...Vánoce 2019...

pátek, ledna 03, 2020


Příjemný den, vážení! Vítejte v novém roce!

Čas adventu mi přijde jako nejrychlejší období v roce. Dobře si pamatuji na ten pocit, když jsem byla malá a na Mikuláše jsem si myslela, že se Štědrého dne snad nedočkám... Tak daleko mi těch pár dní připadalo... V dospělosti už ty dny nepočítáme, jen někdy s panikou sledujeme kalendář...
Nakonec se vždycky všechno stihne a Vánoce jsou. Máte-li chuť na malé nahlédnutí -
tak prosím, pojďte dál...


Trochu se zastavím hned u zimních truhlíků - moje uháčkované zasněžené stromy způsobily hodně legrace. Jen málokdy se kolem nich prošlo bez povšimnutí - ty máš ale hezké kulíšky, houbičky a nevím co ještě, jen ty stromy tam nikdo neviděl. Já sama jsem nakonec uviděla i znak Vysokých Tater :o)


Tady snad povedenější ukázka - jak z adventních svícnů rychle vytvořit sváteční svícení....



a malá ukázka zákoutíček, které najdete po celém domě.


Ježíšek přišel. Tohle je snad jediná fotka ze Štědrého večera. Nefotili jsme. Nikdo. Ani já, ani dospělé děti :o) Byla i nás moje mamka, vyprávěla stokrát vyprávěné příhody ze svého dětství a u Pelíšků došlo i na to, s kým chodila :o) Děti se řehtaly, co vám budu povídat :o)
Jo a dárky - moc hodná jsem byla! Mám skvělého muže i děti, dostala jsem úžasné dárky, hmotné i ty druhé. Určitě o nich tady ještě uslyšíte.


Z kuchyně a jídelny - do červena.








Došlo i na les - Aaron na pařezu hledící do dálky, to je už evergreen, jak pravil Adam. Ale když on jinak po lese lítá jako ďas :o)



To byly naše Vánoce. Plné souznění, smíchu, setkávání, procházek, pohádek, jídla, pití, chyběl snad jen ten sníh...

Moc vás zdravím!
Vaše Helena



You Might Also Like

42 komentářů

  1. Helenko krásné svátky jste měli.Přeji nádherný,pohodový rok 2020,hodně zdraví,štěstí a lásky...

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko uteklo to jako voda co? U nás se všichni mladí o svátcích prostřídali tak, jak měli volno, jedni na Vánoce a druzí na Silvestra, taky bylo veselo a bylo toho dost. Já teď využívám posledních dnů volna k uvedení domácnosti do starých kolejí. Akorát vánoční stromeček se nám letos tak vydařil, že určitě ještě nějaký týden zůstane na svém místě.
    Přeji ti krásný a pohodový celý nový rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Vlastičko, ani jsem se nezastavila a bylo po Vánocích... :o) Byla jsem na tom poslední dny stejně, jako ty. Ale trochu té vánoční parády si taky ještě necháváme.
      I ty měj krásný rok, H.

      Vymazat
  3. Krásná výzdoba a na Štědrý den jste museli mít opravdu hodně veselo :-D. A sníh chyběl i u nás. Je to škoda. Ale přírodě neporučíme.
    Hezký víkend přeji. Danča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dančo, a ano, veselo skutečně bylo :o)
      I tobě přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  4. Heleno, vypadá to, že jste si svátky krásně užili. A výzdobu máš moc pěknou. Já na Vánoce taky vždycky zapomínám fotit - letos jsem vyfotila stromeček někdy na Štědrý den ráno, manžel pak večer, když jsme ho rozsvítili a to jsou všechny vánoční fotky (když nepočítám vyfocené dárky a talíř s cukrovím)
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji, byly to hezké dny. A to nefocení mě mrzí, zase tak často se tady mamka a obě děti najednou nesejdou, a přece jen - ty vánoční jiskřičky v očích...
      Přeji hezkou sobotu, H.

      Vymazat
  5. Helenko, zni to vsechno bajecne, presne tak, jak ma a jak se k Vanocum hodi. Nazdobeno jsi mela nadherne!!! Ten venec z brectanu, no vsak vis, mam to take rada:-). Tak at mate bajecny i cely rok 2020, vsichni! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji, pochvala od tebe mě skutečně těší! Břečťan je prosto skvělý!
      I vy mějte pohodový rok! H.

      Vymazat
  6. Helenko, moc milá slova ze života. Je vidět, že jako rodina držíte pospolu a jste spolu rádi. Z fotek dýchá pohoda a je vidět, že tě vyzdobit si dům baví. A ty veselé příhody k tomu patří, na ty vždycky rádi vzpomínáme.
    Měj pěkný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji za milá slova. Už tak často všichni u jednoho stolu nejsme, tak si to užíváme, když to nastane :o)
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  7. Helenko, máš doma krásně nazdobeno. Je moc fajn, když se u stromečku sejde celá rodina. My jsme byli i letos s dospělými dětmi, vlastně, děti s námi. Příští rok už možná budou slavit sami, uvidíme.
    A Aaronek na pařezu je fešák, je vidět, že už je z něj dospělák. :o)
    Přeji pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji! Kdo ví, co se stane za rok, na některé věci to je dlouhá doba...
      A Aaron - ano, dospělák se srdcem štěněte a lumpíka :o)
      Měj hezkou neděli, H.

      Vymazat
  8. Šťastné a veselé, tak to má být 👌
    Krásný začátek roku, Helenko 💖

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné vánoční chvíle u vás:-)
    Přeji hezký víkend.Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Dýchá z těch fotek skutečně vánoční atmosféra a já ti nesmírně fandím, fotky nejsou důležité.
    Je třeba do srdce zafixovat kouzlo okamžiku a co je víc ..
    Naši mladí začali prosazovat společné vánoce obou rodin, chtějí mít prostě rodiče pohromadě, trávíme společně vánoce, je nás strašně moc, ale ty situace nevymyslíš. Rozumíme si, baví nás to a svátky stmelí vše.
    A já jdu péct, co jsem nestihla před, doženu nyní. Dcera má svátek a přeje si cukroví :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, Vánoce jsou vždycky trochu chaos, přesně jak píšeš - to se ani nenaplánuje ani nevymyslí... A do toho zmatku u nás Aaron... Ten si tyhle chvíle užívá! :o)
      Naši kamarádi slaví v počtu 21 (věk od 2 měsíců po 97 let)!
      Pečení i oslavy svátku se ti určitě vyvedly, tak si užij neděli. H.

      Vymazat
  11. Helo, máš to vkusně nazdobeno. Určitě jste si vánoční svátky pěkně užili. Do nového roku jen vše dobré přeje Marie.
    Také děkuji za komentáře u mne na blogu.

    OdpovědětVymazat
  12. Krasné nazdobené bydlení! Hezky jste si advent I svatky užili a to je moc dobre. Tak štastny novy rok a hodne zdravi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji za pochvalu, jen to vždycky hrozně rychle uteče!
      I tobě přeji šťastný rok! H.

      Vymazat
  13. Helenko, úplně mi mluvíš ze srdce. Taky jsem se nikdy v dětství nemohla dočkat vánoc, snad od září jsem denně přepočítávala dny, když mamka začala dělat generální úklid a všude byla cítit Diava, tak jsem se už nemohla dočkat a teď, pořád si říkám, ještě cukroví, ještě zabalit dárky,... a pak je to najednou za námi. Mám ten čas moc ráda, všude svíčky, světýlka,.... Krásné to doma máš. Krásný nový rok Tobě i Tvé rodině. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, to je ta relativita vnímání času... Škoda, teď bych ty dětské oči brala...
      Děkuji za pochvalu a i tobě i rodině přeji šťastný rok, H.

      Vymazat
  14. Je mi skoro až líto,jak ten adventní čas a svátky utekly.A líto,že všechnu tu parádu budu za chvíli uklízet.Máš to Helenko krásně nazdobené,úžasná zákoutíčka.To já mám ráda.Pořád pálím doma svíčky a chytám tu kouzelnou atmosféru dlouhých zimních večerů.
    Aaronek sedí na pařezu jako pán lesa.
    Samé hezké dny v novém roce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, i mě, ale čas prostě nezastavíme...
      Děkuji za pochvalu, svíčky u nás večer hoří vždy, nejen v tomhle období. Mám to ráda :o)
      AAaron, ten by kraloval ledasčemu, dát mu prostor :o)
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  15. Moc krásné dekorace jsi vytvořila a krásně sis vyzdobila byt. My jsme bohužel do nového roku vůbec nevstoupili šťastně a novoroční odpoledne jsme strávili
    s manželem na pohotovosti, který měl horečku nad 39°...další den na vyšetření v nemocnici a já nakonec také u lékaře....Tak se oba léčíme s nadějí, že jsme si nemoci pro celý rok vybrali už na jeho počátku... Přeji Ti krásný první letošní víkend i když počasí zatím zimní vůbec není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc děkuji!
      Doufám, že vám je už lépe, to opravdu není hezký začátek roku... Snad máte na dlozho vybráno!
      Přeji pohodový den, H.

      Vymazat
  16. Helenko, moc hezká reportáž a tvými dekoracemi jsem se kochala. A Aaronek vypadá, že vyhlíží nový rok. Přeji ti krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to je milé, moc děkuji!
      Aaron vyhlíží hlavně, jestli jsem mu tím pózováním nepřekazila nějakou zábavu, když mu stojím ve výhledu :o)
      Měj hezkou neděli, H.

      Vymazat
  17. Helenko, krásně u vás bylo a určitě pořád je. Výzdoba se mi moc líbí i já to mám tak ráda. Setkání s milými je to nejkrásnější, co vánoce přinášejí.
    Přeji ti hezkou neděli. Iva

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Helenko moc dobře Vás všechny znám a tak vím jak muselo být u Vás srdíčkově a nádherně.. jste totiž úžasná rodina. Přeji Vám všem nádherný nový rok.Z💙..
    P.s. těšíme se na Vás 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, ty jsi prostě zlatá!
      Moc děkujeme a taky se těšíme! H.

      Vymazat
  19. Stejný scénář na vánoce jako u nás :-)
    Pěkný dvacítkový rok přeje Jaromila caffegarden

    OdpovědětVymazat
  20. Helenko, měla jsi krásnou vánoční výzdobu - jak venku, tak doma! A taky mi přijde, že Advent vždy hrozně rychle uteče ... Přeji pěkné lednové dny, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji! Ano, čas je neúprosný, co naděláme - je třeba si užít každou chviličku...
      I tobě hezké dny, H.

      Vymazat