...tady to mám ráda...

pátek, května 07, 2021

Příjemný den všem!

Přesně před týdnem mě manžel pozval na malý výlet. Neobjevovali jsme nic nového, byla to sázka na jistotu. 
Zámek Častolovice - místo, kde jsem byla mockrát a mockrát tak určitě ještě pojedu. Teď je pochopitelně zavřený, ale rozsáhlý park a zookoutek je stále k dispozici. Ideální místo na procházku.

Maminky s dětmi, prarodiče s vnoučaty a i jedna školka - zvířátka prostě se prostě líbí :o) Já jsem fotky použila už v minulém příspěvku do výzvy 3x3 jaro, tak snad ještě něco málo...


Park je skutečně nádherný, je jedno v jakém ročním období sem zajdete.

A až tady budou vařit kávu... to bude paráda!

A stačí ujet je pár kilometrů a jsme na dalším milovaném místě - Nový zámek v Kostelci nad Orlicí.


Zahradníci tady nikdy nezklamou...


Po téhle fotce jsem toužila roky. Většinou byl zámek v obležení návštěvníků, tak až teď...

Park je rozsáhlý, jezdí se sem na tisíce bledulí, to letos nešlo (zámek je v jiném okrese), ale nevadí, procházka byla i tak nádherná!

Z bledulí byly vidět už jen listy, teď nastoupily narcisy. Stovky, možná tisíce...



A na závěr - jak jsem slíbila, losování. Ještě jednou chci poděkovat za všechny milé komentáře, za vaši přízeň. Šál by jste si zasloužily všechny!

Pomohl mi manžel, měl říct číslo od 1 do 34. 

Číslo 22 měl komentář Jitky . Jitu, pošli mi prosím poštovní adresu na mail: davidova.hela@gmail.com

Všem přeji příjemný, snad už teplejší víkend!

Vaše Helena


You Might Also Like

59 komentářů

  1. Helenko, fotky i výlet moc pěkné. Tento kout země prozkoumaný nemáme a vidím, že to musíme napravit.
    No a výhra je tedy šokující. Už jsem tááák dlouho nic nevyhrála :-)
    Ráda napíšu, moc děkuji a přeji ti krásný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, tohle jsou moc krásná místa, o pak kilometr dál jsou ještě Doudleby - renesanční skvost.
      Šál se suší na zahradě, brzo bude u své majitelky :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  2. Helenko, krásné fotky, moc se ti povedly.
    Hezký víkend i tobě. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, krásné místo k procházkám i k relaxaci. Nedivím se, že to tu máš ráda. Jen od nás je to pořádný kus cesty, takže jsem ráda, že jsem se mohla projít s Tebou.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, je tam moc krásně! Já sním o některých místech na jihu...
      Měj příjemný večer, H.

      Vymazat
  4. Helenko, krásné jarní fotky z Častolovic. 👍👍 Park znám jen z letních měsíců a jen lituju, že to není trochu blíž. Jaro je tu opravdu kouzelné.
    Když jsme tam byli poprvé, zaujaly mě převislé muškáty pěstované na kmínku. Několikrát jsem to zkusila, ale nepovedlo se. Když náhodou někde podobné muškáty vidím, vzpomenu si na Častolovice.
    Měj hezké májové dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, je tam moc krásně celý rok. Vždycky si tam najdeme něco krásného.
      O těch muškátech vím, ale já se ani nesnažila :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  5. Helenko to jsou nádherné fotografie z příjemného výletu. Chtěla jsem naplánovat výlet na tento víkend, protože se má konečně oteplit. Jen že bohužel na všechny strany od nás jsou vlakové výluky a manžel odmítá cestování autobusem. Tak mám asi smůlu. Už mě to toulání po okolí města nebaví a jet někam dál vlakem je nemožné, když do 18. května tu nic jezdit nebude. Nechápu, kdo rozhodl, že se zavřou tratě na všechny strany a to se ještě opravují silnice, tak že jsou i na autobusy výlukové jízdní řády. Přeji Ti krásný víkend a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc děkuji! Ta doprava, to je teď fakt děs! Syn jel z Prahy do Pardubic ve čtvrtek asi 3 hodiny... Neuvěřitelné a to je hlavní trať. Co pak vy...
      Snad ses přece jen někam dostala!
      Pa, H.

      Vymazat
  6. Heleno, krásné fotky. A ten zámek ve vodě - to je paráda. Mám to zrcadlení ve vodě moc ráda. Loni se mi taková fotka povedla v Ostrově v zámeckém parku a měla jsem z ní taky radost.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já mám taky moc ráda zrcadlení, to fotku jsem si skutečně vyčekala...
      Na Ostrov se pamatuji, ráda bych se tam podívala.
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  7. V Častolovicích jsme bohužel byli jenom jednou, i když v Chrudimi mám bratra, během návštěvy moc času není :-))). Tvé krásné fotky mi úžasná místa připomněly.
    Jitce gratuluji k výhře a tobě Helenko přeji příjemné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já to chápu. Když se jeden na návštěvu, na výletování čas není. Však ono to jednou vyjde!
      I já ti přeji krásné dny, H.

      Vymazat
  8. Helenko, udělali jste si hezký výlet. Obdivuji krásné fotky. Opět další místo, kam bych se ráda podívala.
    Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  9. V Častolovicích jsem byla před 14 dny, ale jenom na chvilku, jeli jsme kolem a návštěva potěšila, jenom malá prasátka měly zrovna siestu a spinkaly ... Těším se na růže a levanduli, vloni jsme tam tou dobou nebyli.
    Do Kostelce pojedeme snad za měsíc a kousek na Janka Ledeckého.
    Měj se hezky konečně už s jarnim teplým počasím, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, tam skutečně stačí jen chvilka a člověk má hned jiné, lepší myšlenky!
      My měli prasátka hodně akční :o)
      Pokud nevíš něco víc, tak koncert se zatím nekoná, náhradní termín ještě není, viz. stránky zámku.
      Přeji krásný teplý večer, H.

      Vymazat
  10. Díky za krásnou procházku a fotky zámku, kde jsem ještě nebyla. Určitě by ta místa za nějaký ten výlet stála. Přeji krásný víkend, možná se už trochu ohřejeme 😃😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji, ráda jsem tě vzala alespoň takhle sebou...
      Měj krásný večer, H.

      Vymazat
  11. Častolovice mám taky ráda. Jezdím sem každé léto. Druhý zámek neznám. Díky a tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zámek v Kostelci je snad jen 2 km vzdálený a určitě stojí za vidění. A když to půjde, dát si i něco dobrého v zámecké kavárně...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  12. Krásný výlet. Věřím, že sis focení bez tisíce turistů lezoucích do záběru užila.
    Výherkyni gratuluji, určitě bude mít velkou radost.

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko, nádherný výlet, úplně jsi mě navnadila, zítra k nám přijede po půl roce návštěva z jiného okresu, tak snad v neděli přemluvit muže a vyrazíme na Hukvaldy, kde alespoň jednou za rok vyrazíme:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuji a doufám, že se ti víkend vydařil podle představ.
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  14. Helenko,nedivím se,že to tady máš ráda.Nádherné fotografie a těch narcisek.Na zámku v Častolovicích jsme byli,ale na druhém ne.Ovšem můžeme to napravit,není to od nás až tak daleko.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, byla to nádhera! Určitě si udělejte výlet, zklamaná nebudeš.
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  15. Jo, Častolovice, taky to tam máme rádi, jen je to pro nás trošku z ruky. A Kostelec máme v plánu na léto, zatím jen sledujeme vysílání na youtubu... Těším se, až bude líp a zase půjde bez obav cestovat aspoň u nás....

    OdpovědětVymazat
  16. Helenka,
    opäť krásne miesta a fotografie, verím, že ste si výlety užili :-)
    Pekný víkend, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  17. Helenko, nádherné fotky z pěkného výletu. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  18. Helenko, zdravím. Obě Tvoje navštívená místa mám taky moc ráda. A nepíšu to jen proto, že v Kostelci bydlím.Narodila jsem se v Hradci, kde jsem žila do svých dvacetipěti let. Až pak jsem se přestěhovala do Kostelce. První roky jsem si nemohla vůbec zvyknout, moc se mi po Hradci stýskalo. Byla jsem zvyklá žít hodně kulturně, tady jsem nikoho neznala a připadala si ztracená.Bydlím tu už dvaatřicet roků.Teď už bych neměnila, je tu opravdu krásně. Bydlíme kousek od lesa, je tu klid. A v Hradci jsem hodně často, žije tu taťka. Lenka
    www.babilenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, chápu. Z Hradce to musel být asi trochu skok, ale jak píšeš, ten klid se skutečně cení! A když to jde, za kulturou moc rádi jezdíme z Pardubic k vám!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  19. Není vůbec na škodu vracet se na místa, která nás dokáží vždycky oslovit. Člověk si to užije, potěší se. V Kostelci n.O. jsem byla jako malá holka na prázdninách u tety a před nějakým rokem jsme tam na zámku byli s loutkáři na výstavě o tvorbě loutek.
    V Častolovicích jsem nebyla.
    Výherkyni gratuluji ke krásné výhře.
    Hezké dny, Heli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, máš pravdu, na taková místa se člověk moc rád vrací!
      Do Častolovic si zajeď, bude se ti tam líbit!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  20. Prostě krása, krása, krása. Škoda, že to nemáme blíže!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Kostelec vypadá jak malý Bílý dům ;-). Po téhle cestě do Hradce jsou ty klenoty tři, Častolovice, Doudleby a Kostelec. Okolo všech jsme jezdili, ale ani v jednom zámku jsem nebyla....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, je to tak. Ano, Doudleby mám taky moc ráda. Tam jsem byla uvnitř před mnoha lety, snad si to ještě zopakuji.
      Měj příjemný den, H.

      Vymazat
  22. Na těchto zámcích jsem nikdy nebyla, ale vypadají moc krásně! Sama miluji výlety na všechny možné zámky a hrady, je to trochu jako stroj času.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barunko, jsou krásné, určitě by se ti tam líbilo!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  23. Helenko, je to krasne misto a bez lidi k tomu je plus hodnota, ta kyzena fotka genialni! Gratuluji vitezce:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji! Musím říct, že jsem po ní toužila roky :o)
      Měj se moc hezky, H.

      PS: nějak mi v poslední době nejdou vkládat komentáře na tvůj blog. Snad se mi to podaří!

      Vymazat
  24. Nikdy jsem tu nebyla, ale podle krásných fotek je vidět, že je toto místo tvým oblíbeným a nedivím se že se sem ráda vracíš.

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to je nádhera. S priateľom chceme ísť v lete na výlet bez deti do česka tak možno zájdeme aj tuna. Ako teraz mi spadla sánka aké krásne miesta tam máte.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, ale je tu takových míst opravdu hodně. Stačí si jen vybrat...
      Zdravím, H.

      Vymazat
  26. Krásné fotky, sem tam jezdím do Rychnova na turnaj (když není korona), tak aspoň vím, kde se stavit pro příště. :D

    Anna | Bílé plátno

    OdpovědětVymazat
  27. Objavovanie nových miest mám v obľube aj ja. Krásne fotky, taká pohoda z nich sála. Prajem pekný víkend Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, vítej na mém blogu. Ano, jsou to velmi pohodová místa.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  28. Krásná místa. Jak dělaná na pohodovou procházku. Obdivuji ty trsy narcisek. Moc se mi líbí ta fotografie s odrazem ve vodní hladině.

    OdpovědětVymazat
  29. Helo, moc pěkný výlet. Obě místa jsou krásná. Také tam rádi jezdíme s vnoučaty. M.

    OdpovědětVymazat
  30. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ®

    OdpovědětVymazat