...andělský advent...

pondělí, listopadu 29, 2021

Příjemný pondělní večer, vážení!


Letošní adventní háčkování nebylo složité. Volba padla na jednoduché anděly. Představovala jsem si, jak budou poletovat po domácnostech milých přítelkyň a dotvářet adventní atmosféru.


Líbila se mi ta prostá čistota. Takoví by asi měli andělé být.
Trochu mě potrápilo jejich dokončení. Moje představa - hlavička z čirého skleněného korálku. V té správné velikosti se korálky nevyrábí. Ale nakonec jsem spokojená.


Háčkovala jsem z čisté bavlny.


Ty první dostaly kamarádky na blogerském setkání před pár dny. 


Ale doma jich mám ještě dost. Stále doufám v pár adventních kafíček a posezení s milými lidmi. No, uvidíme!


A ještě naše letitá tradice. Dávno dospělým dětem stále chystám adventní kalendář. Měla jsem vymyšlený úplně jiný, ale zaujala mě tato sada sáčků a samolepek z Rossmann drogerie.


Mějte hezké adventní dny a opatrujte se!

Vaše Helena
 

You Might Also Like

58 komentářů

  1. Hezky jsi háčkovala. Já si háčkuji ozdoby na stromek a háčkovanými vločkami jsem ozdobila i okna. Chtěla jsem si dokoupit přízí, ale neměli bílou jen barevné. Tak musím háčkovat jen z tenké. zase je to jemnější. krásný advent Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, děkuji! Těším se na tvé ozdůbky! Stejně jako mnoho zboží, i příze má teď výpadky v dodávkách - taky jsem to řešila...
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  2. V jednoduchosti krása. Tvoje krásné háčkování je toho důkazem.

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, krásní andílci. Moc se mi líbí i adventní kalendář.
    Přeji Ti, aby dny adventu byly jen příjemné.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné háčkování Helenko andílci určitě udělali velikou radost. Já už háček neměla v ruce ani nepamatuji, měla bych to napravit :)
    Přeji ti krásný advent

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko,to je nádhera.Také jsem objevila na Youtube háčkované andělíčky.Asi se do nich ještě pustím.
    Ty tvoje se mi moc líbí
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, tak se moc těším, jací budou!
      Děkuji a přeji krásný den, H.

      Vymazat
  6. Andílci jsou pěkní a na pohled to není těžké, tohle bych zvládla. Letos neháčkuji nic, vystačím s tím, co mám, ale háčkování jako ruční práci podporuji a ještě bychom to mohly naučit někoho, kdo to neumí. Tohle by mohla být výborná motivace.
    Helenko, háčkování zdar a hezké večery při přízi a háčku. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji za pochvalu. Pár žákyň mám, ono to vlastně není nic těžkého.
      I tobě hezký večer, H.

      Vymazat
  7. Helenko, andělíčků není nikdy dost... Taky je ráda háčkuju a šiju. A jako dáreček - ideální, určitě potěší. U nás má adventní kalendář i Kumík (pejsek) :o).Přeju hezký adventní čas. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, Leni! Snad potěší...
      A ten kalendářům rozumím, proč se neudělat malou radost, že :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  8. Helenko, andílci jsou nádherní. Věřím, že budou ozdobou každé domácnosti, kam dolétnou.
    Adventní pytlíky se mi líbí, ale poslední dobou už dětem Mikuláše nedělám. Už asi potřebuji vnoučata, jenže .....
    Přeji krásný adventní čas. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc milá, Dáši! Děkuji!
      No právě, když nejsou ta vnoučata, tak prostě ty maličkosti dělám stále pro své děti.
      Měj pěkný večer, H.

      Vymazat
  9. Heleno, andílci jsou moc hezcí a určitě budou dělat radost. Tak ať vyjdou ta adventní posezení a máš je kde předat.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko, krása. Andílky taky zbožňuji. Moc se Ti povedli. Pěkný týden. Dana

    OdpovědětVymazat
  11. Helo, opět krásné háčkování. Andílci udělají určitě radost všem obdarovaným. Přeji hezké dny. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Andílci jsou krásní a jako dáreček se vždy hodí. Mikuláše u nás dostávají vnoučata, ale pozorností jsou obdarováváni i dospěláci :-).
    Hezký den ! U nás chumelí.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, Haničko!
      Vnoučata nemám, zatím, a tak stále obdarovávám děti, manžela... :o) a ráda!
      U nás celý den pršelo, zimní pohádka trvala jen chvilku...
      Pa, H.

      Vymazat
  13. Anděl, naděluje andílkům🙂 Drobotina se Ti Helo povedla 👍

    OdpovědětVymazat
  14. Helo, ti andílci jsou povedení a řekla bych, že tyhle hlavičky jsou možná lepší, než průhledný skleněný korálek. Mně se teda líbí. Hezké dny 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji. Nejdřív trochu šok, měla jsem doma armádu bezhlavých andělů, ale nakonec jsem taky spokojená.
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  15. Tvoji andílci dokonale ilustrují známé rčení, že v jednoduchosti je krása. Je :-) A držím palce, ať ta kafíčka vyjdou!

    OdpovědětVymazat
  16. Helenko, andílci jsou jednoduchý a tím i krásní. Určitě s nimi uděláš moc radosti.
    Přeji ti krásné adventní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  17. Helenko, nádhera. Já se furt jen na háček chystám ;)
    Krásný advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, i já mám období, kdy ho dny nevezmu do ruky...
      Děkuji a i tobě krásné dny, H.

      Vymazat
  18. Krásné tvoření a ten kalendář je super. Já mám pro děti dřevěný stromek se šuplíčky a v každém je něco jiného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuji!
      Stromeček, šuplíčky, to musí být nádhera! Já pytlíčky dětem před mnoha lety ušila a vyšila, jen by se mi z Prahy nevrátily, tak jim teď dávám pouze na "jedno použití".
      Měj příjemný večer, H.

      Vymazat
  19. Helenko, krásní andílci, ti určitě udělali a udělají radost! A jako vždy, se vrátím i k předchozím Tvým příspěvkům - pěkné fotky z cest a recept na ořechové sušenky si ukládám :) Přeji Ti krásné a klidné adventní dny, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji za všechny pochvaly a přeji příjemné adventní dny. H.

      Vymazat
  20. Helenka,
    Tvoji anjeli sú krásny a nikdy ich nie je dosť...
    Páči sa mi aj tradícia prípravy adventných kalendárov, to moje dieťa chce stále len kupované, ale raz ho to snáď prejde :-)
    Prajem Ti krásny a pohodový advent a veľa milých stretnutí, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, moc děkuji.
      Děti se smějí, ale myslím, že dokud nebudou vnoučata, kalendáře jim chystat budu.
      Stejně jako Mikuláše...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  21. Helenko, andílky máš božské :-)
    A kalendář u nás taky chystáme i když už jsou děti odrostlé. I Mikuláše :-). My jsme prtostě na tradice.
    Sáčky z Rossmanna vypadají moc hezky, taky by se mně líbily.
    Klidný advent přeji. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Jitu, jsou velcí, ale stále to jsou naše děti...
      Sáčky byly náhodný kup a musím příst, že vypadají moc hezky.
      Měj pohodový den, H.

      Vymazat
  22. Helenko, moc tě zdravím. Andílci se ti povedli a kalendář taky. Od mamky dostáváme každý rok zdravý - jsou v něm různé druhy sušeného ovoce, oříšků a další dobroty. A nakonec překvapení - minulý rok zvoneček a předtím dva roky zlatá prasátka. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, děkuji!
      Věřím, že máš z kalendáře radost. Zdravého dělám dětem Mikuláše :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
    2. To mám, jen kdybych si ty dobroty mohla pořádně vychutnat - už týden je u mě na návštěvě nějaký bacil. Cítím se lépe, ale zatím mě neopouští.

      Vymazat
    3. To mě mrzí, Nikolko!
      Ať ti je brzo dobře!
      Pa, H.

      Vymazat
  23. Andílci u nás doma dělají parádu na okně.
    Odpočítávání dnes začíná, chtělo by to čas trochu přibrzdit.
    Měj hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, to jsem moc ráda!
      Máš pravdu, jsou to zase trochu dostihy...
      Přeji pohodové dny, H.

      Vymazat
  24. Helenko, andilci uzasni a skvele vyresena hlavicka:-). Obdivuji i adventni kalendar, sacky dokonale. Preju klidne dny ve zdravi. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, nejdřív jsem se opotila, ale nakonec jsme spokojená!
      Sáčky jsou moc hezké, líbí se i dětem...
      Děkuji a přeji pohodové dny, H.

      Vymazat
  25. Helenko, něžná, bílá krása. Jsou nádherní. A děti se mají nač těšit, hezký kalendář.
    Přeji příjemné dny. J.

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Helenko,
    andílci jsou krásní, jsi moc šikovná. Určitě takové krásné ozdoby udělaly všem radost.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji! jsou to opravdu takové maličkosti pro radost.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat