...na jehlicích...

středa, ledna 08, 2020


Hezké odpoledne všem!

Dnes se musím vrátit ještě do starého roku - těsně před začátkem adventu se dvou úžasným lidem narodila holčička - Rozárka.

A tak jsem vzala do ruky jehlice a nahodila na dárek. 


Tohle miminkovské kimono jste tady už viděli, ale protože na něj slyším chválu (dobře se obléká), upletla jsem ho znovu. Tentokrát jsem volila jemně meruňkovou akrylovou přízi.


Celé kimono se plete v celku, sešívají se jen rukávy a boční švy.



Chtěla jsem dárek doplnit i ramínkem, to se mi podařilo jen díky nákupu nové podprsenky. Všechna co mám doma byla moc velká...



Musím tady ještě dodat, že maminka Rozárky je dcera mé úžasné přítelkyně a zároveň lékařka našeho Aarona. Skvělá lékařka! V den termínu svého porodu ošetřovala s nesmírnou péčí našeho psa (prasklá anální žlázka)... Naše vděčnost je opravdu velká, kdo má doma zvíře - ví!
A na její holčičky budu vždycky koukat se slzou v oku - má kamarádka, jejich babička se jich nedožila a byla by to ta nej babička na celém světě...


A abych nekončila smutně, dovolím se vám na závěr doporučit dva filmy, které jsem v poslední době viděla.
První se jmenuje Dva papežové. Italské reálie a Anthony Hopkins - to mi k nalákání naprosto stačilo. Film je na motivy skutečných událostí, současného papeže hraje naprosto skvěle Jonathan Pryce. Tempo celého snímku je jiné, pomalejší, ale rozhovory obou pánů, ty hluboké myšlenky... Opravdu velká paráda.
The Irshman - Irčan. Robert de Niro v režii Martina Scorseseho v tříhodinové gangsterské klasice. Pro mě jsou oba pánové zárukou kvality.
Jak to máte s filmy vy? Budu ráda, když mi napíšete, co zajímavého jste v poslední době viděli.

Mějte hezké odpoledne a pohodové dny.

Vaše Helena




You Might Also Like

49 komentářů

  1. Helenko, tedy to miminkovské pletení je nádherné! Kimono se určitě bude moc líbit :)
    Film Dva papežové jsem viděla minulý týden a musím říct, že to byl v poslední době asi nejlepší film, který jsem viděla.
    Přeji ti pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, moc děkuji!
      Na film jen tak nezapomenu, byl to silný zážitek, nechal ve mě hluboký dojem.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko,miminkovský svetřík je opravdu nádherný!Aaronkovi posílám velké podrbání.Měj krásný zbytek týdne,moc zdravím!Věra
    PS:Helenko,mohla bych tě moc a moc poprosit o návod na svetřík pro malou princeznu?Sice se nám do rodiny narodil chlapeček,ale i v modré by bylo krásné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc děkuji, návod myslím už došel :o)
      Aaron byl celou dobu v pohodě, my to celkem prožívali...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  4. moc pěkný svetřík, tento vzorek jsem kdysi taky pletla,měj pěkné dny,Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Světlanko, já taky, když byla dcera malá...
      Měj i ty hezké dny, H.

      Vymazat
  5. Helenko, jsi moc šikovná pletařka a dokončení s ramínkem nádhera.
    Filmy jsme zatím neviděla, díky za tip.
    Hezké dny přeji Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, svetřík je parádní a praktický. Všechno co se rvalo přes hlavu bylo u nás s hlasitým doprovodem.
    V kině jsem byla na Poslední aristokratce. Přečetla jsem všechny díly a film mě tedy nenadchl. Ráda bych ještě na Vlastníky a francouzský film Tenkrát podruhé. Tak snad to vyjde.
    Krásný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji, ano, máš pravdu, dobře si to pamatuji :o)
      Poslední aristokratku jsem slyšela, načetla jí Veronika Kubařová a moc jsem se bavila, film jsem zatím neviděla.
      Oba filmy, co píšeš bych taky chtěla vidět.
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  7. Krásný svetřík pro malou priceznu :)
    V kině už jsem nebyla hrozně dlouho, tak ani nic nedoporučím.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Helenka,
    krásne kimono si vytvorila a tá farba... a ramienko je topka.
    Verím, že Aaron sa už má fajn a je všetko OK. :-)
    Pozdravujem, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, moc děkuji!
      Ano, Aaron je naprosto v pořádku, i celou léčbu snášel nadočekávání dobře.
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  9. Krásný svetřík, Helenko, a s ramínkem to nemá chybu.
    Děkuju za doporučení filmů, já nic nového, zajímavého poslední dobou neviděla.
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  10. Svetřík je hezkoučký ! Doslova pro malou princeznicku.
    Filmy jsem neviděla, takže díky za doporučení.
    Hezké dny, Heli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuji! Snad ho princezna bude mít ráda .o)
      Měj příjemné dny, H.

      Vymazat
  11. Helenko,to je krásný svetříček a moc se mi líbí i meruňková barva.Z holčičky bude další princezna.Takové dárečky vytvořené vlastní rukou jsou nejcennější.Co se týká filmů jsem velký fanda.Na telku koukám málo,ale ráda zajdu do kina a nebo hledám filmy na Youtube,ale ty novější tam jasně nejsou.Film Irčan jsem viděla a oceňuji skvělý vykon Roberta de Nira i Al Pacina.Viděla jsem v poslední době Jokera,na film se mi nechtěla,nemám takové filmy ráda,ale umluvila mě dcera s vnoučatama,pojala jsem ho jinak než oni,spíše z té smutnější stránky.Obdivovala herce Phoenixe v hlavní roli,také dostal Zlatého globa.Viděla jsem i film Tenkrát v Hollywoodu,líbil se mi a za vedlejší roli v ní dostal Zlatého globa i Brad Pitt.Ale nejvíc se mi líbil v posledním roce film Zrodila se hvězda s písněmi Lady Gaga.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji za krásnou pochvalu!
      Vidíš, já jsem Al Pacina nejmenovala, a byl tam skvělý! Jokera jsem neviděla, ale syn byl nadšený. Phoenix je úžasný herec, nikdy nezapomenu, jak zahrál Johnny Cashe. Tehnkrát v Hollywoodu jsem taky viděla, zrodila hvězda se mi líbilo, i když Lady Gaga zrovna není to, co bych poslouchala.
      Hezké dny i tobě! H.

      Vymazat
  12. Helenko, krásný a něžný svetříček. A díky za tip na filmy. Budu je muset vyhledat. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  13. Jako na panenku, moc hezké... a taky trošičku smutné.... Jo, anální žlázky - příběh sám pro sebe, dodnes pamatuju manžela, jak přijel z veteriny v roztrhaném triku, špinavý, umordovaný - a Sára, hrdinka - se tvářila, že o nic nešlo. Až později jsem viděla modřiny na sestřičce a pan doktor se prý taky šel celý převlíct…
    Filmy neznám, v poslední době jsem neviděla snad kromě Černobylu na HBO nic, co by ve mně zanechalo stopu.... o víkendu se chystáme na Vlastníky, doporučuje je 11 lidí z 10;-)
    e

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji!
      Sára byla evidentně bojovnice :o)
      I mě Černobyl zasáhl, dobře, že to bylo natočeno.
      Užij si kino i celý víkend, H.

      Vymazat
  14. Helo, to je krásná soupravička. I barva je něžná. Určitě udělá radost.
    V lednu jsme v kině viděli Poslední aristokratku. Kritika dost film ztrahala. Ale my se prochechtali celým filmem, taková odpočinková komedie. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji za pochvalu i typ - Aristokratku jsem zatím jen četla/slyšela...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  15. Takže od konce .... Vlastníci ... už bych znova nešla.
    Poslední aristokratka ... klidně zopakuji. Ženy v běhu ... oddychovka pro nás ženské,
    Tenkrát v Hollywoodu ... úžasní dva fešáci a zábava. A poslední film Favoritka a to je neskutečná pecka, to chválím do nebes. Dětská představení bodují nejvíc, ovšem Ledové království 2 je top. :-)
    Dokonalý a vstřícný veterinář je se zvířaty sen každého z nás, ocením na 100 %.
    A to tvoje motáníčko je dokonalé, škoda že tak rychle vyrostou !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, děkuji za typy (ty dětské zatím vynechám :o)), Favoritka mě zaujala moc.
      Jsme za naši Katku - veterinářku opravdu vděční! Pamatujeme i jiné časy...
      Moc děkuji za pochvalu a přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  16. Moc krásný svetřík i s nádherným ramínkem. Jsi moc šikovná Helenko. Já mám rozdělanou vestu pro sebe, ale zvolila jsem vzor, kde je větší spotřeba a příze mi nevyšla. U nás tu barvu budou mít až koncem února a tak jsem si myslela, že ji koupím, až pojedeme do Děčína. Jen že nás oba zaskočila nemoc a tak vesta je zatím nedokončená...Přeji Ti Helenko moc krásné a pohodové dny a hlavně ať se vám všem viróza vyhne. Hezký den přeje Jára. 👌

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc děkuji, tohle bylo jednoduché. Tohle je nepříjemné, to mi vždycky vadí a jsem netrpělivá. Tak ať máš klubíčka brzo doma.
      Přeji rychlé uzdravení! H.

      Vymazat
  17. Tak babicky, ktera sve vnoucatko nepotkala, je mi moc lito, protoze je mi jasne, ze by nebyla starou babickou a odesla predcasne. Ani nechci pomyslet na dobu, kdy mi budou odchazet kamaradky...
    Ale pletenicko je nadherne, takove ťuťu, vybavuji se mi vzpominky na nase miminka, ktera uz davno miminky nejsou:-). Prace precizni a do detailu promyslena - vcetne raminka:-).
    Filmy: ja cetla Posledni aristokratku a je to velmi ctive a pro me i vtipne, film jsem ale nevidela, rada bych. Jinak ja rada detektivni pribehy - serie a ted jsem videla The Bay, ale je to jeste hodne nove, nevim, zda sezenes:-). Pekne dny, Helenko. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, mě taky, byla to úžasná ženská! Doufám, že to byla na hodně dlouho poslední přítelkyně, která mě opustila...
      Děkuji za pochvalu, ty to máš ještě v čerstvé paměti, i když na miminkovství dětí se prostě nezapomíná...
      Děkuji za typ, podívám se.
      Měj hezký víkend, H.

      Vymazat
  18. Helenko, to je nádhera, ten mimi obleček, jsi šikovná. Je ale smutné, že Rozárka nepozná svoji babičku.

    Mám jeden dotaz, jak se pozná prasklá anální žlázka? My chodíme každý měsíc čistit k vet. a toho prasknutí se opravdu bojím.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji, i mě to je moc líto, byla skvělá!
      Napsala jsem ti mail, tak snad dorazí...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  19. Helenko nádherný svetřík..ta barvička je tak úžasná.I já tě moc pěkně poprosím o návod. Tedy jestli můžu 😊..a co se týká filmů.. už dlouho jsem žádný neviděla do konce, po deváté večer pokaždé umírám 😊. Posílám mnoho pozdravů a moooooc se na vás těšíme.Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, moc děkuji, návod jsem ti poslala :o)
      A že nevidíš filmy do konce - nedivím se, při tvém nasazení...
      Moc se těším, pa H.

      Vymazat
  20. Helenko to je nádherný svetřík a jméno Rozárka je překrásné jméno.Taky jednu máme ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Soupravička pro Rozárku je nádherná. Moc se ti (jako vždy) povedla:-))
    Já viděla naposled Vlastníky. Moc se mi to líbilo.

    OdpovědětVymazat
  22. Helenko, svetřík je krásný! A s ramínkem top! A děkuji za tipy na filmy od tebe i v komentářích. My jsme letos během Vánoc odpočívali a právě koukali. Viděli jsme seriál Bez vědomí, komedii Srážku s láskou, Rande naslepo. V kině jsme byli na Vlastnících a bavili. Včera mě hodně zasáhl film Brankář, dojemné a k zamyšlení. Měj se krásně, Helenko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, já děkuji za krásnou pochvalu i typy - na Bez vědomí se chystáme, trochu se bojím, já tu dobu zažila...
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  23. Nádherné kimonko ♥ Obetavá pani veterinárka, zaslúži si ... princezná bude ako v bavlnke :) Pozdravuje, Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji za pochvalu, od tebe si jí považuji!
      A Katka je skvělá, jsme rádi, že jí máme!
      Přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  24. Milá Helenko,svetřík je opravdu moc krásný.Synovec s manželkou čekají Žofinku a já bych ráda svetřík upletla.Můžu poprosit o návod.Děkuji předem za odpověd.J.Janochová Jaroslava.janochova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, popis už máte, přeji hodně zdaru při pletení!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  25. Heli, svetrík je nadýchaný ako cukrová vata:) Nádherná práca! Srdečne zdravím po dlhšej dobe:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi!!! Moc ráda tě tady vidím a moc děkuji!
      Přeji krásné dny budu doufat v tvůj blogový návrat!
      H.

      Vymazat