...Mikulášské botičky...

pondělí, listopadu 21, 2011

 

Krásný večer všem!


Podobné botičky jsem viděla na jednom zahraničním blogu. Byly jen dekorativní, nikdo si je nemohl obout :o), tedy pardón, nic se do nich nedalo dát! A mě se zdálo, že to je škoda.


A tak jsem je uháčkovala funkční, na obrázku vidíte, že to není nic složitého. Nejprve ten nejzákladnější čtvereček a k němu z každé strany půloblouk z dlouhých sloupků.


Pak celou práci přeložíme a příslušné strany sháčkujeme. Můžete udělat i malé poutko.


Mikulášská nadílka je sice hlavně pro děti, ale i dospělého potěší maličký dáreček.


Háčkovala jsem ze směsových přízí háčkem č. 2


Mějte pohodový večer i celý týden.
Moc vás zdravím!
Helena

You Might Also Like

35 komentářů

  1. Ahoj Helenko...ty botičky jsou nádherné...škoda, že neumím háčkovat...
    Určitě udělají obrovskou radost...
    Děkuji za milý komentář u mě...
    Přeji krásný předadventní týden...Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Heli, krásne čižmičky, šikulka. Môj zámer háčkovať nevyšiel, ale klbko a háčik som so sebou mala!

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, botičky jsou krásné a ten nápad parádní. Ano, i dospělého občas potěší nějaká drobnost. Jsi úžasná. Přeji ti nádherný večer a klid v duši.

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, při prohlížení krásných mikulášských botiček přemýšlím, co všechno ještě uháčkuješ, možná to bude příště třeba nábytek, ale vážně, moc se ti povedly.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko, super návod na botičky ;)
    Hezký večer, Ilona

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, botičky jsou skvělé. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko botky jsou moc pěkné, takové tlusťoučké.A díky za návod, jestli to stihnu, pokusím se také. Krásný večer, Dana.

    OdpovědětVymazat
  8. Helenko,botičky jsou nádherné!
    Přeji krásný večer.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  9. BOTIČKY JSOU TAK ČIPERNÉ ,TAKOVÉ BACULKY A TO JE HEZKÉ, DAJA

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Helenko,
    ty jsi opět moc pěkně háčkovala :-)
    Jsem moc ráda, že mám doma tvůj dáreček - háčkovaný srdíčkový sáček s voňavým mýdélkem :-)
    A jak jsi prosím tě zjistila jakou nohu má Mikuláš , Anděl a Čert ? ;-)
    Nebo to nejsou punčošky pro ně ? ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to jsou parádní boty,no však už budou brzy potřeba,ještě nějaké dobroty a nějakého čertíka.
    Hezký večer libuše

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky Heli!!!!!
    Tvoje mikulášské botičky jsou moc pěkné a já taky nevidím důvod,proč by nějakou malou nadílku nemohli dostat i dospělí.

    OdpovědětVymazat
  13. jeej Helenka, mikulaske cizmicky su uchvatne :) urcite potesia aj s nejakou maskrtkou vo vnutri :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Helenko, to jsou krásné botičky. Určitě s nimi potěšíš.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko botičky jsou prostě dokonalé!
    Já nechápu,jak můžeš něco tak kouzelného vytvořit.Mě by se zamotaly ruce.
    Určitě udělají velikánskou radost.

    OdpovědětVymazat
  16. Magdalenko, já děkuji tobě! Jsi moc milá!

    Janičko, děkuji! Kdo by háčkoval na takovém výletě...

    Marcelko, děkuji za krásný komentář! Moc, moc děkuji!

    Pohodový den! H.

    OdpovědětVymazat
  17. Ivuško, to je slovo...nábyteček! No, zamyslím se :o) Děkuji za pochvalu!

    Ilonko, děkuji!

    Janičko, díky moc!

    Mějte se hezky! H.

    OdpovědětVymazat
  18. Danuško, děkuji za pochvalu, ty určitě stihneš, je to hned!

    Peti, díky!

    Dájo, díky moc!

    Mějte hezký den! H.

    OdpovědětVymazat
  19. Ilonko, díky za milý komentář! Myslím, že tu velikost jsem moc netrefila, museli by být trpaslíci :o)

    Libuško, alespoň něco mám už nachystané :o)

    Blani, to je jasné, já vždy pořádám mikulášský mejdan pro rodinu a nadělím všem :o)

    Moc vás zdravím dámy! H.

    OdpovědětVymazat
  20. Heli, boticky jsou roztomily darecek. Potesi urcite a s dobrym cajickem uvnitr, dvojnasob. Prima napad! Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  21. Helenko,
    jsou moc krásné, v pěkných barvičkách a až se doplní obsah, to bude radosti :o)
    Nějak nám ty dny rychle utíkají :o)za chvíli tu máme mikulášskou :o)
    Hezký den, moc pozdravů Soňa

    OdpovědětVymazat
  22. Helenko, moc pěkné, skvělý nápad! I dospěláci si zaslouží nadílku, vždyť jsme byli také hodní, ne? :))
    Měj se moc hezky, Pavlína

    OdpovědětVymazat
  23. krásné a originální :) pěkné dny Helenko :) M.

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Helenka,
    mikulášske botičky sú milé a originálne, priznám sa, že som ešte také nevidela.Určite potešia i bez nádielky...
    Prajem krásny deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  25. Kuk Helenko :-)já bych chtěla být malá holčička a dostat do takové boty dárečky :-)no co ti na to mám říct....krása,krása srdíčko jásá :-)a já jásám jako Ilonka,že mám pytlíček s mejdlíčkéééém hééééééč:-)Krásný večer.Věra.

    OdpovědětVymazat
  26. Helenko, to je bezva nápad :)
    Škoda, že nám ty děti tak rychle vyrostly a droboť ještě žádná není ;)
    Přeju ti krásný zbytek večera Vlasta

    OdpovědětVymazat
  27. Zuzanko,děkuji. To víš, že do nich něco dobrého schovám :o)

    Janičko, děkuji ti!

    Alenko, moc děkuji! Ty si zlatá! Ujišťuji tě, že to je naprosto jednoduché!

    Mějte hezký večer! H.

    OdpovědětVymazat
  28. Katko, děkuji! Asi je dostanou kolegyně :o)

    Soničko, děkuji za návštěvu! Chci s nimi zpříjemnit pracovní den, snad se to povede :o)

    Gábinko, moc děkuji!

    Pohodový večer! H.

    OdpovědětVymazat
  29. Pavlínko, já byla tak hodná, že bych měla dostat plný kozačky :o) Moc děkuji za pochvalu!

    Martinko, děkuji!

    Adrianko, díky! Nápad není můj, jen jsem z doekorace udělala "pytlík" :o)

    Užijte si večer, zdravím vás! H.

    OdpovědětVymazat
  30. Věru, ty si zlatíčko! Boty dostanou velký holky, pro děti mám připraveno přece jen něco většího :o)
    A jsem moc ráda, že jásáš!

    Vlasti, díky!

    Moc vás zdravím! H.

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Helenka, o tom, že si veľká šikulka niet pochyb. Dokazuješ to stále novými a perfektnými nápadmi. Skvelé čižmičky, určite urobíš niekomu radosť. Sú čarovné.
    Krásny večer
    Emily

    OdpovědětVymazat
  32. Milá Helenko,
    tak vidět takovou punčošku, do Mikuláše bych určitě nevydržela ;-).
    Jsi neskutečně šikovná!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Helenko, jak jinak - opět krása nesmírná. Maličkost v takovém balení určitě udělá obdavovávaným velkou radost

    OdpovědětVymazat
  34. Emilko, moc děkuji! Tenhle nápad jsem okoukala a jen trochu rozvedla...

    Vivi, díky! Já je trochu schovala :o)

    Peti, moc děkuji!

    Mějte se krásně! H.

    OdpovědětVymazat