...filetové Vánoce...

pátek, prosince 08, 2017


Hezký večer, vážení!

Tento příspěvek se možná měl jmenovat spíš blogerské Vánoce.
Před časem jsem oprášila filetové háčkovaní. Pro předvánoční setkání jsem si připravila čtverce s vánoční hvězdou. Můžou se použít jako dečky nebo mohou ozdobit vánoční polštář.



Háčkovala jsem z Catanie háčkem č.2.


Balila jsem tentokrát jednoduše, sáčky jsem dodekorovala háčkovanými stromečky. 
Schéma na hvězdu i stromeček najdete na mém Pinterestu. Těch hvězd je tam hned několik :o)


A teď se pochlubím, co jsem dostala já. Holky se trefili dokonale - úžasné prostírky, vánoční hvězda -tentokrát pravá a


a vynikající čaj. Takové malé Vánoce máme vlastně při každém setkávání, vždycky se snažíme udělat těm druhým malou radost. Jak psala Ilonka, scházíme se už 7 let. A vždycky se moc těším.


Svůj dnešní příspěvek ukončím pohledem na naše vchodové dveře a letošní věnec.


Já měla dnes doma řemeslníky, tak mě čeká jedno okno a úklid terasy, nějaké cukroví, posezení s kamarády. Vaření a žehlení už nepočítám :o)
Co čeká vás?

Mějte krásný večer a příjemný víkend.

Vaše Helena



You Might Also Like

44 komentářů

  1. Helenko, krásné filetování. a sezení bloggerek závidím. Věnec je moc pěkný. Krásný druhý advent. Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Je to opravdu krásné, že se scházíte již tolik let Helenko. Jste prostě holky báječné. Filetové háčkování už jsem hooodně dlouho neoprášila a když vidím u tebe ty krásné prostírky... Asi po vánocích začnu.
    Když pominu to žehlení, mytí okna, vaření, úklid terasy, pečení cukroví - tak tě čeká hezký den :o))).
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ano, a vážíme si toho! Filetování jsem i já dlouho nedělala a teď mě to chytlo a tak kostičkuju :o)
      Víkend byl hodně náročný, ale hezký, ještě k tomu přibyla nečekaná návštěva dcery a cesta do Prahy.
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  3. Helenko, super háčkování a krásně jsi to zabalila.
    Já taky balím, Mikeš není doma, tak toho musím využít.
    Je super, že se takto scházíte, tak to má být.
    Nejen ten virtuální svět ;)
    Hezkou sobotu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji! Dobře si pamatuji ty balící noci, aby děti nic neviděly :o)
      Setkání jsou opravdu moc hezká!
      Měj hezké pondělí, H.

      Vymazat
  4. Helenko, to musí být úžasné, když se setkají velmi šikovné blogerky co nádherně tvoří. Máte už z toho setkávání krásnou tradici a dárečky jsou moc hezké. Obdivuji, kde na to berete čas, já jsem ráda, když si najdu chvilku přečíst, co je u vás nového. Dnes od rána peču, pak musím vyrobit svícny na stůl a navečer jdeme na oslavu.
    Posílám moc pozdravů. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, opravdu je! Moc si jejich přátelství vážím! Někdy, nebo vlastně vždycky je to fofr, ale nakonec si to užijeme...
      Doufám, že se pečení vydařilo!
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  5. Ahoj Helenko, to je krásný nápad použít háčkované dečky jako aplikaci na polštář. Děvčatům jsi určitě svými dárečky udělala velkou radost. Je to krásné setkávání v tomto předvánočním období. Dárečky, které jsi dostala určitě i tobě udělaly velkou radost.
    Já dnes dopoledne dodělávala vánoční dekorace a odpoledne se chystám trochu provětrat. Hezké odpoledne ti přeji. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, je to hodně jednoduché a efektní - stačí na povlak našít 4 knoflíčky a je to!
      Setkání bylo moc hezké!
      Moc děkuji a přeji hezký večer, H.

      Vymazat
  6. Helenko, nádherné tvoření a ještě určitě úžasnější setkávání. No a když se dají dohromady samé šikovné ruce, tak nemůžou být jiné než krásné dárky. Měj se moc krásně a užívej hezké dny Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné odpoledne Helenko, hvězda krásná, i jako prostírka může být. Balení dárků dokonalé<3 Krásný víkend, já se balím před odletem domů:) Krásné dny, Eva:)

    OdpovědětVymazat
  8. Helenko, je parada, ze se schazite takhle dlouho a umite si delat opravdovou radost. V predvanocnim case je to idealni. Venec na dverich se mi moc libi. Preju mnoho pohodvych dnu i veceru. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji za milá slova a i tobě přeji hezké adventní dny, H.

      Vymazat
  9. Helenko to je úžasné jak se scházíte a umíte se potěšit.Krásné adventní dny přeji:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko děkuji za blogerské vánoce a za dárečky. Bylo to milé setkání a člověk z něho odchází z hřejivým pocitem u srdíčka.
    Přeji ti krásnou druhou adventní neděli a my v podvečer odcházíme k obecnímu nazdobenému stromu a budeme poslouchat koledy zpívané dětmi ze školy.
    Hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, nápodobně!
      Doufám, že se vám neděle vyvedla!
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  11. Helenko, naše setkávání jsou prostě jedny z nejhezčích!A dárečky vzdy velmi potěší,protože jsou od srdce darované :-)Doufám,že už máš při druhé adventní neděli vše hotovo a uzivate si rodinné pohody!Klidné i ty další dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si to myslím, Ilonko!
      Snažím se, ale hotovo já nemám nikdy :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  12. Helenko, u tebe to bylo pro mě dnes takové malé, velké pohlazení, díky. Dárečky krásné rozdáváš i dostáváš. U mě dnes bylo převlékání postelí, praní a praní. A hlavně zapalená druhá adventní.....
    Měj pohodový večer. J.

    OdpovědětVymazat
  13. Taková setkání jsou bezva! Dárečky jsi moc hezky zabalila a na oplátku jsi byla taky pěkně obdarovaná. Věnec na dveřích je povedený, vypadá hodně dobře!!!!!
    Hezké dny Ti Helenko, přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná vánoční tradice.. a o setkávání taky adventní čas je . Moc pěkné dárky jste si předaly . Přeji pohodové dny ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné dárečky a pohodové setkání blogerek, to je paráda.Přeju i další dny plné klidu a vánočního těšení. M.

    OdpovědětVymazat
  16. Heli, tak jsem zde zase našla jedno z Vašich blogerských setkání a krásné dárečky.
    A ty jsi krásně filetovala!!
    Druhá adventní neděle je pryč, ale já Ti přeji krásné dny nového týdne, měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Helenko tvé tvoření je vždy dokonalé, úžasné.
    A je moc fajn, že si v tomto uspěchaném období najdete čas na úžasné setkání.Jste holky šikulky.
    Posílám mnoho pozdravů a přání krásných adventních dnů. Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, nepřeháněj! Ale od tebe mě to moc těší!
      Měj se moc hezky, adventně! H.

      Vymazat
  18. Helenka,
    veniec je nádherný.
    Trošku vám závidím tie krásne stretnutia, ale len v dobrom :-) A darčeky sú perfektné, verím, že ste mali navzájom radosť...
    Zrovna včera som prechádzala cez Pardubice :-)
    Maj sa krásne, pá,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, co to čtu... a nezastavila ses!!!
      Setkání jsou vždycky moc hezká!
      Děkuji a přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  19. To budú u niekoho nádherné filetové Vianoce :) Radosť obdarovať je krásna radosť ... príjemné chvíľky s čajíkom na nádhernom prestieraní, Helenka! Pozdravujem, Marta.

    OdpovědětVymazat
  20. Helenko, tvoje háčkování je opravdu krásné. Já nikdy neháčkovala ani nepletla. Ale tohle když vidím, mám chuť se zase něco nového naučit. Opravdu krása!!
    Měj se pěkně.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, tak to mě opravdu moc těší!
      Moc děkuji za pochvalu a přeji hezký den, H.

      Vymazat
  21. Veľmi sa mi páči nápad ozdobiť darček háčkovaným stromčekom. Je to veľmi pekné a originálne. Škoda, že neviem háčkovať.

    OdpovědětVymazat
  22. Helenko, moc hezky a mile jste se podarovaly! ♥ Pěkné dárečky, krásně háčkuješ a máš moc hezký věneček! :) Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat