemný večer, vážení!

byl jeden srpnový podvečer, po práci. Ubytování jsem měli nedaleko, tak proč se neprojít po krásném zámeckém parku. Veltrusy stojí za návštěvu vždycky...




Giovanni Battista Alliprandi to postavil pro Václava Antonína Chotka opravdu pěkné. Malé úpravy tu dělal i můj oblíbenec Jan Blažej Santini - Aichel. A korunu vší té parádě dávají Braunovy sochy.

Nenechala jsem si ujít pohled trochu z vrchu na francouzský park. 




Vedro veliké, převeliké. Chvíli se chtěl kamarádit s kapry, ale oni s ním ne, tak se jen napil...

Pár cyklistů, jinak nikde nikdo... Nádhera...


Jsem vděčná za takové chvíle...

Vaše Helena
 

You Might Also Like

33 komentářů

  1. Helenko, ráda tam jezdím hlavně na podzim, ale byli jsme tam i jindy a dokonce jednou 26.12. a taky dobrý. Jiřina z N:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, tyhle vánoční procházky mám taky moc ráda. Většinou si nějakou dopřejeme.
      Měj hezkou neděli, H.

      Vymazat
  2. Heleno, hezká podvečerní procházka
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Veltrusy a pak kolem..to je přímo skvost. Byli jsme tam několikrát, jen po povodních z roku 2002, se dlouho zámek vysoušel. To dostal pořádně zabrat a přístupná byla dlouho jen horní patra zámku a spodní se vysoušela. Teď už je zase v plné kráse. Rozlehlý park je perfektní na procházky s výhledy na zámek na druhé straně Vltavy - Nelahozeves. Moc krásné fotografie Helenko a pro mě i vzpomínky na několik super výletů do těchto míst. Děkuji za ně. Posílám Aaronkovi pohlazení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já i Aaron děkujeme.
      Taky jsem si vzpomněla, jak zámek bojoval s vodou. Doufám, že je tam teď klid...
      Přeji hezkou neděli, H.

      Vymazat
  4. Helenko,je to nádhera.Nikdy jsem tam nebyla ač mám Veltrusy v plánu dlouho.Ta horka tohoto léta nás více držela doma,ale nic není ztraceno.Moc ráda jsem se podívala a hned v plánech podtrhla.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, Veltrusy rozhodně za návštěvu stojí. Moc ti přeji, aby se ti ten plán brzo vyplnil...
      Hezkou neděli, H.

      Vymazat
  5. Helenko, zámek i park jsou nádherné. Vídám jej v televizních pořadech i na blocích a moc mě to sem láká. Jen to máme dost z ruky. Ale ono to jednou vyjde. Zatím se budu kochat s tebou.
    Děkuji za procházku a posílám pozdrav. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, ani my to nemáme na výlet na odpoledne, tak když jsme byli poblíž, využili jsme toho. Je tam krásně, snad teď neplavou...
      Přeji klidné pondělí, H.

      Vymazat
  6. Krásně se na fotky dívá. A Aarona vidím dvakrát :-))) bezva odraz. Na tomto krásném místě jsem nebyla, ale co není, může být.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc ti to přeji! Ta fotka s Aaronem se povedla, ale jeden mi úplně stačí :o)
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  7. Tak když svítí sluníčko, je to paráda. když jsem tam byla vloni, tak pršelo až lilo. Takže ani nebyla už nálada skáknout k zámku. prošli jsme s psíkama jen část parku a raději jsme se ulili do tepla a sucha restaurace

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, i my tam jednou byli a lilo tak, že měl Aaron doslova dredy...
      Přeji klidný den. H.

      Vymazat
  8. Jééé můj oblíbený zámek. Bydlíme kousek od něho a tak sem vyrážíme na procházku “jen tak “ docela často))) Byla jsem tam před 14ti dny na noční prohlídce. Líbí se mi moc i jejich vánoční akce.
    Hezký den Heli.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ráda věřím a tu noční prohlídku v dobrém závidím...
      Měj hezký den. H.

      Vymazat
  9. Lezarts
    Luxusní klídek v krásném prostředí!

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné fotky 😍 Veltrusy jsem letos hodně vidala ve výletních skupinkách na internetu a taky bych se tam moc ráda časem podívala 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, určitě si výlet udělejte, budete spokojení.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  11. Kaleidoskop podle Hanky:
    Zámek Veltrusy, to je vzpomínka na jeden školní výlet už dávnějšího data.
    Hezké dny bez velkého deště přeji. ☺

    OdpovědětVymazat
  12. Vzhledem k tomu, jak nechutné počasí dneska je, jsem si tuhle virtuální procházku moc užila. Díky za ten záblesk slunce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, kdo by to byl řekl, že slunce v srpnu některým vadilo, že...
      Přeji hezký den. Marie Veroniko. H.

      Vymazat
  13. Helenko, naposledy jsem tady byla krátce po povodních, to byl zámek uzavřený, prošli jsme se jenom kolem. Takové procházky jsou nejkrásnější, skoro bez lidí ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, dost jsme si to užili, i když bylo horko. V klidu taková místa člověk vnímá jinak...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  14. Tam jsem byla jako malá, určitě se tam zase někdy podívám, je to tam krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko, ty jsi to napsala na konci hezky. I když se tam nepodívám, kochám se fotografiemi, co tě zaujalo, jak krásně zámek a park na fotografiích vypadají - a to sluníčko a nebe... Snad to letos bude bez povodní. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji. Potěšila si mě.
      Taky doufám, že tam neplavou a myslím na všechny co bojují s vodou...
      Přeji klidný den. H.

      Vymazat