...sběratelská výzva...

neděle, března 08, 2020


Příjemný nedělní večer!

Myslela jsem, že můj příspěvek bude jiný. Ten ale může počkat. Včera Marta vyhlásila výzvu, a protože mě čeká hodně rušný týden, jdu na to raději hned. Jak jistě už víte, týká se sbírek. Myslím, že cíleně nic nesbírám, ale určitě máme velikou sbírku knih, skla, porcelánu, grafik, květin, svícnů,... mohla bych ještě chvíli pokračovat. Co vybrat? Pak jsem se rozhlédla kolem sebe. 
V týdnu jsem postupně umyla okna v přízemí, jako bonus za námahu jsem dům převlékla do jarního. Závěsy, polštářky, ubrusy... však to znáte. A došlo i na krabici s jarními dekoracemi. A tak si prosím prohlédněte mou sbírku ušáků, zajíčků, králíčků...

Zaječí puzzle vyřezal kdysi pro naše děti kamarád,


zatímco tyhle jsem před pár lety koupila.


Králičí formička - mám ještě asi dvě podobné. Dávno se v nich nepeklo, patřily manželově babičce a je to kouzelná památka.


 Tahle partička je z Nanu Nana


a tahle z Tchiba. Mám je už roky, jeden se dokonce nešťastnou náhodou rozbil...


Poslední fešák byl dárek. Loni mi ho přinesla kamarádka.


Tak, to byla malé ukázka mé zaječí sbírky. Těším se na ty vaše!

Přeji krásný zbytek neděle a pokud možno příjemný týden.

Moc vás zdravím!
Vaše Helena

You Might Also Like

60 komentářů

  1. Parádní zaječí sbírka:-)))
    Krásný týden přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. To máš opravdu moc krásnou sbírku zajíčků. Tu formičku králíčka na cukroví mám také. Mám jich dokonce ještě celou soupravu šesti kusů... Já bych se spíš mohla pochlubit knížkami s tipy na výlety. Dříve jsem sbírala miniaturky nádobí, ale naše první vnučka si s tím u nás hrála, když jsem ji tu hlídala a strašně se jí to líbilo, tak jsem jí to nakonec všechno dala, aby si s tím mohla hrát i doma. Kde to skončilo, ani nevím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Járo! Ty formičky jsou kouzelné!
      A sbírka knížek, to bylo skutečně zajímavé, budu ráda, když nějaké nafotíš.
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  3. Heleno, parádní rodinka králičků. Já ještě netuším, jak výzvu pojmu...

    OdpovědětVymazat
  4. Helenka,
    máš krásnu "zajačiu rodinku", milá zbierka a tá formička je naj :-)
    Pozdravujem a prajem pekné dni, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Adinko, moc si té formičky považuji.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  5. Helenko,máš pěknou sbírku zajíčků.Já jsem sběratelstvím asi nepolíbená i když můj manžel by nejspíše řekl,že sbírám všechno.Nemohu si ani vzpomenout,že bych něco sbírala v mládí.Kdysi jsem měla hodně ráda keramiku a možná sbírala hrníčky.Ty asi skončily v krabicích ve sklepě.Jedině možná knížky,že jsem si kupovala všechny,co jsem sehnala od určitého autora.Takže se asi sběratelské výzvy nezúčastním.
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, pobavila si mě :o). Oni to pánové většinou vidí trochu jinak, než my. Moc děkuji za pochvalu a přeji krásný den, Helena

      Vymazat
  6. Helenko, no ty jsi královna! Ty sis pospíšila. Moc hezká sbírka. Díky, že jsi šla do toho. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to fakt nejsem, byl to trochu divoký týden a nechtěla jsem být zase ta poslední!!!
      Moc děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  7. To je krásná sbírka ušáků!!!Králičí formičky jsme měli myslím doma taky.
    Krásný týden.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  8. Naozaj krásna zbierka! :) Ja nemám vyslovene nič, čo by som zbierala momentálne, v minulosti ma bavilo zbierať kľúčenky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, děkuji! Klíčenky, to musela být zajímavá sbírka!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  9. To se bude pěkně zdobit na Velikonoce, když máš tolik ušáků. Klidný týden přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, já to většinou pojímám jako jarní dekorace, Velikonce jsou jen pár dní.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  10. Ty jsi pilná. Tvůj Králíčkov nemá chybu, stylově doplňuje dny, kdy jaro pomalu ťuká na okna.
    Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Heli!!!
    Zajíčky já můžu,
    tak se mi dnes u tebe líbilo moc!!!
    Měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. Velkou zaječí rodinku tedy máš! Já zatím nevím, zda se výzvy zúčastním. Doslova žádnou sbírku nemám, ale možná na něco přijdu. No, ještě mám čas :-).
    Hezký den, Heli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko, líbí se mi tví zajíci, já mám jednoho dřevěného a jednoho porcelánového.
    Na Velikonoce je spolu s jinými jarními věcmi a květinami používám.
    Můj příspěvek k výzvě Martičky bude zveřejněn až 18/3. Je již připraven.
    Moc zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji a těším se na tu tvou sbírku!
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  14. To je krásná "králíkárna"! Takovou formičku mám po babičce také.:-)
    Svůj příspěvek do výzvy jsem právě zveřejnila.:-)
    Přeji příjemný týden.:-)
    Ema (www.ema70.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emi, ta formička je krásná!
      Tvá sbírka se mi moc líbila!
      Přeji krásné dny, H.

      Vymazat
  15. To je krásná "králíkárna"! Takovou formičku mám po babičce také.:-)
    Svůj příspěvek do výzvy jsem právě zveřejnila.:-)
    Přeji příjemný týden.:-)
    Ema (www.ema70.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  16. To je už na králičí farmu:-)
    Jsou to krásné exempláře!!!
    Na motivovala jsi mě, už jsem též převlékla do "jarního" a zajíci začínají vyskakovat po bytě ze svých úkrytů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, moc děkuji za milý komentář. Už jsem měla chuť na změnu, snad i to jaro převezme vládu, když zima byla taková nijaká!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  17. Helenko pěknou rodinku ušáků máš. Tak si tak přemýšlím kampak jsem schovala tu naši partičku..😊
    Posílám mnoho pozdravů a těšíme se na vás 💙💙💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, moc děkuji! ty si nedávno měla všechno v ruce, určitě jejich úkryt objevíš :o)
      Přeji krásné dny k vám domů, děkuji a moc zdravím! H.

      Vymazat

  18. Krásná ušatá sbírka. :-D Já mám jen jednoho takového chudáka, kterého vytahuji, nikoli z klobouku, ale z krabice, abych ho použila jako dekoraci na Velikonoce. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Alenko! To je za roky nastřádané...
      Užij si hezký den, H.

      Vymazat
  19. Helenko, ušáci vítají jaro, tak šup sluníčko pojď.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  20. Tuším, že tu formičku zajíčka taky ještě někde mám. I pár zajíčků jiných, ale právě teď přemýšlím, že jsem si sice řekla že se přidám, jenže nakonec nevím z čím.S foťáky? S kytkama? S náušnicema? nic mi nijak nepřipadá natolik atraktivní nebo zajímavé. Prostě věci které život přinesl, ale nic co bych mohla nazvat ucelenou a hlavně vědomou sbírkou. No uvidím...;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tvou sbírku jsem už viděla a moc se mi líbila. Je vidět, že si měla z čeho vybírat.
      Přeji hezký den, H.

      Vymazat
  21. Helenko, to je tedy ušáků. To už je opravdu pěkná sbírka, i když ne cílená. Já mám také necílenou sbírku, ale ještě jsem nefotila. Památeční formička je opravdu krásná, mám podobné od mojí mamky, ale jestli je tam ušáček, nevím.
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, Dáši, prostě k nám postupně přihopkali :o)
      Formičky po babičce mám moc ráda, dostala jsem krabici kdysi od tchána, nechápal, že tak jásám nad starým železem :o)
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  22. Jů, to je krásných ušáčků ♥ ... Helenko máš opravdu moc hezkou sbírku, pěkně rozmanitou od vzpomínkové formičky a vyřezávaných zajíčků až po ty "moderní" keramické :) Opravdu moc hezká podívaná ... Přeji Ti pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji! Je to za hodně let, tak nějak přirozeně vznikla...
      Moc tě zdravím a přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  23. Helenko, krasnou sbirku mas a jestli jsou ty fotky nove, tak jsi pripravena i na jaro v ramci dekoraci. Tleskam! Zdravim. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marcelko! Ano, fotky jsou aktuální, jaro u nás doma už je!
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  24. Teda, Helenko. Ještě jsem u tebe nikdy nebyla a ty máš tak hezkou sbírku ušáčků. Jen jsem měla trochu problém dát komentář - no , nakonec jsem pochopila. Máš hezký blog. Přeji hezké jarní dny bez nemocí i virů .
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc tě tady vítám a děkuji za milá slova!
      I tobě přeji hlavně zdraví!
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  25. Krásná ušatá sbírka, Helenko.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  26. jeej, to je zlaté, toľko ušiačikov mať doma do zbierky! Ja sa tiež pridám do tej výzvy, ale až zajtra si pofotím, čo mám doma. A vďaka tej výzve som našla Tvoj blog, takže idem si ho popozerať :-) Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lubico, moc děkuji, ráda se na tvou sbírku podívám!
      Přeji hezký večer, H.

      Vymazat
  27. Kouzelná sbírka zajíčků. Letos se zaječí boom, jsou to háčkovaní zajíčci a i u nás dva čekají na vnoučátka.
    Přeji klidné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko,moc děkuji! To budou děti nadšené!!!
      I tobě přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  28. Helenko to jsou krásní ušáci - už i u mne vystrkují čumáčky. Měj se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  29. To jsou krásní zajíci :-D Já také ráda sbírám. Mám velkou sbírku všeho možného. Dost se mi poštěstilo na různých bazarech. Nejvíc jsem ale však našla na http://biginzerce.cz , tam se nějakým záhadným způsobem seskupuje velké množství lidí, prodávající věci co sbírám :-D

    OdpovědětVymazat