...ohlédnutí za létem...

pátek, září 26, 2014


Hezké odpoledne milé blogerky!

Dnešní kalný den mě přiměl poohlédnout se za uplynulým létem. Všechno se bude týkat mých nejbližších, jsou to chvíle, které bych nechtěla opomenout.
A začínáme... V době, když jsme byli na dovolené v Chorvatsku byla na dovolené i naše Terka s přítelem. Rozletěli se ovšem poněkud dál a procestovali Srí Lanku. Z ostrova koření a čaje přivezli velmi voňavé dárky a dokonce dorazil i pohled, i když už byli dávno doma...


Na začátku srpna měl narozeniny můj muž. A ne jen tak nějaké :o) Oslav bylo několik, ta první, rodinná se moc vyvedla. Dort jsem svěřila odborníkům. V Litomyšli na náměstí najdete Chocco caffe  http://www.ceskepralinky.cz/ a opravdu stojí za návštěvu. Ať pralinky nebo dorty jsou prostě úžasné, vyrobené z prvotřídních surovin.


 V té elegantní krabici byla tahle dobrota...


Po obědě v restauraci pokračovala oslava u nás na zahradě - manžel udil lososa. nedaly by jste si kousek? Byl vynikající...


Barnabáš z grilu a později ze stolu nespustil oči :o)


Celkem pozdě mi došlo, že by to chtělo svíčky. Omrkli jsme nabídku v obchodech, zhrozili jsme se a úkolu se ujal Adam. Nápady, to on tedy má.


A pak jsem měla svátek a dostala jsem krom dárků nádherné kytice - ta první je od přítele naší Terky a ta druhá od manžela.



A mimo jiné třeba tento nádherně vyladěný levandulový dárek od přítelkyně Míly.


A slíbila jsem vám ukázat dárek k narozeninám od děti a Terezčina přítele. Úplně mi vyrazil dech. Dostala jsem grafiku od mého milovaného Adolfa Borna. No, vědí, čím mi udělat radost...


Tak jsem se pochlubila. Ale jistě chápete, že to není jen o těch dárcích. Mám skvělou rodinu. Máme problémy, starosti a smutky jako všichni ostatní, ale máme se rádi a snažíme si dělat si radost. Pak jsou obdarovaní všichni.

Moc vám přeji aby jste stejné pocity měly i vy.

Přeji krásný víkend!
Vaše Helena



You Might Also Like

46 komentářů

  1. Ahoj Heli, přeji krásný víkend......pořádný letní výčet :-)))díky své skvělé rodině máš spoustu krásných vzpomínek Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Helenko,v prvé řadě bych chtěla pogratulovat Tvému manželovi ke krásnému kulatému výročí a Tebe k svátku!Tedy hodně zdraví a krásných zářitků! Helenko, ty dárečky to je jedna báseň!Adolf a dort,jsem paf ,kytice a voňavé dárečky krása!Dnes mi bylo u Tebe jak na krásné oslavě!!!!Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dájo, oba moc děkujeme za krásnou gratulaci a vůbec milá slova!
      Hezký večer přeji, H.

      Vymazat
  3. Helenko, to je krása. A nevím jestli mám utřít slinu nebo zatlačit slzu. Máš skvělou rodinu a všechny dárky jsou parádní.
    měj se krásně i když u nás je to počasí .....
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Heli, máš úžasnou rodinu, hodné a šikovné děti, milujícího manžela ... Dort vypadá báječně, kytky jsou krásné no a grafika je úžasná. Takže co dodat že ...:-))) Užívej si víkend a na ten tvůj svátek jsem nějak zapomněla, tak s hodně velkým zpožděním přeju vše nej a vlastně i k narozeninám ... zkrátka ke všemu :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji za hezká slova a gratulace. Už to je za námi, jen ten hezký pocit, ten zůstává...
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  5. Helo, pěkně jsi to napsala, k tomu není co dodat. Mějte se tak rádi i nadále. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, moc moc krásné!!! Jak dárečky, tak poslední slova - máš pravdu, starosti má každý, byly a vždy budou, tak proč si nedělat radost, když se máme rádi, viď? Pak jsou šťastní všichni :) Přeji Ti krásný víkend! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, moc ti děkuji za tvá slova, je to tak, jak píšeš!
      I tobě přeji pohodové dny, H.

      Vymazat
  7. Ahoj Helenko
    Je to hezké,pohoda,spokojená rodina,čas pro sebe,děti.Asi taky ráda cestuješ a máš ráda i Prahu viď....Čertovku,památky........
    Květinky jsou nádherné.Jinak není co dodat.
    hezký víkend tobě a celé tvé rodině Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, moc děkuji za milou návštěvu. Ano, cestuji moc ráda, ráda objevuji nová místa a vracím se na ta stará, milovaná... třeba na Kampu.
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  8. Helenko pěkně jste pospolu prožili léto ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Helenko, měli jste báječné léto! Nádherné květiny, samé ňaminky a krásné dárky...
    A pan Born je náš rodák - miluji jeho tvorbu...
    Hezký již podzimní víkend, pa Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu hektické, ale moc hezké Maruško :o) Jéé, no pravda, pan Born je od vás z jihu, mám ho moc ráda a tak jsem naprosto nadšená z té grafiky.
      Pa, H.

      Vymazat
  10. Milá Helenko,
    měli jste krásně prožité léto celá rodina spolu!
    Nádherné darky,mnam losos i dort vypadá úžasně.
    Přeji pěkný víkend. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, děkuji za návštěvu. Bylo to moc hezké, tak snad si to "hezké" budeme umět udělat i na podzim.
      Pohodovou neděli, H.

      Vymazat
  11. Milá Helenko, je to vzácný dar - mít rodinu, která se má ráda a drží po hromadě.
    Musím ti napsat, že p.Borna mám také ráda a každý měsíc chodí k nám do práce pro svůj důchod. A tak mám možnost ho vidět naživo.:-)
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, taky to tak vnímám a snažím se... Tak ty pana Borna vidíš každý měsíc, to je hezké. Mluvila jsem s ním chvilku před lety na vernisáži, bylo to moc milé...
      Pa, H.

      Vymazat
  12. Helenko, moc krásný článek, já dodatečně ke všemu a všem přeji:o), ale hlavně ti gratuluji k úžasné rodině..to je totiž něco, co je k nezaplacení! A navíc všichni máte vkus:o))..nádherné dárky, květiny a grafika..a jako bonus manžel, který umí nádherně vypadajícího lososa(sbíhaly se mi sliny)..co víc si můžeš přát..měj krásné podzimní dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, moc ti děkuji za tvá slova. Je to od tebe milé. A máš pravdu, gril je manželova radost, ale tenhle losos, to je prostě luxusní výtvor.
      I ty měj hezký podzim, H.

      Vymazat
  13. Heli mas krasne vzpominky na leto a ted si budete delat nove podzimni.Preji krasne a snad jeste teple podzimni dny.

    OdpovědětVymazat
  14. Heli, z každého Tvého příspěvku je cítit, že máš skvělou rodinu! Také přeji všechno nej všem a opravdu gratuluji, protože když je šťastná a zdravá rodina, nic jiného si člověk ani nemusí ke štěstí přát! Hezký víkend, P.

    OdpovědětVymazat
  15. Helenka, prajem Ti všetko najlepšie k narodeninám, veľa zdravia a hlavne tú rodinnú pohodu, ktorú doma máte. Andrea

    OdpovědětVymazat
  16. Heli máš super rodinu a ty jsi její krásný,milý střed :))) , krásné vzpomínky a krásné dárečky.Měj se moc krásně...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, Šárko, no nevím, co by na to řekli oni :o)
      Měj hezkou neděli, pa H.

      Vymazat
  17. Heli prajem Ti dodatočne len to naj, naj, naj... Rodinka úžasných :o)))) Veľmi dobre sa mi čítajú tvoje príspevky, rada sem nakukujem =) Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  18. Helenko ste skutočne milujúca rodinka...takto to mame radi aj my. Starosti sú všade, vari ani nepoznám človeka ktorý by ich nemal. Darčeky ...veľky vkus. Adolfa Borna som doteraz nepoznala a môžem skonštatovať že jeho grafika vyzera dobre, aj som sa zasmiala vidím tam svoje inicialky. Maj sa krásne a pekne jesenné dni prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mery, moc děkuji za milou návštěvu: Adolfa Borna určitě znáš, jen sis to nevybavila - i u vás šli jistě jeho večerníčky - Mach a Šebestová nebo Opička Žofka... A podle toho monogramu by ta grafika jak pro tebe dělaná :o)
      Hezkou neděli, H.

      Vymazat
  19. Helenko, krásně jsi to zdokumentovala, můj muž též začátkem srpna slavil kulatiny, oslavy byly dvě, dostal dva krásné dorty a spoustu darů, které jsem bohužel nevyfotila, snad poslední gratulanti u nás byli teď v pátek, nervozní byl minimálně půl roku předem, takže doufám, že za čtyři roky u mě to nebude tak hektické. Dodatečně přeji vše nejlepší k narozeninám, ať se ti i nadále plní přání, tak jak doposud. Ještě musím pochválit krásná háčkovaná jablíčka, zkusila jsem jedno uháčkovat podle fotky, ukázala kolegyním a nakonec jsem jich háčkovala asi dvacet, díky moc za inspiraci, měj se moc hezky a příjemný celý týden,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji za krásný komentář, milá přání. Můj muž byl v klidu, nějak nemá čas prožívat ty číslovky. I on má snad poslední oslavu teď v pátek, jedeme v tom už druhý měsíc :o)
      Nepochybuji o tom, že se ti jablíčka povedla, tobě stačilo mrknout a už jich byl košík :o)
      Měj krásný den, H.

      Vymazat
  20. Helenko moc tě zdravím.-)krásně jsi to napsala.Rodina je nejdůležitější.Můj manžel slavil před týdnem.-)Pa hezký nový týden.-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc děkuji za milou návštěvu a manželovi přeji všechno nej, hlavně pevné zdraví!
      Pohodový den přeji, H.

      Vymazat
  21. Helenko jste úžasná rodina ♥ Mějte se stále všichni moc rádi ♥ a mějte tam u Vás stále takovou krásnou pohodu .... Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, jsme úplně obyčejná rodina, ale snažíme se dělat si dny hezčí :o)
      Pa, H. a děkuji!

      Vymazat
  22. Léto bylo u vás bohaté a povedené:-) Já mám dojem, že letos naše léto proběhlo rychlostí rakety...no a na zážitky, ty adrenalínové na náš vkus, až moc bohaté:-) Tak už jenom musím věřit, že to příští bude, jak má být!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, ani nám si starosti nevyhýbají, vybrala jsem jen ty hezké chvíle :o)
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  23. Doufám, že Barnabáš dostl pořádný kus rybičky! :-) Oslava musela být nádherná a ten dort, ten bych si teda hned dala! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, kus to nebyl, ale ochutnal :o) Dort byl pravdu skvostný, ráda je tady kupuji.
      Měj hezký den, H.

      Vymazat