...dárky...

středa, ledna 26, 2022

Příjemné odpoledne, vážení!

Já vím, už je víc jak měsíc po Vánocích, ale já se k nim přece jen vrátím a ukážu vám některé dárky.
První přišel už o adventu od Haničky . Fotka je mizerná, když ty uši tak voněly :o)


Pravidelně už spoustu let přichází balíček od Adrianky . Letos v něm byly tyhle kouzelné ozdoby.


Mám moc ráda olivové dřevo - další kousek do sbírky jsem dostala od kamarádky Lenky.


Od koho je tahle úžasná andělka pro vás asi nebude překvapení. Zdenička mi udělala velikou radost. Pečlivě jsem jí hledala místo - nakonec je u nás v ložnici a tak spím pod dohledem andělských křídel.


Ani doma na mě nezapomněli :o) Musím říct, že jsem byla hodná :o). Manžel umí dávat dárky a naše děti jdou v jeho stopách. Tak snad jen pro ukázku - Terka mi dala luxusní kašmírový svetřík a krásnou kabelku.


Poslední dárek jsem si nadělila sama. Když jsem 1. prosince kupovala tyhle vstupenky, nedalo se říct, jestli divadlo bude nebo jestli přibudou na hromádku odložených představení. Bylo a bylo fakt parádní!


Máte-li paní Annu Polívkovou tak rádi jako my, nenechte si hru Tak já letím ujít. Milujeme její komediálnost, sebeironii, verbální zdatnost i taneční nadání - to všechno v téhle one-woman show rozvinula naplno. Člověk by řekl, že Peter Quilter psal hru přímo pro ni.


Pokud s představením nezavítá právě k vám, domovská scéna je Studio Dva Praha.


Jak vy a divadlo - viděli jste v poslední době něco hezkého?

Přeji hezké a hlavně zdravé dny!
Vaše Helena


You Might Also Like

52 komentářů

  1. Helenko,
    krásne darčeky si dostala, musela si byť naozaj dobrá :-)
    Ten svetrík s kabelkou sú topka, Terka má skvelý vkus.
    Maj sa krásne,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaká jiná :o)
      Dárky od Terky jsou vždycky takové, ví, co mám ráda... A moji chlapi taky :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  2. Helenko dostala jsi krásné dárečky. Annu Polívkovou mám ráda. Je to přirozený talent, který zdědila po otci. V divadle jsem nebyla už dlouho a teď v době pandemie bych se docela bála, že si nákazu přinesu domů, tak že se snažíme mezi lidi raději vůbec nechodit.
    Měj se moc hezky a hlavně ať jste všichni zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, souhlasím. Ve hře použila prvky, kde jsem pana Polívku naprosto zřetelně viděla.
      Já tě chápu, my pracujeme mezi lidmi, očkovaní jsme a tak si občas dopřejeme i něco pro radost.
      Moc děkuji a nápodobně. H.

      Vymazat
  3. Takové dárky musely skutečně zahřát u srdce, na těle, případně dokonce obojí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Helo, ten Ježíšek byl bohatý a vynalézavý, všechny dárky krásné a promyšené. Divadlo Studio dva jsme s kamarádkou navštívily vícekrát a nikdy jsme neodcházely bez emocí a nespokojené.Díky za inspiraci.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc ráda dávám dárky tak, aby prostě seděly, dělaly radost. A pak je hezké, když takové taky dostávám!
      Studio Dva je i pro nás zárukou dobré zábavy.
      Pa, H.

      Vymazat
  5. Helo, dostala jsi krásné dárky. Však sis je zasloužila. A divadlo bylo určitě silný zážitek. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko,krásné dárky jsi dostala.Ty rukodělné potěší vždy a móda ta musí být.Je vidět,že dcera tě zná velmi dobře.Nakonec i ta moje.Mě teprve čeká divadlo u nás a to 1.března komedie s Ivou Janžurovou.A včera jsem viděla krásný film Talisman.Romantika akorát pro mě,už ji moc nemusím.Je to podle knihy Nicolase Sparkse.Mám jeho knihy ráda.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, ano! Terka ví, čím mi udělá radost.
      Paní Janžurovou ti dost závidím a pochopitelně ten zážitek přeji - na divadle jsem jí bohužel zatím neviděli...Užij si to!
      Pa, H.

      Vymazat
  7. Helenko, musím říct, že všechny dárky by mně udělaly taky velkou radost. Uši máme všichni rádi, ozdoby jsou originální a krásné, struhadlo jsem ještě neviděla, svetr závidím a divadlo kdykoliv můžeme taky.
    Určitě tě vše potěšilo a udělalo radost.
    Zdravím od nás. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, byla jsem nadšená! Svetřík zatím na premiéru čeká, ale chodím si ho pohladit, je to hebkost sama. Struhadlo je krásné, ani já takový kousek ještě neviděla.
      Měj hezkou sobotu, pa H.

      Vymazat
  8. Helenko, dostala jsi krásné dárečky. Aničku Polívkovou mám ráda, teď ji sleduji na ČT1 v novém seriálu.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, ten seriál znám jen z ukázek a líbí se mi. Musíme se na něj taky mrknout.
      Děkuji a posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  9. Hodná jsi byla))) do Studia dva chodím ráda. Naposled jsem tam viděla Líbánky na Jadranu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím :o)
      Evi, Líbánky jsem ještě neviděli, ale i ty máme v plánu :o)
      Měj hezkou sobotu, H.

      Vymazat
  10. Helo, byla jsi hodně hodná, to je jasné podle dárečků. Naposledy jsem byla v divadle Na Fidlovačce začátkem ledna. Hra se jmenuje Muž mé ženy a podle reakcí diváků se všichni bavili skvěle. Zdravím 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, někde se to projevit musí, že :o)
      O "tvém" divadle jsem si už četla, musí to být super zábava!
      Užij si sobotu, H.

      Vymazat
  11. Samé krásné a originální dárky!
    A. Polívkovou, mám také ráda. Snad se jednou poštěstí a zase bude kultura fungovat, jako v minulém světě?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, měla jsem radost.
      Annu P. jsme si moc užili, byla to fakt sranda!
      Přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  12. Helenko, hezké dárky. Určitě Ti udělaly radost! Do Studia Dva jezdím moc ráda. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělaly, Leni!
      My do Studia Dva taky rádi jezdíme. Teď přijelo za námi - super!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  13. Helenko, jsou to parádní dárky, všechny... Asi jsi dostala hodně dárků, podle zásluhy a možná jsi také obdarovala ostatní. Tak to má být, dovolte mi odejít, jak říká pan Dvořák v jednom nejmenovaném filmu. ☺ ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, nevím, jestli jich bylo hodně, ale ze všechn jsem měla velkou radost.
      Hezkou neděli, H.

      Vymazat
  14. Helenko, moc krásné dárky jsi dostala. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné dárečky! Líbí se mi moc. Ten svetřík - ááách !
    V divadle jsem už dlouho nebyla. Ale chystám se jít na představení našich městských ochotníků.
    Měj se Helenko, hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, svetřík je úžasný, chodím si ho hladit :o)
      Viděla jsem pár úžasných ochotnických představení.
      Přeji hezký den, H.

      Vymazat
  16. Moc hezké dárky.
    V divadle jsem nebyla hrozně dlouho.
    Přeji ti hezký den. 🙂

    OdpovědětVymazat
  17. Heli, parádní dárečky:-) to struhadlo je krásné, taky miluju olivové dřevo. Ten svetřík musí být jemňoučký.

    OdpovědětVymazat
  18. Dostala jsi krásně dárky, ty od srdce potěší nejvíc :) Naposledy jsme byli v divadle na Lakomci. Annu mám velmi ráda a o představení jsem neslyšela, musím se podívat, jestli ho někde v našem okolí hrají :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, souhlasím!
      Lakomec je klasika, která nezklame.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  19. Ježíšek nejlíp ví, jak jsi byla hodná! A vybral krásné věci! V divadle jsem nebyla, ani nepamatuju, jen po síti. A když to tady okolo sebe vidím, tak ještě nějakou dobu zůstanu v osobním lockdownu, tj do práce a zpět... maminka je už tak křehká, že bych nerada domů přinesla neviditelného prevíta původem z Číny... Krásný víkend, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, chápu to a rozumím! Tohle by si nikdo nechtěl vzít na svědomí!
      Opatruj se, pa H.

      Vymazat
  20. Krásné dárky jsi dostala a vlastně sis i pořídila. Štramberské uši jsem si koupila v Rožnově a byla jsem mile překvapena, jak jsou měkounké. Ty co kupuji u nás na jihu už jsou asi starší a tvrdší.
    Vidět A. Polívkovou naživo musel být určitě krásný zážitek. My měli jít do Jihočeského divadla na Saturnina, ale z důvodu nemoci představení zrušili a vypadá to, že bez náhrady, což je škoda.
    Helo, měj krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, uši od Hanky jsou úžasné!
      Divadlo bylo skvělé, moc jsme si to užívali, teď to není do poslední chvíle jisté.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  21. Helenka krásne darčeky si dostala, naozaj sa hodia k tvojmu štýlu ... a divadlo beriem ako inšpiráciu, ukladám, celkom ma to zaujalo ;) Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji a až budeš v Praze, do divadla zajdi, jistě najdeš něco, co se ti bude líbit.
      Pa, H.

      Vymazat
  22. Trochu mě mrzí že jsem také nedostala takové mile dárečky 😊 musím Ježíškovi rict kde se má inspirovat

    OdpovědětVymazat
  23. Helenko dostala jsi krásné dárky. Věřím, že jsi z nich měla velkou radost. Představení muselo být určitě moc hezké, řekla bych, že pozitivní energie asi proudila. Tak to je pro mne inspirací.
    Přeji ti hezkou neděli. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, napsala si to přesně - spousta úžasné energie!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  24. Ahoj Helenko,
    to jsou skvělé dárky. Moc se mi líbí svetr (jen se zachumlat) a kabelka:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Heleno, pěkné dárky - od kamarádek i ty rodinné. Svetřík má hezkou barvu, půjde ke všemu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, Terka ví, že si na barevné výstřelky nepotrpím, barva je nádherná.
      Měj pohodový večer, H.

      Vymazat