...podzime, vítej...

neděle, září 29, 2024


Příjemný večer vám všem!


Antiku na chvíli opustíme. Sice se každý rok zdráhám a bráním, ale nic s tím nenadělám, podzim je tady. Chvíli se s tím smiřuji a pak začnu vnímat a užívat si podzimní radosti - dýně, vřesy, kaštany, které sbírám na procházce s Aaronem a to měkké světlo světlo, které umí podzimní slunce. A spoustu dalších drobností.



Na Pinterestu i Instagramu jsem viděla různě nazdobené dýně. Někdy s větším, jindy a menším vkusem. Tak jsem si to taky zkusila - po svém :o)
Uháčkovala jsem dýně z různých zbytků a trochu je přizdobila. Některé jsou už z domu, tak jsem honem vyfotila to, co tu ještě mám.


Stihla jsem i podzimní truhlíky.

Změna nastane i v kuchyni. Už jsme měli první dýňovou polévku a i slaný koláč se trochu změnil.

Použila jsem své oblíbené šlehačkové těsto, hodí se i listové, nebo nedávno Jituška zveřejnila dvě skvělá těsta na slané koláče. 
Tence vyválenou placku jsem potřela nicottou a pokladla kousky gorgonzoly, plátky hrušek, fíky a ořechy. Ještě trocha čerstvě umletého pepře a tymiánu. A šup do trouby.


Na fotce ještě bublá sýr - pak už prostě nemám šanci na focení :o)


Přeji hezkou dobrou noc a užijte si podzim.

Vaše Helena

You Might Also Like

0 komentářů