...tohle dokáže jen podzim...

čtvrtek, listopadu 03, 2011

Krásné odpoledne všem!

Alespoň u nás byl dnes krásný den. A tak jsem rychle vyběhla na zahradu, dřív, než se sluníčko schová a nafotila jsem pár obrázků.


Naše stará višeň ... ta krása je tak pomíjivá, ještě den dva a bude holá...


I tenhle skalník předvání, jak hodně bordó umí mít lístky, než spadnou.


Zato skalník Dammerův barvami šetří, protože mu většina lístků zůstane i přes zimu.


Hortenzii jsem nechala pár květů...


Úplně poslední lusky s barevnými fazolemi čekají pod pergolou v košíku, až je vyloupu. Moc ráda se prsty probírám hladkými fazolemi...a taky kaštany.


A tady jedno z podzimních zátiší...


a tady další...


A na poslední fotce je maličký tavolník v celé své kráse!


Než jsem to tady dopsala, je venku skoro tma. Ale i těch pár slunečných hodin stojí za to, i když je sluníčko, jak říkala moje babička, hladové a zubaté.
Mám ráda ty podzimní návraty domů, do tepla k horkému, voňavému čaji.

Všem vám přeju krásné podzimní dny!
Vaše Helena

You Might Also Like

34 komentářů

  1. Helenko, to jsou úžasné fotečky!!!! Miluju podzim právě pro tu jeho nádhernou barevnost. Krásný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko...nádherné podzimní obrázky....mám moc ráda barvy padajícího listí...je to potěšení pro oko i duši.
    Krásný podzim Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Helenka, dnes sme sa v téme stretli:)) Máš pravdu je to krása neskutočná, ale mne k nej patria aj vône, hrubšia vrstva napadaného lístia, jesennodymová vôňa z domov, kde sa kúri drevom a pod. A tiež sa rada premŕvam gaštanmi, fazuľou už menej, lebo tú nemáme:) Ešte aspoň takých pekných dní ti prajem, Gabi.

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, než jsem Ti stačila poděkovat za milou zprávičku u mne, máš tady nový, krásný příspěvek. Nádherné podzimní fotky jsi vložila :o) schůdky s napadlým listím je moc pěkná fotka...a mluvíš mi z duše. Podzim, když ho umíme prožít, je nádherný. Mám ho také ráda...barevný s mlhou i sychravý :o)
    Přeji Ti krásný večer, třeba právě s dobrým šálkem čaje...
    Ahoj Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. HELENKO, HEZKY SE TI PODAŘILA ZACHYTIT PODZIMNÍ KRÁSA.
    PODZIM MÁM NEJRADĚJI.
    UŽÍVEJ SI PODZIMNÍHO SLUNÍČKA A MĚJ SE PŘÍJEMNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, to sluníčko docela závidím, u nás naposled svítilo v pondělí a od té doby je pořád mlha a tma už je mi z toho nějak smutno na duši a to je teprve začátek.
    Tvoje fotky jsou krásné jenom pár slunečních paprsků a všechno je hned veselejší :))

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký večer Helenko,jsi velmi bohatá žena,tolik zlata na jednom keříčku ,to se jen tak nevidí!Tvá zahrádka Ti dělá jen radost!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  8. Helenko,
    Ty jsi tedy velká kouzelnice! Dovedla jsi vyčarovat okouzlující fotky a podzim Ti s tím čarováním pomáhal, vidˇ? ;-) Moc příjemně jsem se tu zasnila.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, děkuji! Máš pravdu, ty barvy jsou úžasné!

    Janičko, díky! Ráda s tebou souhlasím!

    Gábinko, krásně si to napsala! Nedávno jsem jela jednou vesnicí a tam, představ si, pálili bramborovou nať a pekly brambory...to bylo jako o 100 let zpět.

    Mějte hezký večer! H.

    OdpovědětVymazat
  10. Soničko, díky moc za milou návštěvu. Ty schody...vyrazila jsem na zahradu s nůžkami, ve starých džínách, ještě neco poklidit a pak jsem je uviděla...a domů pro foťák a tak vznikl tenhle neplánovaný příspěvek...

    Bohdanko, moc děkuji za milá slova!

    Vlasti, včera jsme byli v Mnichově a po cestě nebylo místečko, kde by inverze nebyla... Třeba bude zítra sluníčko u vás, moc ti to přeju! Taky ho potřebuji!

    Pohodový večer vám přeji! H.

    OdpovědětVymazat
  11. Dájo, ty si mě pobavila! Ale máš pravdu, nebudeme to skrývat :o)...Bohatá opravdu jsem, ale ne zlatem!

    Vivi, jsem v tom fakt nevinně. Jak tenhle příspěvek vznikl - viz. odpověď Soně...podzim čaruje!

    Mějte se moc hezky, H.

    OdpovědětVymazat
  12. Helí,
    máš krásnou zahradu a v rostlinách se vyznáš..
    Obdivuji Tě.
    Mou péči bohužel většinou nepřežijí ani jinak velmi nenáročné rostliny. Jsem holt antitalent.
    El.

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko,
    letos je podzim opravdu úžasně barevný, taky jsem dnes neodolala a aspoň párkrát foťákem cvakla :).
    Krásný večer! M

    OdpovědětVymazat
  14. Helenko krásně zachycený podzim.
    Já ho můžu ve všech podobách.Při sluníčku na procházce,brouzdat se listím,ale i ten sychravý.To pak ráda vařím,peču a vychutnávám teplo domova.
    Krásný večer Alena.

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko, také sluníčko závidím, je to bez něho pochmurnější, ale přesto podzim miluji, přesně pro ty nádherné barvičky, jaké jsi zachytila na fotkách, dekorace jsou parádní, zdravím, příjemný večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Helenko, podzim má pro mě zvláštní kouzlo a ty jsi ho nádherně zachytila na svých fotkách. U nás se slunko neukázalo a fučí studený vítr. Ale i tak ta procházka šustícím listím stojí za to:)
    Přeji hezký večer, Pavlína

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné barvičky, krásně zalistěné schody, prima fotky...takové milé pohlazení unavené dušičce. Děkuju.

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji, mohla jsem tu nabrat trochu sluníčka, když u nás lenošilo! I z hudebního doprovodu nám tu slunce sálá.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Helenko, moc zdravím. U nás dneska sluníčko zahálelo, tak jsem se potěšila alespoň u Tvých fotek.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Helenka, aj keď ja jeseň veľmi nemusím, tak asi mi čítaš myšlienky. Škoda, že som dnes nemala so sebou fotoaparát. Tiež som bola očarená niektorými zákutiami západnými lístím. Slniečko sa krásne odrážalo od listov do zlata zafarbených. Jemný vetrík sa s nimi pohrával. Hneď som mala lepšiu náladu. Krásne zátišia si nám nafotila. Je na čo sa pozerať.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  21. Ahojky Heli!!!!
    Podzim umí s barvičkama kouzlit přenádherně.
    Jen toho sluníčka kdyby tak bylo víc.
    Ani by mi nevadilo,že je zubaté a hladové.
    Heli,přeju ti krásné podzimní dny!!!!!

    OdpovědětVymazat
  22. Jéé Eli, moc děkuji! Ty fotky jsou pečlivě vybrané, zahrada má ještě hodně negotogenických míst :o) A moje zahradničení je podle hesla pokus - omyl, taky se u mě nedaří všemu...

    Marianko, díky za návštěvu! Taky ti to nedalo, že...

    Alenko, krásně si to napsala...taky to mám moc ráda!

    Mějte hezký den, zdravím H.

    OdpovědětVymazat
  23. Marcelko, děkuji za návštěvu a milá slova!

    Pavlínko, naprosto souhlasím! Dokonce i hrabání listí, které jsem jako holka nesnášela, má pro mě teď své kouzlo...

    Marcelko, děkuji za pochvalu! Ty schody mě taky uchvátily.

    Přeju vám hezký den! H.

    OdpovědětVymazat
  24. krása, babí léto je fakt nejlepší a nejkrásnější roční období...je v tom tolik klidu a zralosti... i tobě krásný podzim.

    OdpovědětVymazat
  25. Helenko,
    krásný podzim tu v Pardubicích máme :-)
    Včera bylo opět krásně slunečno , já si sluníčka v týdnu užívám jen v poledne cestou na oběd , ale o to víc .
    A tobě se perfektně podařilo zachytit kouzlo okamžiků , ty schody mě dostaly :-)
    Krásný víkend !

    OdpovědětVymazat
  26. Helenko, moc pěkné podzimní fotky. :o) Naše zahrada se ani nestihla vybarvit, přešel mrazík a téměř všechno zhnědlo... Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  27. Nádherně nafocené.Krásný víkend přeje Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Heli! Jeseň má naozaj krásne farby! Vystihla si ju presne s tvojimi fotkami, sú pekné!
    Posielam pozdrav.Iveta

    OdpovědětVymazat
  29. Helenko dokázala jsi zachytit nádhernou atmosféru podzimních dnů.Jsou to kouzelné náladové fotky, zachycené pomíjivé okamžiky podzimní krásy.

    OdpovědětVymazat
  30. Lazarts, dneska jsme na tom byli i my stejně...Platí díky za každý dobrý den!

    Janinko, u nás to bylo dnes stejné...i já se mohu kochat sluncem na fotkách...

    Emilko, moc děkuji za krásný, poetický komentář. Nefotila si, a přesto jsem se nad tvými slovy krásně zasnila.

    Příjemný večer, moc vás zdravím! H.

    OdpovědětVymazat
  31. Blani, to máš tedy pravdu! U nás bylo dneska asi 15 minut...Díky za návštěvu!

    Sonjo, děkuji za návštěvu a krásná slova!

    Ilonko, děkuji za návštěvu...dneska tedy nic moc :o) Snad bude o víkendu líp!

    Mějte se moc hezky! H.

    OdpovědětVymazat
  32. Janičko, nic si z toho nedělej, ta višeň má dneska asi 20 listů...zlatá krása je pryč :o)

    Žanetko, moc děkuji!

    Ivetko, moc ti děkuji za hezký komentář!

    Jituško, díky!

    Pohodový večer přeji,H.

    OdpovědětVymazat